Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Технология (ұл балаларға арналған) 9-сынып

Технология оқу пəнінің 9-сыныптағы базалық білім мазмұны

Технология (ұл балаларға арналған)
9-сынып

|№ |Бөлімдердің атауы |Сағат саны |
| | |барлығы |теория |практика |
|1 |Қауіпсіздік техникасы және еңбекті |1 |1 | |
| |қорғау | | | |
|2 |Ауыл шаруашылығы өндірісінің |2 |1 |1 |
| |техникасы мен технологиясы | | | |
|3 |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен |8 |1 |7 |
| |және механикалық түрде өңдеу | | | |
| |технологиясы | | | |
|4 |Металды қолмен және механикалық түрде|8 |1 |7 |
| |өңдеу | | | |
|5 |Сәндік-қолданбалы өнер элементтерін |6 |1 |5 |
| |қоса отырып, материалдарды көркем | | | |
| |өңдеу технологиясы | | | |
|6 |Электротехника және электроника |3 |1 |2 |
| |негіздері | | | |
|7 |Шығармашылық жобалау іс-әрекеті |5 | |1 |
|8 |Қазіргі заманғы өндірісі мен |1 | |5 |
| |техникалық және кәсіптік білім беру | | | |
| |Барлығы: |34 |7 |27 |

1. Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, еңбекті қорғауға байланысты жалпы
талаптар, өндіріс санитариясы, электр жəне өрт қауіпсіздігі;
2) практикалық жұмыстар: еңбекті қорғауға, электр жəне өрт
қауіпсіздігіне байланысты талаптармен таныстыру;
3) еңбек нысандарының түрлері: еңбекті қорғауға, электр жəне өрт
қауіпсіздігіне байланысты нұсқаулықтар.
2. Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен технологиясы – 3 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, ауылшаруашылық техникасы түрлері мен
олардың мақсаттары жайлы жалпы мəліметтер;
2) жер өңдеуге, өнімді егуге жəне жинауға арналған машиналар,
механизмдер мен аспалы құралдар. Ауылшаруашылық өнімін өңдеу жəне сақтау;
3) практикалық жұмыстар: жер өңдеуге арналған ауылшаруашылық
техникасымен таныстыру;
4) еңбек нысандарының түрлері: соқа, тұқымсепкіш, қопсытқыштың
құрылысын зерттеу.
3.Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу
технологиясы – 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, кесу арқылы ағашты механикалық түрде
өңдеудің негізгі əдістері;
2) кесу процесі туралы негізгі мəліметтер, ағаш өңдеуге арналған
электрлендірілген қол саймандары, үстінгі қабаты күрделі;
3) бұйымдардың графикалық бейнесі, күрделі үстінгі қабаттарды қайрап
жетілдіру əдістері, күрделі үстінгі қабаттарды маршруттық жəне операциялық
карталар бойынша қайрап жетілдіру, ағаш бұйымдарын өңдеу жəне өңдеуге
арналған материалдар;
4) практикалық жұмыстар: əшекейленген кəдесый бұйымдарын ағаштан жəне
қолда бар материалдан токарь станогында немесе қолмен жасап шығару;
5) еңбек нысандарының түрлері: шаруашылық-тұрмыстық мақсатындағы
бұйымдар.
4.Металлды қолмен жəне механикалық түрде өңдеу– 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, фрезерлеу арқылы металлды өңдеу,
фрезерлік станогінің құрылысы;
2) негізгі фрезерлік операциялары, бөлшектерді өңдеудің дəлдігі,
3) өнделетін бөлшек тер беттерінің кедір-бұдырлығы;
4) металлөңдеу өндірісіндегі өндірістік жəне технологиялық процесі
туралы түсінік, металлдан бөлшек қалыптастыру əдістері;
5) практикалық жұмыстар: жазықтық-фрезерлік станогі құрылысымен жəне
оны басқару əдістерімен таныстыру, негізгі фрезерлік операцияларын қолдана
отырып, жазықтық-фрезерлік станогында технологиялық карта бойынша бұйымдар
жасау;
6) еңбек нысандарының түрлері: металл кесегінен тікбұрышты жəне сатылы
аралық жасау.
Сəндік-қолданбалы өнері элементтерін қоса отырып, материалдарды көркем
өңдеу технологиясы – 5 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, туған өлкенің көркем халықтық
кəсіптері;
2) күбе мен сандықты жасау технологиясы, домбыра тарихынан, музыкалық
аспаптардын құрылысы ерекшеліктері, кəдесыйға арналған домбыраны жасау
технологиясы;
3) кəдесый бұйымдарын ағаштан немесе қолда бар материалдан жасау,
бұйымдарды көркем əшекейлеу, ағашты көркем ою түрлері, ағашқа арналған
токарь станогында сəндік-қолданбалы мақсатындағы бұйымдар жасау;
4) практикалық жұмыстар: бұйымдардың жəне оларды сəндік əшекейлеу
эскиздерін əзірлеу, құрылымдау жəне өндіру материалдарынан қолмен жəне
машина арқылы өңдеу технологияларын қолдана отырып бұйымдар жасау.
5) еңбек нысандарының түрлері: шаруашылық-тұрмыстық мақсатындағы
бұйымдар, сандық, кəдесыйға арналған домбыра, ойыншықтар, асүйлік аспаптар,
интерьер бұйымдары, əшекей заттары.
Электротехника жəне электроника негіздері – 3 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметте, халық шаруашылығының дамуына
электротехниканың маңыздылығы;
2) электротехникалық жұмыстарының негізгі түрлерінің жалпы
сипаттамасы: монтаждау, орау-оқшаулау, құрастыру, пайдалану, жөндеу;
3) электротехника материалдарының жіктелуі: салыстырмалы электр
кедергісі, тығыздығы, балқуы, тот басуға қарсы төзімділігі, дəнекерлеу
арқылы бірігу қабілеті. Өткізгіш материалдарын қолдану аймақтары, электр
оқшаулау материалдарының негізгі қасиеттері;
4) электр құрылғылардың жалпы сипаттамасы: мақсаты, негізгі
сипаттамасы, электр құрылғыларын монтаждау жəне тексеру ережелері. Жартылай
өткізгіш құралдары: жартылай өткізгіш диодтар мен транзисторлардың
қасиеттерінің сипаттамасы (бір жақты өткізгіштік, электр дабылдарын күшейту
қасиеті) жəне схемаларда олардың шартты белгілеулері. Жартылай өткізгіш
диодтар мен транзисторларды тексеру əдістері, құрылу жəне монтаждау
ерекшеліктері;
5) практикалық жұмыстар: əр-түрлі электротехникалық жұмыстарды
орындау: монтаждау, орау, оқшаулау, құрастыру, тұрмыстық құралдарын жөндеу.
Қарапайым электр құрылысын монтаждау, фильтрлеу тізбектері, тербеткіш
контур;
6) еңбек нысандарының түрлері: дыбыс генераторы.
Шығармашылық жобалау іс-əрекеті. – 5 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, зерттеу шығармашылық жобалау іс-
əрекеті, оңтайландыру жəне ойлап табушылық;
2) қолмен жəне токарь əдісімен қазақ сəндік-қолданбалы элементтері бар
бұйымдарды ағаштан, металлдан, теріден жəне басқа қолда бар материалдан
асүйлік аспаптарды, тұрмыстық заттарды, ойыншықтарды, кəдесый бұйымдарын
жасау жобасын өз бетінше орындау;
3) практикалық жұмыстар: тұынушының қажеттілігіне байланысты болашақ
бұйымның функционалдық ерекшеліктерін жəне таңдауын дəлелдеу, жобаны
əзірлеу жəне орындау;
4) еңбек нысандарының түрлері: жеке тұлғалық жəне қоғамдық маңыздылығы
бар бұйымдар.
50. Қазіргі заманғы өндірісі мен техникалық жəне кəсіптік білім беру –
1сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, техникалық жəне кəсіптік білім беру
мекемелерінің түрлері, кəсіптік іс-əрекетке деген қазіргі заманғы талаптар,
кəсіп пен мамандық жəне жұмысшының біліктілігі туралы түсінік, мамандық
таңдау кезінде жеке тұлға қасиеттерін ескеру, еңбек пен білім беру
қызметтерінің аймақтық нарығы, кəсіптік білім алу жəне жұмысқа орналасу
жолдары туралы мəлімет іздестіру;
2) практикалық жұмыстар: аймақтық еңбек нарығындағы жұмыс берушілердің
ұсыныстарын зерттеу, əр-түрлі көздерден кəсіптік жəне техникалық білім алу
мүмкіндіктері туралы мəлімет іздестіру, анықтамалық əдебиетпен жұмыс істеу,
өмір жоспарын құру жəне резюме жазу;
3) еңбек нысандарының түрлері: басқарушы қызметтердің мамандардың жəне
басқа кызметшілердің біліктілік анықтамалығы.

Технология – 9 сынып аптасына – 1 сағат, оқу жылына – 34 сағат

|Рет №|Са|Сабақ тақырыбы |Сағат|Мерзімі |ескерту |
| |ба| | | | |
| |қ | | | | |
| |№ | | | | |
|I | |Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау |1 | | |
|1 | |Еңбекті қорғауға байланысты жалпы талаптар, |1 | | |
| | |өндіріс санитариясы, электр жəне өрт | | | |
| | |қауіпсіздігі | | | |
|II | |Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен |2 | | |
| | |технологиясы | | | |
|2 |1 |Ауылшаруашылық техникасы түрлері мен олардың |1 | | |
| | |мақсаттары жайлы жалпы мəліметтер. | | | |
| | |Экономикаға кіріспе. | | | |
|3 |2 |Жер өңдеуге, өнімді егуге жəне жинауға арналған |1 | | |
| | |машиналар, механизмдер мен аспалы құралдар. | | | |
|III | |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және |8 | | |
| | |механикалық түрде өңдеу технологиясы | | | |
|4 |1 |Кесу арқылы ағашты механикалық түрде өңдеудің |1 | | |
| | |негізгі əдістері. | | | |
| | |Экономика тарихы. | | | |
|5 |2 |Ағаш өңдеуге арналған электрлендірілген қол |1 | | |
| | |саймандары, үстінгі қабаты күрделі. | | | |
|6 |3 |Кесу процесі туралы негізгі мəліметтер. |1 | | |
| | |Қазақстан Республикасының экономикасы. | | | |
|7 |4 |Бұйымдардың графикалық бейнесі |1 | | |
|8 |5 |Күрделі үстінгі қабаттарды қайрап жетілдіру |1 | | |
| | |əдістері. | | | |
| | |Ресурс шектеулігі және таңдау проблемасы. | | | |
|9 |6 |Күрделі үстінгі қабаттарды маршруттық жəне |1 | | |
| | |операциялық карталар бойынша қайрап жетілдіру. | | | |
|10 |7 |Ағаш бұйымдарын өңдеу жəне өңдеуге арналған |1 | | |
| | |материалдар. | | | |
| | |Сұраныс. Сұраныс икемділігі. | | | |
|11 |8 |Әшекейленген кəдесый бұйымдарын ағаштан жəне |1 | | |
| | |қолда бар материалдан токарь станогында немесе | | | |
| | |қолмен жасап шығару. | | | |
|IV | |Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу |8 | | |
|12 |1 |Фрезерлеу арқылы металлды өңдеу, фрезерлік |1 | | |
| | |станогінің құрылысы. | | | |
| | |Ұсыныс. | | | |
|13 |2 |Негізгі фрезерлік операциялары, бөлшектерді |1 | | |
| | |өңдеудің дəлдігі. | | | |
|14 |3 |Өнделетін бөлшек тер беттерінің кедір-бұдырлығы.|1 | | |
| | |Ұсыныстың баға бойынша икемділігі. | | | |
|15 |4 |Металл өңдеу өндірісіндегі өндірістік жəне |1 | | |
| | |технологиялық процесі туралы түсінік. | | | |
|16 |5 |Металлдан бөлшек қалыптастыру əдістері. |1 | | |
| | |Сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекеттесуі. | | | |
|17 |6 |Жазықтық-фрезерлік станогі құрылысымен жəне оны |1 | | |
| | |басқару əдістерімен таныстыру. | | | |
|18 |7 |Негізгі фрезерлік операцияларын қолдана отырып, |1 | | |
| | |бұйымдар жасау. | | | |
| | |Экономикадағы тұтынушы. | | | |
|19 |8 |Негізгі фрезерлік операцияларын қолдана отырып,|1 | | |
| | |жазықтық-фрезерлік станогында технологиялық | | | |
| | |карта бойынша бұйымдар жасау. | | | |
|V | |Сәндік-қолданбалы өнер элементтерін қоса отырып,|6 | | |
| | |материалдарды көркем өңдеу технологиясы | | | |
|20 |1 |Туған өлкенің көркем халықтық кəсіптері. |1 | | |
| | |Өндіріс. | | | |
|21 |2 |Домбыра тарихынан, музыкалық аспаптардын |1 | | |
| | |құрылысы ерекшеліктері, кəдесыйға арналған | | | |
| | |домбыраны жасау технологиясы | | | |
|22 |3 |Күбе мен сандықты жасау технологиясы. |1 | | |
| | |Фирмалар. Бәсеке. | | | |
|23 |4 |Ағашқа арналған токарь станогында |1 | | |
| | |сəндік-қолданбалы мақсатындағы бұйымдар жасау. | | | |
|24 |5 |Кəдесый бұйымдарын ағаштан немесе қолда бар |1 | | |
| | |материалдан жасау. | | | |
| | |Фирманың шығындары. | | | |
|25 |6 |Бұйымдардың жəне оларды сəндік əшекейлеу |1 | | |
| | |эскиздерін əзірлеу. | | | |
|VI | |Электротехника және электроника негіздері |3 | | |
|26 |1 |Халық шаруашылығының дамуына электро-техниканың|1 | | |
| | |маңыздылығы. | | | |
| | |Қазақстан Республикасының еңбек нарығы. | | | |
|27 |2 |Электротехникалық жұмыстарының негізгі |1 | | |
| | |түрлерінің жалпы сипаттамасы: монтаждау, | | | |
| | |орау-оқшаулау, құрастыру, пайдалану, жөндеу. | | | |
|28 |3 |Әр-түрлі электротехникалық жұмыстарды орындау: |1 | | |
| | |монтаждау, орау, оқшаулау, құрастыру, тұрмыстық | | | |
| | |құралдарын жөндеу. | | | |
| | |Ақша және қаржы институттары. | | | |
|VII | |Шығармашылық жобалау іс-әрекеті |5 | | |
|29 |1 |Зерттеу шығармашылық жобалау іс-əрекеті, |1 | | |
| | |оңтайландыру жəне ойлап табушылық. | | | |
|30 |2 |Қолмен жəне токарь əдісімен қазақ |1 | | |
| | |сəндік-қолданбалы элементтері бар бұйымдарды | | | |
| | |ағаштан жасау жобасын өз бетінше орындау. | | | |
| | |Экономикадағы мемлекеттің ролі. | | | |
|31 |3 |Қолмен жəне токарь əдісімен қазақ |1 | | |
| | |сəндік-қолданбалы элементтері бар бұйымдарды | | | |
| | |металлдан жасау жобасын өз бетінше орындау. | | | |
|32 |4 |Тұтынушының қажеттілігіне байланысты болашақ |1 | | |
| | |бұйымның функционалдық ерекшеліктерін жəне | | | |
| | |таңдауын дəлелдеу, жобаны əзірлеу жəне орындау. | | | |
| | |Экономикалық тұрақтылық. | | | |
|33 |5 |Жобаны қорғау. |1 | | |
|VIII | |Қазіргі заманғы өндірісі мен техникалық және |1 | | |
| | |кәсіптік білім беру | | | |
|34 |1 |Кəсіп пен мамандық жəне жұмысшының біліктілігі | | | |
| | |туралы түсінік. | | | |
| | |Қазақстан Республикасының әлемдік шаруашылық | | | |
| | |жүйесіне кірігуі. | | | |
| | |Барлығы: |34 | | |

9 - сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
9 сыныптың соңында оқушылар;
1) еңбекті қорғауға байланысты негізгі құқықтық, нормативтік жəне
заңнамалық актілерін;
2) қол саймандарымен, электр аспаптарымен, металл жəне ағаш өңдеу
станоктарында жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін;
3) құрылымдық жəне жасанды материалдардың негізгі түрлері мен
қасиеттерін, оларды өңдеу технологияларын;
4) қайта құру іс-əрекетіндегі сызбаларын, схемаларын жəне белгілерін;
5) құрылымдық, табиғи жəне жасанды материалдарын көркем өңдеу туралы
жалпы мəліметтерін;
6) шығармашылық жобаны орындау кезіндегі құрылымдау жəне моделдеу
негіздерін;
7) кəсіптік білім алу жəне жұмысқа орналасу жолдары туралы мəлімет алу
көздерін;
8) өндірістің негізгі салаларын, құрылымдық материалдарын өңдеумен,
олардан бұйымдар жасаумен, өнім алумен жəне агротехнологиямен байланысты
мамандықтарын
білу/түсіну тиіс.
1) жұмыс орнын ұйымдастыруды;
2) материалды технологиялық, экономикалық жəне пайдалану қасиеттерін
ескере отырып ажырату жəне таңдау, нұсқасы, суреті, эскизі, сызбасы бойынша
оларды өңдеуге арналған құралдарын, еңбек құрылғылары мен аспаптарын
іріктеп алуды;
3) материалдарды өңдеудің заманауи əдістерін, бұйымдар жасаудың
инновациялық технологияларын қолдануды;
4) технологиялық операцияларды анықтау жəне орындауды;
5) графикалық құжаттарды оқу жəне дайындау, технологиялық құжаттаманы
жетілдіруді;
6) құрылымдау мен моделдеу қағидаттары мен əдістерін анықтау, бұйым
композициясы қасиеттерін ажырату жəне пайдалануды;
7) тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық сапасын бағалауды;
8) еңбек өнімін жасау және тарату іс-әрекеті бойынша жоспарқұруды;
9) технологиялық іс-əренкеті кезінде шығармашылық мақсаттарды шешу
əдістерін қолдануды;
10) əр-түрлі материалдардан сəндік-қолданбалы өнері бұйымдарын жасауды
меңгеруі тиіс.

Ұқсас жұмыстар
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және механикалық түрде өңдеу технологиясы
Сабақтың мақсаттарын талдау
Жаға сызбасының құрылымы
Тағам әзірлеу технологиясы
Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу технологиясы
Киімді әшекейлеу
Жартылай жетім балалар саны
Пәндер