Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Туған өлкем жайлы
Маңғыстау облысы
Ақтау қаласы
№ 3 орта мектебі
Ашық сабақ
( 4-сыныптың ана тілі пәні)
«Туған өлкем»
Өткізген: Абдолова Ардақ Максимқызы
Тақырыбы: Туған өлкем
Сабақтың мақсаты: 1)Балғын жастарға туған өлке тарихын зерделеуге,таным
түсінігін кеңейтуге көмектесу. Асты-
мұнайға,үсті-адами
рухани құндылыққа толы қасиетті,киелі
өлке туралы
білгендерін ортаға салғызу.Туған жердің
тарихына үңіле
білуге,болашақта елдің тұтқасы өзіміз
боламыз деген
түсінік қалыптастыру.Елін,жерін,тілін,әдеп-ғұрпын
құрметтейтін,өз Отанын сүйетін тұлға қалыптастыру
2)Тілін дамыту,ойын жеткізе білуге үйрету.
3)Оқушыларды саяси саналылыққа ,өз елін,жерін
қорғауға,құрметтеуге,сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Қ.Жұмағалиевтың суреті, сызба, слайдтар
|Сабақтың бөлімдері |Сабақтың жүрісі |
| |-Оқушылардың назарын сабаққа аудару |
|Ұйымдастыру бөлімі |*Поэзиялық минут |
| |-Ана тілің, арың бұл, |
| |Ұятың боп тұр бетте. |
| |Өзге тілдің бәрін біл, |
| |Өз тіліңді құрметте! |
| |-Бізге қазір қандай сабақ? |
| |-Үйге қандай тапсырма берілді? |
| |Тест сұрақтары арқылы білімдерін тиянақтау |
| | |
|Үй тапсырмасын |1-сұрақ: |
|тексеру |Қарабатыр қандай қиыншылыққа кездесті? |
| |А.Оны ұрлап кетті. |
| |Ә.Ол адасып кетті. |
| |Б.Ол ауырып қалды |
| |2-сұрақ: |
| |Қай құс оның жанына бірінші болып келді? |
| |А. Қарға |
| |Ә.Сауысқан |
| |Б. Қарлығаш |
| |3-сұрақ: |
| |Баланың өтінішін қай құс орындады? |
| |А. Қарлығаш |
| |Ә. Аққу |
| |Б.Сауысқан |
| |4-сұрақ: |
| |Ол еліне қалай хабар берді? |
| |А. Өз елінің таңбасын қанымен салды. |
| |Ә.Көйлегін жыртып, құстың мойнына байлады |
| |Б.Хат жазып жіберді |
| |(Барлығында да «А» жауабы дұрыс болуы керек) |
| | |
| |Қысқаша үй тапсырмасына шолу: |
| |-Егер бала өз елінің таңбасын білмейтін болса, не|
| |болған болар еді? Ол еліне хабар бере алар ма еді ? |
| |-Бала неге елін сағынды деп ойлайсыңдар? |
| |-Туған жер туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер? |
| |-Біз туған жер туралы қандай шығармалармен |
| |таныстық? |
|Жаңа сабақ |-Барлығымыз да өзіміздің туған жерімізді жақсы |
| |көреміз.Біреулер туған жерін жақсы көргенде оған |
| |арнап өлең шығарады, біреулер ән салады, біреулер |
| |сурет салады. |
| |-Бүгін біз сондай туған жеріне деген махаббатын өлең|
| |түрінде жеткізген тамаша ақын ағамыз Қайрат |
| |Жұмағалиевтың «Туған өлкем» атты өлеңімен танысамыз.|
| |1.Автормен таныстыру |
| |Сызба арқылы таныстыру |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |-Қайрат ағамыздың басқа ақындардан бір ерекшілігі |
| |бар.Ол Қазақстанның барлық жерін де жырға қосты, |
| |жатсынбаған, бөліп жармаған.Мысалы, «Жетісу таңы», |
| |«Сарыадырым», «Қарағанды түні» деген өлеңдері |
| |осының дәлелі. |
| |-Біз бүгін «Туған өлкем» деген өлеңімен танысамыз.|
|Өлеңмен жұмыс |-Мұғалімнің оқуы |
| |2.Іштей оқу |
| |3.Дауыстап оқу |
| |Сөздік жұмысы |
| |Өлеңде келтірілген түсініксіз сөздермен жұмыс |
| |1-шумақта: кермиық Далам- кең дала мағынасында |
| |Түнек-қараңғы |
| |2-шумақта: ықылым- ерте заман |
| |арда теңіз- асау, толқыны қатты теңіз |
| |3-шумақта: Қиырсыз түз-шеті жоқ елсіз дала. |
| | |
| |Өлең оқылып болған соң, ондағы күрделі сөз |
| |тіркестері немесе сипаттауларды таптыру: өр тау, |
| |қызыл құм, арда теңіз т.б. |
| |Шаршағанда туған жер туралы өлең тыңдап, сергігенге|
|Сергіту сәті |не жетсін. |
| |Дәптерлеріне күннің жадын жаздыртып, тақырыпты да |
|Дәптермен жұмыс |жазу |
| |-Біз де өз өлкеміз туралы тебіреніп, шығармашылық|
| |жұмысқа кірісейік. |
| |Шығармашылық тапсырмалар: |
| |1-қатар: Маңғыстау сөзін септеу |
| |2-қатар: Маңғыстау сөзінен жаңа мағынаға ие сөздер|
| | |
| |туғызу |
| |3-қатар: Маңғыстау сөзін жекеше, көпше түрде |
| | |
| |тәуелдеу |
| | |
|Бекіту |Туған өлкем |
| | |
| |-Туған өлке туралы тағы кімдердің шығармаларымен |
| |танысып едік? |
| |-Өлең сендерге ұнады ма? |
| | |
| |Ой толғау: |
| |Мына сөздер қай өлке туралы айтылған? |
| |( Асан Қайғының Маңғыстау өлкесі туралы айтылған |
| |сөзі келтіріледі) |
| | |
|Қорыту |Үйден туған жерлерің туралы шығарма жазып |
| |келіңдер. |
| |-Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын. |
| | |
| |-Енді қолдарыңдағы дөңгелекті мына қалташаларға |
| |салыңдар: |
| | |
| | |
| | |
| |Сабақ жақсы өтті Сабақ онша ұнаған жоқ |
-----------------------
Қайрат Жұмағалиев 1937 жылдың 16 қыркүйегінде Батыс Қазақстан облысының
Орда ауданында туған.
Ақын, аудармашы, балалар жазушысы
«Кім көріпті мұндайды?», «Сақара»
Ақтау қаласы
№ 3 орта мектебі
Ашық сабақ
( 4-сыныптың ана тілі пәні)
«Туған өлкем»
Өткізген: Абдолова Ардақ Максимқызы
Тақырыбы: Туған өлкем
Сабақтың мақсаты: 1)Балғын жастарға туған өлке тарихын зерделеуге,таным
түсінігін кеңейтуге көмектесу. Асты-
мұнайға,үсті-адами
рухани құндылыққа толы қасиетті,киелі
өлке туралы
білгендерін ортаға салғызу.Туған жердің
тарихына үңіле
білуге,болашақта елдің тұтқасы өзіміз
боламыз деген
түсінік қалыптастыру.Елін,жерін,тілін,әдеп-ғұрпын
құрметтейтін,өз Отанын сүйетін тұлға қалыптастыру
2)Тілін дамыту,ойын жеткізе білуге үйрету.
3)Оқушыларды саяси саналылыққа ,өз елін,жерін
қорғауға,құрметтеуге,сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Қ.Жұмағалиевтың суреті, сызба, слайдтар
|Сабақтың бөлімдері |Сабақтың жүрісі |
| |-Оқушылардың назарын сабаққа аудару |
|Ұйымдастыру бөлімі |*Поэзиялық минут |
| |-Ана тілің, арың бұл, |
| |Ұятың боп тұр бетте. |
| |Өзге тілдің бәрін біл, |
| |Өз тіліңді құрметте! |
| |-Бізге қазір қандай сабақ? |
| |-Үйге қандай тапсырма берілді? |
| |Тест сұрақтары арқылы білімдерін тиянақтау |
| | |
|Үй тапсырмасын |1-сұрақ: |
|тексеру |Қарабатыр қандай қиыншылыққа кездесті? |
| |А.Оны ұрлап кетті. |
| |Ә.Ол адасып кетті. |
| |Б.Ол ауырып қалды |
| |2-сұрақ: |
| |Қай құс оның жанына бірінші болып келді? |
| |А. Қарға |
| |Ә.Сауысқан |
| |Б. Қарлығаш |
| |3-сұрақ: |
| |Баланың өтінішін қай құс орындады? |
| |А. Қарлығаш |
| |Ә. Аққу |
| |Б.Сауысқан |
| |4-сұрақ: |
| |Ол еліне қалай хабар берді? |
| |А. Өз елінің таңбасын қанымен салды. |
| |Ә.Көйлегін жыртып, құстың мойнына байлады |
| |Б.Хат жазып жіберді |
| |(Барлығында да «А» жауабы дұрыс болуы керек) |
| | |
| |Қысқаша үй тапсырмасына шолу: |
| |-Егер бала өз елінің таңбасын білмейтін болса, не|
| |болған болар еді? Ол еліне хабар бере алар ма еді ? |
| |-Бала неге елін сағынды деп ойлайсыңдар? |
| |-Туған жер туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер? |
| |-Біз туған жер туралы қандай шығармалармен |
| |таныстық? |
|Жаңа сабақ |-Барлығымыз да өзіміздің туған жерімізді жақсы |
| |көреміз.Біреулер туған жерін жақсы көргенде оған |
| |арнап өлең шығарады, біреулер ән салады, біреулер |
| |сурет салады. |
| |-Бүгін біз сондай туған жеріне деген махаббатын өлең|
| |түрінде жеткізген тамаша ақын ағамыз Қайрат |
| |Жұмағалиевтың «Туған өлкем» атты өлеңімен танысамыз.|
| |1.Автормен таныстыру |
| |Сызба арқылы таныстыру |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |-Қайрат ағамыздың басқа ақындардан бір ерекшілігі |
| |бар.Ол Қазақстанның барлық жерін де жырға қосты, |
| |жатсынбаған, бөліп жармаған.Мысалы, «Жетісу таңы», |
| |«Сарыадырым», «Қарағанды түні» деген өлеңдері |
| |осының дәлелі. |
| |-Біз бүгін «Туған өлкем» деген өлеңімен танысамыз.|
|Өлеңмен жұмыс |-Мұғалімнің оқуы |
| |2.Іштей оқу |
| |3.Дауыстап оқу |
| |Сөздік жұмысы |
| |Өлеңде келтірілген түсініксіз сөздермен жұмыс |
| |1-шумақта: кермиық Далам- кең дала мағынасында |
| |Түнек-қараңғы |
| |2-шумақта: ықылым- ерте заман |
| |арда теңіз- асау, толқыны қатты теңіз |
| |3-шумақта: Қиырсыз түз-шеті жоқ елсіз дала. |
| | |
| |Өлең оқылып болған соң, ондағы күрделі сөз |
| |тіркестері немесе сипаттауларды таптыру: өр тау, |
| |қызыл құм, арда теңіз т.б. |
| |Шаршағанда туған жер туралы өлең тыңдап, сергігенге|
|Сергіту сәті |не жетсін. |
| |Дәптерлеріне күннің жадын жаздыртып, тақырыпты да |
|Дәптермен жұмыс |жазу |
| |-Біз де өз өлкеміз туралы тебіреніп, шығармашылық|
| |жұмысқа кірісейік. |
| |Шығармашылық тапсырмалар: |
| |1-қатар: Маңғыстау сөзін септеу |
| |2-қатар: Маңғыстау сөзінен жаңа мағынаға ие сөздер|
| | |
| |туғызу |
| |3-қатар: Маңғыстау сөзін жекеше, көпше түрде |
| | |
| |тәуелдеу |
| | |
|Бекіту |Туған өлкем |
| | |
| |-Туған өлке туралы тағы кімдердің шығармаларымен |
| |танысып едік? |
| |-Өлең сендерге ұнады ма? |
| | |
| |Ой толғау: |
| |Мына сөздер қай өлке туралы айтылған? |
| |( Асан Қайғының Маңғыстау өлкесі туралы айтылған |
| |сөзі келтіріледі) |
| | |
|Қорыту |Үйден туған жерлерің туралы шығарма жазып |
| |келіңдер. |
| |-Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын. |
| | |
| |-Енді қолдарыңдағы дөңгелекті мына қалташаларға |
| |салыңдар: |
| | |
| | |
| | |
| |Сабақ жақсы өтті Сабақ онша ұнаған жоқ |
-----------------------
Қайрат Жұмағалиев 1937 жылдың 16 қыркүйегінде Батыс Қазақстан облысының
Орда ауданында туған.
Ақын, аудармашы, балалар жазушысы
«Кім көріпті мұндайды?», «Сақара»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz