Шандор Петефи Ұлт өлеңі

Cабақ жоспары:

Тақырыбы: Шандор Петефи «Ұлт» өлеңі

65-сабақ.

Сынып: 7А

Сынып бөлмесі: №2

Күні: 17. 05. 2012

Уақыты: 10. 00-10. 45

Қолданылған модуль: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру мен алудағы жаңа тәсілдер»

Оқытудың әдіс-тәсілдері: «Ой қозғау», «Миға шабуыл», «Диалог құру», «Синквейн», «ДЖИГСО» тәсілі.

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Не істеймін?

Оқушының іс-әрекеті:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?
Уақыты: 2
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Оқу мақсатын алға қою сұралды.

Шандор Петефи өмірі мен «Ұлт» өлеңінің негізгі ойын ашуда, оқушыларды сыни ойлауға, сұхбат құруға тарту.

Ынтымақтастық пен сенім атмосферасын құру. Мұғалім сәлемдесті, ауа-райын, көңілдерін сұрады.

Оқушының іс-әрекеті::

Оқушы мақсатын қосты.

Бұл өлеңнің мазмұнын ашу. Мәнерлеп оқуды үйрену керек.

Болашақта ұлттық құндылықтарды бойыңа сіңірген ұрпақ қатарын көбейтуге өз үлесімізді қосу.

Оқушылар бір-бірімен жақсы қарым-қатынасты құрады.

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:
Уақыты: 2
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Топқа бөлу. Оқушыларға күрескер ақындарды нақыштайтын сурет қиындылары таратылады, тақырыпқа негізделген суреттеу бойынша 3 топқа бөлінеді.

Топтарға күрескерлер, азаткерлер, жыршылар деген топ аттары беріледі.

Оқушының іс-әрекеті:: Оқушылар суреттегі азаткер ақыгдарды реттеп, өз сыңарларын тауып, топтасады.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Суреттер (азаткер, күрескер ақындар)
Уақыты: 5
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Тұсаукесер.

Шандор Петефи.

Күрескер ақын туралы тұсаукесер көрсетіледі. Бұл тұсаукесер арқылы оқушылардың бойынан патриоттық сезімді оятып, өз елінің, ұлтының адал азаматы болуына сенімдерін күшейту.

Оқушының іс-әрекеті:: Ойларын жинақтайды, ортаға салып, талдайды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:

Power Point

«Шандор Петефи»

Уақыты: 3
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Ой қозғау (түрткі сұрақтар) сұрақтары ұсынылады.

  • Шандор Петерфи кім?
  • Ақын қай ғасырда өмір сүрді?
  • Ақынның поэзиясы, өмірі қазақ халқының қай ақындарымен үндес деп ойлайсыңдар?
Оқушының іс-әрекеті:: Оқушылар жеке, жұпта, топта ойды жинақтайды, пікірлерін айтады, сұрақтарға жауап береді.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Парақшалар
Уақыты: 5
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Өткен сабақпен байланыс:

Үш оқушымен кеңес (диалог, әңгімелесу) .

Өткен сабақты қайталау мақсатында үш оқушымен кеңес тапсырмасы беріледі.

Оқушының іс-әрекеті::

Оқушылар А. С. Пушкин шығармашылығы бойынша өз білгендерін, оқығандарын сұрап, жауап берді, ал жазушы жазып отырды.

Жұмыс тәртібі:

А-сұрақ қоюшы

В-жауап беруші

С-жазып алушы әрекетіне түсіп, сұхбаттасу үлгісін көрсетті.

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:
Уақыты: 7
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

«Миға шабуыл» тәсілі, берілген плакатарға Петефи, ақын туралы білетіндерін, кластер арқылы толықтырады.

  1. Шандор Петерфиді кім деп білеміз?
  2. Қандай шығармалары бар екен?
Оқушының іс-әрекеті:: Ортақ ойды кластерге түсірді және жұмыстарын қорғайды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Шағын таныстырылым
Уақыты: 5
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Синквейн тәсілі.

Күрескер, жыршы, азаткер деген сөздерге 5 жол өлең жазу керек.

Бес жол өлең құрастыру.

1 не?

2 қандай?

3 не істеді?

4 не үшін?

5 жалпы ойды түйіндеу

Оқушының іс-әрекеті:: Оқушылар жеке-жеке жұмыс жасайды, өлең шығарып топта ақылдасады, ең үздігін плакатқа жазып таныстырады.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:
Уақыты: 3
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Сергіту сәті: Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының бір түрі. «Егер өмірге адам болып келмесем, гүл болып келер едім, себебі гүл өмірдің сәні - тазалық кепілі».

Оқушыларға тоқылған жіп беріледі, соны бір-біріне лақтырып, сыни тұрғыдан ойланады. Соңында сол жіптен бір бейнеленген математикалық фигура шығады.

Оқушының іс-әрекеті:: Оқушылар ой қозғайды, саралайды, сыни тұрғыдан ойланады, бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Мезеттік таныстырылым
Уақыты: 8
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Шағын топта өлеңді талдау, мағынасын ашу.

Дәлел келтіру, қорғау (оте жақсы жетістіктерге жеткісі келетін оқушы немесе топ лидері)

  1. Ақын ұлтын неге шақырады?
  2. Азаматтық лирика дегеніміз не? Осы өлең арқылы Петефидің азамат ақын екендігін дәлелдеңіздер?
Оқушының іс-әрекеті:: Өлеңді жеке оқу. Әр топтан бір лидер екінші топқа барып өлеңде не туралы айтылғанын қысқаша түсінгенін айтып берді. Оқушылар ортақ ойды шағын топта қорғайды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Шандор Петефи шығармалар жинағы.
Уақыты: 2
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Қорытындылау

а) Бағалау: сабақтың әр бағыты жазылған бағалау парағы арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды.

ә) үй тапсырмасы:

Оқушының іс-әрекеті::

Бағалау парағына өз еңбегінің қалыптастырушы бағалауын жүргізеді.

Келесі сабақта «Ұлт» өлеңін жаттау.

Қосымша О. Генридің өмірі мен шығармашылығы жайлы интернеттен мағлұмат қарастырып, презентация дайындап келу қажеттілілігін түсінді.

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Бағалау парағына
Уақыты: 3
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Рефлексия

Мұғалім стикерлер таратады.

Оқушының іс-әрекеті::

Не ұнады? Ұсынысым?

Оқушылар сабақ барысында не ұнады, ұсыныс, пікірлерін жазады.

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Стикерлер

Сабақты бағалау

Күні: 17. 05. 2012

Сыныбы: 7 «А»

Қай уақытта: 10. 00-10. 45

Сабақ қалай өтті?

Cабақ жоспарымда Шандор Петефидің «Ұлт» өлеңі бойынша тақырып өткіздім. «Күрескерлер», «Азаткерлер», «Жыршылар» болып қима қағаздарын біріктіру бойынша үш топқа бөлдім. Сыныпта тәртіп ережелері мен нормалары жақсы деңгейде сақталған. Сонда ынтымақтастық пен сенім атмосферасын қалыптастыруда мен оқушылар арасында ұйымдастыру ойынын, яғни «Өз-өзін, досын мадақтау» ойынын пайдаландым. Осы жаттығу нәтижесінде оқушылар осы ақпаратты өте жақсы қабылдады. «Мадақтау өте жақсы екен», «Көңіл-күйіміз көтерілді», «Өзара қарым-қатынасты нығайтқан сияқтымыз» деген сияқты ойларымен бөлісті.

Ой қозғау (түрткі сұрақтар), оқушының оқытуда диалог рөлін арттыру мақсатында әзірленген іс-әрекет кезінде талқылауға қатысуы негізінде «Шандор Петефи кім?Ақын қай ғасырда өмір сүрді? Ақынның поэзиясы, өмірі қазақ халқының қай ақындарымен үндес деп ойлайсыңдар?» сынды сұрақтар қойдым. «Шандор Петефи ел үшін, азаттық үшін күрескен ақын», «ХІХ ғасыр ақыны», «Шандор Петефидің өлеңінің мазмұн жағынан қазақтың күрескер, ақиық ақыны Махамбет Өтемісұлының шығармасымен үндеседі. » деген оқушы тарапынан жауаптар болды. Өткен сабақпен байланыс орнатуда

үш оқушымен кеңес (диалог, әңгімелесу) сұхбаттасу жүргіздім. Оқушылар А. С. Пушкин шығармашылығы бойынша өз білгендерін, оқығандарын сұрап, жауап берді, жазды.

Сабақ барысында оқушылар «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» модулінің бір тәсілі ментальдік картамен жұмыс жасады. Яғни шағын топтар ватманға Петефи туралы білімдерін топтастыру іс-әрекетін асырды. Осы тұста оқушылардың топта талқылауға ұсынған жұмысты орындауды ұнататындығын, өз пікірін білдірудің маңызды екенін сезінуде қуанатыны көздерінен бірден байқадым. Оқушылар берілген негіздерді басшылыққа ала отырып, алдымен жеке-жеке ойланып, одан кейін жұптасып, топтасып пікір алмасып ақын жайлы өз білгендерін салып, тіпті тың ойлар да көрініс тауып жатты.

«Синквейн тәсілі» де оқушылардың көңілінен шықты. Қатысушы балалар күрескер, жыршы, азаткер деген сөздерге 5 жол өлең жазу тапсырамсы берілді. Яғни: «1 кім? не? 2 қандай? 3 не істеді? 4 не үшін? 5 жалпы ойды түйіндеу».

«Шандор Петефи

Батыр

Елі үшін күресті

Азаттық үшін

Елі үшін, азаттық үшін күрескен ақын» (Видеотаспа 0044 mp4)


Ұқсас жұмыстар
Аян қай шығарманың кейіпкері
Ерлік пен елдік - махамбет ұраны
«мен жастарға сенемін» - ұлтжандылықтың ұраны
Көздегені көк аспан
Мұқағали мақатаевтың поэзиясы
М.өтемісұлы "атадан туған ардақты ер"
Тарланым өлеңін жаттау
Ана тілі туралы сөз өлеңі
Жыр мұхитының жүрдек кемесі. поэзия кеші
Ыбырай алтынсарин "өзен" өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz