Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Натрий және калий қосылыстары
10 сынып. Мұғалімі: Қ.Ахметова
Сабақтың тақырыбы: Натрий және калий қосылыстары
Сабақтың мақсаты: 1. Металдар жөнінде алған теориялық білімді
нақтылау,
натрий және калий қосылыстарын
табиғатта таралуы,
қолданылуы, физикалық, химиялық
қасиеттері жайлы
білім беру.
2. Шығармашылық ізденістерін,
іскерлік дағдыларын, пәнге,
білімге қызығушылықтарын арттыра отырып өз бетімен
білім ала білуге тәрбиелеу.
3. Өз бетінше ойлап , өз ойларын
ғылыми түрде жеткізу
дағдысын, жан-жақты білімдерін
дамыту.
Сабақтың типі: Аралас сабақ (түсіндіру, салыстыру, қорытындылау).
Құрал-жабдықтар: Химиялық элементтердің Д.И.Менделеев жасаған
периодтық жүйесі; негіздердің,
қышқылдардың және
тұздардың судағы ерігіштік
кестесі; 1-10 кестелер;
реактивтер; сынауқтар.
Күтілетін нәтиже: 1. Натрий және калий қосылыстарының қасиеттерін
сипаттай
білу.
2. Өзгерістер тізбегін, химиялық
реакциялар теңдеулерімен
жаза білу.
3. Есептерді шығара білу.
4. Теориялық білімдерін жүйелей
білу.
Сабақ барысы: Сынып оқушыларын үш топқа бөліп, бағалау
парағын
үлестіру.
І. Қызығушылықты ояту. Ой қозғау стратегиясы.
Үй жұмысын тексеру: 1. Есеп №6 152 бет.
2. Блиц сұрақтар. (14 сұрақ)
І топқа.
1. Периодтық кестеде неше металл неше бейметал бар? (87м, 22бм)
2. Металдар қандай топтарда орналасқан? (І, ІІ, ІІІ)
3. Ең ауыр металл? (осмий)
4. Ең жеңіл металл? (литий)
5. Ең қатты металл? (хром)
6. Электролиз дегеніміз не?
7. Атом радиусының өлшем бірлігі? (нм)
ІІ топқа.
1. Металдарға тән қасиеттерді ата.
2. Ең жұмсақ металдар? (сілтілік м)
3. Ең иілгіштік металл? (алтын)
4. Тығыздығы жоғары металдар? (тантал, вольфрам)
5. Электроттық потенциал дегеніміз не?
6. Иондану энергиясының өлшем бірлігі? (кДж/моль)
7. Д.И.Менделеев болжап ашқан №87 элемент қалай аталады? (франций)
3. Венн диаграммасын құрастыру.
K
Na
ІІ. Мағынаны тану. Топтастыру стратегиясы.
Дәптерге кесте сызу.
|Қосылыстың ф-сы |Аталуы | Қолданылуы. |
| NaCl | натрий хлориді |тамақты тұздауға, консервілеуге|
| |(ас тұзы) |тоңазытқыш ретінде |
| | |қолданылады. |
|Na2CO3 |натрий карбонаты |сабын қайнатуда, мата, тері |
| |(кальцейленген сода). |шыны өндеуде, дәрі-дәрмек |
| | |өнеркәсібінде. |
|Na2SO4 |натрий сульфаты |шыны, сода өндеуде |
|КNO3 |калий селитрасы |күрделі тыңайтқыш ретінде |
| | |қолданылады. |
|K2CO3 |калий карбонаты |оптикалық шыны. |
|KMnO4 |калий перманганаты |медицинада дәрі ретінде, |
| |(марганцовка) |лабораторияда оттек алу үшін |
| | |қолданылады. |
ІІІ. Зертханалық жұмыс.
Натрий және калий қосылыстарын анықтау.
Реакция теңдеулерін молекулалық, иондық, қысқартылған иондық теңдеуін
жазу.
IV. Есептер шығару. Білімді жүйелеу стратегиясы.
Есеп №1 Натрий тобына.
Натрий гидроксидінің балқымасының электролиз сызбанұсқасын құрындар.
Есеп №2 Калий тобына.
калий хлоридінің ерітіндісінің электролиз сызбанұсқасын құрындар.
Есеп №3 Натрий тобына
Натрий гидрокарбонатындағы натрийдің массалық үлесін есепте.
Есеп №4 Калий тобына
Калий перманганатындағы калийдің массалық үлесін есепте.
V. Қорытындылау бөлімі. Білімді қорытындылау стратегиясы.
Сабақ соңында оқушылардың берген жауаптары бағаланады.
VI. Үйге тапсырма беру.
№ 1,2,7- есептері
№6.4 тақырып.
-----------------------
ІІІ периодты бастайды,
Тқай = 886С
Тбал= 97,83С
теңіз суының 1л-де
10,6гр болады,
клеткааралық кеңіс-
тікте болады.
ІІІІ периодты бастайды
Тқай= 760С
Т бал= 63,57С
Теңіз суының 1л-де
0,38гр болады,
клетканың ішінде калий иондары
болады.
Сабақтың тақырыбы: Натрий және калий қосылыстары
Сабақтың мақсаты: 1. Металдар жөнінде алған теориялық білімді
нақтылау,
натрий және калий қосылыстарын
табиғатта таралуы,
қолданылуы, физикалық, химиялық
қасиеттері жайлы
білім беру.
2. Шығармашылық ізденістерін,
іскерлік дағдыларын, пәнге,
білімге қызығушылықтарын арттыра отырып өз бетімен
білім ала білуге тәрбиелеу.
3. Өз бетінше ойлап , өз ойларын
ғылыми түрде жеткізу
дағдысын, жан-жақты білімдерін
дамыту.
Сабақтың типі: Аралас сабақ (түсіндіру, салыстыру, қорытындылау).
Құрал-жабдықтар: Химиялық элементтердің Д.И.Менделеев жасаған
периодтық жүйесі; негіздердің,
қышқылдардың және
тұздардың судағы ерігіштік
кестесі; 1-10 кестелер;
реактивтер; сынауқтар.
Күтілетін нәтиже: 1. Натрий және калий қосылыстарының қасиеттерін
сипаттай
білу.
2. Өзгерістер тізбегін, химиялық
реакциялар теңдеулерімен
жаза білу.
3. Есептерді шығара білу.
4. Теориялық білімдерін жүйелей
білу.
Сабақ барысы: Сынып оқушыларын үш топқа бөліп, бағалау
парағын
үлестіру.
І. Қызығушылықты ояту. Ой қозғау стратегиясы.
Үй жұмысын тексеру: 1. Есеп №6 152 бет.
2. Блиц сұрақтар. (14 сұрақ)
І топқа.
1. Периодтық кестеде неше металл неше бейметал бар? (87м, 22бм)
2. Металдар қандай топтарда орналасқан? (І, ІІ, ІІІ)
3. Ең ауыр металл? (осмий)
4. Ең жеңіл металл? (литий)
5. Ең қатты металл? (хром)
6. Электролиз дегеніміз не?
7. Атом радиусының өлшем бірлігі? (нм)
ІІ топқа.
1. Металдарға тән қасиеттерді ата.
2. Ең жұмсақ металдар? (сілтілік м)
3. Ең иілгіштік металл? (алтын)
4. Тығыздығы жоғары металдар? (тантал, вольфрам)
5. Электроттық потенциал дегеніміз не?
6. Иондану энергиясының өлшем бірлігі? (кДж/моль)
7. Д.И.Менделеев болжап ашқан №87 элемент қалай аталады? (франций)
3. Венн диаграммасын құрастыру.
K
Na
ІІ. Мағынаны тану. Топтастыру стратегиясы.
Дәптерге кесте сызу.
|Қосылыстың ф-сы |Аталуы | Қолданылуы. |
| NaCl | натрий хлориді |тамақты тұздауға, консервілеуге|
| |(ас тұзы) |тоңазытқыш ретінде |
| | |қолданылады. |
|Na2CO3 |натрий карбонаты |сабын қайнатуда, мата, тері |
| |(кальцейленген сода). |шыны өндеуде, дәрі-дәрмек |
| | |өнеркәсібінде. |
|Na2SO4 |натрий сульфаты |шыны, сода өндеуде |
|КNO3 |калий селитрасы |күрделі тыңайтқыш ретінде |
| | |қолданылады. |
|K2CO3 |калий карбонаты |оптикалық шыны. |
|KMnO4 |калий перманганаты |медицинада дәрі ретінде, |
| |(марганцовка) |лабораторияда оттек алу үшін |
| | |қолданылады. |
ІІІ. Зертханалық жұмыс.
Натрий және калий қосылыстарын анықтау.
Реакция теңдеулерін молекулалық, иондық, қысқартылған иондық теңдеуін
жазу.
IV. Есептер шығару. Білімді жүйелеу стратегиясы.
Есеп №1 Натрий тобына.
Натрий гидроксидінің балқымасының электролиз сызбанұсқасын құрындар.
Есеп №2 Калий тобына.
калий хлоридінің ерітіндісінің электролиз сызбанұсқасын құрындар.
Есеп №3 Натрий тобына
Натрий гидрокарбонатындағы натрийдің массалық үлесін есепте.
Есеп №4 Калий тобына
Калий перманганатындағы калийдің массалық үлесін есепте.
V. Қорытындылау бөлімі. Білімді қорытындылау стратегиясы.
Сабақ соңында оқушылардың берген жауаптары бағаланады.
VI. Үйге тапсырма беру.
№ 1,2,7- есептері
№6.4 тақырып.
-----------------------
ІІІ периодты бастайды,
Тқай = 886С
Тбал= 97,83С
теңіз суының 1л-де
10,6гр болады,
клеткааралық кеңіс-
тікте болады.
ІІІІ периодты бастайды
Тқай= 760С
Т бал= 63,57С
Теңіз суының 1л-де
0,38гр болады,
клетканың ішінде калий иондары
болады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz