Өткен оқу жылындағы тәрбие жұмыстарының қорытынды нәтижесіне талдау жасау

03-19: 03-19

Қ. И. Сәтбаев атындағы №216 мектепте 2011-2012 оқу жылында

жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жоспары

98/3-жыл: 98/3-жыл

Бекітемін:

Мектеп директоры: С. Қуанышбай

Келісемін:

Мектеп директорының тәрбие

ісі жөніндегі орынбасары: З. Жүсіпова

Әйтеке би кентіндегі Қ. И. Сәтбаев атындағы №216 мектептің

6 «А» сынып оқушыларымен жүргізілетін жылдық

тәрбие жұмыстарының жоспары

2011 - 2012 оқу жылы

1 Кіріспе

Өткен оқу жылындағы тәрбие жұмыстарының қорытынды нәтижесіне талдау жасау.

Тәрбие - дидактикалық жүйе. Сынып жетекшісі күрделі, бірімен - бірі байланысып жатқан тұтас оқиғаларға, оқушылардың әрқилы мінез - құлқына іс - әрекетіне тап болады. Толып жатқан психологиялық толғаныстар кездеседі.

Осы орайда өткен жылы 5 «А» сыныбымен біршама жұмыстар атқарылды. Ең алдымен оқушылардың өзін - өзі бақылау дағдысы қалыптасқаны. Оқушылар өздеріне тапсырылған тапсырмаларды (іс-шаралар, үй тапсырмаларының орындалуы) орындай білді. Оқу барысында жоспарланған тәрбие жұмыстары өз мәнінде өткізіліп тұрды. Сыныпты барлығы 22 оқушымен аяқтадық. Үздік оқушылар жоқ, екпінділер: Әкім Ерсұлтан, Әбжами Назерке, Демеу Ақтолқын, Райымбердиев Мақсат, Тұрғанбай Гауһар, Бақытжан Гауһар, Дөңес Айбек, Төлеш Айжан.

Сабақтан себепсіз қалған, тәртіп бұзған оқушылар болған жоқ. Сонымен қатар, қоғамдық жұмыстарға белсене араласып, алдыңғы қатардағы сыныптың қатарынан көріне білді.

II. Мақсаты.

Білім мен тәрбие қашан да егіз ұғым. Білім алушы шәкірттеріміздің жан - жақты дамыған, ақыл - ойы жетік, рухани құндылықтарды қадірлей білетін, адамгершілік қасиеттермен қаруланған жеке тұлға қалыптастыру.

Мектептегі оқу - тәрбие жұмысының бала тәрбиесі мен оның жан - жақты дамуына отбасы мен жанұяның, мектептің ынтымақтастығын арттыра отырып, ата - аналарға, оқушыларға оқу - тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесін таныстыру.

Балаларға салауатты өмір салтының машықтарын сіңіру және насихаттауға байланысты нақты шараларды жүзеге асыру. Оқушыларды зиянды әдеттерден сақтандыру.

Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, экологиясы нашар аймақтармен таныстыру, жерге деген мейірім мен ықыласын, байлығы мен әсем табиғатын қорғай білуг үйрету.

Оқушылардың шығармашылықпен ойлау қабілетін, санаткерлікжәне жалпы даму көрсеткіші негізінде тілін дамыту. Отаншылдыққа, ұлттық патриотизмге тәрбиелеу.

Оқушылардың экономикалық білім негіздерін толықтыру, ата - ананы құрметтеуге, олардың еңбегін бағалауға тәрбиелеу, Оқушыларды отбасы бюджетін үнемді, ұқыпты, дұрыс жұмсай білуге тәрбиелеу.

Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттерді айта отырып, оқушылардың әдеп әліппесі бойынша ықпал жасау.

Әдет - ғұрыпты сақтайтын, дәстүрді жалғастырушы қайырымды ұрпақ тәрбиелеу. Оқушыларды адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге, адамдармен қарым - қатынас жасау дағдыларын арттыру.

III. Міндеттері

Отанымыздың тарихи құндылықтарын бағалау қабілеттілігін арттыру. Отандық қорғау-азаматтық борыш ұғымын қалыптастыру.

Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс тіршілік дағдыларын қалыптастыру.

Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру, қандайда бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.

Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін қалыптастыру, жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып, табиғат үйлесімін қорғауға көзқарасты нығайту

Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде сезінуіне, ересек адам ретінде пікір айта алуына дағдыландыру.

Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру, дене еңбегі, психологиялық, әлеуметтік және рухани саулық туралы түсінік қалыптастыру.

Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін қалыптастыру, жасөспірімдерінің өзіне-өзі өқызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын игере отырып көздеген мақсатына жетудегі шыдамдылықты қалыптастыру.

Шығармашылық жұмыстарда оқушы өзінің ойын білдіріп, қабылдаған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру

Әрбір оқушының өзін өзі бағалау, өзін - өзі реттеу, өзін - өзі іске асыру қабілетін дамыту, өзіне деген сенім қалыптастыру, өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру.

Кәсіби шығармашылық танымын кеңеиту, мамандықты дұрыс таңдауға бағыт-бағдар беру және адам белгілі бір еңбек іс-әрекетіне неіп, бір ізге түсуіне көмек беру.

Оқу процесінде алған білімдерін тереңірек жетілдіріп, жан - жақты дамыған, кешегіні білетін, бүгінгіні саралай алатын тұлға қалыптастыру.

IV. Сыныптың және жеке оқушының әрекетін ұйымдастыру

р/с
Мазмұны
Мерзімі
Жауапты
р/с: 1
Мазмұны: Жаңа оқу жылындағы жаңалықтармен таныстыру жиналысы
Мерзімі: 03. 09. 2011 ж
Жауапты: Әкімова А
р/с: 2
Мазмұны: Қыздар жиналысы
Мерзімі: 10. 09. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 3
Мазмұны: Математика пәнінен қосымша сабақ алуды қажет ететін оқушылармен жұмыс
Мерзімі: 17. 09. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 4
Мазмұны: Дәстен Дамир, Жұмабек Сұлтанғасыр, Әбдірейм Оразханның сабаққа қатысуы мен сабақтан кешікпеуін және тіртіптерін қадағалау
Мерзімі: 24. 09. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 5
Мазмұны: Ер балалармен жиналыс
Мерзімі: 30. 09. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 6
Мазмұны: Күнделікті сабаққа қатысу, сабақ үлгерімдері туралы сараптама жасау
Мерзімі: 8. 10. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 7
Мазмұны: Мінез - құлықтарында өзгерістері бар: Нұрғалиева Таңшолпан, Жалғас Арайлым, Бұқбай Жансая оқушыларыммен жеке жұмыс жүргізу
Мерзімі: 15. 10. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 8
Мазмұны: Сынып оқушыларының бір - біріне қарым - қатынасын қадағалау
Мерзімі: 01. 11. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 9
Мазмұны: Қыздар жиналысы
Мерзімі: 25. 11. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 10
Мазмұны: Ер балалармен жиналыс
Мерзімі: 26. 11. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 11
Мазмұны: Мереке күндеріне дайындық барысын тексеру
Мерзімі: 10. 12. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 12
Мазмұны: Толық игерілмей, қиындық туғызып жүрген пәндер туралы талқылау
Мерзімі: 14. 01. 2012 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 13
Мазмұны: Жалпы мәселелер бойынша сынып жиналысы
Мерзімі: 4. 02. 2012 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 14
Мазмұны: Мереке күндеріне дайындық барысын тексеру
Мерзімі: 01. 03. 2012 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 15
Мазмұны: Дәстен Дамир, Жұмабек Сұлтанғасыр, Әбдірейм Оразхан оқушылармен жеке жұмыс жүргізу
Мерзімі: 10. 03. 2012 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 16
Мазмұны: Қыз балалармен жеке жұмыс
Мерзімі: 07. 04. 2011 ж.
Жауапты: Әкімова А
р/с: 17
Мазмұны: Оқу жылын қорытындылау жиналысы
Мерзімі: 21. 05. 2012 ж.
Жауапты: Әкімова А

V. Сынып оқушыларының оқудан тыс уақытын және қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды ұйымдастыру

р/с
Мазмұны
Мерзімі
Жауапты
р/с: 1
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 2
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 3
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 4
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 5
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 6
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 7
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 8
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 9
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 10
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 11
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 12
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 13
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 14
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 15
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 16
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:
р/с: 17
Мазмұны:
Мерзімі:
Жауапты:

VI. Тәрбие бағыттары бойынша ұйымдастырылатын жұмыс

Қазақстан Республикасының Үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасында нақтыланған 12 бағыты бойынша жүргізілетін жұмыс


Ұқсас жұмыстар
Әдістемелік бірлестік отырысының жоспары
Жылдық жұмыс
Ерекше қабілетті оқушы
Эксперименттік сыныптардың оқушыларымен психодиагностикалық жұмыстарды өткізу
Апталықты өткізу жоспары
Аралық бақылау
Тәрбие жоспары. 9 сынып
Педагог-психолог, 2013-2014 жылдық есеп
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру
Ұбт-ға оқушыларды дайындаудың әдістемелік ұйымдастыру мәселелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz