Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Өткен оқу жылындағы тәрбие жұмыстарының қорытынды нәтижесіне талдау жасау

03-19 | |

Қ.И.Сәтбаев атындағы №216 мектепте 2011-2012 оқу жылында
жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жоспары

| |
|98/3-жыл |

Бекітемін:
Мектеп директоры: С.Қуанышбай

Келісемін:
Мектеп директорының тәрбие
ісі жөніндегі орынбасары: З.Жүсіпова

Әйтеке би кентіндегі Қ.И.Сәтбаев атындағы №216 мектептің

6 «А» сынып оқушыларымен жүргізілетін жылдық

тәрбие жұмыстарының жоспары

2011 - 2012 оқу жылы

1 Кіріспе

Өткен оқу жылындағы тәрбие жұмыстарының қорытынды нәтижесіне талдау жасау.

Тәрбие – дидактикалық жүйе. Сынып жетекшісі күрделі, бірімен – бірі
байланысып жатқан тұтас оқиғаларға, оқушылардың әрқилы мінез – құлқына іс
- әрекетіне тап болады. Толып жатқан психологиялық толғаныстар кездеседі.
Осы орайда өткен жылы 5 «А» сыныбымен біршама жұмыстар атқарылды. Ең
алдымен оқушылардың өзін - өзі бақылау дағдысы қалыптасқаны. Оқушылар
өздеріне тапсырылған тапсырмаларды (іс-шаралар, үй тапсырмаларының
орындалуы)орындай білді. Оқу барысында жоспарланған тәрбие жұмыстары өз
мәнінде өткізіліп тұрды. Сыныпты барлығы 22 оқушымен аяқтадық. Үздік
оқушылар жоқ, екпінділер: Әкім Ерсұлтан, Әбжами Назерке, Демеу Ақтолқын,
Райымбердиев Мақсат, Тұрғанбай Гауһар, Бақытжан Гауһар, Дөңес Айбек, Төлеш
Айжан.
Сабақтан себепсіз қалған, тәртіп бұзған оқушылар болған жоқ. Сонымен
қатар, қоғамдық жұмыстарға белсене араласып, алдыңғы қатардағы сыныптың
қатарынан көріне білді.

II.Мақсаты.

Білім мен тәрбие қашан да егіз ұғым. Білім алушы шәкірттеріміздің жан
– жақты дамыған, ақыл – ойы жетік, рухани құндылықтарды қадірлей білетін,
адамгершілік қасиеттермен қаруланған жеке тұлға қалыптастыру.
Мектептегі оқу – тәрбие жұмысының бала тәрбиесі мен оның жан – жақты
дамуына отбасы мен жанұяның, мектептің ынтымақтастығын арттыра отырып, ата
– аналарға, оқушыларға оқу – тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесін
таныстыру.
Балаларға салауатты өмір салтының машықтарын сіңіру және насихаттауға
байланысты нақты шараларды жүзеге асыру.Оқушыларды зиянды әдеттерден
сақтандыру.
Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып,
экологиясы нашар аймақтармен таныстыру, жерге деген мейірім мен ықыласын,
байлығы мен әсем табиғатын қорғай білуг үйрету.
Оқушылардың шығармашылықпен ойлау қабілетін, санаткерлікжәне жалпы
даму көрсеткіші негізінде тілін дамыту. Отаншылдыққа, ұлттық патриотизмге
тәрбиелеу.
Оқушылардың экономикалық білім негіздерін толықтыру, ата – ананы
құрметтеуге, олардың еңбегін бағалауға тәрбиелеу, Оқушыларды отбасы
бюджетін үнемді, ұқыпты, дұрыс жұмсай білуге тәрбиелеу.
Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттерді айта отырып, оқушылардың
әдеп әліппесі бойынша ықпал жасау.
Әдет – ғұрыпты сақтайтын, дәстүрді жалғастырушы қайырымды ұрпақ тәрбиелеу.
Оқушыларды адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге, адамдармен қарым
– қатынас жасау дағдыларын арттыру.

III.Міндеттері

Отанымыздың тарихи құндылықтарын бағалау қабілеттілігін
арттыру.Отандық қорғау-азаматтық борыш ұғымын қалыптастыру.
Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру,сыртқы келбет пен
күнделікті тұрмыс тіршілік дағдыларын қалыптастыру.
Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын
арттыру,қандайда бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен
қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.
Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін
қалыптастыру,жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып,табиғат үйлесімін
қорғауға көзқарасты нығайту
Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру,өзін
отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде сезінуіне,ересек адам ретінде пікір
айта алуына дағдыландыру.
Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру,дене
еңбегі,психологиялық,әлеуметтік және рухани саулық туралы түсінік
қалыптастыру.
Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін
қалыптастыру,жасөспірімдерінің өзіне-өзі өқызмет көрсету шеберлігін және
дағдыларын игере отырып көздеген мақсатына жетудегі шыдамдылықты
қалыптастыру.
Шығармашылық жұмыстарда оқушы өзінің ойын білдіріп,қабылдаған шешім
нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз қадірін сақтай білу
және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру
Әрбір оқушының өзін өзі бағалау, өзін - өзі реттеу, өзін - өзі іске
асыру қабілетін дамыту, өзіне деген сенім қалыптастыру, өз қадірін сақтай
білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру.
Кәсіби шығармашылық танымын кеңеиту,мамандықты дұрыс таңдауға бағыт-
бағдар беру және адам белгілі бір еңбек іс-әрекетіне неіп,бір ізге түсуіне
көмек беру.
Оқу процесінде алған білімдерін тереңірек жетілдіріп, жан – жақты
дамыған, кешегіні білетін, бүгінгіні саралай алатын тұлға қалыптастыру.

IV.Сыныптың және жеке оқушының әрекетін ұйымдастыру

|р/с |Мазмұны |Мерзімі |Жауапты |
|1 |Жаңа оқу жылындағы жаңалықтармен таныстыру жиналысы |03.09.2011 ж |Әкімова А |
|2 |Қыздар жиналысы |10.09.2011 ж. |Әкімова А |
|3 |Математика пәнінен қосымша сабақ алуды қажет ететін |17.09.2011 ж. |Әкімова А |
| |оқушылармен жұмыс | | |
|4 |Дәстен Дамир, Жұмабек Сұлтанғасыр, Әбдірейм Оразханның |24.09.2011 ж. |Әкімова А |
| |сабаққа қатысуы мен сабақтан кешікпеуін және тіртіптерін | | |
| |қадағалау | | |
|5 |Ер балалармен жиналыс |30.09.2011 ж. |Әкімова А |
|6 |Күнделікті сабаққа қатысу, сабақ үлгерімдері туралы |8.10.2011 ж. |Әкімова А |
| |сараптама жасау | | |
|7 |Мінез – құлықтарында өзгерістері бар: Нұрғалиева |15.10.2011 ж. |Әкімова А |
| |Таңшолпан, Жалғас Арайлым, Бұқбай Жансая оқушыларыммен | | |
| |жеке жұмыс жүргізу | | |
|8 |Сынып оқушыларының бір – біріне қарым – қатынасын |01.11.2011 ж. |Әкімова А |
| |қадағалау | | |
|9 |Қыздар жиналысы |25.11.2011 ж. |Әкімова А |
|10 |Ер балалармен жиналыс |26.11.2011 ж. |Әкімова А |
|11 |Мереке күндеріне дайындық барысын тексеру |10.12.2011 ж. |Әкімова А |
|12 |Толық игерілмей, қиындық туғызып жүрген пәндер туралы |14.01.2012 ж. |Әкімова А |
| |талқылау | | |
|13 |Жалпы мәселелер бойынша сынып жиналысы |4.02.2012 ж. |Әкімова А |
|14 |Мереке күндеріне дайындық барысын тексеру |01.03.2012 ж. |Әкімова А |
|15 |Дәстен Дамир, Жұмабек Сұлтанғасыр, Әбдірейм Оразхан |10.03.2012 ж. |Әкімова А |
| |оқушылармен жеке жұмыс жүргізу | | |
|16 |Қыз балалармен жеке жұмыс |07.04.2011 ж. |Әкімова А |
|17 |Оқу жылын қорытындылау жиналысы |21.05.2012 ж. |Әкімова А |

V.Сынып оқушыларының оқудан тыс уақытын және қоғамдық ұйымдармен
жұмыстарды ұйымдастыру

|р/с |Мазмұны |Мерзімі |Жауапты |
|1 | | | |
|2 | | | |
|3 | | | |
|4 | | | |
|5 | | | |
|6 | | | |
|7 | | | |
|8 | | | |
|9 | | | |
|10 | | | |
|11 | | | |
|12 | | | |
|13 | | | |
|14 | | | |
|15 | | | |
|16 | | | |
|17 | | | |

VI.Тәрбие бағыттары бойынша ұйымдастырылатын жұмыс

Қазақстан Республикасының Үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие
тұжырымдамасында нақтыланған 12 бағыты бойынша жүргізілетін жұмыс
|Тәрбие үрдісі |Тақырыбы |Уақыты |Формасы |Жауапты |
|1.Азаматтық,патриоттық, |«Тәуелсіз елдің ұланымыз» |01.09.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|құқықтық және | | | | |
|полимадениеттік тәрбие беру| | | | |
| |«Жасай бер, ана тілім – қазақ |15.09.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
| |тілім!» | | | |
| |«Сенің құқығың – менің құқығым» |27.10.2011 |Дөңгелек үстел |Сынып жетекші |
| |«Менің қазақстаным – менің |15.12.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
| |болашағым» | | | |
| |Шуағы тарқамасын жер үстінің |08.05.2012 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Еліміздің тарихи құндылықтарын бағалау қабілеттілігін арттыру.Отандық қорғау-азаматтық борыш ұғымын қалыптастыру. |
|Нәтижесінде оқушылар өз елін сүюге,өз елінің тарихын сыйлауға үйренеді,оқушыларда патриоттық рух пайда болады,құқықтық|
|санасы қалыптасады. |
|2.Рухани адамгершілік |Тәрбие тұғыры имандылықта |03.11.2011 |Семинар - тренинг |Сынып жетекші |
|тәрбиесі | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кітап – рухани қазына |12.04.2012 |Дөңгелек үстел |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойыша алға қойылған міндет. |
|Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру,сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс тіршілік дағдыларын қалыптастыру. |
|Нәтижесінде оқушылар адамгершілікке,рухани тазалықтарын сақтауға,әр істе сабырлы болуға үйренеді. |
|3.Эстетикалық |«Әдептілік – адам көркі» |20.10.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|тәрбие | | | | |
| |Жаңа жылдық кеш |29.12.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
| |«Армысың, ару көктем!» |01.03.2012 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
| |«Сәлем бердік, жас Наурыз!» |21.03.2012 |Музыкалық кеш |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру,қандайда бір көркем шығарма саласында өзінің |
|бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру. |
|Нәтижесінде оқушы бойында танымы кеңейіп,рухани құндылықтары әсемдік арқылы көркем мәдениет арқылы қалыптасады |
|Экологиялық |Қоршаған ортаның экологиялық |15.03.2012 |Дөңгелек үстел |Сынып жетекшісі |
|тәрбие беру |жайсыздығы | | | |
| |Құстар біздің досымыз |17.05.2012 |Сайыс сабағы |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін қалыптастыру,жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып,табиғат |
|үйлесімін қорғауға көзқарасты нығайту |
|Нәтижесінде табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсінеді,табиғаттың тылсым сырына үңіле бастайды. |
|5.Отбасы тәрбиесі |Отбасы - тіршіліктің тірегі |06.10.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
| |«Асыл әжем,сүйкімді немерем» |07.03.2012 |Сайыс |Сынып жетекші |
| |Әке – отбасының тірегі |03.05.2012 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру,өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде |
|сезінуіне,ересек адам ретінде пікір айта алуына дағдыландыру. |
|Нәтижесінде отбасында ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасы нығая түседі. |
|6. Дене тәрбиесі және |Денсаулығы ғаламның – |23.02.2012 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|салауатты өмір салтын |денсаулығы адамның | | | |
|қалыптастыру | | | | |
| |ЖҚТБ – ға қарсы күрес күні |01.12.2011 |Дөңгелек үстел |Сынып жетекші |
| |7 – сәуір әлемдік денсаулық |05.04.2012 |Семинар тренинг |Сынып жетекші |
| |күні | | | |
| |Салауаттылық - денсаулық |23.05.2012 |Сайыс |Сынып жетекші, дене|
| |негізі | | |шынықтыру пәні |
| | | | |мұғалімі |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру,дене еңбегі,психологиялық,әлеуметтік және рухани саулық туралы |
|түсінік қалыптастыру. |
|Нәтижесінде оқушыларға адам денсаулығының қымбаттығын түсінеді,денсаулықты сақтаудың өмірлік дағдарысы мен |
|жауапкершілік тәртібінде дағдыланады. |
|7.Еңбек және экономикалық |Отбасы бюджеті және мен |22.09.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|тәрбие | | | | |
| |Халықаралық стандарттау күні |13.10.2011 |Пікір алмасу |Сынып жетекші |
| |Ұлттық валюта күні |17.11.2011 |Дөңгелек үстел |Сынып жетекші |
| |Нан – дастархан байлығы |24.11.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін қалыптастыру,жасөспірімдерінің өзіне-өзі өқызмет көрсету |
|шеберлігін және дағдыларын игере отырып көздеген мақсатына жетудегі шыдамдылықты қалыптастыру. |
|Нәтижесінде белгілі бір еңбекте іс-әрекет саласына енуге ұмтылысы қалыптасады. |
|8. Коммуникативті мәдениетті|«Сәлем – сөздің анасы» |26.01.2012 |Сынып жиналысы |Сынып жетекші |
|қалыптастыру | | | | |
| | | | | |
| |«Тілі басқа, тілегі бір» |30.04.2012 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Шығармашылық жұмыстарда оқушы өзінің ойын білдіріп,қабылдаған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және |
|өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру |
|Нәтижесінде шығармашылық қызметте өзіің дербестігін көрсетуге әртүрлі топ өкілдерімен қарым-қатынас жасау мәдениеті |
|қалыптасады. |
|9. Өзін - өзі тану мен өзін |«Мен және менің достарым» |08.12.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|- өзі дамыту қажеттілігін | | | | |
|қалыптастыру | | | | |
| | | | | |
| |Мектеп психологының кеңесі |16.02.2012 |Сынып жиналысы |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Әрбір оқушының өзін өзі бағалау, өзін - өзі реттеу, өзін - өзі іске асыру қабілетін дамыту, өзіне деген сенім |
|қалыптастыру, өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру. |
|Нәтижесінде |
|Оқушы өздік «Мен» - іне жақындап, өзін - өзі дұрыс анықтайды.. |
|10.Кәсіби |Мұнай – газ кешен |08.09.2011 |Пікір алмасу сабағы |Сынып жетекші |
|шығармашылық |қызметкерлерінің күні | | | |
|тәрбиесі | | | | |
| |Энергетик күні |22.12.2011 |Сынып жиналысы |Сынып жетекші |
| |«Ұстаз – ұлы есім» |29.09.2011 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Кәсіби шығармашылық танымын кеңеиту,мамандықты дұрыс таңдауға бағыт-бағдар беру және адам белгілі бір еңбек |
|іс-әрекетіне неіп,бір ізге түсуіне көмек беру. |
|Нәтижесінде |
|Маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге деген ұмтылысы қалыптасады. |
|11.Әлеуметтік және жеке |«Ұлылар үндестігі» |19.01.2012 |Әдеби – музыкалық |Сынып жетекші |
|тұлғаның қасиеттерін | | |кеш | |
|қалыптастыру | | | | |
| |«Тұғыры биік тұлға» |09.02.2012 |Тәрбие сағаты |Сынып жетекші |
| |Алтын сақа |26.04.2012 |Сайыс сабағы |Сынып жетекші |
|Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет. |
|Әлеуметтік басқарушылық іс-әрекеттердегі қабілеттерін дамыту, топ басшысы ролі негізінде өзінің саяси ұстанымын және |
|өзгелердің ұстанымын анықтай білуін дамыту |
|Нәтижесінде |
|Нәтижесінде әлеуметтік өзгерістерді ұғыну, соған орай белсенді өмір ұстанымында болуға ыңғайланады. |
|12. Интеллектуалды |«Тапқыр достар» |12.01.2011 |Сайыс сабағы |Сынып жетекші |
|мәдениетті қалыптастыру| | | | |
| |«Сен білесің бе?» |02.02.2012 |Пікір алмасу |Сынып жетекші |
| |Білім мен парасат |19.04.2012 |Сайыс сабағы |Сынып жетекші |
| |сайысы | | | |
|Осы бағыт бойынша алға қойған міндет. |
|Оқу процесінде алған білімдерін тереңірек жетілдіріп, жан – жақты дамыған, кешегіні білетін, бүгінгіні саралай алатын |
|тұлға қалыптастыру. |
|Нәтижесінде |
|Ақыл – ойы жан – жақты дамыған, білімді азамат тәрбиеленеді |

ҮІІ. Оқушылармен жүргізілетін жеке жұмыс

4-стратегиялық бағыт – даралық ерекшеліктеріне байланысты жеке жүргізілетін
жұмысты ұйымдастыру. Мінез-құлқына ауыртпашылық байқалатын оқушылар және
ерекше қабілетті оқушылармен жұмыс.
Оқушылардың педагогикалық – психологиялық диагностикасының көмегімен
жеке тқлғалық қасиетін танып, білуге тәрбиелеу, олармен түзету жұмыстарын
ұйымдастыру; сынып мінездемесі және жеке оқушының мінездемесімен жұмыс және
оқушыны жеке тұлға ретінде танудың диагностикасын жүргізу.
|р/с |Жеке жұмыс жасайтын |Себебі |Түзетуші |Мерзімі |Жауапты |
| |оқушының аты-жөні | |іс-әрекеттер | | |
|1 |Әкім Ерсұлтан |Ерекше қабілетті |Математика пәні |01.09.-01.11.2011ж.|Әкімова А. |
| |Әбжами Назерке Кәрімолла |оқушы |мұғалімімен жұмыс | |Боранбаева Г. |
| |Серікболсын | |бағыты | | |
| |Райымбердиев Мақсат | | | | |
|2 |Дәстен Дамир |Мінез-құлқында |Психологпен жұмыс |01.09.- 10.10.2011ж|Әкімова А. |
| |Жақсылықов Нұрбек |ауытқушылық |бағыты | |Желдірбаева Қ. |
| |Жұмабек Сұлтанғасыр |байқалған оқушы | | | |

ҮІІІ. Ата-анамен жүргізілетін жұмыс

2 стратегиялық бағыт - Ата-анамен жүргізілетін жұмыс бағытын нақты
айқындау, жүйелендіру. Мектеп, оқушы, ата-ана арасында байланысты нығайту
және бастауыш сынып ата-аналар үшін «Шыңырақ», орта буын ата-аналар үшін
«Орда», жоғарғы буын ата-аналар үшін «Ақ сарай» жауапкершілігі толық
серіктестік құру арқылы бала тәрбиесінде жаңа заман талабына сай ата-
аналардың өзіндік толық идеяларын іске асыруға мүмкіндіктер туғызу.
Отбасылық жағдайларды үйрену және баланың отбасылық тәрбиесіне жағдай
жасау, ата-анамен жеке және топтық жұмыс жүргізу, тақырыптық кеңестер беру;
тақырыптық ата-аналар жиналысын өткізу (тоқсанына 1 рет) ата-ана арасындағы
жиналыс рейтінгісін жасау; оқу үрдісінен тыс қызықты іс-әрекетті
ұйымдастыруға тарту; «Оқушы-ата-ана» жүйесіндегі ата-аналардың өзара
әсерінің біріккен тренингтерін өткізу; сынып оқушылары ата-аналар ұжымының
жұмыс қорытындысының диагностикасы.
|р/с |Іс-шараның мазмұны |Уақыты |Жауапты адамдар |
| |Жаңа оқу жылындағы жаңалықтармен |10.09.2011ж. |Әкімова А. |
| |таныстыру, «Орда» серіктестігін құру | | |
| |1 – тоқсанды қорытындылау |02.11.2011ж. |Әкімова А. |
| |«Мен және менің отбасым» отбасылық |19.11.2011ж. |Әкімова А. |
| |сайысы | | |
| |2 – тоқсанды қорытындылау |29.12.2011ж. |Әкімова А. |
| |Отбасындағы әкенің рөлі. Әкелер |14.01.2012ж. |Әкімова А. |
| |жиналысы | | |
| |«Оқушы - ата-ана - мұғалім» қарым – |18.02.2012ж. |Әкімова А. |
| |қатынасы туралы пікір алмасу | | |
| |3 – тоқсанды қорытындылау |19.03.2012ж. |Әкімова А. |
| |«Отбасы тәрбиесі» тақырыбында |14.04.2012ж. |Желдірбаева Қ., Әкімова А. |
| |өткізілер психолог кеңесі | | |
| |4 – тоқсанды қорытындылау |21.05.2012 |Әкімова А. |

ІХ. Оқушылардың тәрбиелік және сапалық деңгейлерін бағалау өлшемдері

5–стратегиялық бағыт – Оқушылардың тәрбиелік сапалық деңгейлерінінің
бағалау өлшемдерін қалыптастыру. Оқушылардың сапалық деңгейлерінінің
бағалау өлшемдерін қалыптастыруда алшақтау мотивациясы – бұл төменгі
деңгейдегі (тұрақсыз, қызығуы жеткіліксіз, немқұрайлы) оқушылармен жұмыс
жасау.
Жетістікке ұмтылу мотивациясы – бұл орта деңгейдегі (қызығушылығы
бар, бірақ бағдары айқын емес) оқушылармен жұмыс жүргізу.
Белсенділік мотивациясы – бұл жоғары деңгейдегң (ізденімпаз, өзіндік
идеясын ұсына білетін) оқушылармен жұмыс жүргізу.
Шартты түрде 3 деңгейі айқындалып, түзетуші іс-әрекеттер арқылы
түзету шаралары жүргізіле отырып, тоқсанына не екі айда бір тұлғалық
деңгейінің дамуына, әр деңгейіне көтерілуіне байланысты бағалау өлшемдері
жасалуы керек.

|Міндет: |
|Орта деңгейдегі (тұрақсыз, қызығуы жеткіліксіз, немқұрайлы) оқушылармен жұмыс жасау. |
|Нәтижесінде өздігімен жұмыс істей білмеу қабілеті азаяды, жетістікке талпынысы артады. |
|2011-2012 жылы 50 пайызға жеткізу |

|2 |Жалпы сыныптағы |Жетістікке ұмтылу |Кез келген жұмыс түрін ұйымдастыруға | | |
| |оқушының 35 пайызы |мотивациясы |ұмтылыс қабілеті | | |
| | |Кез келген жұмыс түрін |Кітап әлеміне саяхат, тапсырмалар беру| | |
| | |ұйымдастыруға ұмтылыс |арқылы | | |
| | |қабілеті |40 пайызға |ІІ тоқсан | |
| | | |60 пайызға |ІІІ тоқсан | |
| | | |80 пайызға |ІҮ тоқсан | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Міндет: |
|Орта деңгейдегі (қызығушылығы бар, бірақ бағдары айқын емес) оқушылармен жұмыс жүргізу. |
|Нәтижесінде жұмыс түрін ұйымдастыруға ниеті арқылы, жағымды қарым-қатынас туғызады. |
|2011-2012 жылы 80 пайызға жеткізу |

|3 |Жалпы сыныптағы |Белсенділік мотивациясы |Өздігінен мақсат қою қабілеті | | |
| |оқушының 25 пайызы |Өздігінен мақсат қою |Мәдени – көпшілік шараларға тарту | | |
| | |қабілеті |арқылы 4 пайызға |ІІ тоқсан | |
| | | |6 пайызға |ІІІ тоқсан | |
| | | |7 пайызға |ІҮ тоқсан | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Міндет: |
|Жоғарғы деңгейдегі (ізденімпаз, өзіндік идеясын ұсына білетін) оқушылармен жұмыс жүргізу. |
|Нәтижесінде жұмыс түрін ұйымдастыруға ниеті арқылы, жағымды қарым-қатынас туғызады. |
|2011-2012 жылы 80 пайызға жеткізу |

Көп балалы жанұялар

|р/с |Оқушының аты – жөні |Туған жылы |Ата – анасының аты жөні |Жанұядағы бала саны|Мекен - жайы |
|1. |Әбдірейім Оразхан |12.12.1999 |Әбдірейімов Ағыбай | |Әйтеке би №90/5 |
| | | |Рахметова Алмагүл | | |
|2. |Демеу Ақтолқын |19.12.1999 |Алданазаров Нұрлыбек | |Райымбек батыр №2 |
| | | |Бөгенбаева Гүлзира | | |
| | | | | | |
| | | | | | |

Жартылай жетім балалар

|р/с |Оқушының аты – жөні |Туған жылы |Ата – анасының |Мекен – жайы |
| | | |аты – жөні | |
|1. |Дәстен Дамир |19.05.2000 |Рахметова Нұргүл |С.Мұқанов №32 |
|2. |Жақсылықов Нұрбек |18.06.1999 |Күнділдаева Айша |Сәтбаев №60 |
|3. |Кәрімолла Серікболсын |05.04.2000 |Кәрімолла Айман |Сырым батыр №75 |
|4. |Қалмырза Айгерім |25.10.1999 |Төлегенова Гүлназ |Сәтбаев №21 |
|5. |Медет Эльмира |22.12.2000 |Сәденова Аймекен |Ж.Баһадүр №28 |
|6. |Нағашыбай Гүлстан |22.02.1999 |Алдамұратова Әсемкүл |Ж.Баһадүр №13 |

Сәтсіз жанұлар

|р/с |Оқушының аты – жөні |Туған жылы |Ата – анасының |Мекен – жайы |
| | | |аты – жөні | |
|1. |Төлеш Айжан |08.12.1999 |Дәрібаева Баян |Жанқожа 3 км |
|2. |Қадіров Ислам |19.03.1999 |Сейсенова Аида |Жанқожа 102/2 |
|3. |Нұрғалиева Таңшопан |16.07.1999 |Нұрғалива Айсұлу |Сейфуллин №97 |

Сынып жетекші: Әкімова Айымкүл

Әйтеке би кентіндегі Қ.И.Сәтбаев атындағы №216 мектептің

6 «А» сынып оқушыларымен жүргізілетін жылдық

тәрбие жұмыстарының жоспары

(2011 - 2012 оқу жылы)

Сынып жетекшісі: Әкімова Айымкүл

Ұқсас жұмыстар
Әдістемелік бірлестік отырысының жоспары
Жылдық жұмыс
Ерекше қабілетті оқушы
Эксперименттік сыныптардың оқушыларымен психодиагностикалық жұмыстарды өткізу
Апталықты өткізу жоспары
Аралық бақылау
Тәрбие жоспары. 9 сынып
Педагог-психолог, 2013-2014 жылдық есеп
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру
Ұбт-ға оқушыларды дайындаудың әдістемелік ұйымдастыру мәселелері
Пәндер