Біржан сал Абай ауылында (талдау)

Аққалиева Гүлзинат Ерболатқызы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: «Біржан сал Абай ауылында» (талдау)
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға қазақ халқының қонақжайлығын,
сыйластығын, адамгершілігін таныта білу.
ә) Әңгімені талдай отырып, оқушылардың білімдерін,
көзқарастарын дағдыландыра білуге үйрету.
Сабақтың түрі: қорытынды сабақ
Сабақтың типі : жарыс сабақ
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, сұрақ-жауап
Пәнаралық байланыс : әдебиет, музыка
Көрнекілігі: сөзөрім, бетшелер
Сабақтың барысы:
I . Ұйымдастыру .
Оқушыларды түгендеу.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
«Біржан сал Абай ауылында» әңгімесін сұрау.
III. Жаңа бағыт .
Мұғалім, сынып екі топқа бөлінеді. Түрлі жұмыстары арқылы топтарды
жарыстырып, өз ұпайларын бағалап шығарады.
1-топ: Мұхтар аға
2-топ : Абай аға
1-айналым.
Сауалнама.
Екі топқа бірдей сұрақтар қойылады. Бірінші көтерген топ жауап береді.
- Үзінді де ұлы Абай мен Біржан сал арасындағы көңіл жарастығы, шынайы сыйластық қалай суреттелген?
- Біржан Абайға қандай ән орындап берді?
- «Жанбота» әніне байланысты Абай Біржанға қандай пікір айтады?
- Әмір бастаған әнқұмар, өздерің де өнерлі жастар тобынан кімдерді атар едіңдер?
- Әйгерімнің әнін Абай қандай сезіммен қабылдады?
- Біржан әншіге қандай баға берді?
2-айналым.
«Поэзияға шолу»
Екі топқа бірдей поэзиялық өлең жолдары оқылады, бірінші көтерген топ, өлеңнің авторы мен тақырыбын айтулары керек.
- Сонда Буырыл гуледі,
Табаны жерге тимеді,
Көлденең жатқан көк тасты
Тіктеп тиген тұяғы.
(Қобыланды жыры)
- Құлақтан кіріп, бойды алар
Жақсы ән мен тәтті күй
Көңілге түрлі ой салар
Әнді сүйсең, менше сүй.
(Абай, «Құлақтан кіріп, бойды алар»)
- Әсемпаз болма әрнеге,
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге!
Кетігін тап та, бар қалан!
(Абай, «Әсемпаз болма әрнеге»)
- Шығамын тірі болсам, адам болып,
Жүрмеймін бұл дүниеде жаман болып,
Жатқаным көрде тыныш жақсы емес пе?
Жүргенше өмір сүріп, надан болып.
(Сұлтанмахмұт, «Шығамын тірі болсам, адам болып»)
IV. 4-айналым.
Сөзден-сөз шығару.
«Әдебиетшілер» сөзі екі топқа бірдей беріледі. 2 топтағы екі оқушы айтушы, бірі жазушы болады.
Әдебиетшілер:
әдеби ер әдебиет
әдет ит шер
би теп бер
тіл те берші
ти бет
V. Соңғы айналым.
Сөзөрім шешу.
- Біржан салдың орындаған әні
- Абайдың әкесі
- Мұхтардың әкесі
- Абайдың әйелі
(Тігінен ұлы ақыны шығады, сол ақын туралы өз ойларынды ортаға салып топтастыру) .
Топтастыру әдісі.
Аудармашы Ұлы ақын
АБАЙ
45 қара сөзі бар Композитор
VI. Үйге тапсырма.
А) Буклет жасау «М. Әуезовтың өмірі туралы»
Ә) Абайдың бір өлеңін жаттау.
VII. Бағалау.
№ 1 орта мектеп
Сабақ үлгісі
«Біржан сал Абай ауылында»
(6-сынып)
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі
Аққалиева Г. Е
Атырау 2010 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz