Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Біржан сал Абай ауылында (талдау)

Аққалиева Гүлзинат Ерболатқызы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: «Біржан сал Абай ауылында» (талдау)
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға қазақ халқының қонақжайлығын,
сыйластығын, адамгершілігін
таныта білу.
ә) Әңгімені талдай отырып, оқушылардың
білімдерін,
көзқарастарын дағдыландыра білуге
үйрету.
Сабақтың түрі: қорытынды сабақ
Сабақтың типі: жарыс сабақ
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, сұрақ-жауап
Пәнаралық байланыс: әдебиет, музыка
Көрнекілігі: сөзөрім, бетшелер

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру.
Оқушыларды түгендеу.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
«Біржан сал Абай ауылында» әңгімесін сұрау.
III. Жаңа бағыт.
Мұғалім, сынып екі топқа бөлінеді. Түрлі жұмыстары арқылы топтарды
жарыстырып, өз ұпайларын бағалап шығарады.
1-топ: Мұхтар аға
2-топ : Абай аға

1-айналым.
Сауалнама.
Екі топқа бірдей сұрақтар қойылады. Бірінші көтерген топ жауап береді.
1. Үзінді де ұлы Абай мен Біржан сал арасындағы көңіл жарастығы, шынайы
сыйластық қалай суреттелген?
2. Біржан Абайға қандай ән орындап берді?
3. «Жанбота» әніне байланысты Абай Біржанға қандай пікір айтады?
4. Әмір бастаған әнқұмар, өздерің де өнерлі жастар тобынан кімдерді атар
едіңдер?
5. Әйгерімнің әнін Абай қандай сезіммен қабылдады?
6. Біржан әншіге қандай баға берді?

2-айналым.
«Поэзияға шолу»
Екі топқа бірдей поэзиялық өлең жолдары оқылады, бірінші көтерген топ,
өлеңнің авторы мен тақырыбын айтулары керек.
1. Сонда Буырыл гуледі,
Табаны жерге тимеді,
Көлденең жатқан көк тасты
Тіктеп тиген тұяғы.
(Қобыланды жыры)
2. Құлақтан кіріп, бойды алар
Жақсы ән мен тәтті күй
Көңілге түрлі ой салар
Әнді сүйсең, менше сүй.
(Абай, «Құлақтан кіріп, бойды алар»)
3. Әсемпаз болма әрнеге,
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге!
Кетігін тап та, бар қалан!
(Абай, «Әсемпаз болма әрнеге»)
4. Шығамын тірі болсам, адам болып,
Жүрмеймін бұл дүниеде жаман болып,
Жатқаным көрде тыныш жақсы емес пе?
Жүргенше өмір сүріп, надан болып.
(Сұлтанмахмұт, «Шығамын тірі болсам, адам болып»)

IV. 4-айналым.
Сөзден-сөз шығару.
«Әдебиетшілер» сөзі екі топқа бірдей беріледі. 2 топтағы екі оқушы айтушы,
бірі жазушы болады.
Әдебиетшілер:
әдеби ер әдебиет
әдет ит шер
би теп бер
тіл те берші
ти бет

V. Соңғы айналым.
Сөзөрім шешу.

| |А | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | |А | | |
| | | | | | | |
| |Й | | | | | |

1. Біржан салдың орындаған әні
2. Абайдың әкесі
3. Мұхтардың әкесі
4. Абайдың әйелі

(Тігінен ұлы ақыны шығады, сол ақын туралы өз ойларынды ортаға салып
топтастыру).

Топтастыру әдісі.

Аудармашы Ұлы ақын

АБАЙ

45 қара сөзі бар Композитор

VI. Үйге тапсырма.

А) Буклет жасау «М. Әуезовтың өмірі туралы»
Ә) Абайдың бір өлеңін жаттау.

VII. Бағалау.

№ 1 орта мектеп

Сабақ үлгісі

«Біржан сал Абай ауылында»
(6-сынып)

Өткізген: қазақ тілі мен әдебиеті пән
мұғалімі

Аққалиева Г.Е

Атырау 2010 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Біржан сал Абай ауылында бекіту сабағы
Біржан әнінің зор құдіреті. 6 – сынып, екінші сағаты
Мұхтар әуезов «біржан сал абай ауылында» шығармасы
Біржан салға мінездеме
Біржан реферат
Біржан сал
Кімнің портреті
Біржан салдың өмірі мен шығармашылығы
Біржанның айтыскерлігі
Біржан сал - қазақ ән өнерінің шамшырағы
Пәндер