Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу туралы
Тақырыбы: Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу.
Мақсаты:
- Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, тапқырлыққа баулу,
алған білімдерін жинақтау.
- Дамытушылық: Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге,
практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге үйрету.
- Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге,
шығармашылықпен еңбектенуге баулу.
Құралдар: Сызғыш, топтарға тапсырма карточкалары, әзір жауаптар
тексеруге.
Сабақтың құрылымы: Сабақ мақсатын айқындау (2 мин)
Үй тапсырмасын
тексеру (5 мин)
Топтарда жұмыс
орындауға бағыттау (3)
Топтық жұмыс
Жұмыстарды
тексеру, талқылау.
Үйге тапсырма
Қорытынды
Сабақ барысы: 1) Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуді бұдан әрі қарай
жалғастырамыз. Бүгінгі сабақта топқа бөлініп тақырыпты қалай
меңгергендеріңізді көрсете білуіңіз керек. Әрбір оқушы жауапкершілікпен
жұмыс атқаруы қажет.
2) Үй жұмысы тақтада №133
а) Бегайдаров. (х-2)(х-5)(х-12) > 0
Ж/бы: (2;5)U(12;+∞)
б) Бисингалиев (х+7)(х+1)(х-4) < 0
Ж/бы: (-∞; -7)U(-1; 4)
в) Кармысов х(х+1)(х+5)(х-8) > 0
Ж/бы: (-∞; -5)U(-1; 0)U(8;+∞)
3) Қазір топпен есеп шығаруға көшеміз. Бүгін 4 топ жұмыс атқарады. Әрбір
топ 5 есептен тұратын карточка алады. Әр топтан 1 оқушыдан тақтаға шығып
(есепті шығарып болуына қарай) кезек-кезек тапсырмаларды орындау керек. 3-4
есеп мұқияттылықты қажет етеді. Соңғы тапсырмаға топ жетекшісінің өзі
шығады.
4) Гүлжан тобы:
Бегайдарова 5
1. (х+9)(х+1)(х-11)>0 Наришев
3
Төлемісова 4
Бисингалиев 5
Кенжебекова 4
Ж/бы: (-9;-1)U(11;+∞)
2) (х2-1)(х+5) ≥ 0
-1;1 -5
Ж/бы: [-5;-1]U[1;+∞)
3. (4-х2)(10х+35) <0
7х
(х-2)(х+2)(х+3,5)>0
4. 4х-10 ≤ 0
2 -2 -3,5
7(х)(4х-10)≤0
х(х-2,5)≤0
Ж/бы: (-3,5; -2)U(2;+∞)
Ж/бы: [0; 2,5)
5. х+3
х2+4х-5 ≥ 0
(х+3)(х+5)(х-1)≥0
Ж/бы: [-5;-3)U(1;+ ∞)
Гүлдәурен тобы:
1. х(х+9)(х-13)≤0 Бекмуханбетова 5
Төлегенова 4
Лұқпанов
3
Ж/бы: (-∞; -9][0;13] Бегайдаров
4
Оспанова
3. –(х-1)(х-5)(х+20)>0 2. (2х-1)(х+9)<0
(х-1)(х-5)(х+20)>0 (х-0,5)(х+9)<0
Ж/бы: (-20;1)U(5;+∞) Ж/бы: (-9;0,5)
4. х2-16
х+9 ≥ 0
(х-4)(х+4)(х+9)≥ 0 Ж/бы: (-9;-4]U[4;+∞)
5. х2-7х+6 (х-1)(х-6)(х-2)<0
х+9 <0
х1/2=7+5
2
Ж/бы: (-
∞;1)U(2;6)
Айгүл тобы:
1. (х+3)(х+2)(х-1)
-3 -2 1
Ж/бы: (-3;-2)U(1;+∞)
2. х(х-7)(х+5)≥0 Бержанова
4
Қосаева
4
Мергалиева 3
Егізбаева 3
Ж/бы: [-5;0]U[7;+∞)
3. х+9
х-6 ≥0 (х+9)(х-6)≥0
Ж/бы: (-∞;-
9]U(6;+∞)
4. 2х-10
х+8 <0 2(х-5)(х+8)<0
(х-5)(х+8)<0
5 -8
Ж/бы: (-8;5)
5. х2-5х+4>0 х2-5х+4=0
х2-5х+4=(х-1)(х-4) х1/2=1;4
Ж/бы: (-∞;1)U(4;+∞)
Дидар тобы: Кармысов
5
Кыдыралиева 4
Бисманов
3
Тоқжанов
3
1. (х-1)(х-3)>0
1 3
Ж/бы: (-∞;1)U(3;+∞)
2. (х+3)(х-8)(х-20)>0
-3 8 20 Ж/бы: (-
3;8)U(20;+∞)
3. х(х+10)(х-3) ≤ 0
0 -10 3 Ж/бы: (-∞;-
10]U[0;3]
4. х-3
х+7 <0 (х-3)(х+7)<0
3 7
Ж/бы:
(-7;3)
5. х2-3х-4 ≤ 0 х2-3х-4=0
х2-3х-4=(x+1)(x-4) x1/2=-1;4
(x+1)(x-4)≤0
Ж/бы:[-
1;4]
6) Үйге: №137; 139
-----------------------
1
2
3
4
5
6
7
Мақсаты:
- Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, тапқырлыққа баулу,
алған білімдерін жинақтау.
- Дамытушылық: Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге,
практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге үйрету.
- Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге,
шығармашылықпен еңбектенуге баулу.
Құралдар: Сызғыш, топтарға тапсырма карточкалары, әзір жауаптар
тексеруге.
Сабақтың құрылымы: Сабақ мақсатын айқындау (2 мин)
Үй тапсырмасын
тексеру (5 мин)
Топтарда жұмыс
орындауға бағыттау (3)
Топтық жұмыс
Жұмыстарды
тексеру, талқылау.
Үйге тапсырма
Қорытынды
Сабақ барысы: 1) Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуді бұдан әрі қарай
жалғастырамыз. Бүгінгі сабақта топқа бөлініп тақырыпты қалай
меңгергендеріңізді көрсете білуіңіз керек. Әрбір оқушы жауапкершілікпен
жұмыс атқаруы қажет.
2) Үй жұмысы тақтада №133
а) Бегайдаров. (х-2)(х-5)(х-12) > 0
Ж/бы: (2;5)U(12;+∞)
б) Бисингалиев (х+7)(х+1)(х-4) < 0
Ж/бы: (-∞; -7)U(-1; 4)
в) Кармысов х(х+1)(х+5)(х-8) > 0
Ж/бы: (-∞; -5)U(-1; 0)U(8;+∞)
3) Қазір топпен есеп шығаруға көшеміз. Бүгін 4 топ жұмыс атқарады. Әрбір
топ 5 есептен тұратын карточка алады. Әр топтан 1 оқушыдан тақтаға шығып
(есепті шығарып болуына қарай) кезек-кезек тапсырмаларды орындау керек. 3-4
есеп мұқияттылықты қажет етеді. Соңғы тапсырмаға топ жетекшісінің өзі
шығады.
4) Гүлжан тобы:
Бегайдарова 5
1. (х+9)(х+1)(х-11)>0 Наришев
3
Төлемісова 4
Бисингалиев 5
Кенжебекова 4
Ж/бы: (-9;-1)U(11;+∞)
2) (х2-1)(х+5) ≥ 0
-1;1 -5
Ж/бы: [-5;-1]U[1;+∞)
3. (4-х2)(10х+35) <0
7х
(х-2)(х+2)(х+3,5)>0
4. 4х-10 ≤ 0
2 -2 -3,5
7(х)(4х-10)≤0
х(х-2,5)≤0
Ж/бы: (-3,5; -2)U(2;+∞)
Ж/бы: [0; 2,5)
5. х+3
х2+4х-5 ≥ 0
(х+3)(х+5)(х-1)≥0
Ж/бы: [-5;-3)U(1;+ ∞)
Гүлдәурен тобы:
1. х(х+9)(х-13)≤0 Бекмуханбетова 5
Төлегенова 4
Лұқпанов
3
Ж/бы: (-∞; -9][0;13] Бегайдаров
4
Оспанова
3. –(х-1)(х-5)(х+20)>0 2. (2х-1)(х+9)<0
(х-1)(х-5)(х+20)>0 (х-0,5)(х+9)<0
Ж/бы: (-20;1)U(5;+∞) Ж/бы: (-9;0,5)
4. х2-16
х+9 ≥ 0
(х-4)(х+4)(х+9)≥ 0 Ж/бы: (-9;-4]U[4;+∞)
5. х2-7х+6 (х-1)(х-6)(х-2)<0
х+9 <0
х1/2=7+5
2
Ж/бы: (-
∞;1)U(2;6)
Айгүл тобы:
1. (х+3)(х+2)(х-1)
-3 -2 1
Ж/бы: (-3;-2)U(1;+∞)
2. х(х-7)(х+5)≥0 Бержанова
4
Қосаева
4
Мергалиева 3
Егізбаева 3
Ж/бы: [-5;0]U[7;+∞)
3. х+9
х-6 ≥0 (х+9)(х-6)≥0
Ж/бы: (-∞;-
9]U(6;+∞)
4. 2х-10
х+8 <0 2(х-5)(х+8)<0
(х-5)(х+8)<0
5 -8
Ж/бы: (-8;5)
5. х2-5х+4>0 х2-5х+4=0
х2-5х+4=(х-1)(х-4) х1/2=1;4
Ж/бы: (-∞;1)U(4;+∞)
Дидар тобы: Кармысов
5
Кыдыралиева 4
Бисманов
3
Тоқжанов
3
1. (х-1)(х-3)>0
1 3
Ж/бы: (-∞;1)U(3;+∞)
2. (х+3)(х-8)(х-20)>0
-3 8 20 Ж/бы: (-
3;8)U(20;+∞)
3. х(х+10)(х-3) ≤ 0
0 -10 3 Ж/бы: (-∞;-
10]U[0;3]
4. х-3
х+7 <0 (х-3)(х+7)<0
3 7
Ж/бы:
(-7;3)
5. х2-3х-4 ≤ 0 х2-3х-4=0
х2-3х-4=(x+1)(x-4) x1/2=-1;4
(x+1)(x-4)≤0
Ж/бы:[-
1;4]
6) Үйге: №137; 139
-----------------------
1
2
3
4
5
6
7
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz