Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңбе –теңдіктерді дәлелдеу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №234 Ж. Жабаев
атындағы орта мектеп
Оқушылардың білімге деген қызығушылығын, ойлау қабілетін дамыту,
сонымен қатар өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру мақсатында өз сабағымда
интерактивті тақтаны және де Ж. Қараевтың деңгейлеп- саралап оқыту
технологиясын пайдалана отырып өткіземін. Төменде әріптестерімнің назарына
9-сыныпта өткізген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.
Математика пән
мұғалімі: Әлімбетова Мариямкүл Нағашыбайқызы
Пәні: алгебра
Сыныбы: 9 «а»
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және
теңбе –теңдіктерді дәлелдеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
мен формулаларын қарапайым тригонометриялық
өрнектерді дәлелдей білу бейімділіктерін
қалыптастыру.
Дамытушылығы: Ойлау жүйелігін және сұрақтарға нақты жауап
беруге тез шешім қабулдауға үйрету.
Тәрбиелілігі: Тригонометриялық өрнектерді
түрлендіріп
тиімді тәсілдерін көрсету арқылы талғамдарын
арттыру, іздену, бақылау арқылы оқушыладың дүние
танымын қабілеттерін қалыптастыру.
Әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, кеспе қағаздар
Сабақтың құрылымы: Сабақ төрт деңгейлік бөлімінен тұрады
1. Оқушылық деңгей (Сұрақтар)
2. Алгоритмдік деңгей
(Есептер)
3. Эвристикалық деңгей
(Ойын)
4. Шығармашылық деңгей
5. Қорытынды.
6. Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Негізгі бөлім
І саты «Міндетті оқушылық» саты (Ауызша сурақтар)
1. Бір ғана аргументтің синусы мен косинусының арасындағы қатынасты
өрнектейтін формуласын жазыңыз
2. Бір аргументтің тангенсі мен котангенсінің арасындағы байланысты
теңдікті жазып көрсетіңіз
3. Қандай тригонометриялық формулаларды білесіңдер?
ІІ саты «Алгоритмдік саты »
«А» -тобы
1) Өрнекті ықшамдаңдар:
2) Өрнекті ықшамдаңдар:
«В» -тобы
1) Есептеңдер:
2) Өрнекті ықшамдаңдар:
«С» -тобы
1) Өрнекті ықшамдаңдар:
2) Егер болса, онда өрнегінің мәнін есепте
ІІІ саты « Эвристикалық саты ».
Математикалық лото ойыны. Есептер берілген жауаптарын дұрыс тауып,
есептің теңдігін қояды.
«А» Өрнекті ықшамдаңдар:
«В» Егер болса, онда өрнегінің мәнін есептеңдер
«С» Өрнекті ықшамдаңдар:
ІV саты « Шығармашылық саты ».
1. Өрнекті ықшамдаңдар:
2. Егер болса, онда өрнегінің мәнін табыңдар:
Бой сергіту
1. Бір –бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім біледі (8)
2. Оң сандарға қол шатырдай,
Қалпақ болған беделі
Квадраттасаң егер оны,
Жоғалтпассың сен оны (Квадрат түбірі)
3. Ол-оқушы құралы
Қатеңді түзетіп тұрады (Өшіргіш)
4. Күн –күн сайын жыртылдық
Өміріміз бір жылдық (Күнтізбе)
Сабақ соңында оқушылардың білімі бағаланып, үйге тапсырма берілді
Үйге: №255 (1,2), №258 (2,4), №263 (2,3), №264 (1,2)
атындағы орта мектеп
Оқушылардың білімге деген қызығушылығын, ойлау қабілетін дамыту,
сонымен қатар өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру мақсатында өз сабағымда
интерактивті тақтаны және де Ж. Қараевтың деңгейлеп- саралап оқыту
технологиясын пайдалана отырып өткіземін. Төменде әріптестерімнің назарына
9-сыныпта өткізген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.
Математика пән
мұғалімі: Әлімбетова Мариямкүл Нағашыбайқызы
Пәні: алгебра
Сыныбы: 9 «а»
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және
теңбе –теңдіктерді дәлелдеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
мен формулаларын қарапайым тригонометриялық
өрнектерді дәлелдей білу бейімділіктерін
қалыптастыру.
Дамытушылығы: Ойлау жүйелігін және сұрақтарға нақты жауап
беруге тез шешім қабулдауға үйрету.
Тәрбиелілігі: Тригонометриялық өрнектерді
түрлендіріп
тиімді тәсілдерін көрсету арқылы талғамдарын
арттыру, іздену, бақылау арқылы оқушыладың дүние
танымын қабілеттерін қалыптастыру.
Әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, кеспе қағаздар
Сабақтың құрылымы: Сабақ төрт деңгейлік бөлімінен тұрады
1. Оқушылық деңгей (Сұрақтар)
2. Алгоритмдік деңгей
(Есептер)
3. Эвристикалық деңгей
(Ойын)
4. Шығармашылық деңгей
5. Қорытынды.
6. Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Негізгі бөлім
І саты «Міндетті оқушылық» саты (Ауызша сурақтар)
1. Бір ғана аргументтің синусы мен косинусының арасындағы қатынасты
өрнектейтін формуласын жазыңыз
2. Бір аргументтің тангенсі мен котангенсінің арасындағы байланысты
теңдікті жазып көрсетіңіз
3. Қандай тригонометриялық формулаларды білесіңдер?
ІІ саты «Алгоритмдік саты »
«А» -тобы
1) Өрнекті ықшамдаңдар:
2) Өрнекті ықшамдаңдар:
«В» -тобы
1) Есептеңдер:
2) Өрнекті ықшамдаңдар:
«С» -тобы
1) Өрнекті ықшамдаңдар:
2) Егер болса, онда өрнегінің мәнін есепте
ІІІ саты « Эвристикалық саты ».
Математикалық лото ойыны. Есептер берілген жауаптарын дұрыс тауып,
есептің теңдігін қояды.
«А» Өрнекті ықшамдаңдар:
«В» Егер болса, онда өрнегінің мәнін есептеңдер
«С» Өрнекті ықшамдаңдар:
ІV саты « Шығармашылық саты ».
1. Өрнекті ықшамдаңдар:
2. Егер болса, онда өрнегінің мәнін табыңдар:
Бой сергіту
1. Бір –бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім біледі (8)
2. Оң сандарға қол шатырдай,
Қалпақ болған беделі
Квадраттасаң егер оны,
Жоғалтпассың сен оны (Квадрат түбірі)
3. Ол-оқушы құралы
Қатеңді түзетіп тұрады (Өшіргіш)
4. Күн –күн сайын жыртылдық
Өміріміз бір жылдық (Күнтізбе)
Сабақ соңында оқушылардың білімі бағаланып, үйге тапсырма берілді
Үйге: №255 (1,2), №258 (2,4), №263 (2,3), №264 (1,2)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz