Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу туралы
Сынып 5. Математика
Сабақ тақырыбы: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.
Эпиграфы: «Бір нәрсені оқып үйренудің ең жақсы тәсілі - өзіңе зерттеп ашу»
Дьердь Пойа (Венгрия, Швейцария, Америка математигі)
Сабақ мақсаттары:
Оқыту
- құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу түсінігін қалыптастыру;
- жіктеу алгоритмін практикада қолдану машықтарын нығайту;
- жай және құрама сандар ұғымдарын қайталап, бекіту.
Дамытушылық
- ауызша есептеу, жалпылау дағдыларын дамыту;
- логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру;
- ойын жеткізе білуін және ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік
- ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
- ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге тәрбиелеу;
- өздігінше жұмыс істеуге дағдыландыру
- Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, өз мүмкіндігіне сенуге,
үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ, ойын сабақ
Сабақта қолданатын әдістер: ҰОҚ тәсілдері: топтық, жұптық жұмыстар, тест,
жеке оқушымен жүмыс
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, ActivStudioPE бағдарламасында орындалған
флипчарт, үлестірме материалдар, тест тапсырмалары
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Мотивация
II. Білім актуализациясы. Негізгі ұғымдарды қайталау
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру
IV. Бекіту
V. Рефлексия
VI. Үй жұмысын беру
VII. Қорытындылау, бағалау
|кезең |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|І. Ұйымдастыру |Сәлемдесу. Сабақ эпиграфын|(Флип. 1бет.)Қонақ күту- |
| |айту.(флип. 2 бет) |салтымыз |
| |Психологиялық сәт. |Оқып, біліп жатырмыз |
| |Оқушыларды сабаққа |Келген қонақ сіздерге |
| |бағыттау. Сабақтың өту |Сәлем бердік жалпымыз! |
| |тәртібін жариялау. Бағалау | |
| |тәртібін жариялау. |Жұпта бір - біріне қарап: |
| |Поезға отыру үшін билет |Қайырлы таң, достым! |
| |таратылады. Билеттің |Қайырлы күн болсын! |
| |артында жазылған есептің |Бейсембінің сәті |
| |жауаптары жұп және тақ |Сәттілікке толсын! |
| |сандар болуына байланысты |Біздің алар бағамыз |
| |екі әр түрлі вагондарға |Кілең «бестіктер» болсын! |
| |отырады.(екі топқа бөлу). | |
| |Соңғы аялдамамыз «Сандар | |
| |әлемі» | |
|ІІ. Негізгі |(Флип. 3 бет) Ауызша |1 аялдама «Ой сергіту» |
|ұғымдарды |есептеу. |станциясы. |
|қайталау. |Тізбекті жалғастыру. |2 аялдама «Логика» станциясы |
|Актуализация. |Бөлінгіштік белгілерін |Асқар шыңға жету «Сұрақтар» |
| |қайталау (4 бет) |белестерінен өту керек. |
| |сұрақ -жауап | |
|ІІІ. Жаңа білім |«Сандар әлемі» |«Жаңа ақпарат» елі |
|алу |Жаңа тақырыпты түсіндіруді |Жаңа тақырыпқа жетелеу |
| |бастау |карточкалар арқылы жіктеудің |
| | |2 тәсілімен танысады. |
| | |Қарсылас топтан жұп құрып өз |
| | |тақырыбын түсіндіреді. |
|Бекіту |Тақтаға оқушыларды шығарып,|Тақтада қарсылас топтың |
| |тәсілдерді көрсетуді |тақырыбын 2 оқушы |
| |ұсынады. |түсіндіреді. |
| |Алдында айтылған ертегіге |Оқулықтан № 263 (1), 264 |
| |оралып, талқылау жасау. |(1,2) 265 (1) шығарады |
|Рефлексия |Венн диаграммасын толтыру. |Венн диаграммасын мұғалімнің |
| |Тест өткізу. Кілтін |көмегімен толтырады. |
| |жариялау. |Тест шешу. |
|VI. Үй жұмысын |№269, 271, 275 |Білім деңгейі төмен |
|беру | |оқушыларға жеке тапсырмалар |
| | |беріледі. №263,264 аяқтау |
|VII. | Берілген жетондар , |Бірін-бірі бағалау, жетон |
|Қорытындылау, |бірін-бірі бағалау арқылы |санау. |
|бағалау |қорытынды жасау, баға қою. | |
Сабақ тақырыбы: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.
Эпиграфы: «Бір нәрсені оқып үйренудің ең жақсы тәсілі - өзіңе зерттеп ашу»
Дьердь Пойа (Венгрия, Швейцария, Америка математигі)
Сабақ мақсаттары:
Оқыту
- құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу түсінігін қалыптастыру;
- жіктеу алгоритмін практикада қолдану машықтарын нығайту;
- жай және құрама сандар ұғымдарын қайталап, бекіту.
Дамытушылық
- ауызша есептеу, жалпылау дағдыларын дамыту;
- логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру;
- ойын жеткізе білуін және ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік
- ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
- ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге тәрбиелеу;
- өздігінше жұмыс істеуге дағдыландыру
- Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, өз мүмкіндігіне сенуге,
үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ, ойын сабақ
Сабақта қолданатын әдістер: ҰОҚ тәсілдері: топтық, жұптық жұмыстар, тест,
жеке оқушымен жүмыс
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, ActivStudioPE бағдарламасында орындалған
флипчарт, үлестірме материалдар, тест тапсырмалары
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Мотивация
II. Білім актуализациясы. Негізгі ұғымдарды қайталау
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру
IV. Бекіту
V. Рефлексия
VI. Үй жұмысын беру
VII. Қорытындылау, бағалау
|кезең |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|І. Ұйымдастыру |Сәлемдесу. Сабақ эпиграфын|(Флип. 1бет.)Қонақ күту- |
| |айту.(флип. 2 бет) |салтымыз |
| |Психологиялық сәт. |Оқып, біліп жатырмыз |
| |Оқушыларды сабаққа |Келген қонақ сіздерге |
| |бағыттау. Сабақтың өту |Сәлем бердік жалпымыз! |
| |тәртібін жариялау. Бағалау | |
| |тәртібін жариялау. |Жұпта бір - біріне қарап: |
| |Поезға отыру үшін билет |Қайырлы таң, достым! |
| |таратылады. Билеттің |Қайырлы күн болсын! |
| |артында жазылған есептің |Бейсембінің сәті |
| |жауаптары жұп және тақ |Сәттілікке толсын! |
| |сандар болуына байланысты |Біздің алар бағамыз |
| |екі әр түрлі вагондарға |Кілең «бестіктер» болсын! |
| |отырады.(екі топқа бөлу). | |
| |Соңғы аялдамамыз «Сандар | |
| |әлемі» | |
|ІІ. Негізгі |(Флип. 3 бет) Ауызша |1 аялдама «Ой сергіту» |
|ұғымдарды |есептеу. |станциясы. |
|қайталау. |Тізбекті жалғастыру. |2 аялдама «Логика» станциясы |
|Актуализация. |Бөлінгіштік белгілерін |Асқар шыңға жету «Сұрақтар» |
| |қайталау (4 бет) |белестерінен өту керек. |
| |сұрақ -жауап | |
|ІІІ. Жаңа білім |«Сандар әлемі» |«Жаңа ақпарат» елі |
|алу |Жаңа тақырыпты түсіндіруді |Жаңа тақырыпқа жетелеу |
| |бастау |карточкалар арқылы жіктеудің |
| | |2 тәсілімен танысады. |
| | |Қарсылас топтан жұп құрып өз |
| | |тақырыбын түсіндіреді. |
|Бекіту |Тақтаға оқушыларды шығарып,|Тақтада қарсылас топтың |
| |тәсілдерді көрсетуді |тақырыбын 2 оқушы |
| |ұсынады. |түсіндіреді. |
| |Алдында айтылған ертегіге |Оқулықтан № 263 (1), 264 |
| |оралып, талқылау жасау. |(1,2) 265 (1) шығарады |
|Рефлексия |Венн диаграммасын толтыру. |Венн диаграммасын мұғалімнің |
| |Тест өткізу. Кілтін |көмегімен толтырады. |
| |жариялау. |Тест шешу. |
|VI. Үй жұмысын |№269, 271, 275 |Білім деңгейі төмен |
|беру | |оқушыларға жеке тапсырмалар |
| | |беріледі. №263,264 аяқтау |
|VII. | Берілген жетондар , |Бірін-бірі бағалау, жетон |
|Қорытындылау, |бірін-бірі бағалау арқылы |санау. |
|бағалау |қорытынды жасау, баға қою. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz