Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Perfect Continuous

Алматы облысы Ескелді аудан

Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп гимназиясының ағылшын тілінің мұғалімі
Ауезова Г.Қ.Санаты жоғары

Бүгінгі күннің басты талабы – білім мазмұнын жаңартып, ұлттық негізде
әлемдік жүйеге жақындату. Осыған байланысты мен сабағымды доцент, п.ғ.к.
Н.А Оразахынова «Сатылай кешенді талдау» техналогиясымен құралған сабағымды
ұсынып отырмын

Тақырыбы: Perfect Continuous

Мақсаты: 1.Оқушыға етістіктің Р.С туралы түсінік беру.

2. Етістіктің шақтарын сөйлеу әректінде қолдану дағдысын
дамыту

3. Өз бетімен жұмыс істеуге,өзгені тыңдай білуге
тәрбиелеу .

Түрі: аралас

Әдісі: СКТ техналогиясы сұрақ-жауап.

Көрнекілік: таблицалар, суреттер.

Барысы: I.Ұйымдастыру.

II.Үй тапсырмасын тексеру.

America

Мемлекеттің аты

Теңізі

Шектесетін мемлекет

Тауы

Өзені

Штаттары, шаруашылығы, салт дәстүрі (сипаттау).

Жаңа сабақ

Perfect Continuous

Өткенді еске түсіру.

Етістік дегеніміз не?

Сұрақтары

Шақтары

Жақтары

Жіктелуі

Present Perfect

Present Perfect
шағы өткен шақ, бірақ нақ қай мезгілде өткені,

болғаны біз үшішн маңызды емес, бірақ іс – әрекеттің

нәтижесі осы шақпен байланысты.

Жасалу жолдары have +.

Сұрақтары Have you ever been there? I have never been
there.

Көмекші уақыт көрсеткіштері never, ever, already, yet, this week, this
month, this year

Мысал келтір

Present Perfect

Р.С өткен
шақта басталып,бірақ нақ осы шаққа дейн

созылып, іс – әрекеттің аяқталуы біз үшін

белгісіз етістіктің шағы.

Уақыт көрсеткіш сөздері since, for 5
years, still, since last year.

Сұрақтары How long have you been doing your homework? I have been doing my
homework since morning.

Жасалу жолдары have been v + ing

Мысал келтір.

Пысықтау.

Ex.9.

Choose the correct verb form.

Сөйлемдер құра. I have been going to school since I was 7

since I was 7

since I was 9

since I was 10

since I was 11

үй тасырмасы. Р.С сөйлем құралы, талда.

Present Perfect

Бастауыш

Етістіктің шағы

Жасалу жолын түсіндіру

Басқа сөйлем мүшесі

Осы сөйлемге сұрақ қой

Бағалау.

Қорытындылау.

a) Let`s start word the phonetical analyses of the Kazakh word қаламдар

Қаламдар:

1. This word according to the pronunciation, spelling and writing is a
hard syllable word, because of the hard vowels – a – a – a.

2. This word is divided into three syllables, because of 3 vowels:

қа – лам – дар

3. Қа – is an open syllable because it has the following vowel in the
next syllable.

лам/дар – are close syllables, because they have consonants at the
end (мд-р).

4. So, this word is transferred in two ways:

қа-

лам-

дар

5. In Kazakh language the word stress is fixed. It falls on the last
syllable, on the suffix.

Қа – лам – дар

6. Kazakh language has a syllable harmony between a root and an ending.
If the last syllable is hard, the ending will be hard too. It`s a
rule.

7. The word қа – лам – дар has sound harmony. The last sound of the sterm
м is a sonorant sound. That`s why the ending begins with voiced sound
“д” and has no other variants.

жол-дас-тар

Voiceless + Voiceless

Voiced + Voiced гүл-дер

“Why” activity: statement – queston.

The word has 3 syllables.

- Why?

- Because it has 3 vowels.

“Telephone”.

- Could you help me with the first, second, third stage?...

- Sure, it`s 2, 3, 4… syllable word…

Teacher

1. This word has 3 vowels

e / a / e

3□:2e,a

2. It has 4 consonants:

4∆: t, c, h, r.

3. It has 7 letters:

7 = 3(2e,a) □

4(t, c, h, r.) ∆

4. It has

4O= 1[i:] □

2∆(2t)

5. Combinatios of letters:

ea – [i:]; ch – [t ]; er – [ә] – we have to memorize them.

6. There are 2 syllables

teach-er

7. First syllable is stressed.

8. The word has no syllable harmony.

Conclusion:

• In Kazakh language there is syllable harmony;

• In English language there is no syllable harmony; we have to memorise
letters and sounds combinations

Aktivity to present the nouns. A song “He Loves the Ocean”.

Control practice: morphological analyses of the given word:

Teacher

1) class noun, word stress – the first syllable: `teacher;

2) countable, concrete;

3) has 2 numbers: singular and plural: a teacher – teaches;

4) can be used with articles

a teacher – in singular

the teachers – in plural

5) can be used with an adjectives: a young teacher

case: common → a teacher is young

6) animate – answer the question “who“

7) no grammatical gender: we can say he/she is a teacher;

8) structure: derivative; formed from the verb “to teach” + ending er;

9) lexical meaning – it`s the name of the profession.

Конец формы

 

Өз құқықтарыңды біл
Бала құқықтары
Бала құқықтары Бала құқықтары туралы конвенцияда, ҚР Конституциясында,
«Бала құқықтары туралы», «Неке және отбасы туралы» заңдарда бекітілген. Заң
актілерінің көптігіне қарамастан, олардың барлығы да бала құқықтары
бекітілгендігін, кепілденгендігін және мемлекетпен қорғалатындығын
айқындайды.
Баланың негізгі құқықтарына келесілерді жатқызуға болады:
1. Баланың мектептегі құқықтары.
Баланың мектептегі құқықтары баланың білім алу құқығымен өте тығыз
байланыста болады.
• Осыған сәйкес әр бала мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандарттарына сәйкес сапалы білім алуға;
• білім беру ұйымы кеңесінің шешімі бойынша жалпыға міндетті мемлекеттік
білім беру стандарттары шеңберінде жеке оқу жоспарлары, қысқартылған
білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқуға;
• оқу жоспарларына сәйкес баламалы курстарды таңдауға;
• өзінің бейімділігі мен қажеттеріне қарай қосымша білім беру
қызметтерін, білімдерді ақылы негізде алуға;
• білім беру ұйымдарын басқаруға қатысуға;
• қайта қабылдануға және бір оқу орнынан басқасына, бір мамандықтан
басқасына немесе оқудың бір нысанынан басқасына ауысуға;
• Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен білім беру
ұйымдарында ақпараттық ресурстарды тегін пайдалануға, оқулықтармен,
оқу-әдістемелік кешендермен және оқу-әдістемелік құралдармен
қамтамасыз етілуге;
• спорт, оқу, акт залдарын, кітапхананы тегін пайдалануға;
• өзінің пікірі мен сенімін еркін білдіруге;
• өзінің адамдық қадір-қасиетінің құрметтелуіне.
Арнаулы педагогикалық тәрбиенi қажет ететiн кемтар балаларға мемлекеттiк
бюджеттен белгiленген стандарттар деңгейiнде олардың бiлiм алуына кепiлдiк
беретiн қосымша қаражат бередi.
2. Баланың білімге құқығы.
Бұған сәйкес әр бала білім алуға құқылы және мемлекет Қазақстан
Республикасы азаматтарының тегін мектепалды, бастауыш, негізгі орта және
жалпы орта білім алуын, сондай-ақ егер азамат осы деңгейлердің әрқайсысында
бірінші рет білім алатын болса, мемлекеттік білім беру тапсырысына сәйкес
конкурстық негізде тегін техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі,
жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуын қамтамасыз етеді.
Тегiн жалпы орта бiлiм немесе техникалық және кәсіптік бiлiм алғанға дейiн
баланы мемлекеттiк бiлiм беру мекемесiнен шығару, шығарудың жалпы тәртiбiн
сақтаумен қатар тек қорғаншы және қамқоршы органдарды хабардар ете отырып
қана жүргiзiлуi мүмкiн. Денсаулық жағдайына қарай ұзақ уақыт бойы бастауыш,
негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдарға бара алмайтын азаматтар
үшін үйде немесе емдеу ұйымдарында тегін жеке оқыту ұйымдастырылады.
Мемлекет даму мүмкіндіктері шектеулі азаматтардың білім алуына, дамуындағы
ауытқуды түзетуіне және әлеуметтік бейімделуіне жағдай жасауды қамтамасыз
етеді. Мемлекет тұрғындар саны аз елді мекендерде тұратын балалардың
бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім алу құқықтарын қамтамасыз ету үшін
шағын жинақты мектептер мен интернат ұйымдарының жұмыс істеуіне кепілдік
береді.
Мемлекет Қазақстан Республикасының дарынды азаматтарының элитарық білім,
оның ішінде шетелде білім алуына қажетті жағдай жасайды.
3. Баланың отбасындағы құқықтары.
Әр бала оның мүдделерiне қайшы келетiн жағдайларды қоспағанда, отбасында
өмiр сүруге және тәрбиеленуге, өзiнiң ата-анасын бiлуге, олардың қамқорлығы
мен тәрбиесiн алуға құқылы. Мемлекет бала тәрбиелеп отырған отбасыларына
Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен әлеуметтiк көмек
беру арқылы қолдау көрсетедi.
Ата-анасы немесе басқа да заңды өкілдері өздерiнің қабiлетi мен қаржы
мүмкіндiктерi шегiнде баланың жан-жақты дамуы үшiн қажеттi жағдай жасауға
мiндеттi. Ата-анасы баланы тәрбиелеуге, оны күтiп-бағуды жүзеге асыруға,
материалдық жағынан қолдап, оның әл-ауқатына қамқорлық жасауға, тұрғын
үймен қамтамасыз етуге міндеттi.
Баланың өз ата-анасымен немесе басқа да заңды өкілдерiмен бiрге тұруға
құқығы бар.
4. Баланың денсаулығын сақтауға құқығы.
Әрбiр баланың денсаулық сақтауға бұлжымас құқығы бар. Мемлекет денi сау
бала тууды қамтамасыз ету үшiн ананың денсаулығын сақтау жөнiнде жағдайлар
жасайды.
Баланың денсаулық сақтауға құқығы:
1. баланың денсаулығын сақтау саласында Қазақстан Республикасының
заңдарын қабылдау;
2. балалардың салауатты өмiр салтын насихаттау және ынталандыру;
3. балалардың денсаулығын сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердi
мемлекеттiк қолдау;
4. баланың, оның ата-анасының денсаулық жағдайына бақылау жасау және
балалар ауруларының алдын алу;
5. бiлiктi медициналық көмек көрсету;
6. баланың денi сау болып өсiп жетiлуiне қажеттi қолайлы қоршаған орта
жасау;
7. балалар үшiн сапасы тиiстi деңгейдегі тағам өнiмдерiнің өндiрiлуiне
және сатылуына бақылау жасау арқылы қамтамасыз етiледi.
Мемлекет Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес балаларға тегiн
медициналық көмектiң көлемiне кепілдiк бередi. Баланың өмiрiне,
денсаулығына және қалыпты өсiп-жетілуінe зиян келтiретiн кез келген ғылыми
тәжiрибелер немесе өзге де эксперименттерге тыйым салынады.

Ұқсас жұмыстар
Етістіктің жасалуы
Museums in our life
Қабілетті оқушымен жұмыс
Топтарға тапсырма беру. Сабақты бағалау
Созылыңқы өткен шақты меңгерту сөйлем құрлымы, жасалу жолы
Ағылшын тілінен тереңдетілген оқу бағдарламасы. 8 сынып
Sounds like trouble! 11-сынып
Оқушыларға ағылшын тілінен дайындалу туралы түсініктеме беру
Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA
Сергіту сәті. Сабақтың барысы кезең
Пәндер