Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Зат есімнің септелуі туралы
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы,
№80 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Байдыбекова Алтынай Өрісбайқызы
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы : Зат есімнің септелуі
Білімділік :
Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып,
олардың сұрақтарын меңгерту.
Дамытушылық :
Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік :
Сауаттылыққа, дұрыс мәдениетті сөйлей білуге, жылдамдыққа, ұқыпты таза
жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Жаңа сабақ
Сабақтың типі : Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдіс – тәсілдері : Топпен жұмыс, сұрақ – жауап, ой қозғау.
Сабақтың көрнекіліктері : интерактивті тақтадағы слайдтар, электронды
оқулық, үнтаспа, септіктер кестесі, суреттер, «гүлдер» ойыны.
Пәнаралық байланыс : математика, сурет, ана тілі, музыка
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарларын аудару.
Ә) Топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
«Орнын тап» ойыны
Кесте толтыру
|Заттар, |Өсімдіктер, |Жануарлар |Адам |Табиғат |
|нәрселер |жемістер | | |құбылыстары |
|Парта, |Жусан, |Қоян, |Дәрігер, |Найзағай, |
|терезе, |қарақат, |түлкі, |мұғалім, |жел, |
|орындық, |өрік, |барыс, арыстан|зергер, |дауыл, жаңбыр |
|дәптер |бүлдірген | |тігінші | |
Керекті сөздер : Терезе, қарақат, түлкі, мұғалім, жел, орындық, өрік,
барыс,
зергер, дауыл, дәптер, бүлдірген, арыстан,
тігінші, жаңбыр.
- Балалар, осы кестенің әрбір бөлігіндегі сөздерге сұрақ қойып көрейік.
- Не байқадыңдар?
- Қандай қорытынды жасауға болады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Көбейту кестесі
| |2 |3 |
|Атау септік |Кім? не? | |
|Ілік септік |Кімнің? Ненің? |- ның, - нің, - дың, - дің, - тың, |
| | |- тің |
|Барыс септік |Кімге? Неге? Қайда? |- ға, - ге, - қа, - ке |
|Табыс септік |Кімді? Нені? |- ны, - ні, - ды, - ді, - ты, - ті |
|Жатыс септік |Кімде? Неде? |- да, - де, - та, - те |
|Шығыс септік |Кімнен? Неден? |- нан, - нен, - дан, - ден, - тан, |
| | |- тен |
|Көмектес септік |Кіммен? Немен? |- мен, - бен, - пен |
282 – жаттығу.
1 – топ
2 - топ
Оқушы Ауыл
Үздік кім? Қайдан келді?
Кімді көрді? Ненің жанында көл бар?
Кімге берді? Демалыста қайда барамын?
Кімнен сұрады? Мен нені ұнатамын?
Тапсырма :
1. Берілген сұрақтар бойынша сөздерді өзгертіп жаз.
2. Зат есімнің жалғауларының астын сыз.
Сергіту жаттығуы.
283 – жаттығу.
1 – топ 2 – топ
Суретші Қайың
Тапсырма :
Сөздерді септеп жаз.
285 – жаттығу.
Тар шеңберді айналып,
Тұр қазықта байланып.
Қаға берер таңдайды
Әдетінен танбайды.
Тапсырма :
1. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.
2. Оларға қай септіктің жалғауы жалғанып тұр.
Гүл тостақаншалары 7 оқушыға беріледі. Оқушылар септік ретімен гүл
тостақандаларын орналастырады. Сөйтіп, гүл шоғы пайда болады.
ҮІІІ. Бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма.
1. 285- жаттығу
2. Зат есімнің септелуі (ереже)
№80 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Байдыбекова Алтынай Өрісбайқызы
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы : Зат есімнің септелуі
Білімділік :
Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып,
олардың сұрақтарын меңгерту.
Дамытушылық :
Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік :
Сауаттылыққа, дұрыс мәдениетті сөйлей білуге, жылдамдыққа, ұқыпты таза
жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Жаңа сабақ
Сабақтың типі : Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдіс – тәсілдері : Топпен жұмыс, сұрақ – жауап, ой қозғау.
Сабақтың көрнекіліктері : интерактивті тақтадағы слайдтар, электронды
оқулық, үнтаспа, септіктер кестесі, суреттер, «гүлдер» ойыны.
Пәнаралық байланыс : математика, сурет, ана тілі, музыка
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарларын аудару.
Ә) Топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
«Орнын тап» ойыны
Кесте толтыру
|Заттар, |Өсімдіктер, |Жануарлар |Адам |Табиғат |
|нәрселер |жемістер | | |құбылыстары |
|Парта, |Жусан, |Қоян, |Дәрігер, |Найзағай, |
|терезе, |қарақат, |түлкі, |мұғалім, |жел, |
|орындық, |өрік, |барыс, арыстан|зергер, |дауыл, жаңбыр |
|дәптер |бүлдірген | |тігінші | |
Керекті сөздер : Терезе, қарақат, түлкі, мұғалім, жел, орындық, өрік,
барыс,
зергер, дауыл, дәптер, бүлдірген, арыстан,
тігінші, жаңбыр.
- Балалар, осы кестенің әрбір бөлігіндегі сөздерге сұрақ қойып көрейік.
- Не байқадыңдар?
- Қандай қорытынды жасауға болады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Көбейту кестесі
| |2 |3 |
|Атау септік |Кім? не? | |
|Ілік септік |Кімнің? Ненің? |- ның, - нің, - дың, - дің, - тың, |
| | |- тің |
|Барыс септік |Кімге? Неге? Қайда? |- ға, - ге, - қа, - ке |
|Табыс септік |Кімді? Нені? |- ны, - ні, - ды, - ді, - ты, - ті |
|Жатыс септік |Кімде? Неде? |- да, - де, - та, - те |
|Шығыс септік |Кімнен? Неден? |- нан, - нен, - дан, - ден, - тан, |
| | |- тен |
|Көмектес септік |Кіммен? Немен? |- мен, - бен, - пен |
282 – жаттығу.
1 – топ
2 - топ
Оқушы Ауыл
Үздік кім? Қайдан келді?
Кімді көрді? Ненің жанында көл бар?
Кімге берді? Демалыста қайда барамын?
Кімнен сұрады? Мен нені ұнатамын?
Тапсырма :
1. Берілген сұрақтар бойынша сөздерді өзгертіп жаз.
2. Зат есімнің жалғауларының астын сыз.
Сергіту жаттығуы.
283 – жаттығу.
1 – топ 2 – топ
Суретші Қайың
Тапсырма :
Сөздерді септеп жаз.
285 – жаттығу.
Тар шеңберді айналып,
Тұр қазықта байланып.
Қаға берер таңдайды
Әдетінен танбайды.
Тапсырма :
1. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.
2. Оларға қай септіктің жалғауы жалғанып тұр.
Гүл тостақаншалары 7 оқушыға беріледі. Оқушылар септік ретімен гүл
тостақандаларын орналастырады. Сөйтіп, гүл шоғы пайда болады.
ҮІІІ. Бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма.
1. 285- жаттығу
2. Зат есімнің септелуі (ереже)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz