Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ұлттық нақыштарды координаталы жазықтықты кескіндеу
Астана қаласы
№ 58 орта мектептің
математика пәнінің мұғалімі
Бидалова Аманай Кездікқызы
Тақырыбы: «Ұлттық нақыштарды координаталы жазықтықты кескіндеу»
Сабақтың мақсаты:
Мектеп бағдарламасында өткен түсініктерін кеңейте отырып, ұлттық
нақыштармен ою-өрнектерді дәл салу үшін координаталық жазықтық әдісін
пайдалану
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес іскерлік сабақ
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі (оқушылар топқа бөлінеді)
ІІ. Пысықтау бөлімі
ІІІ Шығармашылық тапсырма
ІV. Логикалық бөлім
V. Үй тапсырмасы
Ұйымдастыру кезеңі (оқушылар топқа бөлінеді)
ІІ. Пысықтау бөлімі
Оқушылардың өткен тақырыптағы теорияны қалай меңгергені жөнінде
оқушыларға тапсырма беріледі.(интерактивті тақтада берілген координаталық
нүктелер арқылы суретін сал)
|А1(-12;5) |А10(12;3) |А20(6;2) |
|А2(-13;6) | |А21(-3;-2) |
|А3(-10;10) |А11(12;0) |А22(-3;-10) |
|А4(-9;9) | |А23(-5;-10) |
|А8(10;4) |А12(10;3) |А24(-5;-2) |
| | |А25(-6;2) |
|А6(8;4) |А13(9;2) |А26(-7;0) |
| | |А27(-7;42) |
|А7(9;3) |А14(9;1) |А28(-9;6) |
| | |А29(10;6) |
|А9(-12;5) |А19(6;-10) | |
| | | |
|А5(-6;8) |А16(9;2) | |
| | | |
| |А17(8;0) | |
| | | |
| |А18(8;-10) | |
| | | |
| |А15(10;1) | |
2 А1(-5;2) А11(4;2)
А2(-6;1) А12(4;-2)
А3(-6;2) А13(3;-2)
А4(-4;4) А14(3;1)
А5(-4;3) А15(-1;1)
А6(3;1) А16(1;2)
А7(-2;5) А17(-2;-2)
А8(3;3) А18(-2;1)
А9(5;3) А19(-3;2)
А10(5;2) А20(-4;2)
3 А1(-9;3) А10(5;3)
А2(-9;4) А11(5;8)
А3(-5;9) А12(3;-8)
А4(-5;2) А13(3;-3)
А5( 2;9) А14(2;-2)
А6( 7;4) А15(7;2)
А7(7;-1) А16(-7;-8)
А8(6;-1) А17(-8;8)
А9(6;3) А18(-8;4)
ІІІ. Шығармашылық тапсырма
1. Деңгейлік тапсырма
1– деңгей Ұлттық ою өрнектердің аттарын анықта
2 – деңгей Берілген нүктелер бойынша координаталық жазықтықта суретін сал
3 – деңгей Координаталық жазықтықта берілген суреттің нүктелерін анықта
ІV. Логикалық бөлім (қорытынды)
|Жазықтықтағы |Берілген тапсырмаларды |Тақырыптың ұлттық |
|координаталар жүйесі |орындалу ерекшеліктері |нақыштармен байланысы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
V. Үй тапсырмасы
«Атамыз – Алаш, керегеміз ағаш».
«Киіз туырлықты, ағаш уықты қазақпыз»
а) жалпы өлең шумағының мағынасын түсіндір;
ә) қазақтың қандай бұйымы кескінделген;
б) өзің таңдаған сөздің суретін салып, координата жазықтығына орналастыр,
координаталық нүктелерін тап.
6. Қорытынды. Осы тақырыпты қарастыру барысында мұғалім үшін де, оқушы
үшін де үлкен қиыншылық тудыратын мәселе график салу. Мұның болашақта
маңызы бар. Себебі, оқушы қандай мамандық таңдамаса да математика
элементтерін міндетті түрде координата жазықтығында кескіндей алуы тиіс.
Оның ішінде ұлттық нақыштарды біліп оны дұрыс сала білу де оқушы үшін өте
маңызды. Қазіргі дамыған ғылым халық даналығын басшылыққа ала отырып,
халықтың өмірлік тәжірибесін практикада пайдаланып келеді. Ел болашағы
білімді, тәрбиелі, ілім ғылыммен қаруланған жеке тұлғаның қолында. Олай
болса әрбір болашақ жеке тұлғаның рухани дамуы, өзбетінше ізденіп ғылымға
ұмтыла отырып, нақты ойлаудан логикалық абстрактылы ойлауға
қалыптасуында. Ұлттық ерекшеліктерді жалаң тұрғыда емес, оқушылардың
математикалық логикалық ойлауымен ұлттық таным-талғам мен үйлестіре
отырып оқытудың маңызы зор.
Пайдаланған әдебиеттер
1. С.Аятбергенов. «Аналитикалық геометрия». Мектеп баспасы, Алматы 1971
ж.
2. С.Отарбаев, «Математикалық курсындағы кейюір мәселелер». Мектеп
баспасы, Алматы 1974 ж.
3. Т.Қ. Бисенов. «Орнамент Казахстана в архитектуре».
4. С.Қасиманов. «Қазақ халқының қол өнері».
5. Қ.Ибраева. «Казахский орнамент».
-----------------------
у
х
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz