Ана тілі, 3 сынып

Ана тілі, 3 сынып

І бөлім. Талаптан да, білім мен өнер үйрен.

№1. Сабақтың тақырыбы: Әліппенің атасы. (А. Байтұрсынов жинағынан)

Мақсаты: Оқушыларға Ахмет Байтұрсынұлы өмірі жайлы түсінік бере отырып, сабақтың тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу, мазмұнын игеру, біліктілігін арттыра түсуге көмек беру, жағдай жасау. Ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге ықпал жасау; Зиялы адамдар өмірімен таныстыра отырып, білімге деген құштарлығын арттыру, адамгершілікке баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.

Көрнекілігі : Кітап, Ахмет Байтұрсынұлы суреті, суреттер, сызба

Әдісі: іздену, сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

ІІ . Мақсат қою кезеңі : сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.

ІІІ. Жаңа сабақ

Кіріспе : 1. Ана тілі оқулығымен, жазған, құрастырған адамдар жайлы, шығарған баспамен таныстыра кету. Кітапты күтіп ұстау, оған көп адамның еңбек еткені, кісі еңбегін сыйлау керектігін, өзінен кейін тағы кіші достары ұстайтынын ескерте кету.

2. Кітаппен жұмыс : суретке зер салып «Білімді», «Білімсіз» сөздерінің мағынасын түсіндіру арқылы тақырыпты ашу.

3. « Кім жылдам? » ойыны арқылы шарларды ұстау арқылы мақал құрастыру.

«Білімдіге дүние жарық, білімсіздің күні кәріп» (шардың түсіне мән бер, неліктен солай екенін түсіндір. )

Жаңа сабақты оқушы көмегімен талдау: 1. Білім көзі - «Әліппеде», осы пікірмен келісесің бе? Өз көзқарасыңды білдір. Тұңғыш әліппені жазған кім? Ол туралы не білесің? (әңгімелеу) 2. Берілген сурет топтамасымен жұмыс: Ахмет Байтұрсынұлы (1873-1938) - ақын, ағартушы, ғалым. Қостанай облысында туған. «Әліппе» оқулығын жазған.

3. Мәтінді түсініп оқу, іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке оқу. б/ Дәптермен жұмыс

( Түсті бояумен ерекшеленген сөздерді теріп жазып, түсіндір)

Сөздік жұмыс жүргізу: «жер аудару, сөз мұрасы».

ІҮ. Түсінгендерін тексеру: Ахмет Байтұрсынұлы туралы толығырақ әңгімеле . Он жаста деген сөз неге қарамен жазылған деп ойлайсың? Білім алу не үшін керек екен?

Ү. Қорыту: Білім туралы мақал-мәтелдер айту.

ҮІ. Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу, әңгімелеу. Бағалау.

№2. Тақырыбы: Оқуға шақыру. Ахмет Байтұрсынұлы

Мақсаты: А. Байтұрсынұлы жайлы білгенін еске түсіре отырып, оқушыларды мәнерлеп оқуға, мазмұнын игеруге, біліктілігін арттыра түсуге көмек беру, жағдай жасау; ауызша сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіре отырып, ойын қорытып түсіндіріп айта білуге ықпал жасау; оқуға, білімді алуға ұқыптылыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас. Көрнекілігі: кітап, пікір ағашының суреті, сызба, өлең жолдары

Әдісі: түсіндіру, әңгіме, сұрақ-жауап. Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.

- Балалар, терезеге қараңдаршы. Далада күн сәулесі жарқырап тұр. Бізге сәулесін шашып тұр. Сәуле сендердің тұла бойларыңа тарап, жандарыңды жадыратып тұр.

- Кәне, айналамызға жылу сыйлайық, жүздеріңнен күннің көзіндей күлкі кетпесін.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, сұрау.

Тұңғыш әліппені жазған кім? Ол туралы не білесің? (әңгімелеу) Кітаптағы суреттер сыры неде?

ІІІ . Жаңа сабақ: 1. Кіріспе : Ахмет Байтұрсынұлы туралы білгеніңді пайдаланып, « Пікір ағашын» толтыр. 2. Өлеңді түсініп оқып, іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке оқу, түсті бояумен жазылған сөздерге көңіл бөлу. 3. Дәптермен жұмыс (түсті бояумен ерекшеленген сөздерді теріп жазып, түсіндір) 4. сөздік жұмыс жүргізу « Іздеп тауып алалық - бұл жерде : үйрену, оқу, іздену. »

ІҮ. Жаңа сабақты пысықтау: 1. Өлеңді бөлімге бөліп оқу. а) оқуға шақыру. ә) еңбек іс- әрекеті. ә) Даналық. 2. Даналық сөзін басқаша қалай айтуға болады? Алмастырып көр. (өлеңді қайталап оқып көр. ) 3. Ақын ойын енді түсіндің бе? Ахмет Байтұрсынұлы балаларды неге шақырады? Өз сөзіңмен түсіндіріп көр.

Ү. Қорыту: Сызбамен жұмыс: зер сал, өз сөзіңмен түсіндір. 1. Даналық, оқу, білім, т. б. сөздер неліктен құмырсқа түрінде көрсетілген деп ойлайсың? 2. « Даналық - өшпес жарық, кетпес байлық » қалай түсінесің? Сызба арқылы көрсете аласың ба?

ҮІ. Үйге тапсырма: Жаттап ал, « Ахмет» сөзжұмбақ құрастырып көр. Бағалау.

№ 3. Тақырыбы: Дала жұлдызы . С Мәуленов

Мақсаты: Оқушыларға Ыбырай Алтынсарин өмірі жайлы түсінік бере отырып, сабақтың тақырыбын ашу, мазмұнын игеру, біліктілігін арттыра түсуге көмек беру, жағдай жасау; ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыландыру; зиялы адамдар өмірімен таныстыра отырып білімге деген құштарлығын арттыру, адамгершілікке баулу.

Сабақтың түрі : аралас

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.

Көрнекілігі: Ыбырай Алтынсариннің суреті, кітаптағы суреттер, кесте.

Түрі: аралас.

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу , оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір- біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Ө леңді жатқа айту, өздері құрастырған сөзжұмбақты шешу.

ІІІ. Өткенді қорыту: Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесің? . Он жаста деген сөз неге қарамен жазылған екен? Білім алу не үшін керек екен? Өз ойың?

ІY. Мақсат қою кезеңі: С абақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау. Жаңа сабаққа даярлық .

Ү. Жаңа сабақ: 1. Кіріспе. Жұмбақты шешіп, ортақ тақырып ойлап табу. ( Кітап, қалам, бор - оқу құрал саймандары ) . 2. Берілген сурет топтамасымен жұмыс істей отырып, қазақ даласына білім жарығын алып келген Ыбырай Алтынсарин өмірі жайлы әңгімелеу. (оқушы 1-2 сабақта алған білімі бойынша түсінігін баяндайды) 3. Мәтінді түсініп оқу, сұрақтарға жауап алу , сөздік жұмыс жүргізу. Сергіту сәті

ҮІ. Түсінгендерін тексеру: 1. Мәтінде кім туралы әңгімеленген? 2. Мәтіндегі оқиғаға қатысушыларды төмендегі үлгі бойынша ата.

Мәтін кейіпкерлері
Ол кім?
Мәтін кейіпкерлері:

Ыбырай Алтынсарин

. . .

. . .

Ол кім?:

Жазушы, ақын, ағартушы ұстаз.

. . .

. . .

3. Суретпен жұмыс: а) . Суреттегі адамдарға ат қой. ә) Қай оқиғаға сәйкес келеді деп ойлайсың? б) әңгіме құр. 4. Мәтіндегі түсті бояумен ерекшеленген сөздерге қарама-қарсы мағыналы тіркесті сөздер тап:

Жалғыз өскен емен- . . . ( мыңдаған бұтақ, қалың орман, . . . )

Жалғыз жұлдыз - . . . ( мыңдаған жұлдыз, топ жұлдыз, . . . )

ҮІІ. Қорыту: Осы сөздерді елестетіп, қиялдап, сурет салып көр. Әр жұлдызға ат қой.

ҮІІІ Үйге тапсырма 1. тақырыпты түсініп оқу, әңгімелеу. 2. Бағалау.

№4. Тақырыбы: Өнер, білім бар жұрттар.

Мақсаты: Мәнерлеп түсініп оқуға, сурет бойынша ойын қорытып, түсінгенін еркін жеткізуге үйрету; дұрыс сөйлем құра отырып, өздігінен жұмыс істей білуге дағдыландыру; өнер, білімнің қажеттілігін айта отырып, білімділікке, бірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Көрнекілігі: суреттер, сөзжұмбақ,

Әдісі : Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ізденушілік, өзіндік

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік, оқушы зейінін сабаққа аудару. Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Берілген сурет топтамасын пайдаланып, қазақ даласына білім жарығын алып келген Ыбырай Алтынсарин өмірі жайлы әңгімелеу. Дала жұлдызы деп кімді айтамыз? Ыбырайдан сабақ алған жазушы кім? (Спандияр Көбеев)

ІІІ. Өткенді пысықтау: Осы оқыған мәтіннің басты кейіпкері кім екен? Ыбырайдың үйінде жатып білім алған баланың аты кім?

ІҮ . Мақсат қою кезеңі : Сабақтың мақсатымен, міндеттерін түсіндіру.

Ү. Жаңа сабақ: Кіріспе ретінде сөзжұмбақты шешу. (Сырбай. Көбеев. Жұлдызы. Ыбырай. Есжан. ) Осы аталған адамдар туралы не білеміз?

Өлеңді түсініп оқу, іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке оқу, мағынасына көңіл бөлу. Өлеңнен нені білдік? Не істеу керек екен? Қалай ойлайсың?

ҮІІ. Білімдерін тексеру:

1. Сергіту сәті. 2. Суретпен жұмыс: Суреттерді топқа бөл.

а) . Ғылым мен техника дамымаған кездегі тұрмыстық заттар: . . .

б) Қазіргі заманғы техника: . . .

Саған қай топтағы суреттер ұнады? Неге? Жаңа техника жасап шығару үшін адамға не керек? Өлеңдегі ақын ойын өз сөзіңмен түсіндіріп көр.

ҮІІ. Қорыту. Бүгін қандай тақырып өттік? Ата -анаң немесе айналаңдағы жақындарың істеп жүрген жұмыстарын есіңе түсір. Олардың еңбегін жеңілдету үшін не ойлап табар едің?

ҮІІІ. Үйге тапсырма: 1 . Түсініп оқу, мазмұнын білу. 2. Бағалау

№ 5. Тақырыбы: Әке арманы. Мұхтар Әуезов

Мақсаты: М. Әуезов жайлы айта келіп, түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға үйрету, тақырып дегеннің не екендігін түсіндіру; тілін, дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; үлкенді сыйлау, құрмет көрсетуге тәрбиелеу, сыпайылыққа баулу.

Сабақтың түрі : аралас

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.

Көрнекілігі: оқулықтағы суреттер, сызба, мақал- мәтелдер.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу , оқушылардың зейінін сабаққа аудару. «Балалар, сендер сабаққа зейін қойыңдар. Іштеріңнен: «Мен жақсы адаммын, мен әйбәтпін!» деңдер. Бір- біріңе қарап, жымиыңдар. »

ІІ . Үй тапсырмасын сұрау: Жаңа техника жасап шығару үшін адамға не керек? Өлеңдегі ақын ойын өз сөзіңмен түсіндіріп көр.

ІІІ. Өткенді қорыту: Қандай өнерді жақсы көресің? Қандай өнер адамдарын білесің?

ІҮ. Мақсат қою кезеңі: 1 . Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау. 2. Жаңа сабаққа даярлық.

Ү. Жаңа сабақ : 1. Сенің әкең қандай адам деп ойлайсың? (бала өз әкесі жайлы әңгімелейді) . Көп нүктенің орнына қажетті дыбыстарды қойып, сөздерді дұрыс оқы.

. . . і . . . і

м ( білім, ғылым)

. . . і . . . і

2. Берілген мақал- мәтелдерді білім, ғылымға қатысының бар жоғына қарай екі тақырыпқа бөл. Білім, ғылымға жатпайтын нақыл сөздерге қандай тақырып берер едің?

3. Жазушы шығарманы жазбас бұрын қандай мәселені негізгі ой ретінде алуға болатынын көп ойланады. Сол ой шығарманың тақырыбы болып есептеледі.

4. Мәтінді түсініп, теріп оқу. Топпен: 1. Жасыл түспен ерекшеленген сөздерді теріп оқу. Кімнің сөзінен алынған? Осы сөздерді тірек етіп, Абайдың Әбішке не айтқысы келгені туралы әңгімеле. 2. Қызыл түспен ерекшеленген сөздерді теріп оқы. Олар неге қызыл түспен ерекшеленген деп ойлайсың? 3. Көкшіл түспен ерекшеленген сөздерді теріп оқы. Осы сөздерді тірек етіп, Әбіштің алдына қойған мақсаты туралы әңгімеле.

ҮІ. Сергіту сәті

Мәтінді түсініп оқу. Суретпен жұмыс: Зер сал. Кімдерді көріп тұрсың? Осы суретті қалай атар едің? Абайдың арманы не? Ол қандай түспен белгіленген? Өзің қалай сурет салар едің? ҮІІІ. Қорыту: Бүгін қандай тақырып өттік? Мәтінге сүйеніп, сызбаны толтыр.

ІХ . Үйге тапсырма: Мәтінді бөліктерге бөл, ат қой, неге солай атағаныңды дәлелде. Бағалау.

6. Тақырыбы: Адам болам десеңіз. Абай

Мақсаты: Абай Құнанбаев жайлы білетіндерін толықтыра отырып, тілін, ой өрісін дамыту, мәнерлеп оқуға, түсінгенін әңгімелеуге, ойын жеткізе білуге үйрету. Білімділікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : аралас Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.

Көрнекілігі: оқулық, суреттер.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір- біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау : 1. Әр оқушының мәтінді бөлімге бөліп, оны дәлелдеуін тыңдау. 2. Абайдың арманы не? Әбіштің алдына қойған мақсаты қандай еді?

ІІІ. Өткенді қорыту: Абайдың арманы саған қалай әсер береді?

ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.

Ү. Жаңа сабақ : 1. Жаңа сабаққа даярлық

Кітаптағы №1 тапсырмамен жұмыс: Суретте нелер бейнеленген? Осы заттарды пайдаланып ребус құру. (аспан, ай, барыс - Абай сөзін құрастыру. )

Суреттер топтамасын пайдаланып, Абай туралы әңгімелеу. 2. Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жатқа айту. 3. «Адам болам десеңіз. » Өлеңді мәнерлеп оқу, іштей оқу, тізбектей оқу, тауып оқу .

ҮІ. Түсінгендерін тексеру: Адам баласы білімді болу үшін не қажет? Ғылымға, білімді болуға кедергі болатын нелер? (Баланың өз тұжырымын тыңдау, қорытынды. )

ҮІІ. Қорыту: Бүгін қандай тақырып өттік? 1. «Дүние де өзі, мал да өзі, Ғылымға көңіл берсеңіз . . . » ақын ойын қалай түсінесің? 2. Ойланып жауап бер. Абай ата Сәулеге не дер еді? ҮІІІ. Үйге тапсырма: 1. Өлеңді мәнерлеп оқу. 2. Бағалау.

№7. Тақырыбы: Қырдан келген жас қазақ. М. Дулатов

Мақсаты: Оқушыларға Шоқан Уәлихановтың өмірі жайлы түсінік бере отырып, мәтінді түсініп оқуға үйрету; тілін, ой өрісін дамыту; білімділікке, ізденімпаздыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : аралас

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.

Көрнекілігі: оқулық, суреттер.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу , оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Адам болам десеңіз. » жатқа айту.

ІІІ. Өткенді қорыту: Қалай ойлайсың адам болу үшін не керек екен? Өз пікірің?

ІҮ. Мақсат қою кезеңі : Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.

ә/ Сергіту сәтін өткізу.

Ү. Жаңа сабақ : Жаңа сабаққа даярлық

а/ Шоқан Уәлихановтың өмірін сурет топтамасын пайдалану арқылы таныстыру, өзінің білетіндерін әңгімелету. Шоқан Уәлиханов - ғалым, саяхатшы. (1835 -1865) . Шоқан Омбы қаласында кадет корпусында оқыған. Бала Шоқан бір ауыз орысша білмеген, оқуға тез жаттығады. Оның Патанин деген досы болды. Зерек, әрі ақылды бала Шоқанның білімін кадеттер өте жақсы пайдаланды. Бұл білімді баланы білімді адамдар Достаевский мен Дуровта үйіне қонаққа көп шақыратын. 2. Мәтінді түсініп, теріп оқу. Жасыл түспен ерекшеленген сөздерді дауыстап оқу. Шоқанның іс-әрекеті, қызметі туралы әңгімеле.

ҮІ. Түсінгендерін тексеру:

Дәптермен жұмыс. Күннің суретін сал, Шоқан деп жаз, қызылмен ерекшеленген сөздерді теріп жаз. Күнге тағы қандай сәуле қасар едің?

ҮІІ. Қорыту: Бүгін қандай тақырып өттік? Мәтін кім жайлы? Шоқан кім? Ол қандай адам деп ойлайсың? ҮІІІ . Үйге тапсырма: 1. Мәтінді оқу, көкшіл түспен жазылған кісілер жайлы біліп келу. 2. Бағалау.

№8. Сабақтың тақырыбы:Ауылға келген мұғалім. ( М. Жұмабаев шығармаларынан)

Сабақтың мақсаты: Мағжан Жұмабаев туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға, түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйрету; сөйлемді дұрыс құрастырып, сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру. зерек болуға, терең ойлауға тәрбиелеу

Көрнекілік: кітап, сурет топтамасы, кесте

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі . «Балалар, сендер сабаққа зейін қойыңдар. Іштеріңнен: «Мен жақсы адаммын, мен әйбәтпін!» деп бірнеше рет қайталаңдар. Бір- біріңе қарап, жымиыңдар. »

ІІ. Өткенді сұрау: Мәтін кім жайлы? Шоқан кім? Ол қандай адам деп ойлайсың?

ІІІ. Өткенді қорыту: Көкшіл түспен жазылған кісілер ( Достоевский, Дуров, Потанин) кімдер?

ІҮ. Мақсат қою кезеңі : 1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау. Жаңа сабаққа даярлық. 2. Суреттер топтамасына сүйеніп, Мағжан Жұмабаев туралы әңгімеле. Оқыған орнын, қандай кітап жазғанын ата, қандай өсиет қалдырды? Оқы.

« Қарағым, оқу оқы, босқа жүрме!

Жасынан оқу оқып, өнер қуған

Жан жетпес көңілі жүйрік кемеңгерге. » жаттап ал.

Ү. Жаңа сабақ: 1. Мәтінді түсініп, теріп оқу. 2. Жасыл түспен ерекшеленген сөздерді дауыстап оқы. 3. Сызбаны толтыр.

Мәтіндегі кісі аттары
Олар Мағжанға кім болады?
Мәтіндегі кісі аттары:

Бекен

. . .

Олар Мағжанға кім болады?:

әкесі

. . .

ҮІ. Түсінгендерін тексеру: 1. Қызыл түспен ерекшеленген сөздерді пайдаланып бала Мағжан туралы әңгімеле. 2. Суретпен жұмыс:

  • Қазақ жеріндегі алғашқы оқу туралы әңгімеле.
  • Қазіргі мектептердегі оқу қалай жүреді?

ҮІІ. Қорыту: Бүгінгі сабақтан кім жайлы білдік? Бала Мағжан неше жасынан мектепке барды? Қандай өсиет қалдырды.

Үйге тапсырма : 1. оқу, түсінігін айту, сурет салу. 2. Бағалау

№ 9. Сабақтың тақырыбы: Күмән. Машқар Гумеров,

Мұғалима Қадыр Мырза Әли

Мақсаты: Түсініп оқуға, ойланып сөйлеуге, «Мұғалима» өлеңін мәнерлеп оқуға, ойын толық жеткізе білуге үйрету; сөздік қорын, тіл байлығын дамыту; адалдыққа, шыншылдыққа, мамандық таңдауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : аралас Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.

Көрнекілігі: оқулық, суреттер сөзжұмбақ.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу , оқушылардың зейінін сабаққа аудару. «Балалар, сендер сабаққа зейін қойыңдар. Іштеріңнен: «Мен жақсы адаммын, мен әйбәтпін!» деп бірнеше рет қайталаңдар. Бір- біріңе қарап, жымиыңдар. »

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау : Ауылға кім келді? Бала Мағжан неше жасынан мектепке барды? Қандай өсиет қалдырды.

ІІІ. Үй тапсырмасын пысықтау: Әр оқушы өзінің суреті жайлы әңгімелеуі.

ІҮ . Мақсат қою кезеңі: 1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау. Жаңа сабаққа даярлық. 2. Жұмбақ шешу арқылы, сөзжұмбақты толтыру. (Білім, мектеп, карта, кітап, газет, компас)

Ү. Жаңа сабақ: Мәтінді түсініп оқу. Әңгіме қалай аталған? « Күмән » сөзінің мағынасы ашылатындай жолдарды тауып оқы. Басқаша қалай атар едің? Сынып жиналысында не туралы айтылды? «Мұғалима» атты Қадыр Мырза Әлидің өлеңін мәнерлеп оқу , қызыл түспен ерекшеленген сөзді тауып оқып, неліктен олай жазылды деп ойлайсың? ә/ сөздік жұмыс: Бір тал шашы ағарған - бұл жерде : ренжіп, уайымдаған. б/ сұрақтарға жауап алу

ҮІ. Түсінгендерін тексеру: 1 . Дәуіт пен Рақиланың қылықтарына өз көзқарасыңды білдір. 2. Суретпен жұмыс: суретті қалай атар едің? Көбелекті терезені сындырмай ұстауға болама? Өткен сабақтағы суретпен салыстыр. Ұқсастығын, айырмашылығын айт.

ҮІІ. Қорыту: Бүгін қандай тақырып өттік? Адалдық, шыншылдық дегенді қалай түсінесің? Суретпен жұмыс: Суреттен кімдерді көріп тұрсың? Қызыл түспен ерекшеленген сөздердің қатысы бар ма? Суреттегі ұстазды сипатта. Өзіңнің ұстазың жайлы өлең құрастырып көр

ҮІІІ. Үйге тапсырма: 1мәтінді оқу, әңгімелеу, өлеңді жаттау. 2. Бағалау

№ 10. Тақырыбы: Дос сөзі Нығмет Ғабдуллин

Мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға үйрету; тілін, дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; достықты құрметтеуге, ынтымақшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу. Адамгершілікке баулу.

Сабақтың түрі : аралас Көрнекілігі : Оқулық, сурет, сызба.

Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, әңгімелеу, өзіндік жұмыс.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік. Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,


Ұқсас жұмыстар
Сабақ кестесінің үлгілері
Аяулы абыройлы ана тілім
Біздің ана тіліміз - қазақ тілі
Қазақ - тілі өте бай тіл
Ғ. қайырбеков «ана тілі»
Қасиетті менің ана тілімде
Туған тілім өлеңін жаттау
Шақырылған қонақтар
Олимпиада есептері
Ана тілім, ана тілім жүрегім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz