Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тігіс түрлері. Инені сабақтау
Пәні |Еңбекке баулу | |
|Сыныбы |1 сыныбы |
|Тақырыбы |Тігіс түрлері. Инені сабақтау. |
|Уақыты | |
|Мақсаты: | |
|А) Ақпаратты құзыреттілік |А) Оқушыларға мата бөліктерін біріктіріп, түсіндіріп көрсету. Тігіс түрлерін үйрету. |
|Б) Коммуникативтік |Жалпы тігіс түрлері, инені сабақтау туралы ақпарат беру. |
|құзыреттілік |Б) Балаларға инені қалай сабақтау керек екендігін көрсету. Икемділікке, ұқыптылыққа |
|В) Проблеманы шешув |тәрбиелеу. |
|құзыреттілігі |В) Оқушылардың еңбекке деген сүйіспеншілігін арттыру. Тігіс түрлерімен жұмыстанудан |
| |үйрену. |
|Сабаққа түрі |Пысықтау сабағы |
|Сабақпа қолдану |Түсіндіре отырып оқыту технологиясы |
|технологиялар | |
|Сабақтың әдісі |Түсіндірмелі-иллюстративті |
|Пәнаралық байланыс |Ана тілі, бейнелеу өнері, еңбекке баулу. |
|Сабақтың барысы |Оқытушының әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру бөлімі |Сәлеметсіздерме, оқушылар? |Оқушылар мұғаліммен амандасып,|Белсенді іс-әрекет жасауға|
| |Сыныпта кім жоқ? Бүгінгі |сабақта жоқ оқушылардың |дайындалады. |
| |көңіл-күйлеріңіз қалай? |тізімін беріп, сабаққа | |
| |Сабаққа дайынсыздарма? |дайындығын айтады. | |
| |Дайын болсақ, сабағымызға | | |
| |кірісейік! | | |
|Үй тапсырмасын тексеру |Көктеп тігу. Оқушылар біз |Оқушылар қойған сұрақтарға |Оқушылардың санасына жаңа |
| |өзімізге қол орамал тігіп |толық жауап береді. |материалды жеткізу. |
| |келуге үйге берілді. | | |
| |Сұрақтар қою арқылы | | |
| |оқушылар түгел үй жұмысын | | |
| |дайын екендігін білдіреді. | | |
| |Көктеу тігісі, қалай | | |
| |орындалады? | | |
| |Жіпті инеге қалай | | |
| |сабақтадық? | | |
| |Көктеп тігуге көбінесе | | |
| |қандай түсті маталарды | | |
| |қолданады. | | |
|Жаңа материалды түсіндіру |Ал, енді балалар өткен | |Оқушылардың әлсіздіктерін |
| |тақырыпты қайталап болсақ, | |жойып, шапшаңдыққа |
| |жаңа сабағымызға көшейік. | |арттыру. |
| |Яғни біздің жаңа | | |
| |тақырыбымыз «Тігіс | | |
| |түрлері». Инені сабақату. | | |
| |Мата бөліктерін біріктіру, | | |
| |шетін бекіту үшін тігістер | | |
| |әр түрлі болады. Бірдей | | |
| |ара-қашықтықты сақтай | | |
| |отырып матаға түскен жіптің| | |
| |ірі шаншыл деп аталады. | | |
| |Ілгері шаншып немесе көктеп| | |
| |тігу түрлері көп, тігу үшін| | |
| |қажетті құрал-жабдықтарды | | |
| |ата: Инені сабақта, жіпті | | |
| |қажетті ұзындыққа өлше, | | |
| |жіптің ұшын инемен тарқат. | | |
| |Жіптің ұзындығы ұлпасын | | |
| |азайт. Жіпті иненің көзінен| | |
| |өткізіп, сабақта. | | |
|Жаңа білімді бекіту |Инені қалай сабақтау керек |Сөзжұмбақ сұрақтарын талдап, |Оқушылардың санасын |
| |екендігін көрсетіп, |жауап қайтару, дұрыстап табу. |арттыру. |
| |оқушыларға түсіндіру. Тігіс| | |
| |түрлерін мата бөліктерімен | | |
| |тесіп көрсету. | | |
|Үйге тапсырма |Тігіс түрлерін үйретіп, ақ |Оқушылар түгелдей |Оқушылардың |
| |мата, түрлі түсті |күнделіктеріне үй |жылдамдықтарын, еңбекке |
| |маталармен жұмыстанып келу.|тапсырмаларын жазып алды. |деген ұмтылыстарын |
| |Инені сабақтауды қайталап, |Керек құрал-жабдықтарын жазды.|арттыру. |
| |үйге тігістерді тігіп |Оқушылар өз сабақ бойы өз | |
| |үйрену, қайталау, өз |беттерімен жұмыстанып шықты. | |
| |ойларымен матадан тігіс | | |
| |тігіп | | |
| |келу-құрал-жабдықтарын | | |
| |мұқият алып келу. Мұғалім | | |
| |оқушыларды мадақтады. | | |
|Қорытынды |Мұғалім оқушыларды түгелдей|Оқушылар үйге тапсырмаларын | |
| |бағалды. Оқушыларға үй |алды. Мұғалімнен тиісті | |
| |тапсырмасын берді. Сабақ |бағаларын алды. | |
| |қызықты әрі жылдам өтті. | | |
|Сыныбы |1 сыныбы |
|Тақырыбы |Тігіс түрлері. Инені сабақтау. |
|Уақыты | |
|Мақсаты: | |
|А) Ақпаратты құзыреттілік |А) Оқушыларға мата бөліктерін біріктіріп, түсіндіріп көрсету. Тігіс түрлерін үйрету. |
|Б) Коммуникативтік |Жалпы тігіс түрлері, инені сабақтау туралы ақпарат беру. |
|құзыреттілік |Б) Балаларға инені қалай сабақтау керек екендігін көрсету. Икемділікке, ұқыптылыққа |
|В) Проблеманы шешув |тәрбиелеу. |
|құзыреттілігі |В) Оқушылардың еңбекке деген сүйіспеншілігін арттыру. Тігіс түрлерімен жұмыстанудан |
| |үйрену. |
|Сабаққа түрі |Пысықтау сабағы |
|Сабақпа қолдану |Түсіндіре отырып оқыту технологиясы |
|технологиялар | |
|Сабақтың әдісі |Түсіндірмелі-иллюстративті |
|Пәнаралық байланыс |Ана тілі, бейнелеу өнері, еңбекке баулу. |
|Сабақтың барысы |Оқытушының әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру бөлімі |Сәлеметсіздерме, оқушылар? |Оқушылар мұғаліммен амандасып,|Белсенді іс-әрекет жасауға|
| |Сыныпта кім жоқ? Бүгінгі |сабақта жоқ оқушылардың |дайындалады. |
| |көңіл-күйлеріңіз қалай? |тізімін беріп, сабаққа | |
| |Сабаққа дайынсыздарма? |дайындығын айтады. | |
| |Дайын болсақ, сабағымызға | | |
| |кірісейік! | | |
|Үй тапсырмасын тексеру |Көктеп тігу. Оқушылар біз |Оқушылар қойған сұрақтарға |Оқушылардың санасына жаңа |
| |өзімізге қол орамал тігіп |толық жауап береді. |материалды жеткізу. |
| |келуге үйге берілді. | | |
| |Сұрақтар қою арқылы | | |
| |оқушылар түгел үй жұмысын | | |
| |дайын екендігін білдіреді. | | |
| |Көктеу тігісі, қалай | | |
| |орындалады? | | |
| |Жіпті инеге қалай | | |
| |сабақтадық? | | |
| |Көктеп тігуге көбінесе | | |
| |қандай түсті маталарды | | |
| |қолданады. | | |
|Жаңа материалды түсіндіру |Ал, енді балалар өткен | |Оқушылардың әлсіздіктерін |
| |тақырыпты қайталап болсақ, | |жойып, шапшаңдыққа |
| |жаңа сабағымызға көшейік. | |арттыру. |
| |Яғни біздің жаңа | | |
| |тақырыбымыз «Тігіс | | |
| |түрлері». Инені сабақату. | | |
| |Мата бөліктерін біріктіру, | | |
| |шетін бекіту үшін тігістер | | |
| |әр түрлі болады. Бірдей | | |
| |ара-қашықтықты сақтай | | |
| |отырып матаға түскен жіптің| | |
| |ірі шаншыл деп аталады. | | |
| |Ілгері шаншып немесе көктеп| | |
| |тігу түрлері көп, тігу үшін| | |
| |қажетті құрал-жабдықтарды | | |
| |ата: Инені сабақта, жіпті | | |
| |қажетті ұзындыққа өлше, | | |
| |жіптің ұшын инемен тарқат. | | |
| |Жіптің ұзындығы ұлпасын | | |
| |азайт. Жіпті иненің көзінен| | |
| |өткізіп, сабақта. | | |
|Жаңа білімді бекіту |Инені қалай сабақтау керек |Сөзжұмбақ сұрақтарын талдап, |Оқушылардың санасын |
| |екендігін көрсетіп, |жауап қайтару, дұрыстап табу. |арттыру. |
| |оқушыларға түсіндіру. Тігіс| | |
| |түрлерін мата бөліктерімен | | |
| |тесіп көрсету. | | |
|Үйге тапсырма |Тігіс түрлерін үйретіп, ақ |Оқушылар түгелдей |Оқушылардың |
| |мата, түрлі түсті |күнделіктеріне үй |жылдамдықтарын, еңбекке |
| |маталармен жұмыстанып келу.|тапсырмаларын жазып алды. |деген ұмтылыстарын |
| |Инені сабақтауды қайталап, |Керек құрал-жабдықтарын жазды.|арттыру. |
| |үйге тігістерді тігіп |Оқушылар өз сабақ бойы өз | |
| |үйрену, қайталау, өз |беттерімен жұмыстанып шықты. | |
| |ойларымен матадан тігіс | | |
| |тігіп | | |
| |келу-құрал-жабдықтарын | | |
| |мұқият алып келу. Мұғалім | | |
| |оқушыларды мадақтады. | | |
|Қорытынды |Мұғалім оқушыларды түгелдей|Оқушылар үйге тапсырмаларын | |
| |бағалды. Оқушыларға үй |алды. Мұғалімнен тиісті | |
| |тапсырмасын берді. Сабақ |бағаларын алды. | |
| |қызықты әрі жылдам өтті. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz