Менің ататегім

Сабақтың тақырыбы:

Менің отбасым

Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Сынып : 2 «Б»
Пәні: Дүниетану: Күні: . 09. 2018
Мұғалімнің аты-жөні: Абдрешова. К. М
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Пәні: Дүниетану:

2. 1. 1. 3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ

әдеп нормаларын анықтау

Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Сабақ нәтижесі:
Пәні: Дүниетану:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Отбасы туралы түсініктері кеңейеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Бағалау критерийі
Пәні: Дүниетану: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Тілдік құзіреттілік
Пәні: Дүниетану: Отбасы мүшелері.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Ресурстар
Пәні: Дүниетану: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Әдіс-тәсілдер
Пәні: Дүниетану: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Пәнаралық байланыс
Пәні: Дүниетану: Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Алдыңғы оқу
Пәні: Дүниетану:
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Жоспарланғануақыт
Пәні: Дүниетану: Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Басталуы

5 минут

Пәні: Дүниетану:

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Картинки по запросу топқа бөлу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» - сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

«Аялы алақан»

Тренинг.

Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Жаңа білім

10 минут

Пәні: Дүниетану:

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Кез-келген адамның өз отбасы бар. Отбасы-қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде тұратын ең жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен анасы, ағасы мен әпкесі және іні-қарындастары.

Картинки по запросу методы обучения

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

Оқулық,

мәтіндер.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Ортасы

10 минут

Пәні: Дүниетану:

Қолдану

Сенің Отбасыңда қанша адам бар?

Өз отбасыңдағы адамдар жайлы әңгімеле.

Қамқор болу, қамқорлық деген ұғымды қалай түсінесің?

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

( Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Картинки по запросу стулья картинки Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Сергіту сәті

2 минут

Пәні: Дүниетану:

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Пәні: Дүниетану:

Синтез

"Таңда да таста" әдісі

https://www. akavideos. com/watch?v=RAo-zw5U8gQ

"Таңда да таста" әдісі
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Пәні: Дүниетану:

«Жетістік» баспалдағы .

Картинки по запросу сабақтағы рефлексия түрлері

Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым: Үйге тапсырма: Өз Отбасы мүшелерің туралы фотоальбом жаса.
Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Саралау - Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Пәні: Дүниетану:

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Пәні: Дүниетану:

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Сабақтың тақырыбы:

Менің ататегім

Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Сынып : 2 «Б»
Пәні: Дүниетану: Күні: . 09. 2018
Мұғалімнің аты-жөні: Абдрешова. К. М
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Пәні: Дүниетану:

2. 1. 1. 1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің

ауызша портретін жасау

Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Сабақ нәтижесі:
Пәні: Дүниетану:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Бағалау критерийі
Пәні: Дүниетану: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Ресурстар
Пәні: Дүниетану: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Әдіс-тәсілдер
Пәні: Дүниетану: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Пәнаралық байланыс
Пәні: Дүниетану: Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Жоспарланғануақыт
Пәні: Дүниетану: Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Басталуы

5 минут

Пәні: Дүниетану:

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Картинки по запросу топқа бөлу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» - сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

«Аялы алақан»

Тренинг.

Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Жаңа білім

10 минут

Пәні: Дүниетану:

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Ата-ана», «Ататек» бір-ббіріне мағынасы жақын сөздер. Олар ата сөзінен тарайды. Атадан отбасының бірінші тегі өрбиді. Оны ұрпақ деп тайды.

Картинки по запросу методы обучения

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

Оқулық,

мәтіндер.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Ортасы

10 минут

Пәні: Дүниетану:

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

( Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Картинки по запросу стулья картинки Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Өзіңнің жеті атаңды айтып бере аласың ба?

Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Сергіту сәті

2 минут

Пәні: Дүниетану:

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Пәні: Дүниетану:

Синтез

"Таңда да таста" әдісі

https://www. akavideos. com/watch?v=RAo-zw5U8gQ

"Таңда да таста" әдісі
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Пәні: Дүниетану:

«Жетістік» баспалдағы .

Картинки по запросу сабақтағы рефлексия түрлері

Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім: Үйге тапсырма: мазмұндау.
Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Саралау - Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Пәні: Дүниетану:

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Пәні: Дүниетану:

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың тақырыбы:Менің ататегім:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

САБАҚ:

Мен және қоғам

Пәні: Дүниетану
САБАҚ:Мен және қоғам:
Пәні: Дүниетану:
САБАҚ:Мен және қоғам: Сынып : 2 «Б»
Пәні: Дүниетану: Күні: . 09. 2018
Мұғалімнің аты-жөні: Абдрешова. К. М
САБАҚ:Мен және қоғам:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Пәні: Дүниетану:

2. 1. 1. 2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы

әдеп нормаларын түсіндіру

САБАҚ:Мен және қоғам: Сабақ мақсаттары
Пәні: Дүниетану: Барлық оқушылар:
САБАҚ:Мен және қоғам:
  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
САБАҚ:Мен және қоғам: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ:Мен және қоғам:
  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
САБАҚ:Мен және қоғам: Кейбір оқушылар:
САБАҚ:Мен және қоғам:
  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
САБАҚ:Мен және қоғам: Бағалау критерийі
Пәні: Дүниетану:

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

САБАҚ:Мен және қоғам: Ресурстар
Пәні: Дүниетану: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
САБАҚ:Мен және қоғам: Әдіс-тәсілдер
Пәні: Дүниетану: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
САБАҚ:Мен және қоғам: Пәнаралық байланыс
Пәні: Дүниетану: Музыка, қазақ тілі, тарих.
САБАҚ:Мен және қоғам:

Жоспарланған

уақыт

Пәні: Дүниетану:

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
САБАҚ:Мен және қоғам: Басталуы 5 минут
Пәні: Дүниетану:

Топқа бөлу 2 минут

Картинки по запросу топқа бөлу әдістері

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.

Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.

(Көршілер қимыл - қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

САБАҚ:Мен және қоғам: Ортасы 20 минут
Пәні: Дүниетану:

Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Әр адам қоғамның бір мүшесі. Кез-келген қоғамның негізгі тәртібі-бір-біріне деген құрмет пен сезім. Адам қоғамға пайдалы іс істеуі, өзінің және басқалардың заттарына ұқыпты қарай білуі керек.

Қолдану 8 минут Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

  • Қоғам мүшелеріне кімдерді жатқызуға болады?
  • Сен қоғамға қандай көмек көрсеттің?
  • Қандай көмек берер едің?

Похожее изображение Похожее изображение Похожее изображение

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

САБАҚ:Мен және қоғам:

Сергіту сәті

2 минут

Пәні: Дүниетану:

Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»

Видео

жазбадағы би

САБАҚ:Мен және қоғам: Аяқталуы 20 минут
Пәні: Дүниетану:

Синтез

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

Похожее изображение

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі
САБАҚ:Мен және қоғам: Үйге тапсырма: мазмұндау.
САБАҚ:Мен және қоғам:

Саралау - Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Пәні: Дүниетану:

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

САБАҚ:Мен және қоғам:

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Пәні: Дүниетану:

«Бағдаршам» әдісі

Картинки по запросу сабақтағы рефлексия түрлері

САБАҚ:Мен және қоғам:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Менің бөлмем екінші қабатта
Менің сүйікті қалам
Өзін тану арқылы айналадағы затты тану
Атам мен әжемнің сүйікті істері. 2-сынып
Тіл мерекесі
Ана - күннің шуағы
Отбасының ұйытқысы кім
Менің жүрегіме рахмет
Түлегі сендер
Менің атам
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz