Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өсімдік және музыка

Оңтүстік Қазақстан облысы
Түлкібас ауданы
Б.Момышұлы атындағы жалпы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Гүлнұр Нұрбаева Қуандыққызы

Сыныбы: 5

Сабақтың тақырыбы
Өсімдік және музыка
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Т/А6. Сөйлеу мәдениетін дамыту
О5.Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;
ӘТН 5. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Сабақтың мақсаттары
Сөйлеу мәдениеті қалыптасып, ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар қоя алады.
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді, омоним, антоним, синонимдерді берілген мәтіндерден анықтап ерекшеліктеріне сай қолданады.
Бағалау критерийлері
-Сөйлеу мәдениеті қалыптасты
-Ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар қоя алды.
-Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді, омоним, антоним, синонимдерді берілген мәтіндерден анықтап, ерекшеліктеріне сай қолдана алды.
Осыған дейін меңгерілген білім
Алдыңғы лексикалық тақырып: <<Жануарларды қорғау - адамзаттың парызы>>.
Жоспар
Жоспарлана-тын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөз-дер
Сабақтың басы
2 минут

3 минут

2 минут

2 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.
2.Психологиялық дайындық
Күн!
Мен сенен жылу аламын,
Жүрегіме саламын.
Досыма сыйлаймын, Сәттілік тілеймін!
3.Үй тапсырмасын сұрау: Қасқыр сөзіне мақал- мәтелдер жинақтап, мағынасын түсіндіру.
4.Қызығушылықты ояту:
Оқушыларға видео көрсетіледі.
5.Ой қозғау:
Көрсетілімнен нені байқадық? Оқушылар пікірі тыңдалады.
Сабақтың тақырыбы ашылады.
Бүгінгі сабақтан не күтеміз?
------------------------------------
Ал, балалар, қандай музыкалық аспаптарды білеміз?
Музыкалық аспаптар бойынша топқа бөлінеді.
Домбыра, қобыз, жетіген, сыбызғы.

Көрсетілім

Слайд
Сабақтың ортасы
2 минут

2 минут

1 минут

1 минут

2 мин

1 минут

5 минут

2 минут

4 минут

Мағынаны тану:

1.Оқылым мәтіні: <<Өсімдік және музыка>>

2.Айтылым: <<Менің түсінігімше>>
Әр топ мәтін бойынша бір-бір сөйлеммен баяндайды.
Дискриптор:
1.Сөйлемнің жинақы оймен жеткізуі
2.Сөйлемге көркемдігіш құралдарды орынды қолдануы

3.<<Артық болмас білгенің>>
Мәтіндегі кейбір сөздерге түсініктеме беріп өту:
Физиология - жануарлар мен өсімдіктер организміндегі тіршілік үдерісін зерттейтін ғылым.
Физиолог - физиология ғылымымен айналысатын маман .
Ц итоплазма - жасуша жарғақшасы мен ядро арасын толтырып тұратын қоймалжың сұйықтық.
Шамшат - ыстық жақта өсетін, сүрегі берік, ірі ағаш (орысшасы бук)
Құлақтан кіріп бойды алар,
Жақсы ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең менше сүй!- деп А.Құнанбаев атамыз айтып кеткен екен. Олай болса, ән-күймен тек қана адам ғана емес, өсімдіктер де жайқалып өседі екен.
4.Жазылымалды жұмыс. Топтық тапсырма:
Осы бір шумақ өлеңнен синоним , омоним және антоним және көп мағыналы бола алатын сөздерді тауып көрейік.
Құлақтан кіріп бойды алар,
Жақсы ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең менше сүй.
Дискриптор:
Өлеңнен синоним , омоним , антоним сөздерді анықтай алады.
Өлеңнен синоним , омоним , антоним және көп мағыналы сөздерді анықтап, түсінік береді
5.Мұғалімнің түсіндірмесі: ӘТН 3
Елбасы <<Қазақстан -2050>> бағдарламасында болашақ өркениетті Қазақ-станның барыстары білімді, өнерлі, сауатты болуы керек екендігін айтады.
-Оқушылар, бауырсақ ормандағы ең айлакер, қу түлкіге кез болыпты.
- Немересін осы түлкінің қолына түсірмей, аман-есен атай мен әжейдің қолына тапсырайық.
Сабақты меңгергендігін анықтау мақсатында <<Бағдаршам>> әдісін қолдану.

6.Жазылым:
Оқулықтағы 2- тапсырма: (Жеке жұмыс)
Қою қаріппен берілген сөздердің тура және ауыспалы мағынасын анықтаңдар.
1. Мәтіндегі сөздердің тура мағынасын анықтай алады
2. Сөздердің ауыспалы мағынасын анықтай алады
7. <<Тапқыр болсаң, тауып көр>>. (Жұптық жұмыс)
1. 1.Тәтті ұйқы, тәтті қиял, тәтті алма.
2. 2.Ашық аспан, ашық әңгіме, ашық мінез.
3. 3.Иненің көзі, байлықтың көзі, адамның көзі.
4. 4.Өткір ой, өткір мінез, өткір пышақ.
5. 5.Алыс арман, алыс туыс, алыс жер.
Тіркескен сөздің тура және ауыспалы мағынасын анықтай алады
Сөздің тура және ауыспалы мағынасын анықтай алады, түсінік береді

6. 8.Тыңдалым: Ж. Айжанованың орындауындағы <<Қобызым>> әнін тыңдап, қобыздың қандай ағаштан жасалғанын анықтаңдар.
7. Дискриптор:
Сөйлеу дағдысы қалыптасады
Сөйлеу дағдысы қалыптасқан, қобыздың қандай жолмен жасалатынын айта алады

Слайд

3 слайд

4 слайд

Сабақтың соңы
Кері байланыс:
4 минут

Өзін- өзі бағалау:
1минут
Үйге тапсырма:
8. <<Бір минуттық эссе>> жазу. Стикерге
(1) Сіздіңше бүгінгі оқып білгеніңіздің ішіндегі сіз үшін ең маңыздысы не болды?
(2) Қай сұрақ есіңізде қалды?
(3) Сіз үшін қиындық тудырған сұрақ?

Алма ағашы: Сабақты қаншалықты меңгергендігін алманы орналастырған жерінен анықтау.

5- тапсырма
Таратпа қағаздар
5 слайд
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай құрылған.
Топтық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар басқаларға қолдау көрсетеді деп күтілуде. Қажет жағдайда олар мұғалімнің көмегіне жүгіне алады.
Сабақта оқушылар бір-бірінің жұмыстарына жетістік критерийлері бойынша баға береді. Мұғалім бақылау жүргізеді, тапсырмалардың орындалу деңгейі бойынша оқушыларға кері байланыс береді.
Сабақ табиғатқа сүйіспеншілікпен қарау, қоршаған ортаға пайдалы болу туралы; ол биология, экология, өзін-өзі тану пәндерімен байланыс табады.

Ұқсас жұмыстар
Жабайы және мәдени өсімдіктер туралы суреттер
Топырақты қорғау
Топырақ құрамында
Сабақ жоспары 8 сынып
Технология пәні
Көңілді, тапқыштар, білімділер
Дүниетану пәнінен тірексызбалар. 4 сынып
Бәріне ортақ сұрақ
Қазақстанның жер бедері
Г г дыбысы мен әрпі
Пәндер