Адамдар жануарлардан не алады

Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімі:2С
Күні:
Сынып: 1
Сабақтың ұзақтығы
35 минут
Мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
1. 2. 2. 2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.
1. 1. 1. 1. Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.
Жабайы және үй жануарларын ажыратып, қоршаған әлем құбылыстарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.
Барлық оқушылар: жабайы және үй жануарларының түрлерін біледі.
Көптеген оқушылар: жабайы және үй жануарларының тіршілік ортасын біледі.
Кейбір оқушылар: адамдар жануарлардан не алатынын ажыратып, айта алады.
1. Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды.
2. Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері/айтылым:ет-мясо-meat.
Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар
Жануарлардан адамдар не алады?
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңдері
Сабақтың басы
5 минут
- Психологиялық ахуал.
- «Қызықты мозайка»тәсілі бойынша үй жануарлары мен жабайы аңдар бейнелеген сурет қималарын жинау арқылы екі топқа бөлу
1-топ «Жабайы аңдар»
2-топ «Үй жануарлары»
Бейне жазбадан жануарлар туралы сюжет көрсету.
Көрсетілген жазба бойынша сұрақтар қойып, сабақтың тақырыбын анықтау.
Қима қағаздар, жануарлардың суреттері
Инетебелсенді тақта
Сабақтың ортасы
5 минут
10минут
2 минут
10минут
1. (Т) Тапсырма. Саралау әдісінің «Тапсырма» тәсілі.
Кейіпкерлерді тап. 1-топ. « Бауырсақ» ертегісінде қандай жануарлар бар? 2-топ «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісінде қандай үй жануарлары кездеседі?
Бағалау: Топтар бірін -бірі бас бармақ арқылы бағалау.
2 . (Ө. Қ) Тапсырма. Саралау әдісінің "Диалог және қолдау" көрсету тәсілі.
Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік етеді?
Қайсысына адамдар қамқорлық жасайды?
Сөйлемдерді толықтырып айтады, жазады
«Көршіңе әңгімелеп бер» тәсілі арқылы бір-біріне оқыту.
Бағалау: оқушыны мадақтау арқылы бағалайын.
Сергіту сәті:
Білетін жануарлардың қимылын жасап, музыкаға билеу.
3. (Ж) Тапсырма; Белсені оқытудағы «Қортынды шығару және есте сақтау» әдісі. Сәйкестендір. Жануарлардан алатын өнім түрлерін сәйкестендіру Қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға «Сәйкестендіру» кестесін ұсынамын.
Бағалау: от шашу арқылы жұптар бірін -бірін бағалайды.
1. Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды.
2. Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды
Өз бетінше тіршілік ететін жануарларды атайды;
Адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды;
Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып, сөйлемдерді толықтырып айтады, жазады.
Қой
сиыр
Жылқы
Түлкі
Қоян
Қасқыр
тон
бөрік
жүн
сүт
қымыз
киім жағасы
Сюжетті суреттер
Суреттер
Интербелсенді тақта.
Сабақтың соңы
3 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz