Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Адамдар жануарлардан не алады

Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімі:2С
Күні:
Сынып: 1
Сабақтың ұзақтығы
35 минут
Мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы
Адамдар жануарлардан не алады?
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
1.2.2.2.Жабайы және үй жануарларын ажырату.
1.1.1.1.Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.
Сабақтың мақсаты
Жабайы және үй жануарларын ажыратып, қоршаған әлем құбылыстарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.
Барлық оқушылар: жабайы және үй жануарларының түрлерін біледі.
Көптеген оқушылар: жабайы және үй жануарларының тіршілік ортасын біледі.
Кейбір оқушылар: адамдар жануарлардан не алатынын ажыратып , айта алады.
Бағалау критерийі
1.Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды.
2.Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды
Тілдік мақсаттар
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері/айтылым:ет-мясо-meat.
Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар
Жануарлардан адамдар не алады?
Құндылықтарға дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясын басшылыққа ала отырып,жануарларды қорғауға тәрбиелеу.
Пəнаралық байланыс
Көркем еңбек, сауат ашу, музыка, дүниетану.
АКТ қолдану дағдылары
Аудио-жазба таныстырылымы
Бастапқы білім
Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыырата алады.
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Психологиялық ахуал.
<<Қызықты мозайка>> тәсілі бойынша үй жануарлары мен жабайы аңдар бейнелеген сурет қималарын жинау арқылы екі топқа бөлу

1-топ <<Жабайы аңдар>>
2-топ <<Үй жануарлары>>
Бейне жазбадан жануарлар туралы сюжет көрсету.
Көрсетілген жазба бойынша сұрақтар қойып, сабақтың тақырыбын анықтау.
Қима қағаздар,жануарлардың суреттері

Инетебелсенді тақта
Сабақтың ортасы
5 минут

10минут

2 минут

10минут

1. (Т)Тапсырма. Саралау әдісінің <<Тапсырма>> тәсілі.
Кейіпкерлерді тап.1-топ. <<Бауырсақ>> ертегісінде қандай жануарлар бар? 2-топ <<Жыл басына таласқан хайуанаттар>> ертегісінде қандай үй жануарлары кездеседі?
Бағалау:Топтар бірін -бірі бас бармақ арқылы бағалау.

2. (Ө.Қ) Тапсырма. Саралау әдісінің "Диалог және қолдау" көрсету тәсілі.
Суреттерге мұқият қараңыз.Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік етеді?
Қайсысына адамдар қамқорлық жасайды?
Сөйлемдерді толықтырып айтады,жазады

Бағалау критерийі
Дескриптор
1.Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды.
2.Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды
Өз бетінше тіршілік ететін жануарларды атайды;
Адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды;
Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып,сөйлемдерді толықтырып айтады,жазады.

<<Көршіңе әңгімелеп бер>> тәсілі арқылы бір-біріне оқыту.
Бағалау:оқушыны мадақтау арқылы бағалайын.

Сергіту сәті:
Білетін жануарлардың қимылын жасап, музыкаға билеу.
3. (Ж) Тапсырма; Белсені оқытудағы <<Қортынды шығару және есте сақтау>> әдісі. Сәйкестендір.Жануарлардан алатын өнім түрлерін сәйкестендіру Қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға <<Сәйкестендіру>> кестесін ұсынамын.

Жануарлар
Алатын өнімдер
Қой
сиыр
Жылқы
Түлкі
Қоян
Қасқыр
тон
бөрік
жүн
сүт
қымыз
киім жағасы

Бағалау: от шашу арқылы жұптар бірін -бірін бағалайды.

Сюжетті суреттер

Суреттер

Интербелсенді тақта.

Сабақтың соңы
3 минут

4. Ж.Қ) <<Тапсырма.Беленді оқытудың <<Қорытынды шығару және есте сақтау>> << Кім көп біледі?>> ойыны арқылы сабақты қортындылаймын.Мұғалім жануарлардың суретерін көрсетіп оқушылар оның өнімін ламинат қағазға жазу арқылы көрсетеді.
Бағалау:оқушылардың ламинат қағазына жазған жауаптарын тексеріп,күлегештер беру арқылы бағалаймын.

Ламинат қағазы

Саралау

Тапсырмада
Саралау әдісінің
<<Тапсырма>> тәсілі. <<Суреттер сыр шертеді>> әдісі. Оқушыға сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинайды,ішінен жануарларды топтастырады

Саралау әдісінің
<<Қарқын>> тәсілі
Тізбекті қалпына келтір
Үй жануарларынан және үй құстарынан алынатын өнімдерді ажырату.

Бағалау

1.Топтар бірін -бірі бас бармақ арқылы бағалау.

2.Оқушыны мадақтау арқылы бағалайын.

3. От шашу арқылы жұптар бірін -бірін бағалайды.

4.Оқушылардың ламинат қағазына жазған жауаптарын тексеріп,күлегештер беру арқылы бағалаймын.

Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау

Қалам қарындаш, ламинат ұстағанда топтық, жұптық жұмыстарда
абай болуды
айтып өту.

Ұқсас жұмыстар
Адамның шығу тегі
Хайуанаттар бағына саяхат
Адамның жануарлар жүйесіндегі орны. 8-класс
Ең алғашқы адамдар
Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді
Қазақ хандығының мемлекеттік -әкімшілік құрылымы. . ,ғұндар сабақ презентациямен 6 сынып, тас дәуіріндегі Қазақстан 6 сынып
Тақырып Балықтар
Бүркіт
Қаңлылардың археологиялық мәдениеттері
Қызыл кітапқа енген өсімдіктері
Пәндер