Адамдар жануарлардан не алады

Ұзақ мерзімді жоспардың

бөлімі:2С

Күні:

Сынып: 1

Сабақтың ұзақтығы

35 минут

Мектеп

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: Сабақтың тақырыбы
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Адамдар жануарлардан не алады?
Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут:

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар::

1. 2. 2. 2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.

1. 1. 1. 1. Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.

Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: Сабақтың мақсаты
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар::

Жабайы және үй жануарларын ажыратып, қоршаған әлем құбылыстарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.

Барлық оқушылар: жабайы және үй жануарларының түрлерін біледі.

Көптеген оқушылар: жабайы және үй жануарларының тіршілік ортасын біледі.

Кейбір оқушылар: адамдар жануарлардан не алатынын ажыратып, айта алады.

Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: Бағалау критерийі
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар::

1. Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды.

2. Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды

Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: Тілдік мақсаттар
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар::

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері/айтылым:ет-мясо-meat.

Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар

Жануарлардан адамдар не алады?

Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: Құндылықтарға дарыту
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар:: «Мәңгілік ел» идеясын басшылыққа ала отырып, жануарларды қорғауға тәрбиелеу.
Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: Пəнаралық байланыс
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Көркем еңбек, сауат ашу, музыка, дүниетану.
Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: АКТ қолдану дағдылары
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Аудио-жазба таныстырылымы
Ұзақ мерзімді жоспардыңбөлімі:2СКүні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтығы35 минут: Бастапқы білім
МектепМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыырата алады.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтыңкезеңдері:

Сабақтың басы

5 минут

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
  • Психологиялық ахуал.
  • «Қызықты мозайка»тәсілі бойынша үй жануарлары мен жабайы аңдар бейнелеген сурет қималарын жинау арқылы екі топқа бөлу

1-топ «Жабайы аңдар»

2-топ «Үй жануарлары»

Бейне жазбадан жануарлар туралы сюжет көрсету.

Көрсетілген жазба бойынша сұрақтар қойып, сабақтың тақырыбын анықтау.

Ресурстар:

Қима қағаздар, жануарлардың суреттері

Инетебелсенді тақта

Сабақтыңкезеңдері:

Сабақтың ортасы

5 минут

10минут

2 минут

10минут

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

1. (Т) Тапсырма. Саралау әдісінің «Тапсырма» тәсілі.

Кейіпкерлерді тап. 1-топ. « Бауырсақ» ертегісінде қандай жануарлар бар? 2-топ «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісінде қандай үй жануарлары кездеседі?

Бағалау: Топтар бірін -бірі бас бармақ арқылы бағалау.

2 . (Ө. Қ) Тапсырма. Саралау әдісінің "Диалог және қолдау" көрсету тәсілі.

Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік етеді?

Қайсысына адамдар қамқорлық жасайды?

Сөйлемдерді толықтырып айтады, жазады

Картинки по запросу овца Картинки по запросу бұғы Похожее изображение Картинки по запросу курица

:
:

«Көршіңе әңгімелеп бер» тәсілі арқылы бір-біріне оқыту.

Бағалау: оқушыны мадақтау арқылы бағалайын.

Сергіту сәті:

Білетін жануарлардың қимылын жасап, музыкаға билеу.

3. (Ж) Тапсырма; Белсені оқытудағы «Қортынды шығару және есте сақтау» әдісі. Сәйкестендір. Жануарлардан алатын өнім түрлерін сәйкестендіру Қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға «Сәйкестендіру» кестесін ұсынамын.

:
:

Бағалау: от шашу арқылы жұптар бірін -бірін бағалайды.

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор

1. Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды.

2. Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды

Өз бетінше тіршілік ететін жануарларды атайды;

Адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды;

Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып, сөйлемдерді толықтырып айтады, жазады.

Жануарлар
Алатын өнімдер

Қой

сиыр

Жылқы

Түлкі

Қоян

Қасқыр

тон

бөрік

жүн

сүт

қымыз

киім жағасы

Сюжетті суреттер

Суреттер

Интербелсенді тақта.

Сабақтыңкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтыңкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтыңкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтыңкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтыңкезеңдері:

Сабақтың соңы

3 минут


Ұқсас жұмыстар
Адамның шығу тегі
Хайуанаттар бағына саяхат
Орман жануарлары
Адамның жануарлар жүйесіндегі орны. 8-класс
Ең алғашқы адамдар
Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді
Қазақ хандығының мемлекеттік -әкімшілік құрылымы. . ,ғұндар сабақ презентациямен 6 сынып, тас дәуіріндегі Қазақстан 6 сынып
Тақырып Балықтар
Бүркіт
Қаңлылардың археологиялық мәдениеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz