Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адамдар ғарышты қалай зерттеді
Пәні: Жаратылыстану
Күн:
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар: 4
Мұғалімнің есімі:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтылығы: 40 мин
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
Оқу мақсаты:
1.4.2.2 Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау.
Сабақ мақсаттары
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды сипаттап түсіндіру.
Барлық оқушылар: Ежелгі ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшатын аппараттарды сипаттайды.
Кейбір оқушылар: сабақ барысында алған білімін қолданысқа енгізе алады
Ойлау деңгейінің дағдылары
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды.
Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады.
Тілдік мақсат
Пәнге тән лексика және терминалогия:
Күнтізбе, жаңалық, рет.
-Ғарыш дегеніміз не?
-Ғарышта нелер бар?
-Жұлдыздарды біз кайдан көреміз?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясының бағыттарына сүйене отырып оқушыларды жұптасып, топтасып еңбек етуге, бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Көркемеңбек, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалім дағдысы; уoutube сайтынан видео корсету
Оқушы дағдысы:------------
Бастапқы білім
Ғарыш туралы біледі және айта алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
4 мин
Психологиялық ахуал
Жұлдыз болып жанайық
Ай болып айналып,
Күн болып әлемге
Алтыннан нұр шашайық.
(МК)Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару үшін, ширату жаттығуын өткіземін. Мен оны өткен сабақты еске түсіру үшін <<Ой қозғау>> әдісін басшылыққа аламын.
Тапсырма №1(Ұ)Белсенді оқыту (Түсіндіру және сипаттау тәсілі).
Берілген сөздердің ішінен тиісті сөздерді таңдап алады.
Ғарыш денелеріне нелер жатады?
Жапырақтар, ғаламшарлар , жер серіктері, кометалар
астероидтар, жұлдыздар, балалар,ағаштар
Бағалау: тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны <<Басбармақ>> Жарайсың!-деген мадақтау сөздерімен бағалаймын
Интербелсенді тақта
Тапсырма жазылған сызба
Сабақтың
ортасы
6 мин
Топқа бөлу 3 минут
8 минут
7 мин
Тапсырма №2
(Ұ)Белсенді оқыту (Нұсқау беру және айту)
<<Стоп-кадр тәсілі Қысқаша бейнефильмді дауыссыз көрсету, балалар көре отырып, сұрақтарға жауап беріп өздері тақырыпты ашады. Бейнені жандандыру
Бағалау:тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды
Мадақтаулар арқылы бағалау. (Жарайсың,өте жақсы,ойың дұрыс)т.б
Саралау әдісінің жіктеу тәсілі аралас гендірлік топ.
Сыныпты 1-топ <<Ай>> 2-топ <<Күн>>деп екі топқа бөліп аламын.
Тапсырма№3(Т)Саралау әдісінің(диалог және қолдау көрсету).
Тапсырманы әр топқа жекелей беріп 1 топқа <<Мазмұнды сызбаға>> түсіруін, 2 топқа <<Жарнама>> көрсетуін сұраймын. Әр топ түсінгенін жеке-жеке қорғайды.
Бағалау:Топтар тапсырманы дұрыс орындаған топтарды бір-бірін от шашу арқылы бағалайды.
Тапсырма№4
Белсенді оқыту әдісінің (қолданысқа енгізу тәсілі).
(Ж)Дәптермен жұмыс.
Сыныпты жұпқа бөлу үшін <<Сергіту сәтін>> өткізу. Балалар <<жеті қарақшы>> дегенде топтасады, <<күн>> жекеленеді, <<ай мен жұлдыз>> жұптасады. Жұптасып отырып оқушылар жаңалықтарды ашылу ретімен белгілеп, бояп, жазады. Дұрыс жауабын интербелсенді тақтаға шығарып қоямын.
1. Саралау әдісінің (Дереккөздер тәсілі).
Бағалау:Жұптарбір-бірінің тапсырмасын тексереді,бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды. Мадақтау сөздерімен бағалау.
Тапсырма№5(Т)Белсенді оқыту (зерделеу және зерттеу тәсілі) <<Сиқырлы әріптер>>
А
Ү
К
С
Н
Ғ
Т
Оқушыларға кодты пайдалана отырып кандай сөз жасырылғанын табуды және шыққан сөздің суретін салуды ұсынамын.
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған топтар бағдаршам арқылы бір- бірін бағалайды
Интербелсенді тақта
Ай мен күн суреттері
қағаздардағы суреттер, сызғыш, қарындаш, <<Мазмұнды сызба>>
<<Балдырған>> журналдары
бағдаршам
сиқырлы әріптер кестесі
Сабақтың соңы
6 минут
Тапсырма№6 Белсенді оқытудың <<Қорытынды тәсілі>>
(Ө,Қ)Ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтап, сипаттап айтуы тиіс.
2. Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау көрсету тәсілін>> қолданамын
Жауабы: Телескоп, зымыран
Бағалау критерийі
Дескриптор
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды.
Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады.
-ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтай алады.
-суреті бойынша сипаттай алады.
-Құралдарды сипаттау үшін термин создерді қолдана алады.
Бағалау: Бағалау дескриптор арқылы
Белсенді оқыту әдісінің рефлексия және бағамдау тәсілі
Үлестірмелі парақшалар
Рефлексия
4 минут
Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау әдісінің дереккөздер тәсілі арқылы қабілеті жоғары оқушылар <<Балдырған>> журналынан жұмбақтар іздеп табады.
Саралау әдісінің диалог және қолдау көрсету тәсілінде тапсырманы орындай алмай, қиналып отырған оқушыларға қолдау көрсетемін.
1.Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны <<Бас бармақ>> Жарайсың!деген мадақтама сөздерімен бағалаймын
2.Тапсырманы дұрыс орындаған топтар бағдаршам арқылы бағалайды
3. Топтар тапсырманы дұрыс орындаған топтарды бір-бірін от шашу арқылы бағалайды
4.Тапсырманы дұрыс орындаған топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
5. Дескриптор арқылы бағалаймын.
6. Рефлексия
Тапсырма барысында қолданатын құрал-жабдықтарды пайдаланғанда қауіпсіздік ережесін еске түсіріп отыру. Сабақ барысында оқушыларға сергіту сәтін орындатамын.
Күн:
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар: 4
Мұғалімнің есімі:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтылығы: 40 мин
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
Оқу мақсаты:
1.4.2.2 Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау.
Сабақ мақсаттары
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды сипаттап түсіндіру.
Барлық оқушылар: Ежелгі ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшатын аппараттарды сипаттайды.
Кейбір оқушылар: сабақ барысында алған білімін қолданысқа енгізе алады
Ойлау деңгейінің дағдылары
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды.
Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады.
Тілдік мақсат
Пәнге тән лексика және терминалогия:
Күнтізбе, жаңалық, рет.
-Ғарыш дегеніміз не?
-Ғарышта нелер бар?
-Жұлдыздарды біз кайдан көреміз?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясының бағыттарына сүйене отырып оқушыларды жұптасып, топтасып еңбек етуге, бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Көркемеңбек, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалім дағдысы; уoutube сайтынан видео корсету
Оқушы дағдысы:------------
Бастапқы білім
Ғарыш туралы біледі және айта алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
4 мин
Психологиялық ахуал
Жұлдыз болып жанайық
Ай болып айналып,
Күн болып әлемге
Алтыннан нұр шашайық.
(МК)Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару үшін, ширату жаттығуын өткіземін. Мен оны өткен сабақты еске түсіру үшін <<Ой қозғау>> әдісін басшылыққа аламын.
Тапсырма №1(Ұ)Белсенді оқыту (Түсіндіру және сипаттау тәсілі).
Берілген сөздердің ішінен тиісті сөздерді таңдап алады.
Ғарыш денелеріне нелер жатады?
Жапырақтар, ғаламшарлар , жер серіктері, кометалар
астероидтар, жұлдыздар, балалар,ағаштар
Бағалау: тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны <<Басбармақ>> Жарайсың!-деген мадақтау сөздерімен бағалаймын
Интербелсенді тақта
Тапсырма жазылған сызба
Сабақтың
ортасы
6 мин
Топқа бөлу 3 минут
8 минут
7 мин
Тапсырма №2
(Ұ)Белсенді оқыту (Нұсқау беру және айту)
<<Стоп-кадр тәсілі Қысқаша бейнефильмді дауыссыз көрсету, балалар көре отырып, сұрақтарға жауап беріп өздері тақырыпты ашады. Бейнені жандандыру
Бағалау:тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды
Мадақтаулар арқылы бағалау. (Жарайсың,өте жақсы,ойың дұрыс)т.б
Саралау әдісінің жіктеу тәсілі аралас гендірлік топ.
Сыныпты 1-топ <<Ай>> 2-топ <<Күн>>деп екі топқа бөліп аламын.
Тапсырма№3(Т)Саралау әдісінің(диалог және қолдау көрсету).
Тапсырманы әр топқа жекелей беріп 1 топқа <<Мазмұнды сызбаға>> түсіруін, 2 топқа <<Жарнама>> көрсетуін сұраймын. Әр топ түсінгенін жеке-жеке қорғайды.
Бағалау:Топтар тапсырманы дұрыс орындаған топтарды бір-бірін от шашу арқылы бағалайды.
Тапсырма№4
Белсенді оқыту әдісінің (қолданысқа енгізу тәсілі).
(Ж)Дәптермен жұмыс.
Сыныпты жұпқа бөлу үшін <<Сергіту сәтін>> өткізу. Балалар <<жеті қарақшы>> дегенде топтасады, <<күн>> жекеленеді, <<ай мен жұлдыз>> жұптасады. Жұптасып отырып оқушылар жаңалықтарды ашылу ретімен белгілеп, бояп, жазады. Дұрыс жауабын интербелсенді тақтаға шығарып қоямын.
1. Саралау әдісінің (Дереккөздер тәсілі).
Бағалау:Жұптарбір-бірінің тапсырмасын тексереді,бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды. Мадақтау сөздерімен бағалау.
Тапсырма№5(Т)Белсенді оқыту (зерделеу және зерттеу тәсілі) <<Сиқырлы әріптер>>
А
Ү
К
С
Н
Ғ
Т
Оқушыларға кодты пайдалана отырып кандай сөз жасырылғанын табуды және шыққан сөздің суретін салуды ұсынамын.
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған топтар бағдаршам арқылы бір- бірін бағалайды
Интербелсенді тақта
Ай мен күн суреттері
қағаздардағы суреттер, сызғыш, қарындаш, <<Мазмұнды сызба>>
<<Балдырған>> журналдары
бағдаршам
сиқырлы әріптер кестесі
Сабақтың соңы
6 минут
Тапсырма№6 Белсенді оқытудың <<Қорытынды тәсілі>>
(Ө,Қ)Ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтап, сипаттап айтуы тиіс.
2. Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау көрсету тәсілін>> қолданамын
Жауабы: Телескоп, зымыран
Бағалау критерийі
Дескриптор
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды.
Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады.
-ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтай алады.
-суреті бойынша сипаттай алады.
-Құралдарды сипаттау үшін термин создерді қолдана алады.
Бағалау: Бағалау дескриптор арқылы
Белсенді оқыту әдісінің рефлексия және бағамдау тәсілі
Үлестірмелі парақшалар
Рефлексия
4 минут
Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау әдісінің дереккөздер тәсілі арқылы қабілеті жоғары оқушылар <<Балдырған>> журналынан жұмбақтар іздеп табады.
Саралау әдісінің диалог және қолдау көрсету тәсілінде тапсырманы орындай алмай, қиналып отырған оқушыларға қолдау көрсетемін.
1.Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны <<Бас бармақ>> Жарайсың!деген мадақтама сөздерімен бағалаймын
2.Тапсырманы дұрыс орындаған топтар бағдаршам арқылы бағалайды
3. Топтар тапсырманы дұрыс орындаған топтарды бір-бірін от шашу арқылы бағалайды
4.Тапсырманы дұрыс орындаған топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
5. Дескриптор арқылы бағалаймын.
6. Рефлексия
Тапсырма барысында қолданатын құрал-жабдықтарды пайдаланғанда қауіпсіздік ережесін еске түсіріп отыру. Сабақ барысында оқушыларға сергіту сәтін орындатамын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz