Адамдар ғарышты қалай зерттеді

Пәні: Жаратылыстану

Күн:

Мектеп:
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Ұзақ мерзімді жоспар: 4
Мектеп:: Мұғалімнің есімі:
Пәні: ЖаратылыстануКүн::

Сынып: 1

Сабақ ұзақтылығы: 40 мин

Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп:: Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Оқу мақсаты:
Мектеп:: 1. 4. 2. 2 Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау.
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Сабақ мақсаттары
Мектеп::

Ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды сипаттап түсіндіру.

Барлық оқушылар: Ежелгі ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшатын аппараттарды сипаттайды.

Кейбір оқушылар: сабақ барысында алған білімін қолданысқа енгізе алады

Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Ойлау деңгейінің дағдылары
Мектеп:: Білу, түсіну, қолдану
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Бағалау критерийлері
Мектеп::

Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды.

Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады.

Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Тілдік мақсат
Мектеп::

Пәнге тән лексика және терминалогия:

Күнтізбе, жаңалық, рет.

-Ғарыш дегеніміз не?

-Ғарышта нелер бар?

-Жұлдыздарды біз кайдан көреміз?

Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: «Мәңгілік ел» идеясының бағыттарына сүйене отырып оқушыларды жұптасып, топтасып еңбек етуге, бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: Көркемеңбек, дүниетану
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп::

Мұғалім дағдысы; уoutube сайтынан видео корсету

Оқушы дағдысы:

Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Бастапқы білім
Мектеп:: Ғарыш туралы біледі және айта алады
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Сабақ барысы
Пәні: ЖаратылыстануКүн:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пәні: ЖаратылыстануКүн::
Пәні: ЖаратылыстануКүн::

Сабақтың басы

2 мин

4 мин

Мектеп::

Психологиялық ахуал

Жұлдыз болып жанайық

Ай болып айналып,

Күн болып әлемге

Алтыннан нұр шашайық .

(МК) Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару үшін, ширату жаттығуын өткіземін. Мен оны өткен сабақты еске түсіру үшін «Ой қозғау» әдісін басшылыққа аламын.

Тапсырма №1(Ұ) Белсенді оқыту (Түсіндіру және сипаттау тәсілі) .

Берілген сөздердің ішінен тиісті сөздерді таңдап алады.

Жапырақтар, ғаламшарлар, жер серіктері, кометалар

астероидтар, жұлдыздар, балалар, ағаштар

Бағалау: тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны «Басбармақ» Жарайсың!-деген мадақтау сөздерімен бағалаймын

Интербелсенді тақта

Тапсырма жазылған сызба

Пәні: ЖаратылыстануКүн::

Сабақтың

ортасы

6 мин

Топқа бөлу 3 минут

8 минут

7 мин

Мектеп::

Тапсырма №2

(Ұ) Белсенді оқыту (Нұсқау беру және айту)

«Стоп-кадр тәсілі Қысқаша бейнефильмді дауыссыз көрсету, балалар көре отырып, сұрақтарға жауап беріп өздері тақырыпты ашады. Бейнені жандандыру

Бағалау: тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды

Мадақтаулар арқылы бағалау. (Жарайсың, өте жақсы, ойың дұрыс) т. б

Саралау әдісінің жіктеу тәсілі аралас гендірлік топ.

Сыныпты 1-топ «Ай» 2-топ «Күн» деп екі топқа бөліп аламын.

Тапсырма№3(Т) Саралау әдісінің(диалог және қолдау көрсету) .

Тапсырманы әр топқа жекелей беріп 1 топқа «Мазмұнды сызбаға» түсіруін, 2 топқа «Жарнама» көрсетуін сұраймын. Әр топ түсінгенін жеке-жеке қорғайды.

Бағалау: Топтар тапсырманы дұрыс орындаған топтарды бір-бірін от шашу арқылы бағалайды.

Тапсырма№4

Белсенді оқыту әдісінің (қолданысқа енгізу тәсілі) .

(Ж) Дәптермен жұмыс.

Сыныпты жұпқа бөлу үшін «Сергіту сәтін» өткізу. Балалар «жеті қарақшы» дегенде топтасады, «күн» жекеленеді, «ай мен жұлдыз» жұптасады. Жұптасып отырып оқушылар жаңалықтарды ашылу ретімен белгілеп, бояп, жазады. Дұрыс жауабын интербелсенді тақтаға шығарып қоямын.

1. Саралау әдісінің (Дереккөздер тәсілі) .

Бағалау: Жұптарбір-бірінің тапсырмасын тексереді, бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды. Мадақтау сөздерімен бағалау.

Тапсырма№5 (Т) Белсенді оқыту (зерделеу және зерттеу тәсілі) «Сиқырлы әріптер»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушыларға кодты пайдалана отырып кандай сөз жасырылғанын табуды және шыққан сөздің суретін салуды ұсынамын.

Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған топтар бағдаршам арқылы бір- бірін бағалайды

А
Ү
К
С
Н
Ғ
Т

Интербелсенді тақта

Ай мен күн суреттері

қағаздардағы суреттер, сызғыш, қарындаш, «Мазмұнды сызба»

«Балдырған» журналдары

бағдаршам

сиқырлы әріптер кестесі

Пәні: ЖаратылыстануКүн::
Мектеп::
Пәні: ЖаратылыстануКүн::
Мектеп::
Пәні: ЖаратылыстануКүн::

Сабақтың соңы

6 минут

Мектеп::

Тапсырма№6 Белсенді оқытудың «Қорытынды тәсілі»

(Ө, Қ) Ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтап, сипаттап айтуы тиіс.

C:\Users\User\Desktop\20180327_164315.jpg

2. Саралау әдісінің «Диалог және қолдау көрсету тәсілін» қолданамын

Жауабы: Телескоп, зымыран

:
:

Бағалау : Бағалау дескриптор арқылы

Белсенді оқыту әдісінің рефлексия және бағамдау тәсілі

Бағалау критерийі
Дескриптор

Ғарышты зерттеуге арналған


Ұқсас жұмыстар
Қазір ғарышты қалай зерттейді
Ғарышқа ұшу
Ғарышкерлер күні
Ғарыш туралы алғашқы түсінік. Жұлдыз, ғаламшар, Галактика туралы мәліметтер
Ғарышқа ұшу. ғарышты игеру. 4 сынып
Сабақтың аты
Жер және ғарыш Ғарыш дегеніміз не
Қола дәуірінің негізгі сипаты
Орыс демократиялық мәдениеті және қазақтың ұлы ғалымы шоқан уәлиханов
1994 жылы Байқоңыр космодромын Ресейге жалға беру мерзімі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz