Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Адамның дене мүшелері

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 А
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақтың ұзақтығы: 35минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Адамның дене мүшелері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау.

Сабақ мақсаттары
Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атай алады.
Барлық оқушылар:
Адамның негізгі дене мүшелерін және олардың атқаратын қызметін атай алады.
Көптеген оқушылар:
Адамның дене мүшелерінің бөліктері қалай аталатынын біледі және
атқаратын қызметін анықтайды.
Кейбір оқушылар:
Алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау критерийлері
-адамның негізгі дене мүшелерінінің атқаратын қызметтерін анықтайды.
-адамның негізгі дене мүшелерінің бөліктерін ажыратады .
Тілдік мақсаттар
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Дене мүшелері, анатомия, пішін мен құрылыс, организм, бірдей және әртүрлі, құрылысы, адам денесі, сезім мүшелері.
Көптілділік:дене мүшелері - части тела - body parts
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қандай дене мүшелерін сендер білесіңдер?
Қандай қызмет атқарады?
Біздің денеміздің құрылысы қандай?
Барлық адамдар бір-біріне несімен ұқсайды?
Құндылықтар
ды дарыту
<<Мәңгілік ел>>идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар
Көркем еңбек, дене шынықтыру

АКТ қолдану дағдылары
ACTIV BOARD бағдарламасынан көрсету

Бастапқы білім
Адам денесінің мүшелерін ажыратады және атай алады, адам құрылысы туралы қарапайым білімдер.

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5минут

(Ұ) Жағымды көңіл күй орнату.
Саусақ жаттығуы: <<Қайырлы таң, менің көздерім!>>
Қайырлы таң, менің көздерім! Сендер ояндыңдар ма? (Сұқ саусақтарымен көздерін сипайды, саусақтарымен <<дүрбі>> жасап, қарайды).
Қайырлы таң,менің құлақтарым!
Сендер ояндыңдар ма? (Алақандарымен құлақтарын сипап,алақандарын құлақтарына қояды).
Қайырлы таң, менің қолдарым! Сендер ояндыңдар ма? (Кезек-кезек қолдарын сипалап,шапалақтайды).
Қайырлы таң, менің аяқтарым! Сендер ояндыңдар ма? (Тізелерін уқалап, аяқтарымен тарсылдатады).
Қайырлы таң, алтын Күн! Мен ояндым! (Қолдарын жоғары көтеріп,
Күнге қарайды).
Тақырыпты ашу үшін жұмбақ шештіру:
Ағады алпыс екі бұлақ бір қайнардан,
Он екі бұлағы бар шыр айналған.в
Ісіне таң қаламын құдіреттің,
Бәрі де бір нәрсеге ыңғайланған.
(Алпыс екі тамыр,он екі мүше)
Оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау.
Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі
Топқа бөлу
Саралау әдісінің <<Жіктеу>>тәсілі
1-топ: <<Бас бөлігі>>
2-топ: <<Кеуде бөлігі>>
3-топ: <<Аяқ бөлігі>>
4-топ: <<Қол бөліктері>>
Адамның дене мүшелерінің суреті

Сабақтың ортасы
3 минут

8 минут

2минут

6 минут

4 минут

3минут
Тапсырма №1
Белсенді оқытудың нұсқау беру және айту әдісі
(Ұ) Орындап көр
Оқушыларға мынадай тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз: секіру, жүгіру, бір жақтан екінші жаққа иілу, басты алға-артқа айналдыру, үстел үстінен кез келген затты алу. Қай дене бөліктері оны істей алады? Сабақтың осы кезеңінде олар тек адамның дене бөліктерін атап өту керек.

Бағалау :Адамның дене мүшелерінің бөліктерін анықтаған оқушыларды бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.
Тапсырма №2
(Т) Қабырғалар сөйлейді.
Белсенді оқытудың зерделеу және зеттеу әдісі
Әр топқа оқушының бойы толығымен сыятын ұзындықтағы қағаздан таратып беріңіз.
Қағазды жайып қоятын орынды таңдап алу қажет. Оқушылардың біреуі қағазға жатады. Оған қозғалыссыз жатуы керектігін түсіндіріңіз. Екінші оқушы басынан бастап оның дене кескінін сызады. Топтың қалған оқушылары үздіксіз сызық шығу үшін маркерді бір-біріне береді. Дайын болған сұлбаны қиып алып, қабырғаға іліп және жанына дене мүшелері жазылған кестелерді жапсырып қоюға болады. Салған дене кескіндерінің әр топтан <<Балмұздақ таяқшасын>> таңдау арқылы адамның дене мүшелерін жеке-жеке айтқызу.
Көптілділік:дене мүшелері - части тела - body parts
Бағалау :Адамның дене мүшелерінің бөліктерін анықтаған оқушыларды күлегештер арқылы бағалау.

Сергіту сәті
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Тапсырма №3
(Ө.қ) Біздің денеміздің қызметі.
Белсенді оқытудың зерделеу және зеттеу әдісі
Оқушыларға әр дене мүшесінің атқаратын қызметін анықтауды ұсыныңыз.Әроқушыға "өзінің" дене бөлігін беріңіз (жеребе көмегімен). Белгілі уақыттан кейін оқушылар ол туралы қысқаша хабарлама дайындай алады. Оқушылар белгілі дене мүшесінің мүмкіндіктерін көрсетуін ұсыныңыз: қол-аяқты сермеу, аяқты бүгу-жазу, басты айналдыру және т.б. Қалғандары бақылау негізінде қорытынды жасай алады.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Адамның негізгі дене мүшелерінінің атқаратын қызметтерін анықтайды.
Адамның дене мүшелерін атай алады.
Адамның дене мүшелерінің атқаратын қызметтерін анықтай алады.
Адамның негізгі дене мүшелерінің бөліктерін ажыратады .
Адамның негізгі дене мүшелерінің бөліктерін ажырата алады.
Бағалау :Адамның дене мүшелерінің бөліктерін анықтаған оқушыларды бағдаршам тәсілі арқылы бағалау.
Тапсырма №4
(Ұ)Ойлан!
Белсенді оқытудың түсіндіру және сипаттау әдісі
Оқушыларға адамның дене мүшелерінің қайсысы ең маңызды екенін ойлануға ұсыныс жасаңыз. Олар барлығы өте маңызды және әрбіреуі өзінің қызметін атқарады деген қорытындыға келу керек. Артық дене бөлігінің болатын/болмайтынын сұраңыз.
Тапсырма №5
(Ө)Байланысты суреттер
Белсенді оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>>әдісі
Саралау әдісінің <<тапсырма>>тәсілі
Адамның дене мүшелерін олардың атауымен біріктір.

Бас - голова - head, дене - тело - body, қол - руки - hands, аяқ - ноги - legs.
Бағалау :Адамның дене мүшелерін дұрыс сәйкестендірсе,оқушылар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.
Адамның дене бөліктерінің суреті

Адам денесінің кескінінің суреті

Балмұздақ таяқшасы

Адамның дене мүшелері
нің бөліктері
нің суреті

Адамның қаңқасы
ның суреті

Дәптер

Сабақтың соңы
4 минут
Кері байланыс
Белсенді оқытудың <<Қорытынды шығару және есте сақтау>>әдісі
Саралау әдісінің <<қорытынды>> тәсілі
Оқушылар <<Еркін микрофон>> тәсілі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Берілген микрофонмен тақырыпты қорытындылау кезеңінде сұрақтар қояды: Денеміздің қай мүшесі маңызды деп ойлайсың?
Дене мүшелері не үшін қажет?
Біздің дене мүшелеріміз қандай қызмет атқарады?
Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын,жауаптарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

Микрофон

Саралау

Бағалау

Денсау
лық және қауіпсіз
дік
техника
сының сақталуы
Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі
Қабілеті жоғары оқушылар адамның сезім мүшелерін атауымен біріктіреді.
Саралаудың <<қорытынды>> тәсілі
Адамның дене мүшелерінің бөліктерін бөліп,дене мүшелерін түгел айтып, сұрақтарға жауап бере отыра қорытындылайды.
Саралаудың <<жіктеу>> тәсілі
Талаптары әртүрлі оқушыларды жұптап және топтап адамның дене мүшелерінің сызбасын сызып, қызметтерін атайды.

<<Орындап көр>> деген тапсырмасында дұрыс орындаған оқушыларды <<бас бармақ>> тәсілі арқылы бағаланады.

<<Қабырғалар сөйлейді>> деген тапсырмада үздік нәтиже көрсеткен оқушыларды <<кулегештер>> тәсілі арқылы бағаланады.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын дұрыс орындаған оқушыларды <<бағдаршам>> тәсіл арқылы бағаланады.
<<Байланысты суреттер>> тапсырмасын орындағанда оқушылар сыныптастарының жұмыстарын бір-бірімен алмасып бағалайды.

Сыныптың ішінде жүгірген-
де, секіргенде абай болу, адамның кескінін сызған кезде құрал-жабдықтар
ды қолданған кезде қауіпсіздік ережсін еске түсіріп отыру.

Ұқсас жұмыстар
Адамның дене мүшелерін жаттау
Дене мүшесін тап
Адамның дене мүшелері. Дене мүшелері туралы
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Шылау. Адамның дене мүшелері
Жұмыр құрттардың аталығынан аналығы ұзын
Адам денесінің ішкі мүшелері
Күзгі киімдерді ата
Адамның сезім мүшелері. Көз. Тері
Пәндер