Біз қалай қозғаламыз

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3С
Күні:
Сынып: 1 сынып
Сабақтың ұзақтығы 35 минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын түсіндіріп, анықтатқызу.
Барлық оқушылар : адам өміріндегі және табиғаттағы қозғалыс түрлерін біледі.
Көптеген оқушылар : табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалысын тәжірибе жасау арқылы анықтай алады.
Кейбір оқушылар : жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.
-Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын түсінеді.
-Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңыздылығын анықтайды.
Пәндік лексика мен терминалогия
Айналдыру- вращать- to rotate
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Бұны не қозғалтады?
- Мен бұны қалай жылдамдата, ақырындата, тоқтата аламын?
- Адамдар не үшін қозғалады?
-Жануарлар не үшін қозғалады?
Дене шынықтыру, музыка
Көркем еңбек
Мұғалімнің дағдысы: www. youtub. kz сайтынан қозғалыс туралы видео ролик көрсету.
Оқушының дағдысы:
Сабақтың барысы
2 мин
Сабақтың басы
5мин
Сабақтың ортасы
3мин
5мин
5 мин
Сергіту сәті
2мин
4мин
1мин
3мин
Сабақтың соңы
5 мин
Психологиялық ахуал
Сәлеметсіздерме оқушылар!
Армысың досым
Кел маған қосыл (қолымен шақырады) .
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды) .
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық. (айналады) .
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады) .
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады)
( Ұ ) Белсенді оқыту тәсілінің «нұсқау беру және айту» әдісі.
««Серпілген сауал» тәсілі
Өткен тақырып бойынша сұрақтар қою
- Қозғалыс траекториясы деген не?
- Денелер қалай қозғалады?
-Олар кеңістікте әрқашан түзу сызық бойымен қозғала ма?
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру мақсатында сабақ ойынмен бастал
Сұрақтар:
-Біз қандай қимылдар жасадық?
-Қай дене мүшелерін қозғадық?
- Бүгінгі сабағымыз не жайлы болады?
(Сұрақтар арқылы жаңа тақырыпқа болжам жасау)
Бағалау : сұраққа дұрыс жауап берген оқушыны мадақтау сөздер арғылы бағалау.
Тапсырма№1
(Ұ) Белсенді оқытудың әдісінің «Түсіндіру және сипаттау» тәсілі
«Суреттер сөйлейді» тәсілі
Суреттерге сүйеніп, қозғалыстың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелеңіз.
- Адамдар не үшін жаттығу жасайды?
-Таза ауада серуендеудің қандай пайдасы бар?
- Еңбек етудің ше?
- Адамдар не үшін қозғалады?
Бағалау: дескриптор арқылы бағалаймын
Тапсырма №2
(Т) Саралау әдісінің «Жіктеу» тәсілі
«Ойлан, жұптас, бөліс»
Әр топқа ойыншықтар беру арқылы оқушылар олардың қозғалысын өздері бақылайды, зерттейді.
Бағалау: дескриптор арқылы бағалау
Тапсырма №3
(Т) Саралау (диалог және қолдау көрсету)
2 тапсырма «Бұл кім?» ойыны
Ойын шарты:
Әр топқа бірнеше мамандыққа байланысты суретті үлестірме қағаздар таратылады. Осы суреттерге байланысты оқушылар қимыл-қозғалыстар жасайды. Басқа топ оқушылары оны тауып айтады.
Бағалау: Дұрыс жауаптарды тапқан оқушыларды қол шапалақтау арқылы бағаланады.
Видео арқылы дене жаттығуларына байланысты билейді.
Тапсырма№4
Саралау әдісінің «Тапсырма» тәсілі
(Ұ) Дәптермен жұмыс «Ассосация» әдісі арқылы
Адам қалай қозғалады?
Ұқсақ суреттерді бірдей түспен бояу.
Жануарлар қалай қозғалады?
Секіру өрмелеу жүгіру шабу
Қоршаудың төменгі жағына жазылған сөзге сәйкес қозғалатын жануарлардың суретін салу.
Бағалау: Күлегештерді алақандарына жапсыру арқылы бағалау
Тапсырма№5
(Ұ) Үш тілдік құзіреттілік
Пәндік лексика мен терминалогия
Айналдыру- вращать- to rotate
Тапсырма №6
(Т) Белсенді оқыту тәсілінің «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі
«Ойлан, тап?» әдісі
І топ бесік
ІІ топ ойыншық машина (пултпен жүретін)
ІІІ топ доп
ІҮ топ шайтан арба
Анықтау керек:
Зат не үшін керек?
Қайда қолданылады?
Қандай материалдан жасалған?
Қалай қозғалтылады? (қозғалады?)
Бағалау: Бағдаршам әдісі арқылы топтар бір- бірін бағалайды.
Тапсырма №7
Саралау әдісінің «Қорытынды» тәсілі
(Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әр түрлі болады)
(Ө қ) «Элективті» тест
1. Қозғалыс дегеніміз - бұл . . .
a) денелердің орын ауыстыруы;
б) денелердің түсінің өзгеруі;
в) денелердің пішіні.
2. Дененің қозғалыс траекториясы
дегеніміз не?
a) Қозғалыстағы дененің соңынан
қалатын, көзге көрінетін сызығы;
б) Қозғалған дененің соңынан
қалатын, әр уақытта көзге көріне
бермейтін «ізі» (сызығы) .
3. Денелер ненің әсерінен қозғалады?
a) Денелер өз бетімен қозғалады;
б) Денелер күштің әсерінен
қозғалады;
в) Денелер қозғалмайды.
Бағалау: жұлдызша тарату арқылы бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz