Глобусты қалай қолданады

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлім

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: СЫНЫП: 1
Мұғалімнің аты-жөні:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Сабақ тақырыбы
Мұғалімнің аты-жөні:: Глобусты қалай қолданады?
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
Мұғалімнің аты-жөні:: 1. 4. 1. 1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Сабақ мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні:: Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Барлық оқушылар:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::
  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.
  • Жердің жасанды моделіне сүйене отырып, жердің пі­шінін анықтайды№4
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Көптеген оқушылар:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::
  • глобустан құрлықтар мен мұхиттарды табады. №5
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Кейбір оқушылар:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::
  • глобуспен жұмыс жасай алады;
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::
Мұғалімнің аты-жөні::
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Бағалау критерийлері
Мұғалімнің аты-жөні::

Глобус-Жердің кішірейтілген моделі екенін түсінеді.

Глобусты қалай пайдалану керектігін үйренеді.

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Тілдік мақсаттар
Мұғалімнің аты-жөні::

Пәнге тән лексика мен терминология:

Модель-бұл табиғи нысанның кішірейтілген үлгісі

Глобус-Жердің моделі

Көптілділік:

Глобус-глобус-globus

Талқылауға арналған сұрақтар:

Глобус дегеніміз не?

Глобус бізге не үшін қажет?

Глобустың пішіні қандай?

Глобустың басым бөлігі қандай түстермен боялған? Неге?

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::

Құндылықтар

ды дарыту

Мұғалімнің аты-жөні:: Мәңгілік ел идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып оқушыларды ұлтжандылыққа, бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні:: Көркем еңбек, сурет
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің аты-жөні::

Мұғалім дағдысы:Видео ролик көрсету

Оқушы дағдысы:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп:: Бастапқы білім
Мұғалімнің аты-жөні:: Жер ғаламшарының көрінісі
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::

Жоспарланған

уақыт 40 мин

Мұғалімнің аты-жөні:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::

Сабақтың

басы

2мин

2мин

Мұғалімнің аты-жөні::

1. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Оқушылар:

Аспанға қарап ай көрдім,

Төменге қарап жер көрдім.

Оңға, солға бұрылып,

Егеменді ел көрдім.

Мұғалім:

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басығой

Ал, қанекей, балалар,

Сәлем дейік достарға.

-Сәлеметсіңдерме!

-Здравствуйте!

-Good morning!

«Саралау әдісінің, жіктеу тәсілі» аралас гендірлік топ.

Топқа бөлу:

Суреттердің жарты бөлігін табу арқылы топқа бөліну

1-топ:Тау-«Альпинистер»

2-топ:Қайық-«Теңізшілер»

3-топ:Орман-«Орманшылар»

1. Белсенді оқыту әдісінің «Сұрақ қою және талқылау» әдісі

(Ұ) «Екі өтірік, бір шындық»тәсілі

-Ертеде адамдар Жерді төртбұрыш тәріздес деп ойлаған. (ө)

-Біздің ғаламшарымыз Жер деп аталады. (ш)

-Ғарыштан қарағанда Жер өте кішкентай, қызғылт және сопақша тәріздес көрінеді. (ө)

Оқушылар жасыл күлегеш көтеру арқылы шын деген, қызыл күлегеш көтеру арқылы өтірік деген жауапты көтеріп көрсетеді.

Бағалау: Сұрақтарға жауап берген

оқушыларды «Жарайсың» , «Керемет» , «Өте жақсы» деген жетелеуші сөздер айтып бағалаймын.

Интербелсенді

тақта

Топтың

атауларына

байланысты

суреттер

АКТ

қолдану

Күлегештер

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::

Сабақтың

ортасы

4мин

Білу және түсіну

5мин

3мин

3мин

Қолдану

3мин

2мин

5мин

2мин

4мин

Мұғалімнің аты-жөні::

2. Тақырыпты ашу:

«Белсенді оқыту әдісіндегі «Нұсқау беру және айту» әдісі

(Ұ) Суретпен жұмыс

Жер

Жердің ғарыштан түсірілген фото суретіне қара.

-Фото суреттен не көріп тұрсыңдар?

-Жерді тұтастай көруге болама?(жоқ)

-Неліктен?(ол үлкен, бір фото арқылы оны жан-жағынан көрсету мүмкін емес)

-Осыншама үлкен Жерді жан-жағынан қалай көруге болады, себебі біз Жерді кішірейте алмаймыз ғой?

Біздің ғаламшарымыз-Жер. Ол өте үлкен!

Біз оны қалай кішірейте аламыз?

Модель-бұл табиғи нысанның кішірейтілген үлгісі.

Бағалау: Әр оқушыға түрлі күлегештер жапсыру арқылы бағалаймын

3. «Белсенді оқыту әдісіндегі «Зерделеу және зерттеу»

(Т)

Ойыншықтар

- Бөлмеде қандай заттардың моделін көріп тұрсың?

-Оларды атай аласыңба?

Зерттейік

Ермексаздан заттардың моделін қалай жасауға болады?

1-топ:Тау мен адамның бейнесін жасау.

2-топ:Қайық пен адамның бейесін жасау.

3-топ:Ағаш пен адамның бейнесін жасау.

«Бас бармақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды

Бағалау: Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызқұрт»

«Белсенді оқыту әдісіндегі «Түсіндіру және сипаттау»

(МК) Глобуспен танысу

-Бейнеролик «Глобус»

Глобус-жердің моделі. Глобус-глобус-globus

4. ( Өқ ) 1. Жердің жасанды моделін белгіле.

:
:

Бағалау: Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызқұрт»

5. «Саралау әдісінің «Тапсырма тәсілі»

(Ж) Глобустан көк түспен боялған жерлерді тап.

Сол жерлерге көгілдір түсті жапсырма түймелерді бекіт.

Глобустан қоңыр және сары түспен боялған жерлерді тап.

Сол жерлерге қоңыр немесе сары түсті жапсырма түймелерді бекіт . Адамдар өмір сүре алатын жерлерді көрсет. Неге олай ойлайсың?

http://www.fonstola.ru/pic/201407/1920x1200/fonstola.ru-147019.jpg

Осы жерде алға ілгерлеп отырған оқушыларға тапсырмалары бар карточкаларды беремін. Карточкадағы тапсырма сұрақтары:1. Көк түспен не көрсетілген?

2. Сары және жасыл түспен не көрсетілген?

Қажеттіліктеріне қарай көмек керек оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын.

Осы тапсырманы түсінді ме, түсінбеді ме соны анықтау мақсатында, әр баладан: «Балмұздақ таяқшасын»таңдау арқылы адамдар өмір сүре алатын жерлерді көрсетіп, неге олай ойлайтынын айтқызу.

Бағалау: Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызқұрт»

«Саралау әдісінің, дереккөздер тәсілі»

Есте сақта!

Глобуста көк түспен су, сары және жасыл түспен құрлық көрсетілген.

«Сен білесің бе?» айдары

Ең алғаш Фернан Магелан Жерді айналып шығып, жердің шар тәріздес екенін дәлелдеген.

6. «Саралау әдісінің, қарқын тәсілі»

(Өқ) Дәптермен жұмыс

*Глобус

Глобусты боя.

Құрлықтарды қоңыр және жасыл түспен боя.

Теңіз бен мұхиттарды көк түспен боя.

Қарқыны жылдам оқушыларға, қосымша тапсырма беремін.

* Зат моделі.

Оқушылар кез келген екі заттың моделінің суретін салады.

Негізгі тапсырманы орындауда көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріліп, жетелеуші сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі.

Бағалау: Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызқұрт»

Сергіту сәт: Бейне ролик

7. «Белсенді оқыту әдісіндегі «Бекіту және қолданысқа енгізу»

(Ж)

«Бейнеле» ойыны

Жұптар кезектесіп тақтада көрсетілген затты жасыра сипаттайды және суретін салады.

Бағалау: Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызқұрт»

Бағалау критерийлері
Дескриптор

Глобус-Жердің кішірейтілген моделі екенін түсінеді.

Глобусты қалай пайдалану керектігін үйренеді.

-жердің жасанды моделін белгілей алады.

- глобус бойынша Жердің пішінін айтады.

Оқулық,

АКТ қолдану

Күлегештер

Оқулық

Әр түрлі заттардың моделі

Ермексазға тақтайша

Глобус

Бейнеролик

Глобус

Карта

Оқулық,

глобус,

жапсырма түймелер

«Балмұздақ

таяқшалары»

Оқулық

АКТ қолдану

Жаратылыс

танудың қосымша

жұмыс дәптері

АКТ қолдану

https://www. youtube. com

АКТ қолдану

А4, қарындаш

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::
Мұғалімнің аты-жөні::
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::
Мұғалімнің аты-жөні::
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::

Сабақтың соңы

3мин

Рефлексия

2мин

Мұғалімнің аты-жөні::

Белсенді оқыту әдісіндегі «Қорытынды шығару және есте сақтау»

«Саралау әдісінің, қорытынды тәсілі»

(Өқ) Попс тәсілімен дәлелдейді.

Көзқарас-менің ойым . . .

Дәлел-өйткені . . .

Фактілер-мысалы . . .

Қорытынды-сондықтан . . .

Әр оқушы өз ойын ауызша айту арқылы жеткізеді.

Белсенді оқыту әдісіндегі «Рефлексия және бағамдау»

«Білім қоржыны» кері байланыс

C:\Users\Администратор\Downloads\20161124_115003.jpg

«Білім қоржыны»
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлімМектеп::

Саралау

Тапсырма:№5

«Саралау әдісінің тапсырма тәсілі»

Осы жерде алға ілгерлеп отырған оқушыларға тапсырмалары бар карточкаларды беремін. Карточкадағы тапсырма сұрақтары:1. Көк түспен не көрсетілген?

2. Сары және жасыл түспен не көрсетілген?

Қажеттіліктеріне қарай көмек керек оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын. Неге олай ойлайсың?

Саралау әдісінің, дереккөздер тәсілінде кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Мысалы «Сен білесің бе?» айдарында


Ұқсас жұмыстар
Өнер аялдамасы
Балалар көздердіңді жұмыңдар
″Су тіршілік көзі″
Жердің пайда болуы, жер планетасының пішіні, өлшемі, қозғалысы
Жердің глобуста және картада бейнеленуі
Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар
Жердің глобуста және карталарда бейнеленуі. 5 -сынып
Тақырып Менің Отаным - Қазақстан
XXI ғасыр көшбасшысы туралы ақпарат
Жер - шар тәрізді дене. глобус - жердің дәл үлгісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz