Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Глобусты қалай қолданады

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3-бөлім
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Глобусты қалай қолданады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау

Сабақ мақсаттары
Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау

Барлық оқушылар:

# Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.
# Жердің жасанды моделіне сүйене отырып, жердің пі - шінін анықтайды №4

Көптеген оқушылар:

# глобустан құрлықтар мен мұхиттарды табады.№5

Кейбір оқушылар:

# глобуспен жұмыс жасай алады;

Бағалау критерийлері
Глобус-Жердің кішірейтілген моделі екенін түсінеді.
Глобусты қалай пайдалану керектігін үйренеді.
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:
Модель-бұл табиғи нысанның кішірейтілген үлгісі
Глобус-Жердің моделі
Көптілділік:
Глобус-глобус-globus
Талқылауға арналған сұрақтар:
Глобус дегеніміз не?
Глобус бізге не үшін қажет?
Глобустың пішіні қандай?
Глобустың басым бөлігі қандай түстермен боялған? Неге?

Құндылықтар
ды дарыту
Мәңгілік ел идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып оқушыларды ұлтжандылыққа,бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек,сурет
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалім дағдысы:Видео ролик көрсету
Оқушы дағдысы:
Бастапқы білім
Жер ғаламшарының көрінісі
Жоспарланған
уақыт 40 мин
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың
басы

2мин

2мин

1.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Оқушылар:
Аспанға қарап ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім.
Оңға,солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім.
Мұғалім:
Амандасу үлкенге,
Тәрбиенің басығой
Ал,қанекей,балалар,
Сәлем дейік достарға.
-Сәлеметсіңдерме!
-Здравствуйте!
-Good morning!

<<Саралау әдісінің,жіктеу тәсілі>> аралас гендірлік топ.
Топқа бөлу:
Суреттердің жарты бөлігін табу арқылы топқа бөліну
1-топ:Тау-<<Альпинистер>>
2-топ:Қайық-<<Теңізшілер>>
3-топ:Орман-<<Орманшылар>>
1.Белсенді оқыту әдісінің <<Сұрақ қою және талқылау>> әдісі
(Ұ) <<Екі өтірік,бір шындық>>тәсілі
-Ертеде адамдар Жерді төртбұрыш тәріздес деп ойлаған.(ө)
-Біздің ғаламшарымыз Жер деп аталады.(ш)
-Ғарыштан қарағанда Жер өте кішкентай,қызғылт және сопақша тәріздес көрінеді.(ө)
Оқушылар жасыл күлегеш көтеру арқылы шын деген,қызыл күлегеш көтеру арқылы өтірік деген жауапты көтеріп көрсетеді.
Бағалау: Сұрақтарға жауап берген
оқушыларды <<Жарайсың>>, <<Керемет>>, <<Өте жақсы>> деген жетелеуші сөздер айтып бағалаймын.

Интербелсенді
тақта

Топтың
атауларына
байланысты
суреттер

АКТ
қолдану

Күлегештер

Сабақтың
ортасы

4мин

Білу және түсіну

5мин

3мин

3мин

Қолдану

3мин

2мин

5мин

2мин

4мин

2.Тақырыпты ашу:
<<Белсенді оқыту әдісіндегі <<Нұсқау беру және айту>> әдісі
(Ұ) Суретпен жұмыс
Жер
Жердің ғарыштан түсірілген фото суретіне қара.
-Фото суреттен не көріп тұрсыңдар?
-Жерді тұтастай көруге болама?(жоқ)
-Неліктен?(ол үлкен,бір фото арқылы оны жан-жағынан көрсету мүмкін емес)
-Осыншама үлкен Жерді жан-жағынан қалай көруге болады,себебі біз Жерді кішірейте алмаймыз ғой?
Біздің ғаламшарымыз-Жер.Ол өте үлкен!
Біз оны қалай кішірейте аламыз?
Модель-бұл табиғи нысанның кішірейтілген үлгісі.
Бағалау:Әр оқушыға түрлі күлегештер жапсыру арқылы бағалаймын

3.<<Белсенді оқыту әдісіндегі <<Зерделеу және зерттеу>>
(Т)
Ойыншықтар
-Бөлмеде қандай заттардың моделін көріп тұрсың?
-Оларды атай аласыңба?
Зерттейік
Ермексаздан заттардың моделін қалай жасауға болады?
1-топ:Тау мен адамның бейнесін жасау.
2-топ:Қайық пен адамның бейесін жасау.
3-топ:Ағаш пен адамның бейнесін жасау.
<<Бас бармақ>> арқылы топтар бір-бірін бағалайды
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау <<Жұлдызқұрт>>

<<Белсенді оқыту әдісіндегі <<Түсіндіру және сипаттау>>
(МК) Глобуспен танысу
-Бейнеролик <<Глобус>>
Глобус-жердің моделі. Глобус-глобус-globus

4. (Өқ) 1. Жердің жасанды моделін белгіле.

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Глобус-Жердің кішірейтілген моделі екенін түсінеді.
Глобусты қалай пайдалану керектігін үйренеді.
-жердің жасанды моделін белгілей алады.
- глобус бойынша Жердің пішінін айтады.

Бағалау: Қалыптастырушы бағалау <<Жұлдызқұрт>>

5.<<Саралау әдісінің <<Тапсырма тәсілі>>
(Ж) Глобустан көк түспен боялған жерлерді тап.
Сол жерлерге көгілдір түсті жапсырма түймелерді бекіт.
Глобустан қоңыр және сары түспен боялған жерлерді тап.
Сол жерлерге қоңыр немесе сары түсті жапсырма түймелерді бекіт. Адамдар өмір сүре алатын жерлерді көрсет.Неге олай ойлайсың?

Осы жерде алға ілгерлеп отырған оқушыларға тапсырмалары бар карточкаларды беремін.Карточкадағы тапсырма сұрақтары:1.Көк түспен не көрсетілген?
2.Сары және жасыл түспен не көрсетілген?
Қажеттіліктеріне қарай көмек керек оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын.

Осы тапсырманы түсінді ме,түсінбеді ме соны анықтау мақсатында,әр баладан: <<Балмұздақ таяқшасын>>таңдау арқылы адамдар өмір сүре алатын жерлерді көрсетіп,неге олай ойлайтынын айтқызу.
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау <<Жұлдызқұрт>>

<<Саралау әдісінің,дереккөздер тәсілі>>
Есте сақта!
Глобуста көк түспен су,сары және жасыл түспен құрлық көрсетілген.
<<Сен білесің бе?>> айдары
Ең алғаш Фернан Магелан Жерді айналып шығып,жердің шар тәріздес екенін дәлелдеген.

6.<<Саралау әдісінің,қарқын тәсілі>>
(Өқ) Дәптермен жұмыс
*Глобус
Глобусты боя.
Құрлықтарды қоңыр және жасыл түспен боя.
Теңіз бен мұхиттарды көк түспен боя.
Қарқыны жылдам оқушыларға,қосымша тапсырма беремін.
*Зат моделі.
Оқушылар кез келген екі заттың моделінің суретін салады.
Негізгі тапсырманы орындауда көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріліп,жетелеуші сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі.
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау <<Жұлдызқұрт>>
Сергіту сәт:Бейне ролик

7.<<Белсенді оқыту әдісіндегі <<Бекіту және қолданысқа енгізу>>
(Ж)
<<Бейнеле>> ойыны
Жұптар кезектесіп тақтада көрсетілген затты жасыра сипаттайды және суретін салады.
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау <<Жұлдызқұрт>>

Оқулық,
АКТ қолдану

Күлегештер

Оқулық
Әр түрлі заттардың моделі

Ермексазға тақтайша

Глобус
Бейнеролик

Глобус
Карта

Оқулық,
глобус,
жапсырма түймелер

<<Балмұздақ
таяқшалары>>

Оқулық
АКТ қолдану

Жаратылыс
танудың қосымша
жұмыс дәптері

АКТ қолдану
https://www.youtube.com

АКТ қолдану
А4,қарындаш

Сабақтың соңы

3мин

Рефлексия

2мин

Белсенді оқыту әдісіндегі <<Қорытынды шығару және есте сақтау>>
<<Саралау әдісінің,қорытынды тәсілі>>
(Өқ) Попс тәсілімен дәлелдейді.
Көзқарас-менің ойым.........
Дәлел-өйткені................
Фактілер-мысалы...............
Қорытынды-сондықтан.............
Әр оқушы өз ойын ауызша айту арқылы жеткізеді.

Белсенді оқыту әдісіндегі <<Рефлексия және бағамдау>>
<<Білім қоржыны>> кері байланыс

<<Білім қоржыны>>

Саралау
Тапсырма:№5
<<Саралау әдісінің тапсырма тәсілі>>
Осы жерде алға ілгерлеп отырған оқушыларға тапсырмалары бар карточкаларды беремін.Карточкадағы тапсырма сұрақтары:1.Көк түспен не көрсетілген?
2.Сары және жасыл түспен не көрсетілген?
Қажеттіліктеріне қарай көмек керек оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын.Неге олай ойлайсың?
Саралау әдісінің,дереккөздер тәсілінде кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады.Мысалы <<Сен білесің бе?>> айдарында қабілеті жоғары оқушы суретке қарап өз ойын еркін жеткізіп, алға ілгерілеп отыруы мүмкін,сондықтан ондай оқушыларға қосымша,баспадан шыққан дереккөздердегі мәліметтерді беремін. Қабілеті төмен оқушыға жетелеуші сұрақтар қоямын.Мысалы:
1. Глобуста көк түспен не,сары және жасыл түспен не көрсетілген?
2. Ең алғаш Жерді айналып шығып,жердің шар тәріздес екенін дәлелдеген кім?
Тапсырма:№6
Саралау әдісінің,қарқын тәсілінде
Барлық оқушыларға жаратылыстану дәптеріндегі 41-беттегі тапсырманы орындатамын.
Қарқыны жылдам оқушыларға,қосымша тапсырма беремін.
*Зат моделі.
Оқушылар кез келген екі заттың моделінің суретін салады.
Негізгі тапсырманы орындауда көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріліп,жетелеуші сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі.

Бағалау
Сабақ өту барысында үнемі
# Қалыптастырушы бағалау
<<Жұлдызқұрт>> жүріп отырады.

# Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасындағы дескриптор

Сұрақтарға жауап берген
Оқушыларды <<Жарайсың>>, <<Керемет>>, <<Өте жақсы>> деген сөздер айтып бағалаймын.
<<Күлегештер>> жабыстыру арқылы бағалау

<<Балмұздақ таяқшасын>>таңдау арқылы адамдар өмір сүре алатын жерлерді көрсетіп,неге олай ойлайтынын айтқызу.

<<Бас бармақ>> әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

<<Білім қоржыны>>
Тақырыпты өте жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды деген оқушылар қызыл түсті білім қоржынына жұлдызды,мен сабақты түсіндім деген оқушылар көк түсті білім қоржынына бұлтты,тақырып бойынша әлі де ізденуім керек деген оқушылар күнді сары түсті білім қоржынына салады.

Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері

Ермексазбен жұмыс істеген кезде ұқыпты болу, ермексаз қолданғаннан кейін қолды жуу керектігі ескертіледі.

Түймелерді ауызға салмау керектігі ескертіліп айтылады.
Рефлексия

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Балалар көздердіңді жұмыңдар
″Су тіршілік көзі″
Жердің пайда болуы, жер планетасының пішіні, өлшемі, қозғалысы
Жердің глобуста және картада бейнеленуі
Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар
Жердің глобуста және карталарда бейнеленуі. 5 -сынып
Тақырып Менің Отаным - Қазақстан
XXI ғасыр көшбасшысы туралы ақпарат
Жер - шар тәрізді дене. глобус - жердің дәл үлгісі
Мұз құрсанған материк
Пәндер