Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Демалыс үшін не қажет
Пәні: Жаратылыстану
Күні:
Ұзақ мерзімді жоспар:3А
Сынып: 1
Сабақтың ұзақтылығы
35 минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Демалыс үшін не қажет?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
Сабақтың мақсаты
Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді түсіндіру.
Барлық оқушылар: адамның өсуіне және дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды. Қажеттіліктерді айтып анықтай алады.
Көптеген оқушылар: қоршаған орта құбылыстарына бақылау жаcайды.
Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау критерийлері
Адамның өсіп- дамуына қажетті жағдайларды атайды.
Адамның өсіп -дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминалогия:
Демалу Күн тәртібі Ұйқы
1. Адам не үшін тамақтанады?
2. Пайдалы тағамдарды ата.
3. Зиянды тағам түрлері қандай?
4. Тамақтану пирамидасын ата
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>>идеясына сүйене отырып оқушыларды ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа,уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Бастапқы білім:
Дұрыс тамақтануды біледі.Демалыстың не екенін біледі және айтады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
3 минут
Психологиялық ахуал
Қол алысып, кәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Шеңберге барлығымыз тұрайық,
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу
Тақырыпты ашу
(Ұ) Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. Демалыс сөзіне ой қозғау
(Оқушылармен диалогтік әдіс арқылы олардың сөздік қорларын, жүйелі сөйлеуін, сұраққа нақты жауап беруде айтылым, тыңдалым дағдылары дамиды.)
Бағалау: Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды бас бармақ әдісімен бағалаймын
Сабақтың ортасы
7минут
5 минут
2 минут
5 минут
5 минут
3 минут
Рефлексия
3 минут
(Т)Ой қозғау
Белсенді оқытудың <<Түсіндіру және сипаттау>> әдісі.
Қалай демалуға болады?(Постер)
Демалыс күндері
Туған күн
Табиғат аясында
(Ортақ қасиеттерін атау,оқушыларды ынталандырады,ішкі уәждерін оятады,коммуникациялық дағдыларды дамытады)
Барлық оқушылар: адамның өсуіне және дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды. Қажеттіліктерді айтып анықтай алады.
Көптеген оқушылар: қоршаған орта құбылыстарына бақылау жаcайды.
Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындап шыққан топты, басқа топтар бағалайды.
Табиғат аясында туралы бейнефильм көрсету
Табиғат туралы не білдік?
(Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын,уәждерін арттырады )
(Ө,Қ)Белсенді оқытудың <<Зерделеу және зерттеу>> әдісі.
1)(Саралау әдісінің <<диалог және қолдау көрсету>>
Адамға пайдалы тағамдардың тұсына <<+>> белгісін, ал зиянды тағамдардың
тұсына <<->> белгісін қойыңыз.
Бағалау критерий
Дескриптор
Адамның өсіп дамуына қажетті жағдайларды атайды.
Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды
Адамның өсіп дамуына қажетті жағдайларды атай алады.
Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтай алады.
Бағалау: Элективті тест арқылы бағалау(АВС)
Сергіту сәті:
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш
( Т)Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі.
Зерттеу жұмысы: Әр оқушы күн тәртібінің негізгі сәттері бар суреттерді немесе жазуы ауысып кеткен белгілерді таратмын.Оларды сәйкес тәртіпте орналастырып,уақытын жазып қоюына ұсыныс жасаймын.Егер тапсырманы орындау сыныптың басым көпшілігіне қиын тисе,жұппен немесе топпен орындауға ұсыныс жасаймын.Тапсырма орындалғаннан кейін әрбіреуінен күн тәртібіне өзгеріс енгізу қажет пе екендігін ойлануын сұраймын
(зерттеу барысында белсенді оқу,оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау,талқылау барысында проблемаларды шешу,дәлелдермен негіздеуге дағдыланады)
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны жұлдызша арқылы бағалау.
(Т)Белсенді оқытудың <<Бекіту және қолданысқа енгізу>>. Оқулықпен жұмыс.
1-топ.1- сурет бойынша әңгіме құрау.
2-топ.2-сурет бойынша әңгіме құрау.
3-топ.3-сурет бойынша әңгіме құрау.
Бағалау: (әр топ бағдаршам әдісі бойынша бірін-бірі бағалайды)
(Ж)Белсенді оқытудың <<Рефлексия және бағамдау>> әдісі. Дәптермен жұмыс:
Демалыс күндерін қалай өткізесің?
Суретте берілген демалыс күндерін боя
Бағалау: Барлық оқушыларды мадақтау сөздері арқылы.
<<Қайық желкені>>
Оқушылар маған сабақ түсінікті, қызықты болды десе желкенді- жасыл түске бояйды, егер сабақта мен сәл қиналдым десе желкенді - сары түске бояйды, ал егер сабақты түсінбедім десе - желкенді қызыл түске бояйды.
Интербелсенді тақта.Бейнефильм
Қима қағаздар
Интербелсенді тақта
Суреттер
Жаратылыстану оқулығы
Жұмыс дәптері
Саралау
Бағалау
Қауіпсіздік ережесі
(1)Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау көрсету>> Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қоямын.<<Ыстық орындық>>әдісі
-Адам қай кезде демалу қажет?
-Үй тапсырмасын орындап болған соң қалай демалуға болады?
-Күн тәртібі дегеніміз не?
(2) Саралау әдісі <<Қарқын>> тәсілі <<Кім жылдам?>> Оқушыға берілген фотосуреттерден демалысқа байланысты суреттерді жинастыру.
(3)Саралау әдісі <<Тапсырма>> тәсілі Оқушы есінде қалған демалыс күнінен алған әсерлерін ауызша әңгімелеу.
Бағалау: Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды бас бармақ әдісімен бағалаймын.
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындап шыққан топты, басқа топтар бағалайды.
Бағалау: Элективті тест арқылы бағалау(АВС)
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны жұлдызша арқылы бағалау.
Бағалау: (әр топ бағдаршам әдісі бойынша бірін-бірі бағалайды)
Бағалау: Барлық оқушыларды мадақтау сөздері арқылы.
Тапсырма барысында қолданылатын құрал жабдықтарын қолдану барысында қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
Күні:
Ұзақ мерзімді жоспар:3А
Сынып: 1
Сабақтың ұзақтылығы
35 минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Демалыс үшін не қажет?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
Сабақтың мақсаты
Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді түсіндіру.
Барлық оқушылар: адамның өсуіне және дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды. Қажеттіліктерді айтып анықтай алады.
Көптеген оқушылар: қоршаған орта құбылыстарына бақылау жаcайды.
Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау критерийлері
Адамның өсіп- дамуына қажетті жағдайларды атайды.
Адамның өсіп -дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминалогия:
Демалу Күн тәртібі Ұйқы
1. Адам не үшін тамақтанады?
2. Пайдалы тағамдарды ата.
3. Зиянды тағам түрлері қандай?
4. Тамақтану пирамидасын ата
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>>идеясына сүйене отырып оқушыларды ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа,уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Бастапқы білім:
Дұрыс тамақтануды біледі.Демалыстың не екенін біледі және айтады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
3 минут
Психологиялық ахуал
Қол алысып, кәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Шеңберге барлығымыз тұрайық,
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу
Тақырыпты ашу
(Ұ) Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. Демалыс сөзіне ой қозғау
(Оқушылармен диалогтік әдіс арқылы олардың сөздік қорларын, жүйелі сөйлеуін, сұраққа нақты жауап беруде айтылым, тыңдалым дағдылары дамиды.)
Бағалау: Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды бас бармақ әдісімен бағалаймын
Сабақтың ортасы
7минут
5 минут
2 минут
5 минут
5 минут
3 минут
Рефлексия
3 минут
(Т)Ой қозғау
Белсенді оқытудың <<Түсіндіру және сипаттау>> әдісі.
Қалай демалуға болады?(Постер)
Демалыс күндері
Туған күн
Табиғат аясында
(Ортақ қасиеттерін атау,оқушыларды ынталандырады,ішкі уәждерін оятады,коммуникациялық дағдыларды дамытады)
Барлық оқушылар: адамның өсуіне және дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды. Қажеттіліктерді айтып анықтай алады.
Көптеген оқушылар: қоршаған орта құбылыстарына бақылау жаcайды.
Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындап шыққан топты, басқа топтар бағалайды.
Табиғат аясында туралы бейнефильм көрсету
Табиғат туралы не білдік?
(Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын,уәждерін арттырады )
(Ө,Қ)Белсенді оқытудың <<Зерделеу және зерттеу>> әдісі.
1)(Саралау әдісінің <<диалог және қолдау көрсету>>
Адамға пайдалы тағамдардың тұсына <<+>> белгісін, ал зиянды тағамдардың
тұсына <<->> белгісін қойыңыз.
Бағалау критерий
Дескриптор
Адамның өсіп дамуына қажетті жағдайларды атайды.
Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды
Адамның өсіп дамуына қажетті жағдайларды атай алады.
Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтай алады.
Бағалау: Элективті тест арқылы бағалау(АВС)
Сергіту сәті:
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш
( Т)Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі.
Зерттеу жұмысы: Әр оқушы күн тәртібінің негізгі сәттері бар суреттерді немесе жазуы ауысып кеткен белгілерді таратмын.Оларды сәйкес тәртіпте орналастырып,уақытын жазып қоюына ұсыныс жасаймын.Егер тапсырманы орындау сыныптың басым көпшілігіне қиын тисе,жұппен немесе топпен орындауға ұсыныс жасаймын.Тапсырма орындалғаннан кейін әрбіреуінен күн тәртібіне өзгеріс енгізу қажет пе екендігін ойлануын сұраймын
(зерттеу барысында белсенді оқу,оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау,талқылау барысында проблемаларды шешу,дәлелдермен негіздеуге дағдыланады)
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны жұлдызша арқылы бағалау.
(Т)Белсенді оқытудың <<Бекіту және қолданысқа енгізу>>. Оқулықпен жұмыс.
1-топ.1- сурет бойынша әңгіме құрау.
2-топ.2-сурет бойынша әңгіме құрау.
3-топ.3-сурет бойынша әңгіме құрау.
Бағалау: (әр топ бағдаршам әдісі бойынша бірін-бірі бағалайды)
(Ж)Белсенді оқытудың <<Рефлексия және бағамдау>> әдісі. Дәптермен жұмыс:
Демалыс күндерін қалай өткізесің?
Суретте берілген демалыс күндерін боя
Бағалау: Барлық оқушыларды мадақтау сөздері арқылы.
<<Қайық желкені>>
Оқушылар маған сабақ түсінікті, қызықты болды десе желкенді- жасыл түске бояйды, егер сабақта мен сәл қиналдым десе желкенді - сары түске бояйды, ал егер сабақты түсінбедім десе - желкенді қызыл түске бояйды.
Интербелсенді тақта.Бейнефильм
Қима қағаздар
Интербелсенді тақта
Суреттер
Жаратылыстану оқулығы
Жұмыс дәптері
Саралау
Бағалау
Қауіпсіздік ережесі
(1)Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау көрсету>> Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қоямын.<<Ыстық орындық>>әдісі
-Адам қай кезде демалу қажет?
-Үй тапсырмасын орындап болған соң қалай демалуға болады?
-Күн тәртібі дегеніміз не?
(2) Саралау әдісі <<Қарқын>> тәсілі <<Кім жылдам?>> Оқушыға берілген фотосуреттерден демалысқа байланысты суреттерді жинастыру.
(3)Саралау әдісі <<Тапсырма>> тәсілі Оқушы есінде қалған демалыс күнінен алған әсерлерін ауызша әңгімелеу.
Бағалау: Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды бас бармақ әдісімен бағалаймын.
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындап шыққан топты, басқа топтар бағалайды.
Бағалау: Элективті тест арқылы бағалау(АВС)
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны жұлдызша арқылы бағалау.
Бағалау: (әр топ бағдаршам әдісі бойынша бірін-бірі бағалайды)
Бағалау: Барлық оқушыларды мадақтау сөздері арқылы.
Тапсырма барысында қолданылатын құрал жабдықтарын қолдану барысында қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz