Дыбыс

Пән:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні :
Сынып:
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатыспағандар саны:
Қатысқандар саны:
Жаратылыстану
5 С
1
1. 5. 3. 2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
Дыбыстың табиғи және жасанды көздері
Барлық оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды
көздерін біледі
Көптеген оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды болатынын түсінеді
Кейбір оқушылар: көрсетілген экспериментті өмірде
қолданады
-дыбыстың табиғи және жасанды екендігін біледі
-дыбыстың түрлерін ажыратады
Пәнге тән лексика мен терминология:
Дыбыс - Звук - Sound
аудио бейне арқылы тыңдату
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
-дыбыс көзі
-табиғи және жасанды дыбыс көздері
1 Дыбыстың әріптерден қандай айырмашылығы бар ?
2 Айналамыздан қандай дыбыстарды естуге болады?
3 Адам қандай дыбыстар шығара алады ?
4 Ысқырық не үшін қажет ?
Айтылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру
«Мәңгілік ел» идеясын негізге ала отырып, оқушыларды
жауапкершілік пен ынтымақтастыққа тәрбиелеу
1 Жасанды жарық көзін табиғи жарық көзінен ажырата
алады
2 Жарық көзі адамның қолайлы өмір сүруіне қажет екендігін
біледі
Сабақ барысы
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
Сабақтың ортасы
3 мин
8 мин
Психологиялық ахуал
« Жылулық шеңбері »
Кел, балалар күлейік, күлкіменен түлейік.
Күлкі көңіл ашады, күліп өмір сүрейік.
(Қане, балалар бір-бірімізге жылы күлкі сыйлайық)
Топқа бөліну. «Суреттер не болды?»
1. Табиғи дыбыс көздері тобы
2 . Жасанды дыбыс көздері тобы
Өткен сабақты қайталау
(ж) «Допты лақтыру» әдісі арқылы
Белсенді оқыту(Сұрақ қою және талқылау )
Сұрақтар :
-жарық қайдан пайда болады?
-қараңғылық қажет пе ?
-не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері қажет?
-қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың ?
Қараңғы мен жарықтың қажеттілігін толықтырып өту.
Оқушылар бір -бірін отшашу арқылы бағалайды.
(мк) «Жұмбақ жасыру»
Естиміз, бірақ көре алмаймыз,
Айтамыз бірақ жаза алмаймыз
Бұл не ? (Дыбыс)
Дыбыс-Звук- sound
-дыбысты ұстауға бола ма ?
-дыбыстың қандай түрлерін білесіңдер?
Балалардың жауаптарын толықтыру. Дыбысты ұстай алмаймыз, тек естиміз. Айналамыздан әр түрлі дыбыстарды естуге болады, ендеше мынадай ойын ойнап жіберейік:
(т) №1 Тапсырма «Дыбыстарға еліктеу».
Белсенді оқыту(Нұсқау беру және айту )
(жел қалай соғады? Қуаныш қалай күледі?
Сағат қалай соғады? Су қалай ағады? Ит қалай үреді? Машина қалай жүреді?) екі топқа сұрақ қойылады, балалар дыбыс түрлерін салып көрсетеді, осы арада олар дыбыстың табиғи және жасанды болатынын өздері анықтайды.
«Суреттер»
«Доп»
«Отшашу»
Слайд көрсету
Аудио жазба арқылы тыңдату
13 мин
2 мин
5 мин
Бірін-бірі «Бас бармақпен» бағалайды.
(т) № 2 Тапсырма «Постер құру» әдісі арқылы табиғи және жасанды дыбыс көздерін қағаз бетіне түсіреді, суретін салады.
Белсенді оқыту(бекіту және қолданысқа енгізу)
Оқушыларға айтылыммен мәтін мазмұнын сипаттау. Ондағы нысандарды атау, олардың қандай дыбыс көзіне жататынын қағаз бетіне түсірулері қажет. Ортаға шығып қорғайды.
Топ-топты бағдаршам арқылы бағалайды . Кейбірлері бағалау себептерін айтады.
Сергіту сәті
Аяқ -қол қимыл-қозғалысы
Жел уілдейді (у-у-у)
Құйын келіп билейді (зу-зу-зу)
Қатты-қатты жел соқты(гу-гу-гу)
Жапырақтар қол соқты(ду-ду)
(от) №3. Тапсырма «Құпия сандық» әдісі
Белсенді оқыту(Зерделеу және зерттеу)
Балмұздақ таяқшалары арқылы бір оқушы ортаға шығып, сандықтан бір зат алып, оның не екенін қалай қолдануға болатынын, одан қандай дыбыс шығатынын, ол қай дыбыс көзіне жататынын айтады.
«Басбармақ»
«Постер құру»
Қағаздар мен түсті қарындаштар.
«Бағдаршам»
Қимыл-қозғалыс жаттығуы
«Құпия сандық»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz