Дыбыс

Пән:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні :

Сынып:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатыспағандар саны:

Қатысқандар саны:

Жаратылыстану

5 С

1

Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Сабақ тақырыбы:
Жаратылыстану5 С1: Дыбыс
Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары
Жаратылыстану5 С1:

1. 5. 3. 2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Сабақ мақсаттары
Жаратылыстану5 С1:

Дыбыстың табиғи және жасанды көздері

Барлық оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды

көздерін біледі

Көптеген оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды болатынын түсінеді

Кейбір оқушылар: көрсетілген экспериментті өмірде

қолданады

Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Бағалау критерийлері
Жаратылыстану5 С1:

-дыбыстың табиғи және жасанды екендігін біледі

-дыбыстың түрлерін ажыратады

Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Тілдік мақсаттар:
Жаратылыстану5 С1:

Пәнге тән лексика мен терминология:

Дыбыс - Звук - Sound

аудио бейне арқылы тыңдату

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-дыбыс көзі

-табиғи және жасанды дыбыс көздері

1 Дыбыстың әріптерден қандай айырмашылығы бар ?

2 Айналамыздан қандай дыбыстарды естуге болады?

3 Адам қандай дыбыстар шығара алады ?

4 Ысқырық не үшін қажет ?

Айтылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру

Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Жаратылыстану5 С1:

«Мәңгілік ел» идеясын негізге ала отырып, оқушыларды

жауапкершілік пен ынтымақтастыққа тәрбиелеу

Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Жаратылыстану5 С1: Дүниетану, математика
Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
Жаратылыстану5 С1: Слайд жұмыстарын көрсету
Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні :Сынып:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:: Бастапқы білім
Жаратылыстану5 С1:

1 Жасанды жарық көзін табиғи жарық көзінен ажырата

алады

2 Жарық көзі адамның қолайлы өмір сүруіне қажет екендігін

біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

3 мин

2 мин

Сабақтың ортасы

3 мин

8 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Психологиялық ахуал

« Жылулық шеңбері »

Кел, балалар күлейік, күлкіменен түлейік.

Күлкі көңіл ашады, күліп өмір сүрейік.

(Қане, балалар бір-бірімізге жылы күлкі сыйлайық)

Топқа бөліну. «Суреттер не болды?»

1. Табиғи дыбыс көздері тобы

2 . Жасанды дыбыс көздері тобы

Өткен сабақты қайталау

(ж) «Допты лақтыру» әдісі арқылы

Белсенді оқыту(Сұрақ қою және талқылау )

Сұрақтар :

-жарық қайдан пайда болады?

-қараңғылық қажет пе ?

-не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері қажет?

-қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың ?

Қараңғы мен жарықтың қажеттілігін толықтырып өту.

Оқушылар бір -бірін отшашу арқылы бағалайды.

(мк) «Жұмбақ жасыру»

Естиміз, бірақ көре алмаймыз,

Айтамыз бірақ жаза алмаймыз

Бұл не ? (Дыбыс)

Дыбыс-Звук- sound

-дыбысты ұстауға бола ма ?

-дыбыстың қандай түрлерін білесіңдер?

Балалардың жауаптарын толықтыру. Дыбысты ұстай алмаймыз, тек естиміз. Айналамыздан әр түрлі дыбыстарды естуге болады, ендеше мынадай ойын ойнап жіберейік:

(т) №1 Тапсырма «Дыбыстарға еліктеу».

Белсенді оқыту(Нұсқау беру және айту )

(жел қалай соғады? Қуаныш қалай күледі?

Сағат қалай соғады? Су қалай ағады? Ит қалай үреді? Машина қалай жүреді?) екі топқа сұрақ қойылады, балалар дыбыс түрлерін салып көрсетеді, осы арада олар дыбыстың табиғи және жасанды болатынын өздері анықтайды.

Ресурстар:

«Суреттер»

«Доп»

«Отшашу»

Слайд көрсету

Аудио жазба арқылы тыңдату

13 мин

2 мин

5 мин

Бірін-бірі «Бас бармақпен» бағалайды.

(т) № 2 Тапсырма «Постер құру» әдісі арқылы табиғи және жасанды дыбыс көздерін қағаз бетіне түсіреді, суретін салады.

Белсенді оқыту(бекіту және қолданысқа енгізу)

Оқушыларға айтылыммен мәтін мазмұнын сипаттау. Ондағы нысандарды атау, олардың қандай дыбыс көзіне жататынын қағаз бетіне түсірулері қажет. Ортаға шығып қорғайды.

Топ-топты бағдаршам арқылы бағалайды . Кейбірлері бағалау себептерін айтады.

Сергіту сәті

Аяқ -қол қимыл-қозғалысы

Жел уілдейді (у-у-у)

Құйын келіп билейді (зу-зу-зу)

Қатты-қатты жел соқты(гу-гу-гу)

Жапырақтар қол соқты(ду-ду)

(от) №3. Тапсырма «Құпия сандық» әдісі

Белсенді оқыту(Зерделеу және зерттеу)

Балмұздақ таяқшалары арқылы бір оқушы ортаға шығып, сандықтан бір зат алып, оның не екенін қалай қолдануға болатынын, одан қандай дыбыс шығатынын, ол қай дыбыс көзіне жататынын айтады.

«Басбармақ»

«Постер құру»

Қағаздар мен түсті қарындаштар.

«Бағдаршам»

Қимыл-қозғалыс жаттығуы

«Құпия сандық»


Ұқсас жұмыстар
Дыбыс жиілігі
Ұлттық ойындар туралы не білемін Э э дыбысы мен әріп
Үү дыбысы мен әрпі туралы ақпарат
Ауадағы дыбыстың таралу жылдамдығы
Ережені жаттау
Төлді қалай шақырады? дауыссыз дыбыстар
Дыбыс және толқындық қозғалыс тарауын қайталау
Дыбыстық құбылыстар жайлы ақпарат
Дауысты дыбыс
К дыбысы және әрпі туралы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz