Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Дыбыс
Пән:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні :
Сынып:
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатыспағандар саны:
Қатысқандар саны:
Жаратылыстану
5 С
1
Сабақ тақырыбы:
Дыбыс
Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары
1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
Сабақ мақсаттары
Дыбыстың табиғи және жасанды көздері
Барлық оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды
көздерін біледі
Көптеген оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды болатынын түсінеді
Кейбір оқушылар: көрсетілген экспериментті өмірде
қолданады
Бағалау критерийлері
-дыбыстың табиғи және жасанды екендігін біледі
-дыбыстың түрлерін ажыратады
Тілдік мақсаттар:
Пәнге тән лексика мен терминология:
Дыбыс - Звук - Sound
аудио бейне арқылы тыңдату
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
-дыбыс көзі
-табиғи және жасанды дыбыс көздері
1 Дыбыстың әріптерден қандай айырмашылығы бар ?
2 Айналамыздан қандай дыбыстарды естуге болады?
3 Адам қандай дыбыстар шығара алады ?
4 Ысқырық не үшін қажет ?
Айтылым , тыңдалым дағдыларын қалыптастыру
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясын негізге ала отырып, оқушыларды
жауапкершілік пен ынтымақтастыққа тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану,математика
АКТ қолдану дағдылары
Слайд жұмыстарын көрсету
Бастапқы білім
1 Жасанды жарық көзін табиғи жарық көзінен ажырата
алады
2 Жарық көзі адамның қолайлы өмір сүруіне қажет екендігін
біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
Сабақтың ортасы
3 мин
8 мин
Психологиялық ахуал
<<Жылулық шеңбері>>
Кел,балалар күлейік, күлкіменен түлейік.
Күлкі көңіл ашады, күліп өмір сүрейік.
(Қане, балалар бір-бірімізге жылы күлкі сыйлайық)
Топқа бөліну. <<Суреттер не болды?>>
1.Табиғи дыбыс көздері тобы
2 .Жасанды дыбыс көздері тобы
Өткен сабақты қайталау
(ж) <<Допты лақтыру>> әдісі арқылы
Белсенді оқыту(Сұрақ қою және талқылау)
Сұрақтар :
-жарық қайдан пайда болады?
-қараңғылық қажет пе ?
-не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері қажет?
-қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың ?
Қараңғы мен жарықтың қажеттілігін толықтырып өту.
Оқушылар бір - бірін отшашу арқылы бағалайды.
(мк) <<Жұмбақ жасыру>>
Естиміз, бірақ көре алмаймыз,
Айтамыз бірақ жаза алмаймыз
Бұл не ? (Дыбыс)
Дыбыс-Звук- sound
-дыбысты ұстауға бола ма ?
-дыбыстың қандай түрлерін білесіңдер?
Балалардың жауаптарын толықтыру. Дыбысты ұстай алмаймыз,тек естиміз. Айналамыздан әр түрлі дыбыстарды естуге болады, ендеше мынадай ойын ойнап жіберейік:
(т) №1 Тапсырма <<Дыбыстарға еліктеу>>.
Белсенді оқыту(Нұсқау беру және айту)
(жел қалай соғады? Қуаныш қалай күледі?
Сағат қалай соғады? Су қалай ағады? Ит қалай үреді? Машина қалай жүреді?) екі топқа сұрақ қойылады, балалар дыбыс түрлерін салып көрсетеді, осы арада олар дыбыстың табиғи және жасанды болатынын өздері анықтайды.
<<Суреттер>>
<<Доп>>
<<Отшашу>>
Слайд көрсету
Аудио жазба арқылы тыңдату
13 мин
2 мин
5 мин
Бірін-бірі <<Бас бармақпен>> бағалайды.
(т)№ 2 Тапсырма <<Постер құру>> әдісі арқылы табиғи және жасанды дыбыс көздерін қағаз бетіне түсіреді, суретін салады.
Белсенді оқыту(бекіту және қолданысқа енгізу)
Оқушыларға айтылыммен мәтін мазмұнын сипаттау. Ондағы нысандарды атау,олардың қандай дыбыс көзіне жататынын қағаз бетіне түсірулері қажет. Ортаға шығып қорғайды.
Топ-топты бағдаршам арқылы бағалайды. Кейбірлері бағалау себептерін айтады.
Сергіту сәті
Аяқ - қол қимыл-қозғалысы
Жел уілдейді (у-у-у)
Құйын келіп билейді (зу-зу-зу)
Қатты-қатты жел соқты(гу-гу-гу)
Жапырақтар қол соқты(ду-ду)
(от) №3. Тапсырма <<Құпия сандық>> әдісі
Белсенді оқыту(Зерделеу және зерттеу)
Балмұздақ таяқшалары арқылы бір оқушы ортаға шығып,сандықтан бір зат алып,оның не екенін қалай қолдануға болатынын , одан қандай дыбыс шығатынын, ол қай дыбыс көзіне жататынын айтады.
<<Басбармақ>>
<<Постер құру>>
Қағаздар мен түсті қарындаштар.
<<Бағдаршам>>
Қимыл-қозғалыс жаттығуы
<<Құпия сандық>>
Бағалау критерийі
Дескриптор
-дыбыстың түрлерін біледі
-табиғи дыбыс көздерінен жасанды дыбыс көздерін ажыратады
-қоршаған ортада дыбыс көздерін ажырата алады және қолдана алады.
Сабақтың соңы
4 мин
Сабақты <<Күлегештер>> тарату арқылы қорытындылау, оқушыларды мадақтау.
Оқушылардың сабақ мақсатына жеткен жетпегендерін күлегештерді <<Алма ағашына>> апарып жапсырады, себептерін өздеріне айтқызу.
<<Күлегештер>>
<<Алма ағашы>>
Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Тапсырма
(табиғи дыбыстарға байланысты шағын әңгіме құрату)
Дереккөздер
(интернет желісінен тақырып бойынша мазмұнды мәтін шығатындай сурет шығарып келу)
Қарқын
(жасанды дыбыс көздеріне сурет салу)
Бағалау
(үлгерім деңгейі жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру, ынталандырып отыру,мақсатқа жете алмаған балалардың уәжін арттырып, одан ары толықтыру жұмыстарын жүргізу)
(т) <<Постер құру>>
Қағазға түрлі-түсті қарындаштармен сурет салу.
Топтар бір - бірлерін бағдаршам арқылы бағалайды
(т) <<Дыбыстарға еліктеу>>
Сұрақтарға жауап беру арқылы, табиғи және жасанды нысандарды анықтау.
Бірін-бірі бас бармақпен бағалайды
(от) <<Құпия сандық>>
Сандық ішіне суреттер,ойыншық түрлері,шыны ыдыс, ысқырық, қуыршақ сияқты заттар салынады.
Күлегештер арқылы бағалау
<<Бас бармақ>> арқылы
(қолдаймын,қолдамаймын) кейбір оқушылардан өз бағалауларын сұрау.
<<Бағдаршам>>арқылы бағалау
<<Бағалау ағашы>> оқушылар себеттегі алма,гүл,жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады,мұндағы:
*Алма-бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп,маңызды болды.
*Гүл- бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.
*Жапырақ- бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.
Оқушылардың отырған орны мен дұрыс отыру дағдысына көңіл бөлу.
Қажетті ресурстарды (шыны ыдыс) абайлап қолдануды бақылау.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні :
Сынып:
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатыспағандар саны:
Қатысқандар саны:
Жаратылыстану
5 С
1
Сабақ тақырыбы:
Дыбыс
Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары
1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
Сабақ мақсаттары
Дыбыстың табиғи және жасанды көздері
Барлық оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды
көздерін біледі
Көптеген оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды болатынын түсінеді
Кейбір оқушылар: көрсетілген экспериментті өмірде
қолданады
Бағалау критерийлері
-дыбыстың табиғи және жасанды екендігін біледі
-дыбыстың түрлерін ажыратады
Тілдік мақсаттар:
Пәнге тән лексика мен терминология:
Дыбыс - Звук - Sound
аудио бейне арқылы тыңдату
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
-дыбыс көзі
-табиғи және жасанды дыбыс көздері
1 Дыбыстың әріптерден қандай айырмашылығы бар ?
2 Айналамыздан қандай дыбыстарды естуге болады?
3 Адам қандай дыбыстар шығара алады ?
4 Ысқырық не үшін қажет ?
Айтылым , тыңдалым дағдыларын қалыптастыру
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясын негізге ала отырып, оқушыларды
жауапкершілік пен ынтымақтастыққа тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану,математика
АКТ қолдану дағдылары
Слайд жұмыстарын көрсету
Бастапқы білім
1 Жасанды жарық көзін табиғи жарық көзінен ажырата
алады
2 Жарық көзі адамның қолайлы өмір сүруіне қажет екендігін
біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
Сабақтың ортасы
3 мин
8 мин
Психологиялық ахуал
<<Жылулық шеңбері>>
Кел,балалар күлейік, күлкіменен түлейік.
Күлкі көңіл ашады, күліп өмір сүрейік.
(Қане, балалар бір-бірімізге жылы күлкі сыйлайық)
Топқа бөліну. <<Суреттер не болды?>>
1.Табиғи дыбыс көздері тобы
2 .Жасанды дыбыс көздері тобы
Өткен сабақты қайталау
(ж) <<Допты лақтыру>> әдісі арқылы
Белсенді оқыту(Сұрақ қою және талқылау)
Сұрақтар :
-жарық қайдан пайда болады?
-қараңғылық қажет пе ?
-не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері қажет?
-қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың ?
Қараңғы мен жарықтың қажеттілігін толықтырып өту.
Оқушылар бір - бірін отшашу арқылы бағалайды.
(мк) <<Жұмбақ жасыру>>
Естиміз, бірақ көре алмаймыз,
Айтамыз бірақ жаза алмаймыз
Бұл не ? (Дыбыс)
Дыбыс-Звук- sound
-дыбысты ұстауға бола ма ?
-дыбыстың қандай түрлерін білесіңдер?
Балалардың жауаптарын толықтыру. Дыбысты ұстай алмаймыз,тек естиміз. Айналамыздан әр түрлі дыбыстарды естуге болады, ендеше мынадай ойын ойнап жіберейік:
(т) №1 Тапсырма <<Дыбыстарға еліктеу>>.
Белсенді оқыту(Нұсқау беру және айту)
(жел қалай соғады? Қуаныш қалай күледі?
Сағат қалай соғады? Су қалай ағады? Ит қалай үреді? Машина қалай жүреді?) екі топқа сұрақ қойылады, балалар дыбыс түрлерін салып көрсетеді, осы арада олар дыбыстың табиғи және жасанды болатынын өздері анықтайды.
<<Суреттер>>
<<Доп>>
<<Отшашу>>
Слайд көрсету
Аудио жазба арқылы тыңдату
13 мин
2 мин
5 мин
Бірін-бірі <<Бас бармақпен>> бағалайды.
(т)№ 2 Тапсырма <<Постер құру>> әдісі арқылы табиғи және жасанды дыбыс көздерін қағаз бетіне түсіреді, суретін салады.
Белсенді оқыту(бекіту және қолданысқа енгізу)
Оқушыларға айтылыммен мәтін мазмұнын сипаттау. Ондағы нысандарды атау,олардың қандай дыбыс көзіне жататынын қағаз бетіне түсірулері қажет. Ортаға шығып қорғайды.
Топ-топты бағдаршам арқылы бағалайды. Кейбірлері бағалау себептерін айтады.
Сергіту сәті
Аяқ - қол қимыл-қозғалысы
Жел уілдейді (у-у-у)
Құйын келіп билейді (зу-зу-зу)
Қатты-қатты жел соқты(гу-гу-гу)
Жапырақтар қол соқты(ду-ду)
(от) №3. Тапсырма <<Құпия сандық>> әдісі
Белсенді оқыту(Зерделеу және зерттеу)
Балмұздақ таяқшалары арқылы бір оқушы ортаға шығып,сандықтан бір зат алып,оның не екенін қалай қолдануға болатынын , одан қандай дыбыс шығатынын, ол қай дыбыс көзіне жататынын айтады.
<<Басбармақ>>
<<Постер құру>>
Қағаздар мен түсті қарындаштар.
<<Бағдаршам>>
Қимыл-қозғалыс жаттығуы
<<Құпия сандық>>
Бағалау критерийі
Дескриптор
-дыбыстың түрлерін біледі
-табиғи дыбыс көздерінен жасанды дыбыс көздерін ажыратады
-қоршаған ортада дыбыс көздерін ажырата алады және қолдана алады.
Сабақтың соңы
4 мин
Сабақты <<Күлегештер>> тарату арқылы қорытындылау, оқушыларды мадақтау.
Оқушылардың сабақ мақсатына жеткен жетпегендерін күлегештерді <<Алма ағашына>> апарып жапсырады, себептерін өздеріне айтқызу.
<<Күлегештер>>
<<Алма ағашы>>
Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Тапсырма
(табиғи дыбыстарға байланысты шағын әңгіме құрату)
Дереккөздер
(интернет желісінен тақырып бойынша мазмұнды мәтін шығатындай сурет шығарып келу)
Қарқын
(жасанды дыбыс көздеріне сурет салу)
Бағалау
(үлгерім деңгейі жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру, ынталандырып отыру,мақсатқа жете алмаған балалардың уәжін арттырып, одан ары толықтыру жұмыстарын жүргізу)
(т) <<Постер құру>>
Қағазға түрлі-түсті қарындаштармен сурет салу.
Топтар бір - бірлерін бағдаршам арқылы бағалайды
(т) <<Дыбыстарға еліктеу>>
Сұрақтарға жауап беру арқылы, табиғи және жасанды нысандарды анықтау.
Бірін-бірі бас бармақпен бағалайды
(от) <<Құпия сандық>>
Сандық ішіне суреттер,ойыншық түрлері,шыны ыдыс, ысқырық, қуыршақ сияқты заттар салынады.
Күлегештер арқылы бағалау
<<Бас бармақ>> арқылы
(қолдаймын,қолдамаймын) кейбір оқушылардан өз бағалауларын сұрау.
<<Бағдаршам>>арқылы бағалау
<<Бағалау ағашы>> оқушылар себеттегі алма,гүл,жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады,мұндағы:
*Алма-бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп,маңызды болды.
*Гүл- бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.
*Жапырақ- бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.
Оқушылардың отырған орны мен дұрыс отыру дағдысына көңіл бөлу.
Қажетті ресурстарды (шыны ыдыс) абайлап қолдануды бақылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz