Жасанды жарық көзі дегеніміз не

Пән:Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3А

Күні:

Сынып: 1

Сабақ ұзақтылығы :40

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Жасанды жарық көзі дегеніміз не?
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: 1. 5. 2. 2 Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Ойлау дағдыларының деңгейлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Білу және тусіну, қолдану
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату.

Барлық оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін ажыратады.

Көптеген оқушылар:жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі

Кейбір оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін анықтайды

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Адам өмірдегі жасанды жарық көзінің маңыздылығын түсінеді.

Оқушылар адамның қандай жасанды жарық көздерін қолданатының біледі

Оқушылар өз отбасында қолданатын жасанды жарық көздерінің суретіне қарап ажырата алады.

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: «Мәңгілік ел» идеясын басшылыққа ала отырып жарық көздерін тиімді пайдалануға тәрбиелеу
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Көркем еңбек
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Мұғалім дағдысы :Аудио жазба

Оқушы дағдысы :

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Тілдік құзыреттілік
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Пәндік лексика мен терминалогия.

Жарық көзі, жасанды жарық көзі

Табиғи жарық көзі дегенді қалай түсінесіңдер?

Жарық көз нешеге бөлінгенің тап?

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Бастапқы білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Табиғи және жасанды жарық көздерін біледі, оларды атай алады
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Сабақ барысы
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақ 40 минутқа жоспарланған

Ресурстар
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40:

Сабақтың басы

2 минут

5-минут

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақты өткен тақырыпты қайталаудан бастау. ( Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі)

(Ұ) Оқушылардан «Балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы сұрақтар қою.

-Тәуліктің қай мезгілінде жарық, қай кезінде қараңғы болады?

-Жарық пен қараңғылықтың қандай ерекшіліктері бар?

Бағалау: жұлдызшылар беру арқылы

Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

Мейлі мен толық болайын,

Мейлі мен арық болайын,

Мейлі мен биік болайын

Мен мынандай Баламын Мынандай балалар

Қандай болады?

Жақсы оқиды, олай болса біліміздің толықтырайық

Шаттық шеңбері

Жұлдызшылар
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40:
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40:

Сабақтың ортасы

5минут

1 минут

7 минут

7 минут

6минут

5минут

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «нұсқау беру және айту» әдісі

(Т) 1-топ үйдегі жарық көзін ата

2-топ мектептегі жарық көзін ата

3-топ бақылаушы

Бағалау іс-қимыл шапалақ

Сергіту сәті

Тапсырма№1

( Ж ) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау»әдісі.

саралау әдісінің «тапсырма»тәсілі.

Оқушылардың қабілетіне қарай қосымша тапсырма беру. Түнде жұмыс істейтін адамдар қандай жарық көзін пайдаланатынын айт

«Жарық көзі» ойының өткізу әр топта жарық көздері бейнелеген бірдей үлестірмелі парақшалар үлестірем. Оқушылар жұппен тақтаға шығып, суреттерін жасанды және табиғи көздері деп, екі топқа тотастырады.

Бағалау: Жұптар бір-бірін дұрыс жауаптарына қарай жест (бас бармақ) арқылы бағалайды.

Тапсырма№2

(Ұ) Белсенді оқытудың «зерттеу және зерделеу» әдісі.

(саралау әдісінің «қарқын» тәсілі. )

Оқушылардың қабілетіне қарай қосымша тапсырма беру Фота суреттердегі жарық көздерін құрастыр және салыстыр

Табиғи жарық көзерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қорша

Бағалау : тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды мөр арқылы жекелей бағаланады

Тапсырма№3

(Ж) Саралау әдісінің «Тапсырма» тәсілі. Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарық көздері қандай мақсаттарда қолданылып тұр? Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз. Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға болады? Мысал келтіріңіз.

Бағалау: жұптар өздерінің берген жауаптарына қарай жест (от шашу) арқылы өзара бағаланады.

Тапсырма№4

(Т) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» тәсілі.

Саралау әдісінің «Қортынды» тәсілі.

Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма беру

Суреттегі заттар мен сөз тіркестерін бағытпен сәйкестендіріндер

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0f/%D0%A3%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B8.jpg https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Gluehlampe_01_KMJ.png https://bashny.net/uploads/images/00/00/01/2015/11/13/7913fec32c.jpg

Жұмыс орның жарықтандыру үшін Бөлмені жарықтандыру үшін, көшені жарықтандыру үшін

Жасанды жарық көзі не үшін қажет?бақылау жасап оны кестеге толтыр

:
:
:
:

Бағалау: Тапсырманың жауабына топ өздері талқылап, өз ара күлегештер арқылы бағалау жүргізеді.

Жасанды жарық көзінің атауы
Не үшін қажет?

Бағалау критерий

Жасанды жарық қөздерін тауып жазады.

-Жасанды жарық көздерін таба алады.

-Атауларын жаза алады.

Сергіту сәті Үлестірмел парақша Мөр Сурет
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3АКүні:Сынып: 1Сабақ ұзақтылығы :40:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны

Ұқсас жұмыстар
Табиғи жарық көздері дегеніміз не
Ток күші, кернеу және кедергі. 8 сынып
Дыбыс
Жарық не үшін қажет
Ғарышқа ұшу
Сызба. Нәрсеге қарап сурет салу
Оқушыларды сауатты сурет салуға үйрету
Ғарыш дегеніміз не ( Ашық сабақ )
Заттарды өзіне қарап бейнелету арқылы суатты сурет салуға үйрету
Дененің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz