Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жасанды жарық көзі дегеніміз не

Пән:Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3А

Күні:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтылығы :40
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жасанды жарық көзі дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.5.2.2 Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату

Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және тусіну ,қолдану
Сабақтың мақсаттары

Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату.
Барлық оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін ажыратады.
Көптеген оқушылар:жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі
Кейбір оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін анықтайды
Бағалау критерийлері
Адам өмірдегі жасанды жарық көзінің маңыздылығын түсінеді.
Оқушылар адамның қандай жасанды жарық көздерін қолданатының біледі
Оқушылар өз отбасында қолданатын жасанды жарық көздерінің суретіне қарап ажырата алады.
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясын басшылыққа ала отырып жарық көздерін тиімді пайдалануға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалім дағдысы:Аудио жазба
Оқушы дағдысы:
Тілдік құзыреттілік
Пәндік лексика мен терминалогия.
Жарық көзі ,жасанды жарық көзі
Табиғи жарық көзі дегенді қалай түсінесіңдер?
Жарық көз нешеге бөлінгенің тап?
Бастапқы білім
Табиғи және жасанды жарық көздерін біледі, оларды атай алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақ 40 минутқа жоспарланған
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут

5-минут
Психологиялық ахуалды қалыптастыру.
Мейлі мен толық болайын,
Мейлі мен арық болайын,
Мейлі мен биік болайын
Мен мынандай Баламын!!!!!!!!!! Мынандай балалар
Қандай болады?
Жақсы оқиды,олай болса біліміздің толықтырайық
Сабақты өткен тақырыпты қайталаудан бастау. (Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі)
(Ұ) Оқушылардан <<Балмұздақ таяқшасын>> таңдау арқылы сұрақтар қою.
-Тәуліктің қай мезгілінде жарық,қай кезінде қараңғы болады?
-Жарық пен қараңғылықтың қандай ерекшіліктері бар?
Бағалау: жұлдызшылар беру арқылы

Шаттық шеңбері

Жұлдызшылар
Сабақтың ортасы
5минут

1 минут

7 минут

7 минут

6минут

5минут

Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың <<нұсқау беру және айту>> әдісі
(Т) 1-топ үйдегі жарық көзін ата
2-топ мектептегі жарық көзін ата
3-топ бақылаушы
Бағалау іс-қимыл шапалақ

Сергіту сәті

Тапсырма№1
(Ж)Белсенді оқытудың <<Түсіндіру және сипаттау>>әдісі.
саралау әдісінің <<тапсырма>>тәсілі.
Оқушылардың қабілетіне қарай қосымша тапсырма беру. Түнде жұмыс істейтін адамдар қандай жарық көзін пайдаланатынын айт
<<Жарық көзі>> ойының өткізу әр топта жарық көздері бейнелеген бірдей үлестірмелі парақшалар үлестірем.Оқушылар жұппен тақтаға шығып,суреттерін жасанды және табиғи көздері деп,екі топқа тотастырады.
Бағалау: Жұптар бір-бірін дұрыс жауаптарына қарай жест (бас бармақ) арқылы бағалайды.

Тапсырма№2
(Ұ) Белсенді оқытудың <<зерттеу және зерделеу>> әдісі.
(саралау әдісінің <<қарқын>> тәсілі.)
Оқушылардың қабілетіне қарай қосымша тапсырма беру Фота суреттердегі жарық көздерін құрастыр және салыстыр
Табиғи жарық көзерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен,жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қорша
Бағалау: тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды мөр арқылы жекелей бағаланады

Тапсырма№3
(Ж) Саралау әдісінің <<Тапсырма>> тәсілі. Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарық көздері қандай мақсаттарда қолданылып тұр? Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз. Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға болады? Мысал келтіріңіз.
Бағалау: жұптар өздерінің берген жауаптарына қарай жест (от шашу) арқылы өзара бағаланады.

Тапсырма№4
(Т)Белсенді оқытудың <<Бекіту және қолданысқа енгізу>> тәсілі.
Саралау әдісінің <<Қортынды>> тәсілі.
Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма беру
Суреттегі заттар мен сөз тіркестерін бағытпен сәйкестендіріндер

Жұмыс орның жарықтандыру үшін Бөлмені жарықтандыру үшін, көшені жарықтандыру үшін
Жасанды жарық көзі не үшін қажет?бақылау жасап оны кестеге толтыр
Жасанды жарық көзінің атауы
Не үшін қажет?

Бағалау критерий
Жасанды жарық қөздерін тауып жазады.
-Жасанды жарық көздерін таба алады.
-Атауларын жаза алады.
Бағалау: Тапсырманың жауабына топ өздері талқылап, өз ара күлегештер арқылы бағалау жүргізеді.

Сенің бұл берген жаламинатуабың екі сөйлемнен түрады. Олар сөйлеуі құрайды.

Сергіту сәті

Үлестірмел парақша

Мөр

Сурет

Сабақтың соңы

Рефлексия
2 минут

Оқушылар <<Еркін микрофон>> әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

Саралау
Бағалау
Қауіпсіздік ережесі
Саралау әдісінің <<Тапсырма>> тәсілі.Оқушы жасанды жарық коздерін қима қағаздардан топтастыру.
Саралау әдісінің <<Қарқын>> тәсілі оқушы сыныптағы жасанды жарық көздерін тауып сипаттау.
Саралау әдісінің <<Дереккөздер>> тәсілі Оқушыға әр түрлі фото суреттерден жасанды суреттерді табу.
Жұлдызшылар ,жест(бас бармақ),мөр беру ,от шашу
күлегеш

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы қарындаштарды дұрыс ұстау және ермексаздың зияның ескерту

Ұқсас жұмыстар
Табиғи жарық көздері дегеніміз не
Ток күші, кернеу және кедергі. 8 сынып
Дыбыс
Жарық не үшін қажет
Ғарышқа ұшу
Сызба. Нәрсеге қарап сурет салу
Оқушыларды сауатты сурет салуға үйрету
Ғарыш дегеніміз не ( Ашық сабақ )
Заттарды өзіне қарап бейнелету арқылы суатты сурет салуға үйрету
Дененің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Пәндер