Жасанды жарық көзі дегеніміз не

Пән:Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3А
Күні:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтылығы :40
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату.
Барлық оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін ажыратады.
Көптеген оқушылар:жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі
Кейбір оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін анықтайды
Адам өмірдегі жасанды жарық көзінің маңыздылығын түсінеді.
Оқушылар адамның қандай жасанды жарық көздерін қолданатының біледі
Оқушылар өз отбасында қолданатын жасанды жарық көздерінің суретіне қарап ажырата алады.
Мұғалім дағдысы :Аудио жазба
Оқушы дағдысы :
Пәндік лексика мен терминалогия.
Жарық көзі, жасанды жарық көзі
Табиғи жарық көзі дегенді қалай түсінесіңдер?
Жарық көз нешеге бөлінгенің тап?
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақ 40 минутқа жоспарланған
Сабақтың басы
2 минут
5-минут
Сабақты өткен тақырыпты қайталаудан бастау. ( Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі)
(Ұ) Оқушылардан «Балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы сұрақтар қою.
-Тәуліктің қай мезгілінде жарық, қай кезінде қараңғы болады?
-Жарық пен қараңғылықтың қандай ерекшіліктері бар?
Бағалау: жұлдызшылар беру арқылы
Психологиялық ахуалды қалыптастыру.
Мейлі мен толық болайын,
Мейлі мен арық болайын,
Мейлі мен биік болайын
Мен мынандай Баламын Мынандай балалар
Қандай болады?
Жақсы оқиды, олай болса біліміздің толықтырайық
Шаттық шеңбері
ЖұлдызшыларСабақтың ортасы
5минут
1 минут
7 минут
7 минут
6минут
5минут
Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «нұсқау беру және айту» әдісі
(Т) 1-топ үйдегі жарық көзін ата
2-топ мектептегі жарық көзін ата
3-топ бақылаушы
Бағалау іс-қимыл шапалақ
Сергіту сәті
Тапсырма№1
( Ж ) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау»әдісі.
саралау әдісінің «тапсырма»тәсілі.
Оқушылардың қабілетіне қарай қосымша тапсырма беру. Түнде жұмыс істейтін адамдар қандай жарық көзін пайдаланатынын айт
«Жарық көзі» ойының өткізу әр топта жарық көздері бейнелеген бірдей үлестірмелі парақшалар үлестірем. Оқушылар жұппен тақтаға шығып, суреттерін жасанды және табиғи көздері деп, екі топқа тотастырады.
Бағалау: Жұптар бір-бірін дұрыс жауаптарына қарай жест (бас бармақ) арқылы бағалайды.
Тапсырма№2
(Ұ) Белсенді оқытудың «зерттеу және зерделеу» әдісі.
(саралау әдісінің «қарқын» тәсілі. )
Оқушылардың қабілетіне қарай қосымша тапсырма беру Фота суреттердегі жарық көздерін құрастыр және салыстыр
Табиғи жарық көзерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қорша
Бағалау : тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды мөр арқылы жекелей бағаланады
Тапсырма№3
(Ж) Саралау әдісінің «Тапсырма» тәсілі. Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарық көздері қандай мақсаттарда қолданылып тұр? Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз. Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға болады? Мысал келтіріңіз.
Бағалау: жұптар өздерінің берген жауаптарына қарай жест (от шашу) арқылы өзара бағаланады.
Тапсырма№4
(Т) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» тәсілі.
Саралау әдісінің «Қортынды» тәсілі.
Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма беру
Суреттегі заттар мен сөз тіркестерін бағытпен сәйкестендіріндер
Жұмыс орның жарықтандыру үшін Бөлмені жарықтандыру үшін, көшені жарықтандыру үшін
Жасанды жарық көзі не үшін қажет?бақылау жасап оны кестеге толтыр
Бағалау: Тапсырманың жауабына топ өздері талқылап, өз ара күлегештер арқылы бағалау жүргізеді.
Бағалау критерий
Жасанды жарық қөздерін тауып жазады.
-Жасанды жарық көздерін таба алады.
-Атауларын жаза алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz