Жер ғаламшарының көрінісі

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3В
Күні:
Сынып: 1 сынып
Сабақтың ұзақтығы 40минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде түсіндіру.
Барлық оқушылар: Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі.
Көптеген оқушылар: Жасанды жер ғаламшарының моделіне сүйене отырып, жердің пішінің анықтайды.
Кейбір оқушы: Алған білімдерін өмірде қолдана алады.
- Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі.
- Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтайды, жасанды жер ғаламшарының моделін сипаттайды.
Оқушылар жердің шарға ұқсайтыны туралы өз ойын айтады (айтылым)
Лексика мен терминология: Ғаламшар-планета-planet,
Жер - Земля - Earth
Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар.
- Жердің пішіні қандай?
- Шарға ұқсас заттарды ата.
Мұғалімнің дағдысы: Интербелсенді тақта https://www. youtube. com/watch?v=wg6jh2aY27Q
Оқушының дағдысы:
Сабақтың басы
2 минут
4 минут
10 минут
(Ұ) . Психологиялық дайындық:
Ортақ мекен жер шары,
Төбемізде бір аспан.
Бір сыныпқа жиналып
Достығымыз жарасқан.
Өткенді еске түсіру.
1. (Ж ) Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдісі. Миға шабуыл.
«Пинг-понг» тәсілі- сурет және атауды сәйкестендіреді. Оқушыларға сурет және атауы жазылған парақтар таратылады. Олар өз жұбын табады және сөздің мағынасын түсіндіреді: телескоп, зымыран, жер серігі, Байқоңыр, дүрбі, расытхана (кәсіп туралы айту) Жасалған жұмыстарын көршілерімен аустырып, бір-бірлерін тексереді.
Бағалау: берген жауаптарына қарай жұптар бір-біріне күлегештерді береді.
2. (Ұ) Жаңа сабаққа дайындық
Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» «Қызық екен» тәсілі. ( Саралаудың «Тапсырма» тәсілі ) оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту.
-Балалар жер пішішні қандай, білесіздерме?
-Оқушының жауабы.
Ерте заман адамдарын Жер ғаламшарының пішіні қандай екені жөніндегі ой толғандырған.
Ежелгі гректер біздің ғаламшарды жауынгер қалқаны сияқты дөңес деп есептеген. Ал оның шетін Мұхит шайып тұрады деп ойлаған.
Ежелгі Қытайда Жерді тегіс тіктөртбұрыш ретінде қабылдаған. Ал астында аласұрған айдаһар бар деп ойлаған.
Ежелгі Үндістан халқы Жерді үш піл көтеріп тұрған жартылай сфера ретінде елестеткен. Ал пілдер тасбақаның үстінде орналасқан, ал тасбақа мұхитта жүзіп келе жатыр деген тұжырым болған.
Ежелгі адамдар Жер үш киттің үстінде орналасқан деп есептеген
Интербелсенді тақта
Қима қағаздар
Қызықты деректер, интербелсенді тақта
Сабақтың ортасы
4 минут
Сергіту сәті:
2 минут
Пәнаралық байланыс:
Орыс тілі
6 минут
Сабақтың соңы
4 минут
Сабақты қорыту
8 минут
3. (Т) Тапсырма: Белсенді оқытудың «Зерделеу және зерттеу» әдісі.
« 3 таяқша(сұрақ, жауап, пікір) » әдісі.
Ал енді осыны дәлелдеп көрейік.
Кемені партаның үстімен жүргізіп көріңіздер.
-Кеме қозғалғанда оны тұтас көруге бола ма?
Енді сол кемені доптың үстімен жүргізіңіз.
Оқушылардың пікірі.
Бағалау: Топтар бір-бірін берген жауаптарына қарай « жест» (шапалақ) арқылы бағалайды.
Бейне ролик (планеталар биі)
4. (Ұ) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі. «Шындық па, жалған ба?» тәсілі.
Жалпақ Жер.
Оқушылардың назарын суретке аудару. Ежелде адамдардың Жер ғаламшарын қалай елестеткенін еске түсіру. Неге олай ойлағаны туралы сұрау. Оқушылармен тәжірибелік жұмыс жүргізу: қолдарына жалпақ тәрелке алып, үстіне ұсақ адамдар мен жан-жануарлардың макеттерін орналастыруды ұсыну. Егер Жер осындай пішінді болса, қалай болар еді? - деген жетелеу сұрағын қою. Ертеде адамдар осы тәрелкедегі сияқты жердің шетіне шығып кетсе, онда басқа аймаққа өтіп кетеді, немесе құлап кетеміз деп ойлағаны туралы айту.
Бағалау: Оқушылар өздері бір-біріне жұлдызшалар беру арқылы баға береді.
5. (Ө. Қ) Белсенді оқытудың «Қорытынды шығару және есте сақтау» әдісі . «Ойлан, тап» . ( Саралаудың «Тапсырма»тәсілі. ) Суреттен Жердің пішініне ұқсас затты тауып, белгіле және сипатта() .
Сипаттау тапсырмасында, балмұздақ таяқшасын таңдау арқылы бірнеше оқушыдан сұрау .
Бағалау: дескрипторға сүйене отырып бағалау, дұрыс орындаған оқушыларға күлегештер беру.
6. (Ұ, МК) Белсенді оқытудың «Рефлексия және бағамдау» тәсілі.
«Ойлан да, ойыңмен бөліс» әдісі. Жер ғаламшарын боя
(Саралаудың «Қарқын»тәсілі. «Кім жылдам» ойыны) .
Жақындап келе жатқан кемені ең алдымен кім көре алады: теңіз жағасында тұрған адам ба, әлде биік ағаштың басында отырған адам ба?(Оқушылар пікірін тыңдау)
Тәжірибенің соңында оқушыларға Жердің шар тәріздес екенін дәлелдеу үшін ғарыштан түсірілген фотосуретті көрсету.
Құрлықтарды қоңыр және жасыл түске боя.
Теңіз бен мұхиттарды көк түске боя.
Бағалау: Өздігінен тұжырым жасауға ұмтылған балаларды мақтап,
оқушылардың шеңберді глобусқа ұқсатып бояғанын от шашу арқылы бағалаймын.
Бағалау критериі:
Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі.
Дескриптор:
Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын анықтай алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz