Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жер ғаламшарының көрінісі

|Пән: Жаратылыстану |Мектеп: |
| |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Ұзақ мерзімді жоспар |Қатысқандар саны: |
|бөлімі:3В |Қатыспағандар саны: |
| | |
|Күні: | |
| | |
|Сынып: 1 сынып | |
|Сабақтың ұзақтығы | |
|40минут | |
|Сабақтың тақырыбы |Жер ғаламшарының көрінісі |
|Оқу мақсаттары |1.4.1.1 жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау|
|Сабақ мақсаттары |Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы жердің пішінін оның|
| |жасанды моделі негізінде түсіндіру. |
| |Барлық оқушылар: Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. |
| |Көптеген оқушылар: Жасанды жер ғаламшарының моделіне сүйене |
| |отырып,жердің пішінің анықтайды. |
| |Кейбір оқушы: Алған білімдерін өмірде қолдана алады. |
|Бағалау критерийлері |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтайды,жасанды жер |
| |ғаламшарының моделін сипаттайды. |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар жердің шарға ұқсайтыны туралы өз ойын айтады |
| |(айтылым) |
| |Лексика мен терминология:Ғаламшар-планета-planet, |
| |Жер – Земля - Earth |
| |Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар. |
| |- Жердің пішіні қандай? |
| |- Шарға ұқсас заттарды ата. |
|Құндылықтарды дарыту |«Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, |
| |оқушыларға табиғатты қорғауға тәрбиелеу. |
|Пәнаралық байланыстар|Математика. Көркем еңбек. |
|АКТ қолдану дағдылары|Мұғалімнің дағдысы:Интербелсенді тақта |
| |https://www.youtube.com/watch?v=wg6jh2aY27Q |
| |Оқушының дағдысы: |
|Бастапқы білім |Ғарыштың не екенін біледі. |
| |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың жоспарланған|Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер | |
|кезеңдері | |Ресурстар |
|Сабақтың басы | (Ұ). Психологиялық дайындық: | |
|2 минут |Ортақ мекен жер шары, | |
| |Төбемізде бір аспан. |Интербелсенді |
| |Бір сыныпқа жиналып |тақта |
| |Достығымыз жарасқан. | |
| | | |
|4 минут |Өткенді еске түсіру. | |
| |1.(Ж) Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және | |
| |айту» әдісі. Миға шабуыл. | |
| |«Пинг-понг» тәсілі- сурет және атауды | |
| |сәйкестендіреді. Оқушыларға сурет және | |
| |атауы жазылған парақтар таратылады. Олар өз| |
| |жұбын табады және сөздің мағынасын |Қима қағаздар |
| |түсіндіреді: телескоп, зымыран, жер серігі,| |
| |Байқоңыр, дүрбі, расытхана (кәсіп туралы | |
| |айту) Жасалған жұмыстарын көршілерімен | |
| |аустырып, бір-бірлерін тексереді. | |
| |Бағалау:берген жауаптарына қарай жұптар | |
| |бір-біріне күлегештерді береді. | |
| | | |
|10 минут |2.(Ұ) Жаңа сабаққа дайындық | |
| |Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау»|Қызықты |
| |«Қызық екен» тәсілі.(Саралаудың «Тапсырма» |деректер,интербе|
| |тәсілі)оқушылардың есте сақтау қабілетін |лсенді тақта |
| |дамыту. | |
| |-Балалар жер пішішні қандай, білесіздерме? | |
| |-Оқушының жауабы. | |
| |Ерте заман адамдарын Жер ғаламшарының | |
| |пішіні қандай екені жөніндегі ой | |
| |толғандырған. | |
| |Ежелгі гректер біздің ғаламшарды жауынгер | |
| |қалқаны сияқты дөңес деп есептеген. Ал оның| |
| |шетін Мұхит шайып тұрады деп ойлаған. | |
| |Ежелгі Қытайда Жерді тегіс тіктөртбұрыш | |
| |ретінде қабылдаған. Ал астында аласұрған | |
| |айдаһар бар деп ойлаған. | |
| |Ежелгі Үндістан халқы Жерді үш піл көтеріп | |
| |тұрған жартылай сфера ретінде елестеткен. | |
| |Ал пілдер тасбақаның үстінде орналасқан, ал| |
| |тасбақа мұхитта жүзіп келе жатыр деген | |
| |тұжырым болған. | |
| |Ежелгі адамдар Жер үш киттің үстінде | |
| |орналасқан деп есептеген | |
|Сабақтың ортасы |3.(Т)Тапсырма: Белсенді оқытудың «Зерделеу | |
|4 минут |және зерттеу» әдісі. | |
| |«3 таяқша(сұрақ,жауап,пікір)» әдісі. | |
| |Ал енді осыны дәлелдеп көрейік. |Доп, қағаз кеме|
| |Кемені партаның үстімен жүргізіп | |
| |көріңіздер. | |
| |-Кеме қозғалғанда оны тұтас көруге бола ма?| |
| |Енді сол кемені доптың үстімен жүргізіңіз. | |
| |Оқушылардың пікірі. | |
| |Бағалау:Топтар бір-бірін берген жауаптарына| |
| |қарай « жест» (шапалақ) арқылы бағалайды. | |
| | | |
| |Бейне ролик (планеталар биі) |Интербелсенді |
|Сергіту сәті: | |тақта.https://ww|
|2 минут | |w.youtube.com/wa|
|Пәнаралық байланыс: | |tch?v=wg6jh2aY27|
|Орыс тілі | |Q |
| | | |
|6 минут |4.(Ұ)Белсенді оқытудың «Бекіту және | |
| |қолданысқа енгізу» әдісі. «Шындық па, | |
| |жалған ба?» тәсілі. | |
| |Жалпақ Жер. | |
| | | |
| |Оқушылардың назарын суретке аудару. Ежелде | |
| |адамдардың Жер ғаламшарын қалай | |
| |елестеткенін еске түсіру. Неге олай | |
| |ойлағаны туралы сұрау. Оқушылармен | |
| |тәжірибелік жұмыс жүргізу: қолдарына жалпақ|Суреттер,тәрелке|
| |тәрелке алып, үстіне ұсақ адамдар мен |,ұсақ адамдармен|
| |жан-жануарлардың макеттерін орналастыруды |жануарлардың |
| |ұсыну. Егер Жер осындай пішінді болса, |макеттері,суретт|
| |қалай болар еді? – деген жетелеу сұрағын |ер |
| |қою. Ертеде адамдар осы тәрелкедегі сияқты | |
| |жердің шетіне шығып кетсе, онда басқа | |
| |аймаққа өтіп кетеді, немесе құлап кетеміз | |
| |деп ойлағаны туралы айту. | |
| |Бағалау: Оқушылар өздері бір-біріне | |
| |жұлдызшалар беру арқылы баға береді. | |
| | | |
| |5.(Ө.Қ) Белсенді оқытудың «Қорытынды шығару| |
| |және есте сақтау» әдісі . «Ойлан,тап» . | |
| |(Саралаудың «Тапсырма»тәсілі.) Суреттен | |
| |Жердің пішініне ұқсас затты тауып, белгіле | |
| |және сипатта(Π). |Қима қағаздар |
|Сабақтың соңы | | |
|4 минут | | |
| |Бағалау критериі: | |
| |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. | |
| |Дескриптор: | |
| |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын анықтай | |
| |алады. | |
| | | |
| | | |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін | |
| |анықтайды,жасанды жер ғаламшарының моделін | |
| |сипаттайды | |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтай | |
| |алады,жасанды жер ғаламшарының моделін | |
| |сипаттай алады. | |
| | | |
| |Сипаттау тапсырмасында, балмұздақ таяқшасын| |
| |таңдау арқылы бірнеше оқушыдан сұрау. | |
| | | |
| |Бағалау: дескрипторға сүйене отырып | |
| |бағалау, дұрыс орындаған оқушыларға | |
| |күлегештер беру. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |6.(Ұ,МК)Белсенді оқытудың «Рефлексия және | |
| |бағамдау» тәсілі. | |
| |«Ойлан да,ойыңмен бөліс»  әдісі. Жер | |
| |ғаламшарын боя | |
| |(Саралаудың «Қарқын»тәсілі. «Кім жылдам» | |
| |ойыны). | |
| |Жақындап келе жатқан кемені ең алдымен кім | |
| |көре алады: теңіз жағасында тұрған адам | |
| |ба, әлде биік ағаштың басында отырған адам | |
| |ба?(Оқушылар пікірін тыңдау) | |
| |Тәжірибенің соңында оқушыларға Жердің шар | |
| |тәріздес екенін дәлелдеу үшін ғарыштан | |
|Сабақты қорыту |түсірілген фотосуретті көрсету. | |
|8 минут | | |
| |Құрлықтарды қоңыр және жасыл түске боя. | |
| |Теңіз бен мұхиттарды көк түске боя. | |
| | | |
| | |Жер ғаламшары |
| |Бағалау:Өздігінен тұжырым жасауға ұмтылған |ның фотосуретті,|
| |балаларды мақтап, |қағаз кеме |
| |оқушылардың шеңберді глобусқа ұқсатып | |
| |бояғанын от шашу арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Саралау |Бағалау |Денсаулық және |
| | |қауіпсіздік |
| | |техникасының |
| | |сақталуы |
|(1)Саралаудың |1-тапсырма. Берген жауаптарына қарай жұптар|Тапсырма |
|«Тапсырма»тәсілі. |бір-біріне күлегештер береді. |барысында |
|Журналдан Жер |2-тапсырма.Топтар бір-бірін берген |қолданылатын |
|ғаламшарына ұқсайтын |жауаптарына қарай « жест» (шапалақ) арқылы |құрал-жабдықтары|
|денелерді тап. |бағалайды |н қолдану |
|Саралаудың «Тапсырма»|3-тапсырма. Әр кім өз-өздеріне мадақтау сөз|барысында |
|тәсілі |айтады. |қауіпсіздік |
|Негештің хаты |4-тапсырма. Оқушылар өздері бір-біріне |ережесін еске |
|Негештің хатындағы |жұлдызшалар беру арқылы баға береді. |түсіру. |
|жасырылған сөзді тап.|5-тапсырма. Өздігінен тұжырым жасауға | |
|Қандай сөз шықты? |ұмтылған балаларды мақтап,оқушылардың | |
|Сөйлемді аяқтап жаз. |шеңберді глобусқа ұқсатып бояғанын от | |
|ООООООООООЖОООООООООО|шашу арқылы бағалаймын. | |
|ЕОООООООООООР | | |
|Оқушыларға тапқан | | |
|сөзін үш тілде | | |
|айтқызу. | | |
|Шар –шар- ball, Жер –| | |
|Земля – Earth | | |
|__бұл____________ | | |
| | | |
|Бағалау: Жұптар | | |
|бір-бірін тексеру | | |
|арқылы бағалайды. | | |
| | | |
|(2)Саралаудың | | |
|«Қарқын»тәсілі. «Кім | | |
|жылдам» ойыны. | | |
|Шарға ұқсас заттарды | | |
|ата. | | |

Ұқсас жұмыстар
Қуат
Глобусты қалай қолданады
Денелер арасындағы гравитациялық күштер
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақ барысы
Биосфера құрамы. биосферадағы тірі организмдердің қызметі. биосфераның, ноосфераның пайда болуы және дамуы
Тапсырма бойынша бағалау
Командаға сұрақ
Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдерін оқушыларға меңгерту
Біріккен сөздер жайлы ақпарат
Алғашқы кітаптардың суреттері
Пәндер