Жер ғаламшарының көрінісі

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3В

Күні:

Сынып: 1 сынып

Сабақтың ұзақтығы 40минут

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Жер ғаламшарының көрінісі
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Оқу мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: 1. 4. 1. 1 жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде түсіндіру.

Барлық оқушылар: Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі.

Көптеген оқушылар: Жасанды жер ғаламшарының моделіне сүйене отырып, жердің пішінің анықтайды.

Кейбір оқушы: Алған білімдерін өмірде қолдана алады.

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
  • Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі.
  • Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтайды, жасанды жер ғаламшарының моделін сипаттайды.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Оқушылар жердің шарға ұқсайтыны туралы өз ойын айтады (айтылым)

Лексика мен терминология: Ғаламшар-планета-planet,

Жер - Земля - Earth

Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар.

- Жердің пішіні қандай?

- Шарға ұқсас заттарды ата.

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: «Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларға табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Математика. Көркем еңбек.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Мұғалімнің дағдысы: Интербелсенді тақта https://www. youtube. com/watch?v=wg6jh2aY27Q

Оқушының дағдысы:

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Бастапқы білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Ғарыштың не екенін біледі.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Сабақтың барысы
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Ресурстар
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут:

Сабақтың басы

2 минут

4 минут

10 минут

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

(Ұ) . Психологиялық дайындық:

Ортақ мекен жер шары,

Төбемізде бір аспан.

Бір сыныпқа жиналып

Достығымыз жарасқан.

Өткенді еске түсіру.

1. (Ж ) Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдісі. Миға шабуыл.

«Пинг-понг» тәсілі- сурет және атауды сәйкестендіреді. Оқушыларға сурет және атауы жазылған парақтар таратылады. Олар өз жұбын табады және сөздің мағынасын түсіндіреді: телескоп, зымыран, жер серігі, Байқоңыр, дүрбі, расытхана (кәсіп туралы айту) Жасалған жұмыстарын көршілерімен аустырып, бір-бірлерін тексереді.

Бағалау: берген жауаптарына қарай жұптар бір-біріне күлегештерді береді.

2. (Ұ) Жаңа сабаққа дайындық

Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» «Қызық екен» тәсілі. ( Саралаудың «Тапсырма» тәсілі ) оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту.

-Балалар жер пішішні қандай, білесіздерме?

-Оқушының жауабы.

Ерте заман адамдарын Жер ғаламшарының пішіні қандай екені жөніндегі ой толғандырған.

Ежелгі гректер біздің ғаламшарды жауынгер қалқаны сияқты дөңес деп есептеген. Ал оның шетін Мұхит шайып тұрады деп ойлаған.

Ежелгі Қытайда Жерді тегіс тіктөртбұрыш ретінде қабылдаған. Ал астында аласұрған айдаһар бар деп ойлаған.

Ежелгі Үндістан халқы Жерді үш піл көтеріп тұрған жартылай сфера ретінде елестеткен. Ал пілдер тасбақаның үстінде орналасқан, ал тасбақа мұхитта жүзіп келе жатыр деген тұжырым болған.

Ежелгі адамдар Жер үш киттің үстінде орналасқан деп есептеген

Интербелсенді тақта

Қима қағаздар

Қызықты деректер, интербелсенді тақта

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:3ВКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы 40минут:

Сабақтың ортасы

4 минут

Сергіту сәті:

2 минут

Пәнаралық байланыс:

Орыс тілі

6 минут

Сабақтың соңы

4 минут

Сабақты қорыту

8 минут

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

3. (Т) Тапсырма: Белсенді оқытудың «Зерделеу және зерттеу» әдісі.

« 3 таяқша(сұрақ, жауап, пікір) » әдісі.

Ал енді осыны дәлелдеп көрейік.

Кемені партаның үстімен жүргізіп көріңіздер.

-Кеме қозғалғанда оны тұтас көруге бола ма?

Енді сол кемені доптың үстімен жүргізіңіз.

Оқушылардың пікірі.

Бағалау: Топтар бір-бірін берген жауаптарына қарай « жест» (шапалақ) арқылы бағалайды.

Бейне ролик (планеталар биі)

4. (Ұ) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі. «Шындық па, жалған ба?» тәсілі.

Жалпақ Жер.

Оқушылардың назарын суретке аудару. Ежелде адамдардың Жер ғаламшарын қалай елестеткенін еске түсіру. Неге олай ойлағаны туралы сұрау. Оқушылармен тәжірибелік жұмыс жүргізу: қолдарына жалпақ тәрелке алып, үстіне ұсақ адамдар мен жан-жануарлардың макеттерін орналастыруды ұсыну. Егер Жер осындай пішінді болса, қалай болар еді? - деген жетелеу сұрағын қою. Ертеде адамдар осы тәрелкедегі сияқты жердің шетіне шығып кетсе, онда басқа аймаққа өтіп кетеді, немесе құлап кетеміз деп ойлағаны туралы айту.

Бағалау: Оқушылар өздері бір-біріне жұлдызшалар беру арқылы баға береді.

5. (Ө. Қ) Белсенді оқытудың «Қорытынды шығару және есте сақтау» әдісі . «Ойлан, тап» . ( Саралаудың «Тапсырма»тәсілі. ) Суреттен Жердің пішініне ұқсас затты тауып, белгіле және сипатта() .

:
:

Сипаттау тапсырмасында, балмұздақ таяқшасын таңдау арқылы бірнеше оқушыдан сұрау .

Бағалау: дескрипторға сүйене отырып бағалау, дұрыс орындаған оқушыларға күлегештер беру.

6. (Ұ, МК) Белсенді оқытудың «Рефлексия және бағамдау» тәсілі.

«Ойлан да, ойыңмен бөліс» әдісі. Жер ғаламшарын боя

(Саралаудың «Қарқын»тәсілі. «Кім жылдам» ойыны) .

Жақындап келе жатқан кемені ең алдымен кім көре алады: теңіз жағасында тұрған адам ба, әлде биік ағаштың басында отырған адам ба?(Оқушылар пікірін тыңдау)
Тәжірибенің соңында оқушыларға Жердің шар тәріздес екенін дәлелдеу үшін ғарыштан түсірілген фотосуретті көрсету.

Құрлықтарды қоңыр және жасыл түске боя.

Теңіз бен мұхиттарды көк түске боя.

Бағалау: Өздігінен тұжырым жасауға ұмтылған балаларды мақтап,

оқушылардың шеңберді глобусқа ұқсатып бояғанын от шашу арқылы бағалаймын.

Бағалау критериі:

Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі.

Дескриптор:

Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын анықтай алады.

Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтайды, жасанды жер ғаламшарының моделін сипаттайды
Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтай алады, жасанды жер ғаламшарының моделін сипаттай

Ұқсас жұмыстар
Қуат
Глобусты қалай қолданады
Денелер арасындағы гравитациялық күштер
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақ барысы
Биосфера құрамы. биосферадағы тірі организмдердің қызметі. биосфераның, ноосфераның пайда болуы және дамуы
Тапсырма бойынша бағалау
Лас ауаның денсаулыққа зияны
Командаға сұрақ
Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдерін оқушыларға меңгерту
Біріккен сөздер жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz