Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жер ғаламшарының көрінісі
|Пән: Жаратылыстану |Мектеп: |
| |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Ұзақ мерзімді жоспар |Қатысқандар саны: |
|бөлімі:3В |Қатыспағандар саны: |
| | |
|Күні: | |
| | |
|Сынып: 1 сынып | |
|Сабақтың ұзақтығы | |
|40минут | |
|Сабақтың тақырыбы |Жер ғаламшарының көрінісі |
|Оқу мақсаттары |1.4.1.1 жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау|
|Сабақ мақсаттары |Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы жердің пішінін оның|
| |жасанды моделі негізінде түсіндіру. |
| |Барлық оқушылар: Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. |
| |Көптеген оқушылар: Жасанды жер ғаламшарының моделіне сүйене |
| |отырып,жердің пішінің анықтайды. |
| |Кейбір оқушы: Алған білімдерін өмірде қолдана алады. |
|Бағалау критерийлері |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтайды,жасанды жер |
| |ғаламшарының моделін сипаттайды. |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар жердің шарға ұқсайтыны туралы өз ойын айтады |
| |(айтылым) |
| |Лексика мен терминология:Ғаламшар-планета-planet, |
| |Жер – Земля - Earth |
| |Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар. |
| |- Жердің пішіні қандай? |
| |- Шарға ұқсас заттарды ата. |
|Құндылықтарды дарыту |«Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, |
| |оқушыларға табиғатты қорғауға тәрбиелеу. |
|Пәнаралық байланыстар|Математика. Көркем еңбек. |
|АКТ қолдану дағдылары|Мұғалімнің дағдысы:Интербелсенді тақта |
| |https://www.youtube.com/watch?v=wg6jh2aY27Q |
| |Оқушының дағдысы: |
|Бастапқы білім |Ғарыштың не екенін біледі. |
| |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың жоспарланған|Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер | |
|кезеңдері | |Ресурстар |
|Сабақтың басы | (Ұ). Психологиялық дайындық: | |
|2 минут |Ортақ мекен жер шары, | |
| |Төбемізде бір аспан. |Интербелсенді |
| |Бір сыныпқа жиналып |тақта |
| |Достығымыз жарасқан. | |
| | | |
|4 минут |Өткенді еске түсіру. | |
| |1.(Ж) Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және | |
| |айту» әдісі. Миға шабуыл. | |
| |«Пинг-понг» тәсілі- сурет және атауды | |
| |сәйкестендіреді. Оқушыларға сурет және | |
| |атауы жазылған парақтар таратылады. Олар өз| |
| |жұбын табады және сөздің мағынасын |Қима қағаздар |
| |түсіндіреді: телескоп, зымыран, жер серігі,| |
| |Байқоңыр, дүрбі, расытхана (кәсіп туралы | |
| |айту) Жасалған жұмыстарын көршілерімен | |
| |аустырып, бір-бірлерін тексереді. | |
| |Бағалау:берген жауаптарына қарай жұптар | |
| |бір-біріне күлегештерді береді. | |
| | | |
|10 минут |2.(Ұ) Жаңа сабаққа дайындық | |
| |Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау»|Қызықты |
| |«Қызық екен» тәсілі.(Саралаудың «Тапсырма» |деректер,интербе|
| |тәсілі)оқушылардың есте сақтау қабілетін |лсенді тақта |
| |дамыту. | |
| |-Балалар жер пішішні қандай, білесіздерме? | |
| |-Оқушының жауабы. | |
| |Ерте заман адамдарын Жер ғаламшарының | |
| |пішіні қандай екені жөніндегі ой | |
| |толғандырған. | |
| |Ежелгі гректер біздің ғаламшарды жауынгер | |
| |қалқаны сияқты дөңес деп есептеген. Ал оның| |
| |шетін Мұхит шайып тұрады деп ойлаған. | |
| |Ежелгі Қытайда Жерді тегіс тіктөртбұрыш | |
| |ретінде қабылдаған. Ал астында аласұрған | |
| |айдаһар бар деп ойлаған. | |
| |Ежелгі Үндістан халқы Жерді үш піл көтеріп | |
| |тұрған жартылай сфера ретінде елестеткен. | |
| |Ал пілдер тасбақаның үстінде орналасқан, ал| |
| |тасбақа мұхитта жүзіп келе жатыр деген | |
| |тұжырым болған. | |
| |Ежелгі адамдар Жер үш киттің үстінде | |
| |орналасқан деп есептеген | |
|Сабақтың ортасы |3.(Т)Тапсырма: Белсенді оқытудың «Зерделеу | |
|4 минут |және зерттеу» әдісі. | |
| |«3 таяқша(сұрақ,жауап,пікір)» әдісі. | |
| |Ал енді осыны дәлелдеп көрейік. |Доп, қағаз кеме|
| |Кемені партаның үстімен жүргізіп | |
| |көріңіздер. | |
| |-Кеме қозғалғанда оны тұтас көруге бола ма?| |
| |Енді сол кемені доптың үстімен жүргізіңіз. | |
| |Оқушылардың пікірі. | |
| |Бағалау:Топтар бір-бірін берген жауаптарына| |
| |қарай « жест» (шапалақ) арқылы бағалайды. | |
| | | |
| |Бейне ролик (планеталар биі) |Интербелсенді |
|Сергіту сәті: | |тақта.https://ww|
|2 минут | |w.youtube.com/wa|
|Пәнаралық байланыс: | |tch?v=wg6jh2aY27|
|Орыс тілі | |Q |
| | | |
|6 минут |4.(Ұ)Белсенді оқытудың «Бекіту және | |
| |қолданысқа енгізу» әдісі. «Шындық па, | |
| |жалған ба?» тәсілі. | |
| |Жалпақ Жер. | |
| | | |
| |Оқушылардың назарын суретке аудару. Ежелде | |
| |адамдардың Жер ғаламшарын қалай | |
| |елестеткенін еске түсіру. Неге олай | |
| |ойлағаны туралы сұрау. Оқушылармен | |
| |тәжірибелік жұмыс жүргізу: қолдарына жалпақ|Суреттер,тәрелке|
| |тәрелке алып, үстіне ұсақ адамдар мен |,ұсақ адамдармен|
| |жан-жануарлардың макеттерін орналастыруды |жануарлардың |
| |ұсыну. Егер Жер осындай пішінді болса, |макеттері,суретт|
| |қалай болар еді? – деген жетелеу сұрағын |ер |
| |қою. Ертеде адамдар осы тәрелкедегі сияқты | |
| |жердің шетіне шығып кетсе, онда басқа | |
| |аймаққа өтіп кетеді, немесе құлап кетеміз | |
| |деп ойлағаны туралы айту. | |
| |Бағалау: Оқушылар өздері бір-біріне | |
| |жұлдызшалар беру арқылы баға береді. | |
| | | |
| |5.(Ө.Қ) Белсенді оқытудың «Қорытынды шығару| |
| |және есте сақтау» әдісі . «Ойлан,тап» . | |
| |(Саралаудың «Тапсырма»тәсілі.) Суреттен | |
| |Жердің пішініне ұқсас затты тауып, белгіле | |
| |және сипатта(Π). |Қима қағаздар |
|Сабақтың соңы | | |
|4 минут | | |
| |Бағалау критериі: | |
| |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. | |
| |Дескриптор: | |
| |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын анықтай | |
| |алады. | |
| | | |
| | | |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін | |
| |анықтайды,жасанды жер ғаламшарының моделін | |
| |сипаттайды | |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтай | |
| |алады,жасанды жер ғаламшарының моделін | |
| |сипаттай алады. | |
| | | |
| |Сипаттау тапсырмасында, балмұздақ таяқшасын| |
| |таңдау арқылы бірнеше оқушыдан сұрау. | |
| | | |
| |Бағалау: дескрипторға сүйене отырып | |
| |бағалау, дұрыс орындаған оқушыларға | |
| |күлегештер беру. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |6.(Ұ,МК)Белсенді оқытудың «Рефлексия және | |
| |бағамдау» тәсілі. | |
| |«Ойлан да,ойыңмен бөліс» әдісі. Жер | |
| |ғаламшарын боя | |
| |(Саралаудың «Қарқын»тәсілі. «Кім жылдам» | |
| |ойыны). | |
| |Жақындап келе жатқан кемені ең алдымен кім | |
| |көре алады: теңіз жағасында тұрған адам | |
| |ба, әлде биік ағаштың басында отырған адам | |
| |ба?(Оқушылар пікірін тыңдау) | |
| |Тәжірибенің соңында оқушыларға Жердің шар | |
| |тәріздес екенін дәлелдеу үшін ғарыштан | |
|Сабақты қорыту |түсірілген фотосуретті көрсету. | |
|8 минут | | |
| |Құрлықтарды қоңыр және жасыл түске боя. | |
| |Теңіз бен мұхиттарды көк түске боя. | |
| | | |
| | |Жер ғаламшары |
| |Бағалау:Өздігінен тұжырым жасауға ұмтылған |ның фотосуретті,|
| |балаларды мақтап, |қағаз кеме |
| |оқушылардың шеңберді глобусқа ұқсатып | |
| |бояғанын от шашу арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Саралау |Бағалау |Денсаулық және |
| | |қауіпсіздік |
| | |техникасының |
| | |сақталуы |
|(1)Саралаудың |1-тапсырма. Берген жауаптарына қарай жұптар|Тапсырма |
|«Тапсырма»тәсілі. |бір-біріне күлегештер береді. |барысында |
|Журналдан Жер |2-тапсырма.Топтар бір-бірін берген |қолданылатын |
|ғаламшарына ұқсайтын |жауаптарына қарай « жест» (шапалақ) арқылы |құрал-жабдықтары|
|денелерді тап. |бағалайды |н қолдану |
|Саралаудың «Тапсырма»|3-тапсырма. Әр кім өз-өздеріне мадақтау сөз|барысында |
|тәсілі |айтады. |қауіпсіздік |
|Негештің хаты |4-тапсырма. Оқушылар өздері бір-біріне |ережесін еске |
|Негештің хатындағы |жұлдызшалар беру арқылы баға береді. |түсіру. |
|жасырылған сөзді тап.|5-тапсырма. Өздігінен тұжырым жасауға | |
|Қандай сөз шықты? |ұмтылған балаларды мақтап,оқушылардың | |
|Сөйлемді аяқтап жаз. |шеңберді глобусқа ұқсатып бояғанын от | |
|ООООООООООЖОООООООООО|шашу арқылы бағалаймын. | |
|ЕОООООООООООР | | |
|Оқушыларға тапқан | | |
|сөзін үш тілде | | |
|айтқызу. | | |
|Шар –шар- ball, Жер –| | |
|Земля – Earth | | |
|__бұл____________ | | |
| | | |
|Бағалау: Жұптар | | |
|бір-бірін тексеру | | |
|арқылы бағалайды. | | |
| | | |
|(2)Саралаудың | | |
|«Қарқын»тәсілі. «Кім | | |
|жылдам» ойыны. | | |
|Шарға ұқсас заттарды | | |
|ата. | | |
| |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Ұзақ мерзімді жоспар |Қатысқандар саны: |
|бөлімі:3В |Қатыспағандар саны: |
| | |
|Күні: | |
| | |
|Сынып: 1 сынып | |
|Сабақтың ұзақтығы | |
|40минут | |
|Сабақтың тақырыбы |Жер ғаламшарының көрінісі |
|Оқу мақсаттары |1.4.1.1 жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау|
|Сабақ мақсаттары |Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы жердің пішінін оның|
| |жасанды моделі негізінде түсіндіру. |
| |Барлық оқушылар: Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. |
| |Көптеген оқушылар: Жасанды жер ғаламшарының моделіне сүйене |
| |отырып,жердің пішінің анықтайды. |
| |Кейбір оқушы: Алған білімдерін өмірде қолдана алады. |
|Бағалау критерийлері |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтайды,жасанды жер |
| |ғаламшарының моделін сипаттайды. |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар жердің шарға ұқсайтыны туралы өз ойын айтады |
| |(айтылым) |
| |Лексика мен терминология:Ғаламшар-планета-planet, |
| |Жер – Земля - Earth |
| |Сыныптағы диалогті өрбітуге арналған сұрақтар. |
| |- Жердің пішіні қандай? |
| |- Шарға ұқсас заттарды ата. |
|Құндылықтарды дарыту |«Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, |
| |оқушыларға табиғатты қорғауға тәрбиелеу. |
|Пәнаралық байланыстар|Математика. Көркем еңбек. |
|АКТ қолдану дағдылары|Мұғалімнің дағдысы:Интербелсенді тақта |
| |https://www.youtube.com/watch?v=wg6jh2aY27Q |
| |Оқушының дағдысы: |
|Бастапқы білім |Ғарыштың не екенін біледі. |
| |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың жоспарланған|Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер | |
|кезеңдері | |Ресурстар |
|Сабақтың басы | (Ұ). Психологиялық дайындық: | |
|2 минут |Ортақ мекен жер шары, | |
| |Төбемізде бір аспан. |Интербелсенді |
| |Бір сыныпқа жиналып |тақта |
| |Достығымыз жарасқан. | |
| | | |
|4 минут |Өткенді еске түсіру. | |
| |1.(Ж) Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және | |
| |айту» әдісі. Миға шабуыл. | |
| |«Пинг-понг» тәсілі- сурет және атауды | |
| |сәйкестендіреді. Оқушыларға сурет және | |
| |атауы жазылған парақтар таратылады. Олар өз| |
| |жұбын табады және сөздің мағынасын |Қима қағаздар |
| |түсіндіреді: телескоп, зымыран, жер серігі,| |
| |Байқоңыр, дүрбі, расытхана (кәсіп туралы | |
| |айту) Жасалған жұмыстарын көршілерімен | |
| |аустырып, бір-бірлерін тексереді. | |
| |Бағалау:берген жауаптарына қарай жұптар | |
| |бір-біріне күлегештерді береді. | |
| | | |
|10 минут |2.(Ұ) Жаңа сабаққа дайындық | |
| |Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау»|Қызықты |
| |«Қызық екен» тәсілі.(Саралаудың «Тапсырма» |деректер,интербе|
| |тәсілі)оқушылардың есте сақтау қабілетін |лсенді тақта |
| |дамыту. | |
| |-Балалар жер пішішні қандай, білесіздерме? | |
| |-Оқушының жауабы. | |
| |Ерте заман адамдарын Жер ғаламшарының | |
| |пішіні қандай екені жөніндегі ой | |
| |толғандырған. | |
| |Ежелгі гректер біздің ғаламшарды жауынгер | |
| |қалқаны сияқты дөңес деп есептеген. Ал оның| |
| |шетін Мұхит шайып тұрады деп ойлаған. | |
| |Ежелгі Қытайда Жерді тегіс тіктөртбұрыш | |
| |ретінде қабылдаған. Ал астында аласұрған | |
| |айдаһар бар деп ойлаған. | |
| |Ежелгі Үндістан халқы Жерді үш піл көтеріп | |
| |тұрған жартылай сфера ретінде елестеткен. | |
| |Ал пілдер тасбақаның үстінде орналасқан, ал| |
| |тасбақа мұхитта жүзіп келе жатыр деген | |
| |тұжырым болған. | |
| |Ежелгі адамдар Жер үш киттің үстінде | |
| |орналасқан деп есептеген | |
|Сабақтың ортасы |3.(Т)Тапсырма: Белсенді оқытудың «Зерделеу | |
|4 минут |және зерттеу» әдісі. | |
| |«3 таяқша(сұрақ,жауап,пікір)» әдісі. | |
| |Ал енді осыны дәлелдеп көрейік. |Доп, қағаз кеме|
| |Кемені партаның үстімен жүргізіп | |
| |көріңіздер. | |
| |-Кеме қозғалғанда оны тұтас көруге бола ма?| |
| |Енді сол кемені доптың үстімен жүргізіңіз. | |
| |Оқушылардың пікірі. | |
| |Бағалау:Топтар бір-бірін берген жауаптарына| |
| |қарай « жест» (шапалақ) арқылы бағалайды. | |
| | | |
| |Бейне ролик (планеталар биі) |Интербелсенді |
|Сергіту сәті: | |тақта.https://ww|
|2 минут | |w.youtube.com/wa|
|Пәнаралық байланыс: | |tch?v=wg6jh2aY27|
|Орыс тілі | |Q |
| | | |
|6 минут |4.(Ұ)Белсенді оқытудың «Бекіту және | |
| |қолданысқа енгізу» әдісі. «Шындық па, | |
| |жалған ба?» тәсілі. | |
| |Жалпақ Жер. | |
| | | |
| |Оқушылардың назарын суретке аудару. Ежелде | |
| |адамдардың Жер ғаламшарын қалай | |
| |елестеткенін еске түсіру. Неге олай | |
| |ойлағаны туралы сұрау. Оқушылармен | |
| |тәжірибелік жұмыс жүргізу: қолдарына жалпақ|Суреттер,тәрелке|
| |тәрелке алып, үстіне ұсақ адамдар мен |,ұсақ адамдармен|
| |жан-жануарлардың макеттерін орналастыруды |жануарлардың |
| |ұсыну. Егер Жер осындай пішінді болса, |макеттері,суретт|
| |қалай болар еді? – деген жетелеу сұрағын |ер |
| |қою. Ертеде адамдар осы тәрелкедегі сияқты | |
| |жердің шетіне шығып кетсе, онда басқа | |
| |аймаққа өтіп кетеді, немесе құлап кетеміз | |
| |деп ойлағаны туралы айту. | |
| |Бағалау: Оқушылар өздері бір-біріне | |
| |жұлдызшалар беру арқылы баға береді. | |
| | | |
| |5.(Ө.Қ) Белсенді оқытудың «Қорытынды шығару| |
| |және есте сақтау» әдісі . «Ойлан,тап» . | |
| |(Саралаудың «Тапсырма»тәсілі.) Суреттен | |
| |Жердің пішініне ұқсас затты тауып, белгіле | |
| |және сипатта(Π). |Қима қағаздар |
|Сабақтың соңы | | |
|4 минут | | |
| |Бағалау критериі: | |
| |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын біледі. | |
| |Дескриптор: | |
| |Жер ғаламшары шарға ұқсайтынын анықтай | |
| |алады. | |
| | | |
| | | |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін | |
| |анықтайды,жасанды жер ғаламшарының моделін | |
| |сипаттайды | |
| |Жер ғаламшарының жасанды моделін анықтай | |
| |алады,жасанды жер ғаламшарының моделін | |
| |сипаттай алады. | |
| | | |
| |Сипаттау тапсырмасында, балмұздақ таяқшасын| |
| |таңдау арқылы бірнеше оқушыдан сұрау. | |
| | | |
| |Бағалау: дескрипторға сүйене отырып | |
| |бағалау, дұрыс орындаған оқушыларға | |
| |күлегештер беру. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |6.(Ұ,МК)Белсенді оқытудың «Рефлексия және | |
| |бағамдау» тәсілі. | |
| |«Ойлан да,ойыңмен бөліс» әдісі. Жер | |
| |ғаламшарын боя | |
| |(Саралаудың «Қарқын»тәсілі. «Кім жылдам» | |
| |ойыны). | |
| |Жақындап келе жатқан кемені ең алдымен кім | |
| |көре алады: теңіз жағасында тұрған адам | |
| |ба, әлде биік ағаштың басында отырған адам | |
| |ба?(Оқушылар пікірін тыңдау) | |
| |Тәжірибенің соңында оқушыларға Жердің шар | |
| |тәріздес екенін дәлелдеу үшін ғарыштан | |
|Сабақты қорыту |түсірілген фотосуретті көрсету. | |
|8 минут | | |
| |Құрлықтарды қоңыр және жасыл түске боя. | |
| |Теңіз бен мұхиттарды көк түске боя. | |
| | | |
| | |Жер ғаламшары |
| |Бағалау:Өздігінен тұжырым жасауға ұмтылған |ның фотосуретті,|
| |балаларды мақтап, |қағаз кеме |
| |оқушылардың шеңберді глобусқа ұқсатып | |
| |бояғанын от шашу арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Саралау |Бағалау |Денсаулық және |
| | |қауіпсіздік |
| | |техникасының |
| | |сақталуы |
|(1)Саралаудың |1-тапсырма. Берген жауаптарына қарай жұптар|Тапсырма |
|«Тапсырма»тәсілі. |бір-біріне күлегештер береді. |барысында |
|Журналдан Жер |2-тапсырма.Топтар бір-бірін берген |қолданылатын |
|ғаламшарына ұқсайтын |жауаптарына қарай « жест» (шапалақ) арқылы |құрал-жабдықтары|
|денелерді тап. |бағалайды |н қолдану |
|Саралаудың «Тапсырма»|3-тапсырма. Әр кім өз-өздеріне мадақтау сөз|барысында |
|тәсілі |айтады. |қауіпсіздік |
|Негештің хаты |4-тапсырма. Оқушылар өздері бір-біріне |ережесін еске |
|Негештің хатындағы |жұлдызшалар беру арқылы баға береді. |түсіру. |
|жасырылған сөзді тап.|5-тапсырма. Өздігінен тұжырым жасауға | |
|Қандай сөз шықты? |ұмтылған балаларды мақтап,оқушылардың | |
|Сөйлемді аяқтап жаз. |шеңберді глобусқа ұқсатып бояғанын от | |
|ООООООООООЖОООООООООО|шашу арқылы бағалаймын. | |
|ЕОООООООООООР | | |
|Оқушыларға тапқан | | |
|сөзін үш тілде | | |
|айтқызу. | | |
|Шар –шар- ball, Жер –| | |
|Земля – Earth | | |
|__бұл____________ | | |
| | | |
|Бағалау: Жұптар | | |
|бір-бірін тексеру | | |
|арқылы бағалайды. | | |
| | | |
|(2)Саралаудың | | |
|«Қарқын»тәсілі. «Кім | | |
|жылдам» ойыны. | | |
|Шарға ұқсас заттарды | | |
|ата. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz