Жылытқыш құралдар

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3С
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары: 1. 5. 4. 1. жылыту жабдықтары мен құрылғыларын
(оқу бағдарламасына сілтеме ) анықтау.
Үйді жылыту үшін не істеу керектігін біледі, жылытуға арналған құралдарды анықтайды, түрлерімен танысады.
Барлық оқушылар
Жылытуға арналған құралдармен танысады.
Көптеген оқушылар
Олардың түрлерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар
Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.
-Ертедегі адамдар үйлерін қалай жылытты деп ойлайсыңдар?
-Қазіргі заманда қандай жылыту құралдарын білесіңдер?
Тірек сөздер: пеш, батарея, радиатор
Сабақ барысы
Сабақтың басы
4 мин
Тақырыпты және мақсатты ашу кезеңі
5 мин
1. Психологиялық тренинг
«Бір-бірімізге жылу сыйлайық»жаттығуы
2. «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу (Саралау әдісінің
жіктеу тәсілі бойынша аралас гендерлік топқа бөлінеді)
Қима суреттер арқылы топқа бөлінеді.
1. (Ұ) «Миға шабуыл» (Белсенді оқытудағы нұсқау беру және айту)
Тақтада қыстың суреті ілініп тұрады. Енді оқушыларға «қыс» сөзіне сипаттаушы сөздер айтады (мысалы:суық, аяз, боран, мұз т. б. )
-Ал осы қыс мезгілінде суықтан қалай қорғануға болады?
-Пешке от жағамыз
-Үйдегі пеш бұзылып қалған жағдайда қалай жылытуға болады?
-Кейбір оқушылар жылытушы құралдарын атауы мүмкін.
Үй жағдайындағы жылытқыш құралдар туралы бейнефильм . (Саралау әдісінің дереккөздер тәсілі)
(Сондай-ақ, сұраққа жауап ала отырып тақырып пен мақсатты болжату)
Осыдан барып сабақ мақсатын ашу.
Бағалау: әр оқушы жауап берген сайын күлегештер беру арқылы бағалау.
Қиылған
суреттер
Қыстың суреті
Күлегештер арқылы оқушыларды бағалап отыру.
Интернет-ресурстары
Күлегештер
Сабақтың ортасы
3 мин
5 мин
7 мин
2 мин
7 мин
(Белсенді оқытудағы түсіндіру және сипаттау тәсілі)
-Ежелгі адамдардың жылыну үшін отты қалай пайдаланғаны туралы әңгімелеу. От, алау алғашқы жылытқыш құралдары болып есептелген. Одан кейінгі уақыттарда аузы ашық мұржасы бар пештер пайда болған. Техниканың дамуына байланысты қазіргі таңда адам өміріне ыңғайлы да, жайлы жылыту құралдары көп.
1-тапсырма. (Ж) «Ойланып тап» жұппен жұмыс жасайды. (мұнда саралау әдісінің диалог және қолдау көрсету тәсілі жүзеге асады) Яғни тұрмыстық құралдарды қандай топтарға бөлуге болатынын сәйкестендіру керек.
Жұптар бір-бірін бармақпен бағалайды.
2-тапсырма (Т) « Өз үйіне кіргіз» деп аталады
(бұл тапсырмада белсенді оқытудағы зерделеу мен зерттеу әдісі жүреді) Мұнда 1- топқа көпқабатты және шағын үйдің суреті 2- топқа киіз үй мен үңгірлердің суреті беріледі.
Оқушылар сол үйге қажетті жылыту құралын таңдап, желімнің көмегімен жабыстырады.
Топтар бірін-бірі дұрыс орындалуына қарай бағдаршам түстері арқылы бағалайды.
Сергіту жаттығуы
«Математикалық сандар» әдісі арқылы сергітіп аламын.
3-тапсырма
ӨҚ «Орындап көр» (Бұл жұмыс саралау әдісінің қарқын тәсілі жүзінде жүзеге асады. )
Әр оқушыға жұмыс дәптеріндегі суреттердің ішінен беріледі. Сол суреттердің ішіндегі жылытқыш құралдарына жататындарының тұсына «+»таңбасын қойып шығады.
Үлестірме суреттер
Флипчарт, желім, пеш, ошақ, батарея, шойын пеш, жылытқыш құралдарының суреті
Жұмыс дәптері
1. Жылытқыш құралдарының түрлерін біледі.
2. Аттарын атай алады.
3. Ажырата алады, қолданыс жағдайларын түсінеді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz