Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жылытқыш құралдар

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3С
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Жылытқыш құралдар

Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары: 1.5.4.1.жылыту жабдықтары мен құрылғыларын
(оқу бағдарламасына сілтеме) анықтау.

Сабақ мақсатары

Үйді жылыту үшін не істеу керектігін біледі, жылытуға арналған құралдарды анықтайды, түрлерімен танысады.

Барлық оқушылар
Жылытуға арналған құралдармен танысады.
Көптеген оқушылар
Олардың түрлерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар
Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
Жылыту құралдарының түрлерін біледі,атайды,ажыратады.

Тілдік мақсаттар
-Ертедегі адамдар үйлерін қалай жылытты деп ойлайсыңдар?
-Қазіргі заманда қандай жылыту құралдарын білесіңдер?
Тірек сөздер: пеш, батарея, радиатор

Құндылықтарды дарыту

<<Мәңгілік ел>>идеясын басшылыққа отырып, оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, математика
АКТ қолдану дағдылары

Activboard бағдарламасынан мұғалім көрсетілімі

Бастапқы білім
От жағу арқылы үйді жылытатынын біледі.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы
4 мин

Тақырыпты және мақсатты ашу кезеңі
5 мин

1.Психологиялық тренинг
<<Бір-бірімізге жылу сыйлайық>>жаттығуы
2. <<Пазл>> әдісі арқылы топқа бөлу(Саралау әдісінің
жіктеу тәсілі бойынша аралас гендерлік топқа бөлінеді)
Қима суреттер арқылы топқа бөлінеді.
1.(Ұ) <<Миға шабуыл>>(Белсенді оқытудағы нұсқау беру және айту)
Тақтада қыстың суреті ілініп тұрады. Енді оқушыларға <<қыс>> сөзіне сипаттаушы сөздер айтады (мысалы:суық, аяз, боран, мұз т.б.)
-Ал осы қыс мезгілінде суықтан қалай қорғануға болады?
-Пешке от жағамыз
-Үйдегі пеш бұзылып қалған жағдайда қалай жылытуға болады?
-Кейбір оқушылар жылытушы құралдарын атауы мүмкін.
Үй жағдайындағы жылытқыш құралдар туралы бейнефильм.(Саралау әдісінің дереккөздер тәсілі)
(Сондай-ақ, сұраққа жауап ала отырып тақырып пен мақсатты болжату)
Осыдан барып сабақ мақсатын ашу.
Бағалау: әр оқушы жауап берген сайын күлегештер беру арқылы бағалау.

Қиылған
суреттер

Қыстың суреті

Күлегештер арқылы оқушыларды бағалап отыру.

Интернет-ресурстары

Күлегештер
Сабақтың ортасы
3 мин

5 мин

7 мин

2 мин

7 мин
(Белсенді оқытудағы түсіндіру және сипаттау тәсілі)
-Ежелгі адамдардың жылыну үшін отты қалай пайдаланғаны туралы әңгімелеу. От, алау алғашқы жылытқыш құралдары болып есептелген. Одан кейінгі уақыттарда аузы ашық мұржасы бар пештер пайда болған.Техниканың дамуына байланысты қазіргі таңда адам өміріне ыңғайлы да, жайлы жылыту құралдары көп.
1-тапсырма. (Ж)<<Ойланып тап>> жұппен жұмыс жасайды. (мұнда саралау әдісінің диалог және қолдау көрсету тәсілі жүзеге асады) Яғни тұрмыстық құралдарды қандай топтарға бөлуге болатынын сәйкестендіру керек.

Жұптар бір-бірін бармақпен бағалайды.
2-тапсырма (Т)<<Өз үйіне кіргіз>>деп аталады
(бұл тапсырмада белсенді оқытудағы зерделеу мен зерттеу әдісі жүреді) Мұнда 1- топқа көпқабатты және шағын үйдің суреті 2- топқа киіз үй мен үңгірлердің суреті беріледі.
Оқушылар сол үйге қажетті жылыту құралын таңдап, желімнің көмегімен жабыстырады.
Топтар бірін-бірі дұрыс орындалуына қарай бағдаршам түстері арқылы бағалайды.
Сергіту жаттығуы
<<Математикалық сандар>> әдісі арқылы сергітіп аламын.
3-тапсырма
ӨҚ <<Орындап көр>> (Бұл жұмыс саралау әдісінің қарқын тәсілі жүзінде жүзеге асады.)
Әр оқушыға жұмыс дәптеріндегі суреттердің ішінен беріледі. Сол суреттердің ішіндегі жылытқыш құралдарына жататындарының тұсына <<+>>таңбасын қойып шығады.

Үлестірме суреттер

Флипчарт, желім, пеш, ошақ, батарея, шойын пеш, жылытқыш құралдарының суреті

Жұмыс дәптері

Бағалау критерийі

Дескриптор

1.Жылытқыш құралдарын(пеш, батарея,бак,радиатор,ошақ, алау т.б.)түрлерін біледі, атайды, ажыратады.

1.Жылытқыш құралдарының түрлерін біледі.
2.Аттарын атай алады.
3.Ажырата алады, қолданыс жағдайларын түсінеді.

Тапсырманы орындап болғаннан кейін жанында отырған балаға ауыстырып тексереді.Мұғалім бақылау жасай жүріп қате орындалған жұмыстарға жетелеуші сұрақтар қоя отырып толықтырады.

Сабақтың
соңы
5 мин

Рефлексия
2 мин

<<Ыстық орындық>> әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын.(Бұл жұмыс саралау әдісінің қорытынды тәсілі негізінде жүреді)

Кері байланыс <<Аэродром>>
Сабақ соңында ұшақтардың түстерін таңдап аттарын жазып аэропортқа қондырады.

Қағаздан жасалған қызыл, сары, жасыл түсті ұшақтар
Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік
1.Саралаудың <<Дереккөздер>> тәсілі
Бейнефильм көрсетіледі.
Мұнда электронды оқулықтан көрсетілім көреді.

2.Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі арқылы жұмыс жүргізіледі. Мұнда жылдам орындайтын оқушыларға олардың тұсына аттарын жазу тапсырылады. Ал көмек қажет ететін оқушыларға уақыт бөлу.

Сабақ барысында әр тапсырмадан кейін бармақпен,бағдаршам түстерімен бағаланып отырады.Сол бойынша саралау жүргізіп отырамын.Сондай-ақ сабақ соңындағы берген кері байланысына көңіл аударамын.Яғни сары түсті немесе қызыл түсті ұшақтарды ұшырған оқушылардың не себепті таңдағандарын, нені түсінбегендерін сұрау.Оларға қолдау көрсету.

Қалам, қарындаш ұстағанда топтық, жұптық жұмыстарда абай болуды айтып өту.

Ұқсас жұмыстар
Электр
Магнит
Редуктор - буландырғыштың мақсаты
<<өрт - тілсіз жау>>
Жарақаттанудың алдын алу. сабақ жоспары
Дәрілік заттардың жанама әсерлерін зерттеу
Ұңғы арнасын тазалау
Киіз басудың жаңа технологиясы (жүнмен суретті бейнелеу) 7 сынып
Облыстарды ерекшелеп алуда қолданылатын құралдар
Анимация фона
Пәндер