Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазір ғарышты қалай зерттейді

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 А
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақтың ұзақтылығы: 40 минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қазір ғарышты қалай зерттейді?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау.

Сабақ мақсаттары
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттай алады.
Барлық оқушылар: кейбір ғарыш денелерін анықтайды.
Көптеген оқушылар: Ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшу апараттарын сипаттайды.
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу апараттарын анықтайды.
Қазіргі телескоптардың алғашқы телескоптардан айырмашылығын ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминалогия:ғарыш, космос, ұшақ, планета.
Көптілділік:ғарыш-космос-space
Талқылауға арналған сұрақтар?
-Ғарыш дегеніміз не?
-Ғарышқа алғаш кім ұшқан?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, денсаулық,достық және айналасындағыларға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылар
ACTIV BOARD бағдарламасынан көрсету
Бастапқы білім
Оқушылар күнделікті өмірде денелер мен заттардың, ғарыш дегеніміз не екенін біледі.

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы 5минут

Шаттық шеңбері
Ғарышкер
Көкке ұшамын-
Ұшқыш болар баламын.
Соңына ерем
Ер ғарышкер ағаның.
(Ұ)Тақырыпты ашу.
Белсенді оқыту <<Нұсқау беру және айту>>әдісі
Жұмбақ шешу:
Төңірегі тең көрініп
Теген жатыр төңкеріліп
Жаста сиған кәрі сиған
Астына оның бәрі сиған.
(аспан)
Сабақтың мақсатын анықтау.
Белсенді оқыту әдісінің <<Нұсқау беру және айту>>әдісі
Топқа бөлу
Саралау әдісінің <<Жіктеу>>тәсілі
1-топ: <<Ғарыш>>
2-топ: <<Космос>>
3-топ: <<Телескоп>>
4-топ: <<Жер>>

Ғарышкер
дің суреті

Ғарыш денелерінің суреті
Сабақтың ортасы
5минут

10минут

3минут

4минут

8минут

Тапсырма №1
Белсенді оқыту әдісінің <<Сұрақ қою және талқылау>>әдісі
Блиц-турнир тапсырмасы
Оқушыларды топтарға бөліп, оқулықтағы сұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз. Немесе алдын ала қарсылас топтарға "Ғарыш" тақырыбында бірнеше тапсырмалар ойластыруды тапсырыңыз. Оқушылар ежелде ашылған астрономиялық жаңалықтарды еске түсіріп, оларды атап бере алады.
Бағалау:Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларды күлегештер тәсілі арқылы бағалау.
Тапсырма №2
Зерттейік.
Белсенді оқыту әдісінің <<Зерттеу және зерделеу>>әдісі
Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі
Телескоп. Оқушылардан дүрбі туралы не білетіндерін сұраңыз. Ғалым Галилео Галилей жайында айтып беріңіз. Оқулықтағы суреттерге назар аудартыңыз. Оларды салыстыруды ұсыныңыз. Оқушылардан алғашқы телескоптардың қандай кемшіліктері болғанын сұраңыз. Егер олар жауап беруге қиналса, сіз сұрағыңызды "Тым алыстағы нысандарды ескі телескоптардың көмегімен көруге бола ма?" -- деп нақтылаңыз. Оқушылардың қайсысы қарапайым дүрбімен қарап көргенін сұраңыз. Кескін анық болды ма?

Оқушылар "заманауи телескоптардың ұлғайтып көрсету мүмкіндігі мол, сондықтан кескіндері де нақты болады" деген қорытындыға келеді.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу апараттарын анықтайды.
Ғарышты зерттеуге арналған құралдарды атай алады.
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу апараттарын анықтай алады.
Қазіргі телескоптардың алғашқы телескоптардан айырмашылығын ажыратады.
Қазіргі телескоптардың алғашқы телескоптардан айырмашылығын ажырата алады.
Бағалау:Суреттегі ескі дүрбі мен заманауи телескопты дұрыс салыстырған оқушыларды бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды ұрамыз.
Бiр отырып, бiр тұрып,
Тез шынығып шығамыз.
Тапсырма №3
Жер қандай?
Белсенді оқыту әдісінің <<Зерттеу және зерделеу>>әдісі
Саралау әдісінің <<Тапсырма>>тәсілі
Ертеде адамдар Жердің пішінін қалай елестеткен?

Бағалау:Жердің пішінін сипаттаған оқушыларды бағдаршам тәсілі арқылы бағалау.
Зерттейік.
Белсенді оқыту әдісінің <<Қорытынды шығару және есте сақтау>>әдісі
Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі
Оқушыларды төрт топқа бөліп, нұсқаулықтар беріңіз.

1-топ. Зымыранның суретін салады.
2-топ. Оны ермексаздан жасайды.
3-топ. Зымыранның үлкен үлгісін қағаздан жасайды.

4-топ. Зымыранды таяқшалар арқылы құрастырады.

Осы жұмысты орындағаннан кейін барлық топ мүшелерін жинаңыз. Оқушыларға өздерінің орындаған жұмыстарын талқылап, қорытынды жасау үшін бес минут уақыт беріңіз. Содан кейін қатысушыларды таныстырылымдарын тыңдау үшін ортаға шақырыңыз. Әр топта өзара бағалау жасатып, тапсырма орындаудан алған әсерлерімен бөлісіп, алынған нәтижелер бойынша өз ойларын ортаға салады.
Ғарыш денелерінің суреті

Күлегештер

Дүрбі,
телескоп

Бас бармақ

Жер пішінінің суреті

Бағдаршам

Зымыран
ның суреті
Сабақтың соңы
5минут
Рефлексия

Қима желкенді кеме

Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасы
ның сақталуы
Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі
Қабілеті жоғары оқушыларға Жердің пішінін қалай елестететіндерін сипаттайды.
Саралаудың <<жіктеу>> тәсілі
Талаптары әртүрлі оқушыларды жұптап және топтап Жердің пішінін мүсіндейді, суретін салады және құрастырады.
<<Блиц-турнир>> деген тапсырмасында дұрыс орындаған оқушыларды <<кулегештер>> тәсілі арқылы бағаланады.
<<Жер қандай?>> деген тапсырмада үздік нәтиже көрсеткен оқушыларды <<бағдаршам>> тәсілі арқылы бағаланады.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын дұрыс орындаған оқушыларды <<бас бармақ>> тәсіл арқылы бағаланады.
<<Зерттейік>> тапсырмасын орындағанда оқушылар сыныптастарының жұмыстарын бір-бірімен алмасып бағалайды.

Шығармашылық жұмс кезінде құрал-жабдықтар
ды қолданған кезде қауіпсіздік ережсін еске түсіріп отыру.

Ұқсас жұмыстар
1994 жылы Байқоңыр космодромын Ресейге жалға беру мерзімі
Жер және ғарыш Ғарыш дегеніміз не
Сабақтың өту барысы
Ғарыш және оны мекендеушілер
Ғарыш әлеміне саяхат
Сабақтың мақсаттары. Оқушының әрекеті
Адамдар ғарышты қалай зерттеді
Балалар ғарыш тұрғындарының көңіл күйі қандай болды деп ойлайсыңдар
Қазақтың ғарышкері
Жердің жасанды серіктері
Пәндер