Қазір ғарышты қалай зерттейді

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 А
Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Сабақтың ұзақтылығы: 40 минут

Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы
Қазір ғарышты қалай зерттейді?
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
1. 4. 2. 2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары

Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттай алады.
Барлық оқушылар:
кейбір ғарыш денелерін анықтайды.

Көптеген оқушылар: Ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшу апараттарын сипаттайды.

Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері

Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу апараттарын анықтайды.

Қазіргі телескоптардың алғашқы телескоптардан айырмашылығын ажыратады.

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминалогия: ғарыш, космос, ұшақ, планета.

Көптілділік: ғарыш-космос-space

Талқылауға арналған сұрақтар?

-Ғарыш дегеніміз не?

-Ғарышқа алғаш кім ұшқан?

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
«Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, денсаулық, достық және айналасындағыларға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Көркем еңбек
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылар
ACTIV BOARD бағдарламасынан көрсету
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 АМектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1Сабақтың ұзақтылығы: 40 минутҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бастапқы білім
Оқушылар күнделікті өмірде денелер мен заттардың, ғарыш дегеніміз не екенін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері: Сабақтың басы 5минут
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Шаттық шеңбері

Ғарышкер

Көкке ұшамын-

Ұшқыш болар баламын.

Соңына ерем

Ер ғарышкер ағаның.

(Ұ) Тақырыпты ашу.

Белсенді оқыту «Нұсқау беру және айту»әдісі

Жұмбақ шешу:

Төңірегі тең көрініп

Теген жатыр төңкеріліп

Жаста сиған кәрі сиған

Астына оның бәрі сиған.

(аспан)

Сабақтың мақсатын анықтау.

Белсенді оқыту әдісінің «Нұсқау беру және айту»әдісі

Топқа бөлу

Саралау әдісінің «Жіктеу»тәсілі

1-топ: «Ғарыш»

2-топ: «Космос»

3-топ: «Телескоп»

4-топ: «Жер»

Ресурстар:

Ғарышкер

дің суреті

Ғарыш денелерінің суреті

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:

Сабақтың ортасы

5минут

10минут

3минут

4минут

8минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Тапсырма №1

Белсенді оқыту әдісінің «Сұрақ қою және талқылау»әдісі

Блиц-турнир тапсырмасы

Оқушыларды топтарға бөліп, оқулықтағы сұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз. Немесе алдын ала қарсылас топтарға “Ғарыш” тақырыбында бірнеше тапсырмалар ойластыруды тапсырыңыз. Оқушылар ежелде ашылған астрономиялық жаңалықтарды еске түсіріп, оларды атап бере алады.

Бағалау:Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларды күлегештер тәсілі арқылы бағалау.

Тапсырма №2

Зерттейік.

Белсенді оқыту әдісінің «Зерттеу және зерделеу»әдісі

Саралау әдісінің «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі

Телескоп. Оқушылардан дүрбі туралы не білетіндерін сұраңыз. Ғалым Галилео Галилей жайында айтып беріңіз. Оқулықтағы суреттерге назар аудартыңыз. Оларды салыстыруды ұсыныңыз. Оқушылардан алғашқы телескоптардың қандай кемшіліктері болғанын сұраңыз. Егер олар жауап беруге қиналса, сіз сұрағыңызды “Тым алыстағы нысандарды ескі телескоптардың көмегімен көруге бола ма?” - деп нақтылаңыз. Оқушылардың қайсысы қарапайым дүрбімен қарап көргенін сұраңыз. Кескін анық болды ма?

Оқушылар “заманауи телескоптардың ұлғайтып көрсету мүмкіндігі мол, сондықтан кескіндері де нақты болады” деген қорытындыға келеді.

:
:
:
:

Бағалау:Суреттегі ескі дүрбі мен заманауи телескопты дұрыс салыстырған оқушыларды бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

Тапсырма №3

Жер қандай?

Белсенді оқыту әдісінің «Зерттеу және зерделеу»әдісі

Саралау әдісінің «Тапсырма»тәсілі

Ертеде адамдар Жердің пішінін қалай елестеткен?

Бағалау:Жердің пішінін сипаттаған оқушыларды бағдаршам тәсілі арқылы бағалау.

Зерттейік.

Белсенді оқыту әдісінің «Қорытынды шығару және есте сақтау»әдісі

Саралау әдісінің «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі

Оқушыларды төрт топқа бөліп, нұсқаулықтар беріңіз.

1-топ. Зымыранның суретін салады.

2-топ. Оны ермексаздан жасайды.

3-топ. Зымыранның үлкен үлгісін қағаздан жасайды.

4-топ. Зымыранды таяқшалар арқылы құрастырады.

Осы жұмысты орындағаннан кейін барлық топ мүшелерін жинаңыз. Оқушыларға өздерінің орындаған жұмыстарын талқылап, қорытынды жасау үшін бес минут уақыт беріңіз. Содан кейін қатысушыларды таныстырылымдарын тыңдау үшін ортаға шақырыңыз. Әр топта өзара бағалау жасатып, тапсырма орындаудан алған әсерлерімен бөлісіп, алынған нәтижелер бойынша өз ойларын ортаға салады.

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу

Ұқсас жұмыстар
1994 жылы Байқоңыр космодромын Ресейге жалға беру мерзімі
Жер және ғарыш Ғарыш дегеніміз не
Сабақтың өту барысы
Ғарыш және оны мекендеушілер
Ғарыш әлеміне саяхат
Сабақтың мақсаттары. Оқушының әрекеті
Адамдар ғарышты қалай зерттеді
Балалар ғарыш тұрғындарының көңіл күйі қандай болды деп ойлайсыңдар
Қазақтың ғарышкері
Жердің жасанды серіктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz