Қазір ғарышты қалай зерттейді

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 А
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақтың ұзақтылығы: 40 минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттай алады.
Барлық оқушылар:
кейбір ғарыш денелерін анықтайды.
Көптеген оқушылар: Ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшу апараттарын сипаттайды.
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу апараттарын анықтайды.
Қазіргі телескоптардың алғашқы телескоптардан айырмашылығын ажыратады.
Пәндік лексика мен терминалогия: ғарыш, космос, ұшақ, планета.
Көптілділік: ғарыш-космос-space
Талқылауға арналған сұрақтар?
-Ғарыш дегеніміз не?
-Ғарышқа алғаш кім ұшқан?
Сабақ барысы
жоспарланған
кезеңдері
Шаттық шеңбері
Ғарышкер
Көкке ұшамын-
Ұшқыш болар баламын.
Соңына ерем
Ер ғарышкер ағаның.
(Ұ) Тақырыпты ашу.
Белсенді оқыту «Нұсқау беру және айту»әдісі
Жұмбақ шешу:
Төңірегі тең көрініп
Теген жатыр төңкеріліп
Жаста сиған кәрі сиған
Астына оның бәрі сиған.
(аспан)
Сабақтың мақсатын анықтау.
Белсенді оқыту әдісінің «Нұсқау беру және айту»әдісі
Топқа бөлу
Саралау әдісінің «Жіктеу»тәсілі
1-топ: «Ғарыш»
2-топ: «Космос»
3-топ: «Телескоп»
4-топ: «Жер»
Ғарышкер
дің суреті
Ғарыш денелерінің суреті
Сабақтың ортасы
5минут
10минут
3минут
4минут
8минут
Тапсырма №1
Белсенді оқыту әдісінің «Сұрақ қою және талқылау»әдісі
Блиц-турнир тапсырмасы
Оқушыларды топтарға бөліп, оқулықтағы сұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз. Немесе алдын ала қарсылас топтарға “Ғарыш” тақырыбында бірнеше тапсырмалар ойластыруды тапсырыңыз. Оқушылар ежелде ашылған астрономиялық жаңалықтарды еске түсіріп, оларды атап бере алады.
Бағалау:Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларды күлегештер тәсілі арқылы бағалау.
Тапсырма №2
Зерттейік.
Белсенді оқыту әдісінің «Зерттеу және зерделеу»әдісі
Саралау әдісінің «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі
Телескоп. Оқушылардан дүрбі туралы не білетіндерін сұраңыз. Ғалым Галилео Галилей жайында айтып беріңіз. Оқулықтағы суреттерге назар аудартыңыз. Оларды салыстыруды ұсыныңыз. Оқушылардан алғашқы телескоптардың қандай кемшіліктері болғанын сұраңыз. Егер олар жауап беруге қиналса, сіз сұрағыңызды “Тым алыстағы нысандарды ескі телескоптардың көмегімен көруге бола ма?” - деп нақтылаңыз. Оқушылардың қайсысы қарапайым дүрбімен қарап көргенін сұраңыз. Кескін анық болды ма?
Оқушылар “заманауи телескоптардың ұлғайтып көрсету мүмкіндігі мол, сондықтан кескіндері де нақты болады” деген қорытындыға келеді.
Бағалау:Суреттегі ескі дүрбі мен заманауи телескопты дұрыс салыстырған оқушыларды бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды ұрамыз.
Бiр отырып, бiр тұрып,
Тез шынығып шығамыз.
Тапсырма №3
Жер қандай?
Белсенді оқыту әдісінің «Зерттеу және зерделеу»әдісі
Саралау әдісінің «Тапсырма»тәсілі
Ертеде адамдар Жердің пішінін қалай елестеткен?
Бағалау:Жердің пішінін сипаттаған оқушыларды бағдаршам тәсілі арқылы бағалау.
Зерттейік.
Белсенді оқыту әдісінің «Қорытынды шығару және есте сақтау»әдісі
Саралау әдісінің «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі
Оқушыларды төрт топқа бөліп, нұсқаулықтар беріңіз.
1-топ. Зымыранның суретін салады.
2-топ. Оны ермексаздан жасайды.
3-топ. Зымыранның үлкен үлгісін қағаздан жасайды.
4-топ. Зымыранды таяқшалар арқылы құрастырады.
Осы жұмысты орындағаннан кейін барлық топ мүшелерін жинаңыз. Оқушыларға өздерінің орындаған жұмыстарын талқылап, қорытынды жасау үшін бес минут уақыт беріңіз. Содан кейін қатысушыларды таныстырылымдарын тыңдау үшін ортаға шақырыңыз. Әр топта өзара бағалау жасатып, тапсырма орындаудан алған әсерлерімен бөлісіп, алынған нәтижелер бойынша өз ойларын ортаға салады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz