Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қараңғы қай кезде қажет
Пәні: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1 <<А>>сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Қараңғы қай кезде қажет?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
Сабақ мақсаттары:
Жарық пен қараңғылықты салыстыруды үйрету. Қараңғының қай кезде қажет екенін түсіндіру.
Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсінеді
Көптеген оқушылар: қарапайым тәжірибелер жасайды
Кейбір оқушылар: алған білімдерін өмірде қолданады
Бағалау критерийлері
Жарықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
Қараңғылықтың ерекшеліктерін сипаттайды сурет бойынша тәуліктің мезгілдерін анықтайды;
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру
Оқушылар << қараңғы>> сөзімен танысады. <<Қараңғы>> сөзін қазақша, орысша, ағылшынша дұрыс қолдана алады.
Қараңғы - темно- dark
Оқушылардың сабақ барысында сұрақ қою арқылы, берілген тапсырмаларды орындай отырып, айтылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады
Құндылықтарды дамыту
<<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізіне ала отырып, оқушыларды тату болуға, бір-бірін құрметтеуге сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы:Интербелсенді тақта
Оқушының дағдысы:
Бастапқы білім
Жарық не үшін қажет екенін жалпы біледі.
Жасанды жарық көздерін ажырата алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтығы жоспарланған іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Психологиялық ахуал
Айналаның сұлулығын,
Көзіңменен көрерсің.
Бүкіл көрген білгеніңді,
Сөзіңменен өресің.
Зерделі адам зер салып,
Көзбен дүние таниды
.
Шаттық шеңбер
Жаңа сабаққа дайындық
3 минут
Сабақтың ортасы
4 минут
(Ұ) Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. <<Серпілген сауал>> тәсілі.
"Қай кезде айналадағы заттар көрінбейді? Неге?" деген жетелеу сұрақтарын пайдалана отырып оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатын болжап айтады.
<<Ой қозғау>> қызықты тәжірибеден бастау.
Жарыққа және қараңғыға бірдей <<гүл шоқтарын>> сыйлау.
Енді сабақтың соңында осы тәжірибеміздің нәтижесін көреміз. Сол уақыттың ішінде мынандай тапсырмаларды орындау.
(Ж) Тапсырма №1 Белсенді оқытудың <<Сұрақ қою және талқылау>> әдісі. <<Ойлан тап>> тәсілі. Оқушылар суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек.
"Бірінші суретте көрсетілген заттардың қайсысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге көрінбейді?" -- деп сұрау.
Бағалау: Қараңғы мен жарықты атаған оқушыларды бас бармақ арқылы бағалау
Суреттер
10 минут
(Т) Тапсырма №2 Белсенді оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>> әдісі. <<Ойлан, жұптас, бөліс>> тәсілі.
1.Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Оқушыларға әртүрлі заттарды тарату: көрпе, жұп-жұқа мата. Сыныпты топқа бөлу. Әр топ сыныпта өз қараңғы бұрышын жасайды. Оқушылар көрпенің қараңғы бұрыш жасауға ыңғайлы екенін түсінуі керек. Оқушылар өз бұрыштарына ойыншықтарын орналастыруы тиіс.
Әр топ өз бұрыштарына ойыншықтарын орналастырып болған соң, оларға мынадай сұрақтар қойю: "Қараңғы болу үшін не істедіңдер? Қараңғыда өздеріңді ынғайлы сезесіңдер ме? Неге? Ойыншықтарды көріп тұрсыңдар ма? Қараңғыда ойыншықтар неге ұқсайды? Егер қалташаммен жарықтандырсақ, не болады?"
Бағалау: Тапсырманы шапшан әрі дұрыс орындаған топты іс-қимыл от шашу арқылы бағалау.
(Ұ) Тапсырма №3 Белсенді оқытудың <<Көрсету және модельдеу>> әдісі. <> тәсілі.
Оқушыларға "Тимошка және Қараңғылық" ертегісін видеожазбадан көрсету. Оқушылардың Қараңғылықтан қорықпау керектігін түсіндіру.
Балмұздақ таяқшалары арқылы сұрау.
Сергіту сәті: <<Күн мен түн>> ойыны
Көрпе, жұқа мата, ойыншық-тар, қалташам
Сілтеме видеожазба
10 минут
Сабақтың соңы
10 минут
Рефлексия 1минут
(Т.) Тапсырма №4 Белсенді оқытудың <<Бекіту және қолданысқа енгізу>> әдісі. <<Зертте >> тәсілі
1.Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Қараңғылық қажет пе? Сыныпты екі топқа бөлу. Бірінші топ параққа кез келген заттың суретін көздерін жұмып салады. Ал екінші топ сол затты көз дерін ашып отырып салады. Нәтижелерін салыстыра отырып, оқушылар жұмулы көзбен тапсырманы орындау қиын екендігін түсінеді, қараңғыда ештеңе көрінбейтінін біледі. Оқушылардан "Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай кезде қажет?" деп сұрау.
Бағалау: Тапсырманы шапшан әрі дұрыс орындаған топты күлегештер арқылы бағалау.
Сергіту сәті:
(Ө.) Тапсырма №4 Белсенді оқытудың <<Қорытынды шығару және есте сақтау>> әдісі.
2.Саралау әдісінің <<дерккөздер>>
1-тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Тәуліктің қай мезгілі екенін анықтаңыз. Суреттерді салыстыра отырып, сипаттаңыз.
Тәуліктің қай мезгілінде жарық, қай кезде қараңғы болады?
Жарық пен қараңғылықтың қандай ерекшеліктері бар?
Бағалау критерийі
Дескриптор:
-Жарықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
-Қараңғылықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
-сурет бойынша тәуліктің мезгілдерін анықтайды; -суретке сүйеніп, жарықтың ерекшеліктерін сипаттайды;
-суретке сүйеніп, қараңғылықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
Бағалау: Тапсырманы орындап болған соң барлық оқушылар <<Бумеранг>> тәсілімен орындаған тапсырмаларын сағат тілімен бір-біріне беріп бір қарап шығып бағалайды
-Ал ендеше балалр бағана жарық пен қараңғыға сыйлаған гүл шоқтарымызды көрейік.
-Жарықта тұрған гүл шоғы қайтты?
-Қараңғыда тұрган гүл шоғы қайтты?
Балалардың ойларын сұрап қорытындылау.
Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бет - әлпеті салынған суреттерді таңдау.
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Плакат, карандаш-тар, маркерлер
Қалыптас
тырушы бағалау парағы, қалам
Саралау-
Саралау әдісінің <<Тапсырма>> тәсілі. Ребустар дайындап қою
Саралау әдісінің, <<Дереккөздер>> тәсілі. АКТ қосымша ақпарат беру
Саралау әдісінің <<Қарқын>> тәсілі: қосымша үлестірмелер дайындау
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Сұрақтарға жауап берген оқушыларды <<Жарайсың>>, <<Жақсы>>, <<Өте жақсы>> сөздер айтып бағалау
<<От шашу>> тәсілі бойынша, <<Басбармақ>> <<күлегештер>> тәсілі бойынша бағалайды.
Оқушылардың топ арасында <<бумеранг>> тәсілімен бағалау.
Қауіпсіздік техникасы Сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.
Сабақ барысында өткір, үшкір заттардан өте абай болу және электр тоғынан сақ болу
Ұзақ мерзімді жоспар:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1 <<А>>сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Қараңғы қай кезде қажет?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
Сабақ мақсаттары:
Жарық пен қараңғылықты салыстыруды үйрету. Қараңғының қай кезде қажет екенін түсіндіру.
Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсінеді
Көптеген оқушылар: қарапайым тәжірибелер жасайды
Кейбір оқушылар: алған білімдерін өмірде қолданады
Бағалау критерийлері
Жарықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
Қараңғылықтың ерекшеліктерін сипаттайды сурет бойынша тәуліктің мезгілдерін анықтайды;
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру
Оқушылар << қараңғы>> сөзімен танысады. <<Қараңғы>> сөзін қазақша, орысша, ағылшынша дұрыс қолдана алады.
Қараңғы - темно- dark
Оқушылардың сабақ барысында сұрақ қою арқылы, берілген тапсырмаларды орындай отырып, айтылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады
Құндылықтарды дамыту
<<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізіне ала отырып, оқушыларды тату болуға, бір-бірін құрметтеуге сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы:Интербелсенді тақта
Оқушының дағдысы:
Бастапқы білім
Жарық не үшін қажет екенін жалпы біледі.
Жасанды жарық көздерін ажырата алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтығы жоспарланған іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Психологиялық ахуал
Айналаның сұлулығын,
Көзіңменен көрерсің.
Бүкіл көрген білгеніңді,
Сөзіңменен өресің.
Зерделі адам зер салып,
Көзбен дүние таниды
.
Шаттық шеңбер
Жаңа сабаққа дайындық
3 минут
Сабақтың ортасы
4 минут
(Ұ) Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. <<Серпілген сауал>> тәсілі.
"Қай кезде айналадағы заттар көрінбейді? Неге?" деген жетелеу сұрақтарын пайдалана отырып оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатын болжап айтады.
<<Ой қозғау>> қызықты тәжірибеден бастау.
Жарыққа және қараңғыға бірдей <<гүл шоқтарын>> сыйлау.
Енді сабақтың соңында осы тәжірибеміздің нәтижесін көреміз. Сол уақыттың ішінде мынандай тапсырмаларды орындау.
(Ж) Тапсырма №1 Белсенді оқытудың <<Сұрақ қою және талқылау>> әдісі. <<Ойлан тап>> тәсілі. Оқушылар суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек.
"Бірінші суретте көрсетілген заттардың қайсысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге көрінбейді?" -- деп сұрау.
Бағалау: Қараңғы мен жарықты атаған оқушыларды бас бармақ арқылы бағалау
Суреттер
10 минут
(Т) Тапсырма №2 Белсенді оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>> әдісі. <<Ойлан, жұптас, бөліс>> тәсілі.
1.Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Оқушыларға әртүрлі заттарды тарату: көрпе, жұп-жұқа мата. Сыныпты топқа бөлу. Әр топ сыныпта өз қараңғы бұрышын жасайды. Оқушылар көрпенің қараңғы бұрыш жасауға ыңғайлы екенін түсінуі керек. Оқушылар өз бұрыштарына ойыншықтарын орналастыруы тиіс.
Әр топ өз бұрыштарына ойыншықтарын орналастырып болған соң, оларға мынадай сұрақтар қойю: "Қараңғы болу үшін не істедіңдер? Қараңғыда өздеріңді ынғайлы сезесіңдер ме? Неге? Ойыншықтарды көріп тұрсыңдар ма? Қараңғыда ойыншықтар неге ұқсайды? Егер қалташаммен жарықтандырсақ, не болады?"
Бағалау: Тапсырманы шапшан әрі дұрыс орындаған топты іс-қимыл от шашу арқылы бағалау.
(Ұ) Тапсырма №3 Белсенді оқытудың <<Көрсету және модельдеу>> әдісі. <
Оқушыларға "Тимошка және Қараңғылық" ертегісін видеожазбадан көрсету. Оқушылардың Қараңғылықтан қорықпау керектігін түсіндіру.
Балмұздақ таяқшалары арқылы сұрау.
Сергіту сәті: <<Күн мен түн>> ойыны
Көрпе, жұқа мата, ойыншық-тар, қалташам
Сілтеме видеожазба
10 минут
Сабақтың соңы
10 минут
Рефлексия 1минут
(Т.) Тапсырма №4 Белсенді оқытудың <<Бекіту және қолданысқа енгізу>> әдісі. <<Зертте >> тәсілі
1.Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Қараңғылық қажет пе? Сыныпты екі топқа бөлу. Бірінші топ параққа кез келген заттың суретін көздерін жұмып салады. Ал екінші топ сол затты көз дерін ашып отырып салады. Нәтижелерін салыстыра отырып, оқушылар жұмулы көзбен тапсырманы орындау қиын екендігін түсінеді, қараңғыда ештеңе көрінбейтінін біледі. Оқушылардан "Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай кезде қажет?" деп сұрау.
Бағалау: Тапсырманы шапшан әрі дұрыс орындаған топты күлегештер арқылы бағалау.
Сергіту сәті:
(Ө.) Тапсырма №4 Белсенді оқытудың <<Қорытынды шығару және есте сақтау>> әдісі.
2.Саралау әдісінің <<дерккөздер>>
1-тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Тәуліктің қай мезгілі екенін анықтаңыз. Суреттерді салыстыра отырып, сипаттаңыз.
Тәуліктің қай мезгілінде жарық, қай кезде қараңғы болады?
Жарық пен қараңғылықтың қандай ерекшеліктері бар?
Бағалау критерийі
Дескриптор:
-Жарықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
-Қараңғылықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
-сурет бойынша тәуліктің мезгілдерін анықтайды; -суретке сүйеніп, жарықтың ерекшеліктерін сипаттайды;
-суретке сүйеніп, қараңғылықтың ерекшеліктерін сипаттайды.
Бағалау: Тапсырманы орындап болған соң барлық оқушылар <<Бумеранг>> тәсілімен орындаған тапсырмаларын сағат тілімен бір-біріне беріп бір қарап шығып бағалайды
-Ал ендеше балалр бағана жарық пен қараңғыға сыйлаған гүл шоқтарымызды көрейік.
-Жарықта тұрған гүл шоғы қайтты?
-Қараңғыда тұрган гүл шоғы қайтты?
Балалардың ойларын сұрап қорытындылау.
Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бет - әлпеті салынған суреттерді таңдау.
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Плакат, карандаш-тар, маркерлер
Қалыптас
тырушы бағалау парағы, қалам
Саралау-
Саралау әдісінің <<Тапсырма>> тәсілі. Ребустар дайындап қою
Саралау әдісінің, <<Дереккөздер>> тәсілі. АКТ қосымша ақпарат беру
Саралау әдісінің <<Қарқын>> тәсілі: қосымша үлестірмелер дайындау
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Сұрақтарға жауап берген оқушыларды <<Жарайсың>>, <<Жақсы>>, <<Өте жақсы>> сөздер айтып бағалау
<<От шашу>> тәсілі бойынша, <<Басбармақ>> <<күлегештер>> тәсілі бойынша бағалайды.
Оқушылардың топ арасында <<бумеранг>> тәсілімен бағалау.
Қауіпсіздік техникасы Сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.
Сабақ барысында өткір, үшкір заттардан өте абай болу және электр тоғынан сақ болу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz