Қараңғы қай кезде қажет

Пәні: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1 «А»сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы:
: Қараңғы қай кезде қажет?
Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
:

1 . 5. 2. 1 жарық пен қараңғылықты салыстыру

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары:
: Жарық пен қараңғылықты салыстыруды үйрету. Қараңғының қай кезде қажет екенін түсіндіру. Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсінеді Көптеген оқушылар: қарапайым тәжірибелер жасайды Кейбір оқушылар: алған білімдерін өмірде қолданады
Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері
: Жарықтың ерекшеліктерін сипаттайды. Қараңғылықтың ерекшеліктерін сипаттайды сурет бойынша тәуліктің мезгілдерін анықтайды;
Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсаттар
:

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

Оқушылар « қараңғы» сөзімен танысады. «Қараңғы» сөзін қазақша, орысша, ағылшынша дұрыс қолдана алады.

Қараңғы - темно- dark

Оқушылардың сабақ барысында сұрақ қою арқылы, берілген тапсырмаларды орындай отырып, айтылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады

Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дамыту
: «Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізіне ала отырып, оқушыларды тату болуға, бір-бірін құрметтеуге сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыс
: Көркем еңбек
Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
: Мұғалімнің дағдысы:Интербелсенді тақта Оқушының дағдысы:
Пәні: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар:Мектеп:Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 «А»сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бастапқы білім
: Жарық не үшін қажет екенін жалпы біледі. Жасанды жарық көздерін ажырата алады .

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтығы жоспарланған іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

2 минут

Сабақтығы жоспарланған іс-әрекеті:

Психологиялық ахуал

Айналаның сұлулығын,

Көзіңменен көрерсің.

Бүкіл көрген білгеніңді,

Сөзіңменен өресің.

Зерделі адам зер салып,

Көзбен дүние таниды

.

Ресурстар: Шаттық шеңбер
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Жаңа сабаққа дайындық

3 минут

Сабақтың ортасы

4 минут

Сабақтығы жоспарланған іс-әрекеті:

(Ұ) Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдісі. «Серпілген сауал» тәсілі.

“Қай кезде айналадағы заттар көрінбейді? Неге?” деген жетелеу сұрақтарын пайдалана отырып оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатын болжап айтады.

«Ой қозғау» қызықты тәжірибеден бастау.

Жарыққа және қараңғыға бірдей «гүл шоқтарын» сыйлау.

Енді сабақтың соңында осы тәжірибеміздің нәтижесін көреміз. Сол уақыттың ішінде мынандай тапсырмаларды орындау.

(Ж) Тапсырма №1 Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» әдісі. «Ойлан тап» тәсілі. Оқушылар суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек.

“Бірінші суретте көрсетілген заттардың қайсысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге көрінбейді?” - деп сұрау.

Бағалау: Қараңғы мен жарықты атаған оқушыларды бас бармақ арқылы бағалау

Ресурстар: Суреттер
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: 10 минут
Сабақтығы жоспарланған іс-әрекеті:

(Т) Тапсырма №2 Белсенді оқытудың «Зерттеу және зерделеу» әдісі. «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі.

1. Саралау әдісінің «тапсырма» тәсілі.

Оқушыларға әртүрлі заттарды тарату: көрпе, жұп-жұқа мата. Сыныпты топқа бөлу. Әр топ сыныпта өз қараңғы бұрышын жасайды. Оқушылар көрпенің қараңғы бұрыш жасауға ыңғайлы екенін түсінуі керек. Оқушылар өз бұрыштарына ойыншықтарын орналастыруы тиіс.

Әр топ өз бұрыштарына ойыншықтарын орналастырып болған соң, оларға мынадай сұрақтар қойю: “Қараңғы болу үшін не істедіңдер? Қараңғыда өздеріңді ынғайлы сезесіңдер ме? Неге? Ойыншықтарды көріп тұрсыңдар ма? Қараңғыда ойыншықтар неге ұқсайды? Егер қалташаммен жарықтандырсақ, не болады?”

Бағалау: Тапсырманы шапшан әрі дұрыс орындаған топты іс-қимыл от шашу арқылы бағалау.

(Ұ) Тапсырма №3 Белсенді оқытудың «Көрсету және модельдеу» әдісі. «Stop-кадр» тәсілі.

Оқушыларға “Тимошка және Қараңғылық” ертегісін видеожазбадан көрсету. Оқушылардың Қараңғылықтан қорықпау керектігін түсіндіру.

Балмұздақ таяқшалары арқылы сұрау.

Сергіту сәті: «Күн мен түн» ойыны

Ресурстар:

Көрпе, жұқа мата, ойыншық-тар, қалташам

Сілтеме видеожазба

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

10 минут

Сабақтың соңы

10 минут

Рефлексия 1минут

Сабақтығы жоспарланған іс-әрекеті:

(Т. ) Тапсырма №4 Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі. «Зертте » тәсілі

1. Саралау әдісінің «тапсырма» тәсілі.

Қараңғылық қажет пе? Сыныпты екі топқа бөлу. Бірінші топ параққа кез келген заттың суретін көздерін жұмып салады. Ал екінші топ сол затты көз дерін ашып отырып салады. Нәтижелерін салыстыра отырып, оқушылар жұмулы көзбен тапсырманы орындау қиын екендігін түсінеді, қараңғыда­ ештеңе көрінбейтінін біледі. Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай кезде қажет?” деп сұрау.

Бағалау: Тапсырманы шапшан әрі дұрыс орындаған топты күлегештер арқылы бағалау.

Сергіту сәті:

( Ө. ) Тапсырма №4 Белсенді оқытудың «Қорытынды шығару және есте сақтау» әдісі.

2. Саралау әдісінің «дерккөздер»

Бағалау: Тапсырманы орындап болған соң барлық оқушылар «Бумеранг» тәсілімен орындаған тапсырмаларын сағат тілімен бір-біріне беріп бір қарап шығып бағалайды

-Ал ендеше балалр бағана жарық пен қараңғыға сыйлаған гүл


Ұқсас жұмыстар
Көлік құралдарының қозғалысы
Жарық не үшін қажет
Жаяу жүргіншілер міндеттері
Жасыл өсімдіктердің ғарыштық рөлі органикалық заттарды түзу, энергияны жинақтау, көмірқышқыл газы мөлшерінің тұрақтылығын сақтау және атмосферада оттекті молайту, жерде топырақ түзілу әрекетіне қатысу
Сенің құқығың - менің құқығым
Велосипедке қойылатын техникалық талаптар
Зат алмасу және жасушада энергияның өзгеруі
Топырақтан суды және минералды заттарды сіңіру органикалық және минералдық тыңайтқыштар. Фотосинтез, күннің жарығы мен хлорофилдің осы процестегі рөлі.
Жарықтандыру аспаптарында жарық көзі - электрлі шам
Балаға тәрбие қылғанда әрбір тәрбиешінің алдымен қолданатын жолы- өз тәжірбиесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz