Қозғалыс траекториясы дегеніміз не

Пән: Жартылыстану
Мектеп:
Пән:Жартылыстану: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 С
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Пән:Жартылыстану: Күні:
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Пән:Жартылыстану:

Сынып: 1 сынып

Сабақтың ұзақтылығы: 35 минут

Мектеп:: Қатыспағандар саны:
Пән:Жартылыстану: Сабақ тақырыбы
Мектеп:: Қозғалыс траекториясы дегеніміз не?
Пән:Жартылыстану: Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп::

1. 5. 1. 1 Түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;

1. 5. 1. 2 Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;

Пән:Жартылыстану: Сабақ мақсаттары
Мектеп::

Оқушылар түрлі денелердің қозғалысын, адам өміріндегі және табиғаттағы қозғалыстың маңыздылығын анықтайды.

Барлық оқушылар: Әртүрлі қозғалыс траекторияларын түсінеді, оларды суреттен көрсетеді

Оқушылардың басым бөлігі: Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтайды.

Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

Пән:Жартылыстану: Бағалау критерийлері
Мектеп::
  • Денелердің қозғалыс траекторияларын бейнелеп көрсетеді.
  • Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды
Пән:Жартылыстану: Ойлау деңгейлері
Мектеп::

Білу түсіну,

Қолдану және анализ

Пән:Жартылыстану: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Тілдік дағдылар:

Тындалым, Айтылым.

Пәндік лексика және терминдер:

Тындалым, Айтылым:

Сызық - линия - line.
Жол - траектория ұзындығы. Түзу және қисық сызықтар
Траектория - траектория - Trajectory

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қозғалыс дегеніміз не?
  • Траектория дегеніміз не?
  • Авто көлік жүретін жол қалай аталады?
  • Жаяу адамның қозғалыс траекториясын көрсететін жол қалай аталады?
Пән:Жартылыстану: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: «Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып. қарым-қатынас жасау қабілеті; денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Пән:Жартылыстану: Пәнаралық байланыс
Мектеп::

Математика. Ұзындықты өлшеу. Тәжірибелік жұмыс кезінде салыстырады.

Дүниетану: Мектепке баратын жолды бағдарлай біледі;

Көркем еңбек: Суреттерді бояу

Пән:Жартылыстану: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Мұғалімнің дағдысы: https://www. youtube. com/watch? v=H91_YUxcYVAсайт арқылы көлік құралдарының қозғалысын бақылайды, тұжырым жасайды.
Пән:Жартылыстану: Бастапқы білім
Мектеп:: Оқушылар алдыңғы сабақтардан және күнделікті өмірде денелер мен заттардың қозғалыстарын біледі.
Пән:Жартылыстану: Сабақ барысы
Пән:Жартылыстану: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән:Жартылыстану:

Сабақтың басы

2мин

Мектеп::

Психологиялық ахуал:

Оқушылар жұппен тұрып, бір-біріне қарап айтады. Сәттілік тілейді.

-Кел, жаныма тұр, сыныптас,

Өз алақаныңды маған аш.

Міне, менің қолым бос,

Жылуыма жылу қос!

Оқушылар қарсы тұрып, басбармақтан бастап кезек-кезек саусақтарының ұштарын бір-біріне тигізеді .

1- барлық

2- істе

3-саған

4-сәттілік

5-тілеймін

6-алақандарын қосады - РАХМЕТ!

Топқа бөлу.
Ширату жаттығу: «Қарлы кесек » тәсілі
Оқушылар ортаға шақырылып шеңберге тұрып, Аспан - жер- су суреттерінен қаолы кесек жасап орап, қимыл қозғалысын көрсету. Осы атаулары бойынша топқа бөлініп отырады.

Үлестірме суреттер
Пән:Жартылыстану:

Сабақтың ортасы

8 мин

Мектеп::

(Т) №1 тапсырма Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдісі: «Білгім келеді» тәсілі арқылы оқушыларға сұрақ қоямын. Оқушыларға жолда жүру ережесін естеріне түсіруді ұсынамын. Көлік құрал­ дары қозғалысының әртүрлі бағытына назар аудартамын. Түрлі көлік құралдарының қалай қозғалатыны туралы бейнежазбаны көрсетемін.

  • Терезеден­ сыртқа қарауды,
  • Сыныптан - сыртқа шығуды өтінемін.
  • Көлік қалай қозғалады?
  • Адамдар қалай қозғалады?
  • Қозғалыстың ізі. Суреттерге назар аударыңдар.

-Оның қайсысында қозғалыстың ізі көрінеді?

(Біріншісінде, ұшақтан. )

-Тағы қай көліктің қандай жолмен жүргенін көруге болады? (Суда. )

- Жолдағы көліктің ізін көруге бола ма?

-(Тек жаңбырлы күні, соқпақ жолда. )

Осы жерде оқушылармен шағын зерттеу жұмысын жасап жіберемін ылғал құм салынған табақтың бетінен кішкентай ойыншық көлікті жүргіземін. Сонда балалар көліктің траекториясын көре алады. Тағы да қосымша сол топырақ үстінен допты домалатып доптың траекториясын бақылайды.

- Ізіне қарап нені білуге болады?

- (Көліктің қалай жүргенін. )

- Доптың құмдағы ізі қандай?

-(Ирек ирек болды)

-Кез келген нысан жай көзге көріне ме, жоқ па, соған

қарамастан белгілі бір сызық бойымен қозғалады . Бұл сызық траектория деп аталады.

Бүгінгі өтетін тақырыбымыз?

-Қозғалыс траекториясы (оқушылар) Оқушылар болжам жасайды, өздері тақырыпты анықтайды. Оқушылар үш тілде Сызық - линия - line.
Траектория - траектория - Trajectory сөздерді қайталап айтып тілдерін жаттықтырады.

Бағалау. Сұрақтарға дұрыс жауап берген балаларды, топтардың топ атауына қатысты суреттермен бағалаймын.

(Ұ) №2 тапсырма Белсенді оқытудың «Зерделеу және зерттеу» әдісі:

Саралаудың «қарқын» тәсілі.

Оқушылар іс - әрекетті бақылауға тапсырма беремін.
МК. 1) Сыныпқа оралған жіпті әкелемін де, қолымнан жерге түсіріп, 1 - топқа қарай домалатамын.
2) 1 - топ 2 - топқа қарай, 2 - топ 3 - топқа, 3 - топ маған қарай домалатады.
(Ұ) «Ойлан - жұптас - бөліс» тәсілі
Жіптің қозғалысы туралы не айтуға болады?
Жіптің жүрген жолында не пайда болды?
Жүргізілген сызық нені білдіреді?

М. Т. Дененің қозғалған кездегі жүрген жолын «траектория» дейміз. Бұл - жіптің қозғалыс траекториясы. Траектория - траектория - Trajectory сөзін ұжыммен қайталау
М. Б. Оқушыларды мадақтау сөзімен (жарайсың! Өте керемет! Жақсы. Қанағаттанарлық) бағалаймын.

Ж №3 тапсырма: Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі:

Саралаудың «тапсырма » тәсілі.

Дәптермен жұмыс.

29 жұмыс парағы. Көліктердің қозғалыс траекториясы.

Траекторияны таңда.

Көлік суретін оған сәйкес келетін траекториямен қос

Суретті боя

Бағалау: Оқушылар жұптасып бірін бірі бағдаршам арқылы ( Мысалы, Жасыл түс өте жақсы. Сары түс жақсы. Қызыл түс қанағаттанарлық ) бағалайды

Сергіту сәті. Бауырсақ ойыны.

Оқушылар топпен рөлге бөлініп ойнау арқылы бауырсақтың жүрген жолының траекториясын өздері жүріп салады.

https://www. youtube. com/watch? v=H91_YUxcYVAсайт
Пән:Жартылыстану:

Бақылау

7 мин

Пәнаралық байланыс көркем еңбек

5 мин

Сергіту сәті

5 мин

Мектеп::

арқылы көлік құралдарының қозғалысын бақылайды, тұжырым жасайды.

Ұшақ, машина, қайық ойыншықтар

Орам жіп

жұмыс

дәптер

29 жұмыс парағы.

Түрлі түсті қалам, сызғыш, өшіргіш.

Пән:Жартылыстану:

Сабақтың соңы

5 мин

Мектеп::

(Ө, қ) Белсенді оқытудың «Қорытынды шығару және есте сақтау» әдісі

Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі.

:
:
:
:

( М. ) Бағалау: Оқушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс түсінгеніне қарай «күлегештермен» бағалаймын

Тапсырма

1. Тапсырма

Текшені үстелдің шеткі жағына қойыңыз да, жерге қарай түрлі тәсілмен (ақырын, қатты) итеріп құлатыңыз. Текшенің қозғалысын бақылаңыз. Текшенің қозғалысының траекторияларын сызып көрсетіңіз. Траекторияның әр түрлі болу себебін түсіндіріңіз.

2 тапсырма. Суреттерге сүйеніп, қозғалыстың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелеңіз.

  • Адамдар не үшін жаттығу жасайды?
  • Таза ауада серуендеудің қандай

Ұқсас жұмыстар
Материалық нүкте
Күш
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің
Біз қалай қозғаламыз
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. жылдамдық. жылдамдық бірліктері
Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің массасын өлшеу
Орташа жылдамдықты есепте
Паскаль программалау тілінде енгізу операторын ата
Тапсырма түрі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz