Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Магнит
Сабақ жоспары
Пән: Жаратылыстану
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3С бөлімі
Күні:
Мұғалімнің есімі:
Сынып: 1 сынып
Сабақтың ұзақтығы 40 минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Магнит
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
1.5.6.1. Магниттілік қасиеті бар денелерді анықтау.
1.5.6.2. Магниттің қасиетін зерттеу.
Сабақ мақсаттары
Магниттілік қасиеті бар денелерді анықтай отырып,зерттейді
Барлық оқушылар: Магниттік қасиеттері бар кейбір денелерді анықтайды;
Көптеген оқушылар: Магниттердің қасиетін зерттеу жүргізу барысында түсінеді.
Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау критерийлері
Магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды.
Магниттің қасиетін зерттейді.
Тілдік мақсат
Тілдік құзіреттілікті қалыптастыру .
Оқушылар магнит, тарту, тебу тірек сөздерімен танысады.
Тілдік дағдыларды дамыту:
Айтылым
1) Қандай жылытқыщ құралдарын білесің?
2) Теледидар жұмыс істеу үшін не қажет?
3) Жылытқыш құралдарды не үшін пайдаланады?
Тыңдалым
Оқушыларға бейнежазба көрсету https://www. youtu.be/5POrESB7-nw сабақтың тақырыбын анықтау.
Құндылықтарды дарыту
"Мәңгілік ел" идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Дүниетану,сауат ашу
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы АКТ қолданамын
Бастапқы білім
Жалпы электр құралдары туралы түсінік бар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2-мин
5 -мин
5-мин
Психологиялық ахуал:
Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып, Өзара көз тастаймыз.
Жаңа білім алуға, Алға қадам жасаймыз.
1-тапсырма: Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. <<Миға шабуыл>> тәсілі. Адасқан әріп ойыны.
М
А
И
Т
Г
Н
Белсенді оқытудың <<Көрсету және модельдеу>> әдісі
Оқушыларға бейнежазба көрсету https://www. youtu.be/5POrESB7-nw ,арқылы магниттің қасиетін анықтайды.
3) Оқушыларды екі топқа бөлу.
1-топ: S - оңтүстік полюс
2-топ: N - солтүстік полюс
<<Жұлдызқұрт>> бағалауына нүсқаулық.Әр оқушы тапсырманы орындау барысында жұлдызқұрт дөңгелекшелері боялады.
Кеспе әріптер
АКТ
Бейне жазба
Қима қағаздар
Сабақтың ортасы
15 мин
10 мин
2 ( Т ). Тапсырма Белсенді оқытудың <<Зерделеу және зерттеу>> әдісі <<Ойлан, жұптас, бөліс>> тәсілі арқылы жүзеге асады
1-топ:
1) Зерттеу жүргізу үшін табақшаға құмды сеуіп, оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандаларды, пластмасса мен резеңкенің бөлшегін тығып қойыңыз. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп, магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алады.
2) Құмыраға су құйып, оған кішкене бұрандалар мен сомындарды (гайка), резеңке бөлшегін салы ңыз. Оқушыларға құмырадағы суды төкпей, ішін дегі заттарды қалай алуға болатынын ойлануды ұсыныңыз. Оқушылар түрлі әдіс-тәсілдерді іздеп, ең дұрысын табады: магнитті құмыраның қабырғасына жақындатып, жүргізу керек.
2-топ:
1) Қатты қағаз бетіне ұсақ темір заттарды шашу керек, мысалы, қыстырғыштарды. Қағаздың астынан магнитті қозғалту арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көре алады. Оқушылар осы тәжірибені қатты қағаз орнына ағаш тақтайшаны, мысалы, парта бетін қолдану арқылы жасап көре алады. Тәжірибе барысында олар: "Магниттің тартылысы ағаш тақташаның арғы жағына өте ала ма?" деген сұраққа жауап бере алады.
2) Тәжірибе жасау үшін бұл топқа шеті өңделген ескі көзәйнек пен қағаз қыстырғыштар қажет. Көзәйнектің бір жағына қағаз қыстырғыштарды шашып қойып, шынының астымен магнитті жылжыту арқылы оқушылар қағаз қыстырғыштар қозғала ма, жоқ па тексе реді. Тәжірибе барысында оқушылар: "Магниттің тартылысы шыныдан өте ала ма?" деген сұраққа жауап бере алады.
<<Жұлдызқұрт арқылы>> бағалау. Орындалған тапсырма бойынша жұлдызқұрттың бірінші бөлігін боялады.
(Ө,қ) 3 тапсырма Дәптермен жұмыс. 46-жұмыс парағы. Белсенді оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>> әдісі
Суретке мұқият қараңыз. Магнитке тартылатын заттардың суреттерінің тұсына (˅) белгісін қойыңыз. Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсыз?
Бағалау критерийлері
Дескриптор
> Магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды.
> Магниттің қасиетін зерттейді.
Білім алушы
oo магниттік қасиеті бар заттарды белгілейді;
oo дененің магнитке тартылу себебін түсіндіреді.
<<Жұптық >> бағалау
Сынып ішіндегі магниттік қасиеті бар заттарды анықтаңыз. Ол үшін қолыңызға магнит алып, айналаңыздағы заттарға жақындатып көріңіз. Төмендегі кестеге магниттік қасиеті бар екі заттың және магниттік қасиеті жоқ екі заттың атауын жазыңыз немесе суретін салыңыз.
Магниттік қасиеті бар заттар
Магниттк қасиеті жоқ заттар
<<Жұлдызқұрт>> арқылы бағалау. Жұлдызқұрттың келесі бөлігі боялады.
3) <<Саралау әдісінің>> <<Қарқын>> тәсілі.
Сурет бойынша магнитке тартылатын заттарды анықта.
<<Басбармақ>> әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау.
<<Саралау әдісінің>> <<Тапсырма>> тәсілі
Сөзжұмбақ:
1) дастарханға қоямыз, жейміз, түсі сары;
2) ең жақын адам;
3) тамақ жасағанда қолданамыз, оған тамақ жасаймыз, шай қайнатамыз;
4) ас атасы;
5) адамның досы;
6) рәміздеріміздің бірі.
Сөзжұмбақ шешімі <<МАГНИТ>> сөзі
М
а
й
А
н
а
Г
а
з
Н
а
н
И
т
Т
у
<<Смайликтер>> арқылы бағалау
- тамаша
- жақсы
- орташа
Стакан, магнит, түйреуіш, бұрандалар, пластмасса, рәзенкенің бөлшегі, гайка, көзәйнек, қыстырғыштар, қатты қағаз
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасының парақшасы
АКТ, слайд
Кесте
Сөзжұмбақ
Сабақтың соңы
Рефлексия
3 мин
Белсенді оқыту әдісінің <<Рефлексия және бағамдау>> тәсілі
- барлығы түсінікті,
- енді түсініп келемін,
- түсінбедім.
Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі
Магниттік қасиеттері бар заттарды <<Иә>> немесе <<Жоқ>> тәсілі арқылы атап, астын сыз:
Шеге <<Иә>>, <<Жоқ>>.
Қайшы <<Иә>>, <<Жоқ>>
Стақан <<Иә>>, <<Жоқ>>
Доп <<Иә>>, <<Жоқ>>
Қарындаш <<Иә>>, <<Жоқ>>
Саралаудың қарқын тәсілі:
Қима қағаздарды пайдалана отырып мазмұнды сызба құраңыз.
Оқушылар <<Магнит>> тақырыбына мазмұнды сызба құрастырады.
Саралаудың <<Дереккөздер>> тәсілі.
Ребусты шеш:
,, , , , , ,,
,,, ,,
,,,,,,,,
<<Басбармақ>> әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау.
- барлығы түсінікті,
- енді түсініп келемін,
- түсінбедім
<<Смайликтер>> арқылы бағалау
- тамаша
- жақсы
- орташа
<<Жетістік баспалдағы>> рефлексиясы
Оқушы өзін қай сатыға орналастыратынын көрсетеді.
1)Топ ережесін сақтау;
2)Оқу құралдарын абайлап қолдану;
3)Техника қауіпсіздік ережесін сақтау. Парақша
Пән: Жаратылыстану
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3С бөлімі
Күні:
Мұғалімнің есімі:
Сынып: 1 сынып
Сабақтың ұзақтығы 40 минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Магнит
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
1.5.6.1. Магниттілік қасиеті бар денелерді анықтау.
1.5.6.2. Магниттің қасиетін зерттеу.
Сабақ мақсаттары
Магниттілік қасиеті бар денелерді анықтай отырып,зерттейді
Барлық оқушылар: Магниттік қасиеттері бар кейбір денелерді анықтайды;
Көптеген оқушылар: Магниттердің қасиетін зерттеу жүргізу барысында түсінеді.
Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау критерийлері
Магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды.
Магниттің қасиетін зерттейді.
Тілдік мақсат
Тілдік құзіреттілікті қалыптастыру .
Оқушылар магнит, тарту, тебу тірек сөздерімен танысады.
Тілдік дағдыларды дамыту:
Айтылым
1) Қандай жылытқыщ құралдарын білесің?
2) Теледидар жұмыс істеу үшін не қажет?
3) Жылытқыш құралдарды не үшін пайдаланады?
Тыңдалым
Оқушыларға бейнежазба көрсету https://www. youtu.be/5POrESB7-nw сабақтың тақырыбын анықтау.
Құндылықтарды дарыту
"Мәңгілік ел" идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Дүниетану,сауат ашу
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы АКТ қолданамын
Бастапқы білім
Жалпы электр құралдары туралы түсінік бар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2-мин
5 -мин
5-мин
Психологиялық ахуал:
Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып, Өзара көз тастаймыз.
Жаңа білім алуға, Алға қадам жасаймыз.
1-тапсырма: Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. <<Миға шабуыл>> тәсілі. Адасқан әріп ойыны.
М
А
И
Т
Г
Н
Белсенді оқытудың <<Көрсету және модельдеу>> әдісі
Оқушыларға бейнежазба көрсету https://www. youtu.be/5POrESB7-nw ,арқылы магниттің қасиетін анықтайды.
3) Оқушыларды екі топқа бөлу.
1-топ: S - оңтүстік полюс
2-топ: N - солтүстік полюс
<<Жұлдызқұрт>> бағалауына нүсқаулық.Әр оқушы тапсырманы орындау барысында жұлдызқұрт дөңгелекшелері боялады.
Кеспе әріптер
АКТ
Бейне жазба
Қима қағаздар
Сабақтың ортасы
15 мин
10 мин
2 ( Т ). Тапсырма Белсенді оқытудың <<Зерделеу және зерттеу>> әдісі <<Ойлан, жұптас, бөліс>> тәсілі арқылы жүзеге асады
1-топ:
1) Зерттеу жүргізу үшін табақшаға құмды сеуіп, оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандаларды, пластмасса мен резеңкенің бөлшегін тығып қойыңыз. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп, магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алады.
2) Құмыраға су құйып, оған кішкене бұрандалар мен сомындарды (гайка), резеңке бөлшегін салы ңыз. Оқушыларға құмырадағы суды төкпей, ішін дегі заттарды қалай алуға болатынын ойлануды ұсыныңыз. Оқушылар түрлі әдіс-тәсілдерді іздеп, ең дұрысын табады: магнитті құмыраның қабырғасына жақындатып, жүргізу керек.
2-топ:
1) Қатты қағаз бетіне ұсақ темір заттарды шашу керек, мысалы, қыстырғыштарды. Қағаздың астынан магнитті қозғалту арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көре алады. Оқушылар осы тәжірибені қатты қағаз орнына ағаш тақтайшаны, мысалы, парта бетін қолдану арқылы жасап көре алады. Тәжірибе барысында олар: "Магниттің тартылысы ағаш тақташаның арғы жағына өте ала ма?" деген сұраққа жауап бере алады.
2) Тәжірибе жасау үшін бұл топқа шеті өңделген ескі көзәйнек пен қағаз қыстырғыштар қажет. Көзәйнектің бір жағына қағаз қыстырғыштарды шашып қойып, шынының астымен магнитті жылжыту арқылы оқушылар қағаз қыстырғыштар қозғала ма, жоқ па тексе реді. Тәжірибе барысында оқушылар: "Магниттің тартылысы шыныдан өте ала ма?" деген сұраққа жауап бере алады.
<<Жұлдызқұрт арқылы>> бағалау. Орындалған тапсырма бойынша жұлдызқұрттың бірінші бөлігін боялады.
(Ө,қ) 3 тапсырма Дәптермен жұмыс. 46-жұмыс парағы. Белсенді оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>> әдісі
Суретке мұқият қараңыз. Магнитке тартылатын заттардың суреттерінің тұсына (˅) белгісін қойыңыз. Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсыз?
Бағалау критерийлері
Дескриптор
> Магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды.
> Магниттің қасиетін зерттейді.
Білім алушы
oo магниттік қасиеті бар заттарды белгілейді;
oo дененің магнитке тартылу себебін түсіндіреді.
<<Жұптық >> бағалау
Сынып ішіндегі магниттік қасиеті бар заттарды анықтаңыз. Ол үшін қолыңызға магнит алып, айналаңыздағы заттарға жақындатып көріңіз. Төмендегі кестеге магниттік қасиеті бар екі заттың және магниттік қасиеті жоқ екі заттың атауын жазыңыз немесе суретін салыңыз.
Магниттік қасиеті бар заттар
Магниттк қасиеті жоқ заттар
<<Жұлдызқұрт>> арқылы бағалау. Жұлдызқұрттың келесі бөлігі боялады.
3) <<Саралау әдісінің>> <<Қарқын>> тәсілі.
Сурет бойынша магнитке тартылатын заттарды анықта.
<<Басбармақ>> әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау.
<<Саралау әдісінің>> <<Тапсырма>> тәсілі
Сөзжұмбақ:
1) дастарханға қоямыз, жейміз, түсі сары;
2) ең жақын адам;
3) тамақ жасағанда қолданамыз, оған тамақ жасаймыз, шай қайнатамыз;
4) ас атасы;
5) адамның досы;
6) рәміздеріміздің бірі.
Сөзжұмбақ шешімі <<МАГНИТ>> сөзі
М
а
й
А
н
а
Г
а
з
Н
а
н
И
т
Т
у
<<Смайликтер>> арқылы бағалау
- тамаша
- жақсы
- орташа
Стакан, магнит, түйреуіш, бұрандалар, пластмасса, рәзенкенің бөлшегі, гайка, көзәйнек, қыстырғыштар, қатты қағаз
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасының парақшасы
АКТ, слайд
Кесте
Сөзжұмбақ
Сабақтың соңы
Рефлексия
3 мин
Белсенді оқыту әдісінің <<Рефлексия және бағамдау>> тәсілі
- барлығы түсінікті,
- енді түсініп келемін,
- түсінбедім.
Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі
Магниттік қасиеттері бар заттарды <<Иә>> немесе <<Жоқ>> тәсілі арқылы атап, астын сыз:
Шеге <<Иә>>, <<Жоқ>>.
Қайшы <<Иә>>, <<Жоқ>>
Стақан <<Иә>>, <<Жоқ>>
Доп <<Иә>>, <<Жоқ>>
Қарындаш <<Иә>>, <<Жоқ>>
Саралаудың қарқын тәсілі:
Қима қағаздарды пайдалана отырып мазмұнды сызба құраңыз.
Оқушылар <<Магнит>> тақырыбына мазмұнды сызба құрастырады.
Саралаудың <<Дереккөздер>> тәсілі.
Ребусты шеш:
,, , , , , ,,
,,, ,,
,,,,,,,,
<<Басбармақ>> әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау.
- барлығы түсінікті,
- енді түсініп келемін,
- түсінбедім
<<Смайликтер>> арқылы бағалау
- тамаша
- жақсы
- орташа
<<Жетістік баспалдағы>> рефлексиясы
Оқушы өзін қай сатыға орналастыратынын көрсетеді.
1)Топ ережесін сақтау;
2)Оқу құралдарын абайлап қолдану;
3)Техника қауіпсіздік ережесін сақтау. Парақша
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz