Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өсімдіктер- тірі ағзалар
Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтығы: 35 минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Өсімдіктер- тірі ағзалар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.2.1.1 - өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау
1.1.2.1 - қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу
Сабақ мақсаттары
Өсімдіктердін негізгі сипаттамаларын түсіндіру
Барлық оқушылар: өсімдіктердін негізгі формаларын біледі
Көптеген оқушылар: қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізе алады
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады
Бағалау критерийлері
Өсімдіктердің негізгі формаларын анықтайды;
Қоршаған әлем құбылыстарын бақылайды.
Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын талқылайды.
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру
Жанды заттарды жансыз заттардан қалай ажыратуға болады?
Өсімдіктің тірі ағза екенін қалай анықтайсыздар?
Өсімдіктердің негізгі сипаттарын тап.
Тірек сөздер:
Жанды табиғат, жансыз табиғат, нысан, өсімдік
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясын негізге ала отырып табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Activ STUDIO
Бастапқы білім
Өсімдіктердің табиғаттың бөлшегі екенін біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақ 35 минутқа жоспарланған
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
5 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал
Ал,балалар тұрамыз,
Айналаны шоламыз.
Жауқазындай жайқалып,
Бәйшешектей иіліп,
Cәл тынығып аламыз.
Біз гүлдерше өсеміз,
Жапырағы жайқалған.
Сабақтары салалы,
Желге ырғалып шайқалған.
Саралаудың <<диалог және қолдау көрсету>> тәсілі. <<Серпілген сауал>> тәсілі арқылы табиғаттың түрлерімен таныстыру.
Табиғатта заттардың түрі көп. Оларды жанды және жансыз табиғат деп бөледі. Тақтаға суреттер ілінеді.
Балалар кәне, қарандаршы суреттен нені көріп тұрсыздар. Суретте не бейнеленгенің айтады: ағаш, ит, тас, су т.б. Олардың қайсысы жанды табиғатқа жатады? Ағаш, ит, қоныз.
Ал қайсысы өлі табиғатқа жатады? Тас, асық, су.
Ал қайсысы бұрын тірі ағзанын бөлігі болған: асық.
Айналамызда жансыз табиғат нысандары көп. Жансыз табиғатқа: тау, тас, топырақ сияқты заттар жатады. Өсімдіктерде жаңуарлар секілді тірі ағзаларға жатады.
Бағалау: <<Жарайсың!>> мадақтау арқылы оқушыны ынталандыру.
Шаттық шеңбері
Жанды және жансыз табиғат бөліктерінің суреттері
Сабақтың ортасы
5 мин
7 мин
2 мин
3 мин
7 мин
ІІ. Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі
Тапсырма №1
(Ж)
Тас пен өсімдікті салыстыр
Нені байқадың?
Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай білуге болады?
Олар өседі, қоректенеді, тыныс алады, көбейеді.
Жансыз табиғат нысандары: өспейді, қоректенбейді, тыныс алмайды.
Бағалау: Екі жұп бірін-бірі бағалайды, от шашу арқылы.
Белсенді оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>> әдісі.
(Ұ)
Оқушыларға алдына ала дайындалып қойған екі өсімдікті ұсынамыз. Оның бірі үнемі суарылған, екіншісі суарылмаған болсын. Оқушылар өсімдіктердің суреттерін салып, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін табады.
Бағалау: тапсырманы дұрыс,толық орындаған оқушыға <<Жұлдызша>> тарату(Қызықтыру)
Өсімдік - растение- plant
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп-үлкен боп өседі
Тапсырма №2. Белсенді оқытудың қорытынды шығару және есте сақтау.
(Ұ)
Тақтаға екі қалташа ілінеді: біреуі өлі табиғат, екіншісі тірі табиғат. Қима суреттерді екі қалташаға салады. Бағалау:Дұрыс тапқан балаға күлегеш беріледі.
Тапсырма №3(Ө.қ)
(Ұ) Тірі және өлі табиғаттың суреттерін үлестіру.Оқушылар суреттерді екі түспен бояйды(жасыл, сұр)
Тапсырманы орындап болғансон топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды.
<<Басбармақ>> әдісімен
Бағалау критерийі
Дескриптор
Қоршаған әлем құбылыстарын бақылайды
Жанды және жансыз табиғатты ажырата алады
Өсімдіктердің негізгі формаларын анықтайды
Өсімдіктің негізгі формаларын анықтай алады.
Бағалау:Дескриптор арқылы бағалау
Бөлме өсімдіктері, тас
өсімдік
Қима суреттер
Табиғат суреттері
Сабақтың соңы
4 мин
Рефлексия: <<Бағдаршам>> әдісі бойынша
Карточкалар
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау <<тапсырма>> тәсілі
І. Сенің ойынша жанды және жансыз табиғат деп нені атайды?
Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі
ІІ. Журналдан өсімдікке қатысты қызықты деректер іздеу.
.
<<Мадақтау>> , <<От шашу>>, <<Күлегеш>>, <<Жұлдызша>> , <<Бағдаршам>>, <<Басбармақ>>, <<Жұп-жұпты>> <<Дескриптор арқылы>>
Қалам-қарындашпен, жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін алдын-ала ескерту.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтығы: 35 минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Өсімдіктер- тірі ағзалар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.2.1.1 - өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау
1.1.2.1 - қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу
Сабақ мақсаттары
Өсімдіктердін негізгі сипаттамаларын түсіндіру
Барлық оқушылар: өсімдіктердін негізгі формаларын біледі
Көптеген оқушылар: қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізе алады
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады
Бағалау критерийлері
Өсімдіктердің негізгі формаларын анықтайды;
Қоршаған әлем құбылыстарын бақылайды.
Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын талқылайды.
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру
Жанды заттарды жансыз заттардан қалай ажыратуға болады?
Өсімдіктің тірі ағза екенін қалай анықтайсыздар?
Өсімдіктердің негізгі сипаттарын тап.
Тірек сөздер:
Жанды табиғат, жансыз табиғат, нысан, өсімдік
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясын негізге ала отырып табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Activ STUDIO
Бастапқы білім
Өсімдіктердің табиғаттың бөлшегі екенін біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақ 35 минутқа жоспарланған
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
5 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал
Ал,балалар тұрамыз,
Айналаны шоламыз.
Жауқазындай жайқалып,
Бәйшешектей иіліп,
Cәл тынығып аламыз.
Біз гүлдерше өсеміз,
Жапырағы жайқалған.
Сабақтары салалы,
Желге ырғалып шайқалған.
Саралаудың <<диалог және қолдау көрсету>> тәсілі. <<Серпілген сауал>> тәсілі арқылы табиғаттың түрлерімен таныстыру.
Табиғатта заттардың түрі көп. Оларды жанды және жансыз табиғат деп бөледі. Тақтаға суреттер ілінеді.
Балалар кәне, қарандаршы суреттен нені көріп тұрсыздар. Суретте не бейнеленгенің айтады: ағаш, ит, тас, су т.б. Олардың қайсысы жанды табиғатқа жатады? Ағаш, ит, қоныз.
Ал қайсысы өлі табиғатқа жатады? Тас, асық, су.
Ал қайсысы бұрын тірі ағзанын бөлігі болған: асық.
Айналамызда жансыз табиғат нысандары көп. Жансыз табиғатқа: тау, тас, топырақ сияқты заттар жатады. Өсімдіктерде жаңуарлар секілді тірі ағзаларға жатады.
Бағалау: <<Жарайсың!>> мадақтау арқылы оқушыны ынталандыру.
Шаттық шеңбері
Жанды және жансыз табиғат бөліктерінің суреттері
Сабақтың ортасы
5 мин
7 мин
2 мин
3 мин
7 мин
ІІ. Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі
Тапсырма №1
(Ж)
Тас пен өсімдікті салыстыр
Нені байқадың?
Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай білуге болады?
Олар өседі, қоректенеді, тыныс алады, көбейеді.
Жансыз табиғат нысандары: өспейді, қоректенбейді, тыныс алмайды.
Бағалау: Екі жұп бірін-бірі бағалайды, от шашу арқылы.
Белсенді оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>> әдісі.
(Ұ)
Оқушыларға алдына ала дайындалып қойған екі өсімдікті ұсынамыз. Оның бірі үнемі суарылған, екіншісі суарылмаған болсын. Оқушылар өсімдіктердің суреттерін салып, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін табады.
Бағалау: тапсырманы дұрыс,толық орындаған оқушыға <<Жұлдызша>> тарату(Қызықтыру)
Өсімдік - растение- plant
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп-үлкен боп өседі
Тапсырма №2. Белсенді оқытудың қорытынды шығару және есте сақтау.
(Ұ)
Тақтаға екі қалташа ілінеді: біреуі өлі табиғат, екіншісі тірі табиғат. Қима суреттерді екі қалташаға салады. Бағалау:Дұрыс тапқан балаға күлегеш беріледі.
Тапсырма №3(Ө.қ)
(Ұ) Тірі және өлі табиғаттың суреттерін үлестіру.Оқушылар суреттерді екі түспен бояйды(жасыл, сұр)
Тапсырманы орындап болғансон топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды.
<<Басбармақ>> әдісімен
Бағалау критерийі
Дескриптор
Қоршаған әлем құбылыстарын бақылайды
Жанды және жансыз табиғатты ажырата алады
Өсімдіктердің негізгі формаларын анықтайды
Өсімдіктің негізгі формаларын анықтай алады.
Бағалау:Дескриптор арқылы бағалау
Бөлме өсімдіктері, тас
өсімдік
Қима суреттер
Табиғат суреттері
Сабақтың соңы
4 мин
Рефлексия: <<Бағдаршам>> әдісі бойынша
Карточкалар
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау <<тапсырма>> тәсілі
І. Сенің ойынша жанды және жансыз табиғат деп нені атайды?
Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі
ІІ. Журналдан өсімдікке қатысты қызықты деректер іздеу.
.
<<Мадақтау>> , <<От шашу>>, <<Күлегеш>>, <<Жұлдызша>> , <<Бағдаршам>>, <<Басбармақ>>, <<Жұп-жұпты>> <<Дескриптор арқылы>>
Қалам-қарындашпен, жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін алдын-ала ескерту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz