Өсімдіктер- тірі ағзалар

Бағалау критерийі
Дескриптор
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А:

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А

Мектеп:: Мектеп:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А:

Сынып: 1

Сабақ ұзақтығы: 35 минут

Мектеп::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Сабақ тақырыбы
Мектеп:: Өсімдіктер- тірі ағзалар
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп::

1. 2. 1. 1 - өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау

1. 1. 2. 1 - қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Сабақ мақсаттары
Мектеп::

Өсімдіктердін негізгі сипаттамаларын түсіндіру

Барлық оқушылар: өсімдіктердін негізгі формаларын біледі

Көптеген оқушылар: қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізе алады

Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Бағалау критерийлері
Мектеп::
  • Өсімдіктердің негізгі формаларын анықтайды;
  • Қоршаған әлем құбылыстарын бақылайды.
  • Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын талқылайды.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

  • Жанды заттарды жансыз заттардан қалай ажыратуға болады?
  • Өсімдіктің тірі ағза екенін қалай анықтайсыздар?
  • Өсімдіктердің негізгі сипаттарын тап.

Тірек сөздер:

Жанды табиғат, жансыз табиғат, нысан, өсімдік

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясын негізге ала отырып табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: Дүниетану
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Activ STUDIO
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Бастапқы білім
Мектеп:: Өсімдіктердің табиғаттың бөлшегі екенін біледі.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп::

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақ 35 минутқа жоспарланған

Ресурстар
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А:

Сабақтың басы

2 мин

5 мин

Мектеп::

І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал

Ал, балалар тұрамыз,

Айналаны шоламыз.

Жауқазындай жайқалып,

Бәйшешектей иіліп,

Cәл тынығып аламыз.

Біз гүлдерше өсеміз,

Жапырағы жайқалған.

Сабақтары салалы,

Желге ырғалып шайқалған.

Саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілі. «Серпілген сауал» тәсілі арқылы табиғаттың түрлерімен таныстыру.

Табиғатта заттардың түрі көп. Оларды жанды және жансыз табиғат деп бөледі. Тақтаға суреттер ілінеді.

Балалар кәне, қарандаршы суреттен нені көріп тұрсыздар. Суретте не бейнеленгенің айтады: ағаш, ит, тас, су т. б. Олардың қайсысы жанды табиғатқа жатады? Ағаш, ит, қоныз.

Ал қайсысы өлі табиғатқа жатады? Тас, асық, су.

Ал қайсысы бұрын тірі ағзанын бөлігі болған: асық.

Айналамызда жансыз табиғат нысандары көп. Жансыз табиғатқа: тау, тас, топырақ сияқты заттар жатады. Өсімдіктерде жаңуарлар секілді тірі ағзаларға жатады.

Бағалау: «Жарайсың !» мадақтау арқылы оқушыны ынталандыру.

Шаттық шеңбері

Жанды және жансыз табиғат бөліктерінің суреттері

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А:

Сабақтың ортасы

5 мин

7 мин

2 мин

3 мин

7 мин

Мектеп::

ІІ. Саралаудың «тапсырма» тәсілі

Тапсырма №1

(Ж)

Тас пен өсімдікті салыстыр

Нені байқадың?

Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай білуге болады?

Олар өседі, қоректенеді, тыныс алады, көбейеді.

Жансыз табиғат нысандары: өспейді, қоректенбейді, тыныс алмайды.

Бағалау: Екі жұп бірін-бірі бағалайды, от шашу арқылы .

Белсенді оқытудың «Зерттеу және зерделеу» әдісі.

(Ұ)

Оқушыларға алдына ала дайындалып қойған екі өсімдікті ұсынамыз. Оның бірі үнемі суарылған, екіншісі суарылмаған болсын. Оқушылар өсімдіктердің суреттерін салып, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін табады.

Бағалау: тапсырманы дұрыс, толық орындаған оқушыға «Жұлдызша» тарату( Қызықтыру )

Өсімдік - растение- plant

Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар

Алдымнан жел еседі

Кіп-кішкентай ағаштар

Үп-үлкен боп өседі

Тапсырма №2. Белсенді оқытудың қорытынды шығару және есте сақтау.

(Ұ)

Тақтаға екі қалташа ілінеді: біреуі өлі табиғат, екіншісі тірі табиғат. Қима суреттерді екі қалташаға салады. Бағалау:Дұрыс тапқан балаға күлегеш беріледі.

Тапсырма №3(Ө. қ)

(Ұ) Тірі және өлі табиғаттың суреттерін үлестіру. Оқушылар суреттерді екі түспен бояйды(жасыл, сұр)

Тапсырманы орындап болғансон топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды.

«Басбармақ» әдісімен

:
:
:
:

Бағалау:Дескриптор арқылы бағалау

Қоршаған әлем құбылыстарын бақылайды
Жанды және

Ұқсас жұмыстар
Тірі ағзалар патшалағы
Жанды және жансыз табиғат
Қарағайлы орман
Судың тірі ағзалар үшін маңызы
Жасушадан мүшеге
Суреттерді топқа бөл
Раушангүл тұқымдас
Оқушының ұпайы
Жасуша ядросы
Биолгия пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz