Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Өсімдіктердің қандай түрлері болады
Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1А
Күні:
Сынып: 1 сынып
Сабақ 35 минутқа жоспарланған
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Өсімдіктердің қандай түрлері болады?
Оқу мақсаттары
1.2.1.2 Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату.
1.2.1.3 Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажырату.
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға ағаштар, бұталар мен шөптердің негізгі ерекшеліктері мен ұқсас белгілерін таныстыру.Мәдени және жабай өсетін өсімдіктердің ерекшеліктерін оқып таныстыру.
Барлық оқушылар: Өсімдіктердің түрлерін біледі
Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Мәдени және жабайы өсімдіктерді ажырата отырып сипаттап береді
Бағалау критерийлері
:: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.
:: Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру:
Айтылым. Тындалым
Оқушылар ағаш, бұта, шөп, мәдени, жабайы тірек сөздерімен танысады. Сөзді қазақша, орысша, ағылшынша құрастыра отырып, қайталап айтқызамын.
Ағаш - дерево- tree
Мәдени - культурные -cultivated
Жабайы-дикорастущие - wild
-Жанды ағзаларға не жатады?
-Жансыз ағзаларға не жатады?
-Суретте көрсетілген екі өсімдіті ата?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге,сыйластыққа, ұйымшылдыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркемеңбек, математика - ұзындық өлшеу.
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы:
Бастапқы білім
Өсімдік жайлы жалпы түсінік бар. Өсімдіктің тірі ағза екені жайлы түсінік бар.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Жаңа сабаққа дайындық:
4 минут
4 минут
Сабақтың ортасы
(Мектеп ауласында)
15 минут
Сергіту сәті
2 минут
Психологиялық ахуал:
<<Түрліше амандасу>> оқушылар шеңберге тұрып:
Оң жақ көршімізді құшақтаймыз,
Сол жақ көршімізді құшақтаймыз.
Оң жақ көршіміздің құлағынан ұстаймыз,
Сол жақ көршіміздің құлағынан ұстаймыз.
Оң жақ көршімізді қытықтаймыз,
Солжақ көршімізді қытықтаймыз.
Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. <<Конверттегі сұрақ>> тәсілі
Бау-бақшадағы өсімдіктердің суретін көрсете отырып жаңа тақырыпты түсіндіремін.
-Не көріп тұрсыңдар?
-Олар бір-бірінен қалай ерекшеленеді?
-Осы өсімдіктерді қалай топтастыруға болады? Жетелеу сұрақтарын пайдалана отырып тақырып пен мақсатты болжау.
Тапсырма№1
(Ж) Белсенді оқытудың <<Сұрақ қою және талқылау>> әдісі. <<Элективті тест>> тәсілі арқылы
Оқушылар жұптаса отырып диалог арқылы өздеріне таныс өсімдіктерді атайды.
Бағалау: Өсімдіктердің бірнеше түрін атаған оқушыларды күлегештер арқылы бағалау
Тапсырма№2
(Ұ) Белсенді оқытудың <<Түсіндіру және сипаттау>> әдісі.
1)Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі:
Балалар енді осы тапсырманы мектеп ауласында қарастырып көрейік. Ол үшін сендер қауіпсіздік ережесін мұқият сақтауларын керек (Қауіпсіздік ережесін түсіндіріп өтемін)
Оқушыларды сапқа тұрғызып, мектеп ауласына алып шығу.
Балаларды әр өсімдік қасына топтастыра отырып түсінік жұмысын жүргіземін.
-Бір қатты діңі бар өсімдіктер - ағаштар деп аталады.
Бірнеше сабақтары бар, биік емес өсімдіктер - бұталар деп аталады.
Жіңішке әрі жұмсақ сабақтары бар, өсімдіктер - шөп деп аталады. Адам мәдени өсімдіктерге күтім жасайды.
Олар адамға өзінің жемісін береді.
Жабайы өсімдіктерге күтім қажет емес.
Олар орманда, шалғында, далада өседі. Ал енді балалар осы сөздерді үш тілде қайталайық.
Ағаш - дерево- tree
Мәдени - культурные -cultivated
Жабайы-дикорастущие - wild
Бағалау: Сөзді дұрыс қайталаған оқушыларды іс-қимыл(от шашу) арқылы бағалаймын.
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп - кішкентай ағаштар.
Биік болып өседі.
.
Суреттер
Мектеп ауласындағы өсімдіктер
Сабақтың соңы
5минут
Рефлексия
1минут
Тапсырма№3
(Ө,қ) Белсенді оқытудың <<Қортынды шығару және есте сақтау>>
(2)Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі.
(3)Саралаудың <<Дереккөздер>> тәсілі.
Тапсырма
<<Айырмашылығы неде>> тәсілі арқылы Суреттерге мұқият қараңыз. Әр топтағы артық өсімдікті анықтап, (+) белгісімен
белгілеңіз.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.
Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажыратады.
қатардағы артық өсімдікті анықтай алады.
Жабайы өсімдіктерді ажырата алады.
Мәдени өсімдіктерді ажырата алады.
Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді баға береді. Дұрыс орындап жатса бағалау жест арқылы іске асады. Қателескен оқушылар болса, оларға нұсқау беріп, жетелеу.
Мен чемпион парақшалары арқылы бағаланады, яғни балаларға 1,2,3 баспалдақта тұрған спортшының суреті беріледі, оған баланың жұмысы дұрыс болса,ол спортшының ауызына күлкі езуін салады, егер сәл қателік жіберсе онда түзу сызық салады, ал егер тапсырманы орындай алмаса езуді төмен қаратып салады.
Өзіндік бағалауға арналған тапсырма жұмысы
Саралау
Бағалау
Қауіпсіздік техникасы
(1)Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі
Сөйлемді оқы. "Иә" немесе "Жоқ" сөздерінің астын сыз.
1.Мәдени өсімдіктерге күтім қажет емес.Иә Жоқ
2. Мәдени өсімдіктерді адам өсіреді. Иә Жоқ
3. Жабайы өсімдіктер өз бетінше өседі.
Иә Жоқ
4. Көкөністер мен жемістер-бұл мәдени өсімдіктер.
Иә Жоқ
(2)Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі
Мәдени өсімдіктерді тауып, боя?
(3)Саралаудың <<Дереккөздер>> тәсілі
Жабайы өсімдіктерді тап.
Күлегештер, жест (от шашу, бас бармақ), мен чемпион.
* Өсімдіктердің бірнеше түрін атаған оқушыларды күлегештер арқылы бағалау
* Сөзді дұрыс қайталаған оқушыларды іс-қимыл(от шашу) арқылы бағалаймын.
* Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді баға береді. Дұрыс орындап жатса бағалау жест арқылы іске асады. Қателескен оқушылар болса, оларға нұсқау беріп, жетелеу
* Мен чемпион парақшалары арқылы бағаланады, яғни балаларға 1,2,3 баспалдақта тұрған спортшының суреті беріледі, оған баланың жұмысы дұрыс болса,ол спортшының ауызына күлкі езуін салады, егер сәл қателік жіберсе онда түзу сызық салады, ал егер тапсырманы орындай алмаса езуді төмен қаратып салады.
Мектеп ауласындағы қауіпсіздік ережесі. Қалам - қарындаш ұстағанда жұптық-топтық жұмыстарда абай болуды сабақ барысында айтып өту.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1А
Күні:
Сынып: 1 сынып
Сабақ 35 минутқа жоспарланған
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Өсімдіктердің қандай түрлері болады?
Оқу мақсаттары
1.2.1.2 Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату.
1.2.1.3 Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажырату.
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға ағаштар, бұталар мен шөптердің негізгі ерекшеліктері мен ұқсас белгілерін таныстыру.Мәдени және жабай өсетін өсімдіктердің ерекшеліктерін оқып таныстыру.
Барлық оқушылар: Өсімдіктердің түрлерін біледі
Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Мәдени және жабайы өсімдіктерді ажырата отырып сипаттап береді
Бағалау критерийлері
:: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.
:: Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру:
Айтылым. Тындалым
Оқушылар ағаш, бұта, шөп, мәдени, жабайы тірек сөздерімен танысады. Сөзді қазақша, орысша, ағылшынша құрастыра отырып, қайталап айтқызамын.
Ағаш - дерево- tree
Мәдени - культурные -cultivated
Жабайы-дикорастущие - wild
-Жанды ағзаларға не жатады?
-Жансыз ағзаларға не жатады?
-Суретте көрсетілген екі өсімдіті ата?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге,сыйластыққа, ұйымшылдыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркемеңбек, математика - ұзындық өлшеу.
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы:
Бастапқы білім
Өсімдік жайлы жалпы түсінік бар. Өсімдіктің тірі ағза екені жайлы түсінік бар.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Жаңа сабаққа дайындық:
4 минут
4 минут
Сабақтың ортасы
(Мектеп ауласында)
15 минут
Сергіту сәті
2 минут
Психологиялық ахуал:
<<Түрліше амандасу>> оқушылар шеңберге тұрып:
Оң жақ көршімізді құшақтаймыз,
Сол жақ көршімізді құшақтаймыз.
Оң жақ көршіміздің құлағынан ұстаймыз,
Сол жақ көршіміздің құлағынан ұстаймыз.
Оң жақ көршімізді қытықтаймыз,
Солжақ көршімізді қытықтаймыз.
Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі. <<Конверттегі сұрақ>> тәсілі
Бау-бақшадағы өсімдіктердің суретін көрсете отырып жаңа тақырыпты түсіндіремін.
-Не көріп тұрсыңдар?
-Олар бір-бірінен қалай ерекшеленеді?
-Осы өсімдіктерді қалай топтастыруға болады? Жетелеу сұрақтарын пайдалана отырып тақырып пен мақсатты болжау.
Тапсырма№1
(Ж) Белсенді оқытудың <<Сұрақ қою және талқылау>> әдісі. <<Элективті тест>> тәсілі арқылы
Оқушылар жұптаса отырып диалог арқылы өздеріне таныс өсімдіктерді атайды.
Бағалау: Өсімдіктердің бірнеше түрін атаған оқушыларды күлегештер арқылы бағалау
Тапсырма№2
(Ұ) Белсенді оқытудың <<Түсіндіру және сипаттау>> әдісі.
1)Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі:
Балалар енді осы тапсырманы мектеп ауласында қарастырып көрейік. Ол үшін сендер қауіпсіздік ережесін мұқият сақтауларын керек (Қауіпсіздік ережесін түсіндіріп өтемін)
Оқушыларды сапқа тұрғызып, мектеп ауласына алып шығу.
Балаларды әр өсімдік қасына топтастыра отырып түсінік жұмысын жүргіземін.
-Бір қатты діңі бар өсімдіктер - ағаштар деп аталады.
Бірнеше сабақтары бар, биік емес өсімдіктер - бұталар деп аталады.
Жіңішке әрі жұмсақ сабақтары бар, өсімдіктер - шөп деп аталады. Адам мәдени өсімдіктерге күтім жасайды.
Олар адамға өзінің жемісін береді.
Жабайы өсімдіктерге күтім қажет емес.
Олар орманда, шалғында, далада өседі. Ал енді балалар осы сөздерді үш тілде қайталайық.
Ағаш - дерево- tree
Мәдени - культурные -cultivated
Жабайы-дикорастущие - wild
Бағалау: Сөзді дұрыс қайталаған оқушыларды іс-қимыл(от шашу) арқылы бағалаймын.
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп - кішкентай ағаштар.
Биік болып өседі.
.
Суреттер
Мектеп ауласындағы өсімдіктер
Сабақтың соңы
5минут
Рефлексия
1минут
Тапсырма№3
(Ө,қ) Белсенді оқытудың <<Қортынды шығару және есте сақтау>>
(2)Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі.
(3)Саралаудың <<Дереккөздер>> тәсілі.
Тапсырма
<<Айырмашылығы неде>> тәсілі арқылы Суреттерге мұқият қараңыз. Әр топтағы артық өсімдікті анықтап, (+) белгісімен
белгілеңіз.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.
Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажыратады.
қатардағы артық өсімдікті анықтай алады.
Жабайы өсімдіктерді ажырата алады.
Мәдени өсімдіктерді ажырата алады.
Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді баға береді. Дұрыс орындап жатса бағалау жест арқылы іске асады. Қателескен оқушылар болса, оларға нұсқау беріп, жетелеу.
Мен чемпион парақшалары арқылы бағаланады, яғни балаларға 1,2,3 баспалдақта тұрған спортшының суреті беріледі, оған баланың жұмысы дұрыс болса,ол спортшының ауызына күлкі езуін салады, егер сәл қателік жіберсе онда түзу сызық салады, ал егер тапсырманы орындай алмаса езуді төмен қаратып салады.
Өзіндік бағалауға арналған тапсырма жұмысы
Саралау
Бағалау
Қауіпсіздік техникасы
(1)Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі
Сөйлемді оқы. "Иә" немесе "Жоқ" сөздерінің астын сыз.
1.Мәдени өсімдіктерге күтім қажет емес.Иә Жоқ
2. Мәдени өсімдіктерді адам өсіреді. Иә Жоқ
3. Жабайы өсімдіктер өз бетінше өседі.
Иә Жоқ
4. Көкөністер мен жемістер-бұл мәдени өсімдіктер.
Иә Жоқ
(2)Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі
Мәдени өсімдіктерді тауып, боя?
(3)Саралаудың <<Дереккөздер>> тәсілі
Жабайы өсімдіктерді тап.
Күлегештер, жест (от шашу, бас бармақ), мен чемпион.
* Өсімдіктердің бірнеше түрін атаған оқушыларды күлегештер арқылы бағалау
* Сөзді дұрыс қайталаған оқушыларды іс-қимыл(от шашу) арқылы бағалаймын.
* Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді баға береді. Дұрыс орындап жатса бағалау жест арқылы іске асады. Қателескен оқушылар болса, оларға нұсқау беріп, жетелеу
* Мен чемпион парақшалары арқылы бағаланады, яғни балаларға 1,2,3 баспалдақта тұрған спортшының суреті беріледі, оған баланың жұмысы дұрыс болса,ол спортшының ауызына күлкі езуін салады, егер сәл қателік жіберсе онда түзу сызық салады, ал егер тапсырманы орындай алмаса езуді төмен қаратып салады.
Мектеп ауласындағы қауіпсіздік ережесі. Қалам - қарындаш ұстағанда жұптық-топтық жұмыстарда абай болуды сабақ барысында айтып өту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz