Өсімдіктердің қандай түрлері болады

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1А

Күні:

Сынып: 1 сынып

Сабақ 35 минутқа жоспарланған

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Өсімдіктердің қандай түрлері болады?
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Оқу мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

1. 2. 1. 2 Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату.

1. 2. 1. 3 Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажырату.

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Оқушыларға ағаштар, бұталар мен шөптердің негізгі ерекшеліктері мен ұқсас белгілерін таныстыру. Мәдени және жабай өсетін өсімдіктердің ерекшеліктерін оқып таныстыру.

Барлық оқушылар: Өсімдіктердің түрлерін біледі

Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар: Мәдени және жабайы өсімдіктерді ажырата отырып сипаттап береді

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
  • Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.
  • Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажыратады.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру:

Айтылым. Тындалым

Оқушылар ағаш, бұта, шөп, мәдени, жабайы тірек сөздерімен танысады. Сөзді қазақша, орысша, ағылшынша құрастыра отырып, қайталап айтқызамын.

Ағаш - дерево- tree

Мәдени -культурные -cultivated

Жабайы-дикорастущие - wild

-Жанды ағзаларға не жатады?

-Жансыз ағзаларға не жатады?

-Суретте көрсетілген екі өсімдіті ата?

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: «Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге, сыйластыққа, ұйымшылдыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Көркемеңбек, математика - ұзындық өлшеу.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Мұғалімнің дағдысы:
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақ 35 минутқа жоспарланған: Бастапқы білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Өсімдік жайлы жалпы түсінік бар. Өсімдіктің тірі ағза екені жайлы түсінік бар.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

2 минут

Жаңа сабаққа дайындық:

4 минут

4 минут

Сабақтың ортасы

(Мектеп ауласында)

15 минут

Сергіту сәті

2 минут

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер:

Психологиялық ахуал:

«Түрліше амандасу» оқушылар шеңберге тұрып:

Оң жақ көршімізді құшақтаймыз,

Сол жақ көршімізді құшақтаймыз.

Оң жақ көршіміздің құлағынан ұстаймыз,

Сол жақ көршіміздің құлағынан ұстаймыз.

Оң жақ көршімізді қытықтаймыз,

Солжақ көршімізді қытықтаймыз.

Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдісі. «Конверттегі сұрақ» тәсілі

Бау-бақшадағы өсімдіктердің суретін көрсете отырып жаңа тақырыпты түсіндіремін.

-Не көріп тұрсыңдар?

-Олар бір-бірінен қалай ерекшеленеді?

-Осы өсімдіктерді қалай топтастыруға болады? Жетелеу сұрақтарын пайдалана отырып тақырып пен мақсатты болжау.

Тапсырма№1

(Ж) Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» әдісі. «Элективті тест» тәсілі арқылы

Оқушылар жұптаса отырып диалог арқылы өздеріне таныс өсімдіктерді атайды.

Бағалау: Өсімдіктердің бірнеше түрін атаған оқушыларды күлегештер арқылы бағалау

Тапсырма№2

(Ұ) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» әдісі .

1) Саралаудың «Тапсырма» тәсілі:

Балалар енді осы тапсырманы мектеп ауласында қарастырып көрейік. Ол үшін сендер қауіпсіздік ережесін мұқият сақтауларын керек (Қауіпсіздік ережесін түсіндіріп өтемін)

Оқушыларды сапқа тұрғызып, мектеп ауласына алып шығу.

Балаларды әр өсімдік қасына топтастыра отырып түсінік жұмысын жүргіземін.

-Бір қатты діңі бар өсімдіктер - ағаштар деп аталады.

Бірнеше сабақтары бар, биік емес өсімдіктер - бұталар деп аталады.

Жіңішке әрі жұмсақ сабақтары бар, өсімдіктер - шөп деп аталады. Адам мәдени өсімдіктерге күтім жасайды.

Олар адамға өзінің жемісін береді.

Жабайы өсімдіктерге күтім қажет емес.

Олар орманда, шалғында, далада өседі. Ал енді балалар осы сөздерді үш тілде қайталайық.

Ағаш - дерево- tree

Мәдени -культурные -cultivated

Жабайы-дикорастущие - wild

Бағалау: Сөзді дұрыс қайталаған оқушыларды іс-қимыл(от шашу) арқылы бағалаймын.

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп -кішкентай ағаштар.

Биік болып өседі.

Ресурстар:

.

Суреттер

Мектеп ауласындағы өсімдіктер

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

5минут

Рефлексия

1минут

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер:

Тапсырма№3

(Ө, қ) Белсенді оқытудың «Қортынды шығару және есте сақтау»

(2) Саралаудың «Қарқын» тәсілі.

(3) Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі.

:
:
:

Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді баға береді. Дұрыс орындап жатса бағалау жест арқылы іске асады. Қателескен оқушылар болса, оларға нұсқау беріп, жетелеу.

Мен чемпион парақшалары арқылы бағаланады, яғни балаларға 1, 2, 3 баспалдақта тұрған спортшының суреті беріледі, оған баланың жұмысы дұрыс болса, ол спортшының ауызына күлкі езуін салады, егер сәл қателік жіберсе онда түзу сызық салады, ал егер тапсырманы орындай алмаса езуді төмен қаратып салады.

Ресурстар: Тапсырма

«Айырмашылығы неде» тәсілі арқылы Суреттерге мұқият қараңыз. Әр топтағы артық өсімдікті анықтап, (+) белгісімен

белгілеңіз.

Бағалау критерийі
Дескриптор:

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.

Жабайы өсімдіктер мен мәдни өсімдіктерді ажыратады.

қатардағы артық өсімдікті анықтай алады.

Жабайы өсімдіктерді ажырата алады.

Мәдени өсімдіктерді ажырата алады.

Өзіндік бағалауға арналған тапсырма жұмысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың

Ұқсас жұмыстар
Жабық тұқымды өсімдіктер
Өсімдік өсімдік түрлері
Бүгінгі сабақта оқушылар
Өсімдіктердің көбеюі. Сабақтың тақырыбы
Орта мерзімдік жоспар. 3 сынып, дүниетану
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі. Суға қатынасы бойынша өсімдіктердің экологиялық топтары
Жабықтұқымды өсімдіктер
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі, оның биологиялық маңызы. Өсімдіктердің ұрықтануы мен мен зиготаның түзілуі туралы түсінік. Вегетативтік көбею, оның түрлері және табиғаттағы биологиялық рөлі, өсімдік шаруашылығында пайдалану
Жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітабы
Өсімдіктердің көп түрлілігі. өсімдіктер өсетін орта жағдайларының алуан түрлілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz