Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1А

Күні:

Сынып: 1 сынып

Сабақтың ұзақтылығы 35 минут

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Оқу мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: 1. 2. 1. 4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зеттеу
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды түсіндіру. Барлық оқушылар: өсімдік тіршілігіне қажет жағдайларды біледі.

Көптеген оқушылар: қандай жағдай жасау керектігін біледі.

Кейбір оқушы: алған білімді өмірде қолдана алады.

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды

(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды.

Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті, қажетсіз жағдайларды топтастырады.

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру: Сабақ барысында оқушылардың айтылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын дамыту. Оқушылар “жағдайлар” тірек сөзімен танысады. Сөзді қазақша, орысша, ағылшынша құрастыра отырып, қайталату.

Жағдайлар- условия- conditions

Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар.

-Өсімдіктің өсуі үшін не қажет?

-Мына өсімдікке ше?

-Ал, мына өсімдікке ше?

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Еліміздің негізгі идеяларының бірі «Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге, сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Көркемеңбек, сауат ашу, математика
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Мұғалімнің дағдысы: « Aktivstudio» бағдарламасы

Оқушының дағдысы:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1АКүні:Сынып: 1 сыныпСабақтың ұзақтылығы 35 минут: Бастапқы білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Өсімдік жайлы жалпы түсінік бар

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер

Сабақ 35 минутқа жоспарланған

Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

2 минут

Жаңа сабаққа дайындық:

4 минут

Сабақтың ортасы

1 минут ойлануға

4 минут өкілдік

Жалпы 5 минут

Сергіту сәті

Пәнаралық байланыс

(сауат ашу)

2 минут

пәнаралық байланыс (математика)

Тапсырманы орындауға-7мин

Қорғауға-1мин (3)

Талқылауға1мин

Жалпы:11

Пәнаралық байланыс (көркемеңбек)

5 минут

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттерСабақ 35 минутқа жоспарланған:

Психологиялық ахуал:

C:\Users\Admin\Desktop\оқушыларға\2495673.jpg «Аялы алақан» оқушылар бір-біріне қарап алақандарымен бастарынан сипап мейіріммен ақ тілегін айтады.

Жақсы балалар.

Тақырыпты ашу:

(Ұ) «Ереуіл» (миға шабуыл) Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдісі бойынша. «Серпілген доп» тәсілі.

Суреттерді көрсете отырып, оқушылардың кез келгеніне «Серпілген допты» лақтыру арқылы жауап алу, оқушылардың өздерінен болжау арқылы тақырыпты аштырту.

1. Мына өсімдіктің өсуі үшін не қажет?

2. Мына өсімдікке ше?

3. Ал, мына өсімдікке ше?

Жарайсыңдар балалар, барлық өсімдіктерге өсу үшін жағдайлар қажет екен иә, бұл - су, жарық, жылу, ауа және қоректік заттар. Енді осы суреттерге қарай отырып, айтқан жауаптарды тыңдай келіп бүгінгі тақырыбымызды болжап көріңіздерші. (оқушылар болжайды)

Ал жақсы тақырыпты таптыңыздар, енді өздеріңіз бүгінгі сабаққа мақсат қойып көріңіздер. ( болжау арқылы, мақсат қояды)

Өте жақсы балалар, қайталаймыз:

Жағдайлар- условия- conditions тамаша!

Тапсырма №1

(Т) Саралау әдісінің жіктеу тәсілі- «Джигсо»топтарын құру.

Балалар өздері күндегідей үш топқа жинала қалады. Топтарға бірдей үш сурет беріледі, үш топ үш суретті бір -бірімен салыстыра отырып ойларын ортаға тастап, өзара бөлініп топқа өкілдікке барады.

Бағалау: балаларға алдын ала таратылған гүл күлтелерін әр тапсырма сайын бояп отырады.

C:\Users\Admin\Desktop\i.jpg Топта өзін ұстауын, өз ойын еркін жеткізуін, білгенімен бөлісуін бағалаймын, сонымен қатар топтар өз ара бір-бірлерін іс-қимыл (жест) арқылы бағалайды, пікірлерін білдіреді.

«Жаңа микс» тәсілі.

Жаңа микс жаттығуы қосарланған әріптерге (мынау й, мынау а ыыы болады я билеп тұрып айтады . . . )

C:\Users\Admin\Desktop\әліпи\img6д.jpg C:\Users\Admin\Desktop\әліпи\img6.jpg C:\Users\Admin\Desktop\әліпи\img10.jpg

Тапсырма№2

(Т) Белсенді оқытудың «зерттеу және зерделеу» әдісі. «Концептуалды кесте»тәсілі

Саралау әдісінің «тапсырма» тәсілі.

Үш топқа білім деңгейі әртүрлі оқушыларды шоғырландыру.

Тапсырма: алдарыңызда жатқан кестені шамаларыңыз жеткенше толтырасыздар.

1кесте: (Үлгерімі төмен оқушылар) Суретке қарай отырып өсімдіктің өсуіне қандай жағдай жасалғанын қарастырады.

2кесте: (Үлгерімі орташа оқушылар) Бөлмедегі өсімдііктердің жағдайын анықтайды.

3кесте:(Үлгерімі жоғары оқушылар) Өткен шақта, яғни балалар жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Үш кестені үш топтан сұрауға болады. Бір-бірін толықтырады.

:

Бағалау: Күлтені бояп қояды, топтар берген жауаптарына өздері баға қояды. (Бағдаршам) Қателескен оқушы болса нұсқау беру, сұрақтар арқылы жетелеу.

Тапсырма №3

(Өқ ) Белсенді оқытудың «бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі.

:
:
:
:

Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді.

Бағалау: Гүл күлтесін бояп қояды, балалар бір-біріне күлегештер арқылы баға береді. Бағалау критерийіне сүйене отырып бағалау. Қателескен оқушы болса нұсқау беру, сұрақтар арқылы жетелеу.

Ресурстар: Тапсырма
:
:
:
:

1тапсырма

І-топ

2тапсырма

ІІ-топ

3тапсырма

ІІІ-топ

толықтыру

1-ші

2-ші

3-ші

4-ші

Т. б

1-ші

2-ші

3-ші

4-ші

Т. б

1-ші

2-ші

3-ші

4-ші

Т. б

Тапсырма

Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, сызықпен қосыңыз. Қажетті жағдайларды көк түспен, қажетсіз жағдайларды қызыл түспен белгілеңіз.

СУ ТОҚ АУА ТОПЫРАҚ ОЙЫНШЫҚ ЖЫЛУ ШЫРЫН ЖЫЛУ ҚОРЕК

Бағалау критерийі
Дескриптор:

Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды

(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды.

Білім алушы

- өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтай алады,

-Ауа

-Су

-Жарық

-Жылу

-Қорек

Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті, қажетсіз жағдайларды топтастырады.

-Өсімдікке қажетті жағдайларды топтастыра -алады.

-Қажетті жағдайларды көк түспен белгілей алады.

-Қажетсіз жағдайларды қызыл түспен белгілей алады.

.

Суреттер

Үш тілде жазылған сөздер, доп

Суреттер

жинағы

бағалау гүлі

C:\Users\Admin\Desktop\i.jpg

Топтық бағалауға арналған тапсырма кестесі

бағалау гүлі

C:\Users\Admin\Desktop\i.jpg

Өзіндік бағалауға арналған тапсырма жұмысы

бағалау гүлі

C:\Users\Admin\Desktop\i.jpg

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттерСабақ 35 минутқа жоспарланған:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттерСабақ 35 минутқа жоспарланған:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттерСабақ 35 минутқа жоспарланған:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттерСабақ 35 минутқа жоспарланған:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттерСабақ 35 минутқа жоспарланған:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

«Фишбоун»

Орындауға4 мин

Рефлексия

1минут

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттерСабақ 35 минутқа жоспарланған:

Тапсырма№4

(Ж) Белсенді оқытудың «қорытынды шығару және есте сақтау» әдісі. «Фишбоун» тәсілі. 3) Саралаудың «дереккөздер» тәсілі ( анағұрлым күрделі дереккөзімен жұмыс жасай алатын оқушыны жұптастырып бөлек тапсырма беру ) .

Барлық оқушыға балық қаңқасының суреті таратылады, балықтың басында «өсідіктің тіршілігі үшін не керек?» жазу болады. Құйрығында «жағдайлар» сөз жазылады.

Тапсырма: қабырғаларына сұрақтың жауабын жазады. Сонда барлық жауаптары бір сөзге түйісіп, балықтың құйрығында жазылған сөз жауап болады. Яғни, өсімдіктің тіршілігі үшін қандай жағдайлар керек екенін түсінеді.

Бағалау: күлтені бояп қояды, өз-өздеріне мадақтау әдісімен баға қояды. Қателескен оқушы болса нұсқау беру, сұрақтар арқылы жетелеу.

Сабақ барысында бояп отырған гүлді көтеріп көрсетуін сұрау. Оқушыларға барлығы түсінікті, қызықты болса- жайнап өскен


Ұқсас жұмыстар
Суреттерді салыстыр
Суреттерді топқа бөл
Өсімдіктердің көбеюі
Өсімдіктердің тіршілігі
Өсімдіктерді қорғау жолдары
Жасыл өсімдіктердің ғарыштық рөлі органикалық заттарды түзу, энергияны жинақтау, көмірқышқыл газы мөлшерінің тұрақтылығын сақтау және атмосферада оттекті молайту, жерде топырақ түзілу әрекетіне қатысу
Бағалау тәсілі
Өсімдік өсімдік түрлері
Күтім жасау
Өсімдіктердің көп түрлілігі. өсімдіктер өсетін орта жағдайларының алуан түрлілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz