Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет
Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1А
Күні:
Сынып: 1 сынып
Сабақтың ұзақтылығы 35 минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?
Оқу мақсаттары
1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зеттеу
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды түсіндіру. Барлық оқушылар: өсімдік тіршілігіне қажет жағдайларды біледі.
Көптеген оқушылар: қандай жағдай жасау керектігін біледі.
Кейбір оқушы: алған білімді өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды
(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды.
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті, қажетсіз жағдайларды топтастырады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру: Сабақ барысында оқушылардың айтылым,тыңдалым, оқылым дағдыларын дамыту.Оқушылар "жағдайлар" тірек сөзімен танысады. Сөзді қазақша, орысша, ағылшынша құрастыра отырып, қайталату.
Жағдайлар- условия- conditions
Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар.
-Өсімдіктің өсуі үшін не қажет?
-Мына өсімдікке ше?
-Ал, мына өсімдікке ше?
Құндылықтарды дарыту
Еліміздің негізгі идеяларының бірі <<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге,сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркемеңбек, сауат ашу, математика
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы: <> бағдарламасы
Оқушының дағдысы:
Бастапқы білім
Өсімдік жайлы жалпы түсінік бар
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Сабақ 35 минутқа жоспарланған
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Жаңа сабаққа дайындық:
4 минут
Сабақтың ортасы
1 минут ойлануға
4 минут өкілдік
Жалпы 5 минут
Сергіту сәті
Пәнаралық байланыс
(сауат ашу)
2 минут
пәнаралық байланыс (математика)
Тапсырманы орындауға-7мин
Қорғауға-1мин (3)
Талқылауға1мин
Жалпы:11
Пәнаралық байланыс (көркемеңбек)
5 минут
Психологиялық ахуал:
<<Аялы алақан>> оқушылар бір-біріне қарап алақандарымен бастарынан сипап мейіріммен ақ тілегін айтады.
Жақсы балалар.
Тақырыпты ашу:
(Ұ) <<Ереуіл>> (миға шабуыл)Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі бойынша. <<Серпілген доп>> тәсілі.
Суреттерді көрсете отырып, оқушылардың кез келгеніне <<Серпілген допты>> лақтыру арқылы жауап алу, оқушылардың өздерінен болжау арқылы тақырыпты аштырту.
1.Мына өсімдіктің өсуі үшін не қажет?
2.Мына өсімдікке ше?
3. Ал, мына өсімдікке ше?
Жарайсыңдар балалар, барлық өсімдіктерге өсу үшін жағдайлар қажет екен иә, бұл - су, жарық, жылу, ауа және қоректік заттар. Енді осы суреттерге қарай отырып, айтқан жауаптарды тыңдай келіп бүгінгі тақырыбымызды болжап көріңіздерші. (оқушылар болжайды)
Ал жақсы тақырыпты таптыңыздар, енді өздеріңіз бүгінгі сабаққа мақсат қойып көріңіздер.( болжау арқылы,мақсат қояды)
Өте жақсы балалар, қайталаймыз:
Жағдайлар- условия- conditions тамаша!
Тапсырма №1
(Т)Саралау әдісінің жіктеу тәсілі- <<Джигсо>>топтарын құру.
Балалар өздері күндегідей үш топқа жинала қалады. Топтарға бірдей үш сурет беріледі, үш топ үш суретті бір - бірімен салыстыра отырып ойларын ортаға тастап, өзара бөлініп топқа өкілдікке барады.
Бағалау: балаларға алдын ала таратылған гүл күлтелерін әр тапсырма сайын бояп отырады.
Топта өзін ұстауын, өз ойын еркін жеткізуін, білгенімен бөлісуін бағалаймын, сонымен қатар топтар өз ара бір-бірлерін іс-қимыл (жест) арқылы бағалайды, пікірлерін білдіреді.
<<Жаңа микс>> тәсілі.
Жаңа микс жаттығуы қосарланған әріптерге (мынау й, мынау а ыыы болады я билеп тұрып айтады ...)
Тапсырма№2
(Т) Белсенді оқытудың <<зерттеу және зерделеу>> әдісі. <<Концептуалды кесте>>тәсілі
Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Үш топқа білім деңгейі әртүрлі оқушыларды шоғырландыру.
Тапсырма: алдарыңызда жатқан кестені шамаларыңыз жеткенше толтырасыздар.
1кесте: (Үлгерімі төмен оқушылар)Суретке қарай отырып өсімдіктің өсуіне қандай жағдай жасалғанын қарастырады.
2кесте: (Үлгерімі орташа оқушылар)Бөлмедегі өсімдііктердің жағдайын анықтайды.
3кесте:(Үлгерімі жоғары оқушылар) Өткен шақта, яғни балалар жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Үш кестені үш топтан сұрауға болады. Бір-бірін толықтырады.
Тапсырма
1тапсырма
І-топ
2тапсырма
ІІ-топ
3тапсырма
ІІІ-топ
толықтыру
1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б
1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б
1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б
Бағалау: Күлтені бояп қояды, топтар берген жауаптарына өздері баға қояды. (Бағдаршам) Қателескен оқушы болса нұсқау беру,сұрақтар арқылы жетелеу.
Тапсырма №3
(Өқ )Белсенді оқытудың <<бекіту және қолданысқа енгізу>> әдісі.
Тапсырма
Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, сызықпен қосыңыз. Қажетті жағдайларды көк түспен, қажетсіз жағдайларды қызыл түспен белгілеңіз.
СУ ТОҚ АУА ТОПЫРАҚ ОЙЫНШЫҚ ЖЫЛУ ШЫРЫН ЖЫЛУ ҚОРЕК
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды
(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды.
Білім алушы
- өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтай алады,
-Ауа
-Су
-Жарық
-Жылу
-Қорек
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті, қажетсіз жағдайларды топтастырады.
-Өсімдікке қажетті жағдайларды топтастыра - алады.
-Қажетті жағдайларды көк түспен белгілей алады.
-Қажетсіз жағдайларды қызыл түспен белгілей алады.
Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді.
Бағалау: Гүл күлтесін бояп қояды, балалар бір-біріне күлегештер арқылы баға береді. Бағалау критерийіне сүйене отырып бағалау. Қателескен оқушы болса нұсқау беру,сұрақтар арқылы жетелеу.
.
Суреттер
Үш тілде жазылған сөздер, доп
Суреттер
жинағы
бағалау гүлі
Топтық бағалауға арналған тапсырма кестесі
бағалау гүлі
Өзіндік бағалауға арналған тапсырма жұмысы
бағалау гүлі
Сабақтың соңы
<<Фишбоун>>
Орындауға4 мин
Рефлексия
1минут
Тапсырма№4
(Ж) Белсенді оқытудың <<қорытынды шығару және есте сақтау>> әдісі. <<Фишбоун>> тәсілі. 3)Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі (анағұрлым күрделі дереккөзімен жұмыс жасай алатын оқушыны жұптастырып бөлек тапсырма беру).
Барлық оқушыға балық қаңқасының суреті таратылады,балықтың басында <<өсідіктің тіршілігі үшін не керек?>> жазу болады. Құйрығында <<жағдайлар>> сөз жазылады.
Тапсырма: қабырғаларына сұрақтың жауабын жазады. Сонда барлық жауаптары бір сөзге түйісіп, балықтың құйрығында жазылған сөз жауап болады. Яғни, өсімдіктің тіршілігі үшін қандай жағдайлар керек екенін түсінеді.
Бағалау: күлтені бояп қояды, өз-өздеріне мадақтау әдісімен баға қояды. Қателескен оқушы болса нұсқау беру,сұрақтар арқылы жетелеу.
Сабақ барысында бояп отырған гүлді көтеріп көрсетуін сұрау. Оқушыларға барлығы түсінікті, қызықты болса- жайнап өскен гүлді, сабақ барысында сәл қиналдым десе- гүлі ашылмаған гүлді, ал егер сабақ қызықсыз, мен ештеңе түсінбедім десе - солып қалған гүлді партаға қалтырып қоюды өтінемін. Кімнің қаншалықты меңгергенін достарынан қысылмас үшін барлығы қоңырауға шығып кеткенде өзіме жазып алып кері байланыс аламын.
Балық қаңқасы салынған парақтар
бағалау гүлі
Жайнап өскен, ашылмаған , солып қалған гүл суретінің қималары
Саралау
Бағалау
қауіпсіздік техникасы
Саралау әдісінің жіктеу тәсілі- <<Джигсо>>топтарын құру.
Балалар өздері күндегідей үш топқа жинала қалады. Топтарға бірдей үш сурет беріледі, үш топ үш суретті бір - бірімен салыстыра отырып ойларын ортаға тастап, өзара бөлініп топқа өкілдікке барады.
(2)Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Үш топқа білім деңгейі әртүрлі оқушыларды шоғырландыру.
Тапсырма: алдарыңызда жатқан кестені шамаларыңыз жеткенше толтырасыздар.
1кесте: (Үлгерімі төмен оқушылар)Суретке қарай отырып өсімдіктің өсуіне қандай жағдай жасалғанын қарастырады.
2кесте: (Үлгерімі орташа оқушылар)Бөлмедегі өсімдііктердің жағдайын анықтайды.
3кесте:(Үлгерімі жоғары оқушылар) Өткен шақта, яғни балалар жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Үш кестені үш топтан сұрауға болады. Бір-бірін толықтырады.
(3)Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі (анағұрлым күрделі дереккөзімен жұмыс жасай алатын оқушыны жұптастырып бөлек тапсырма беру).
Журналдың ішінен өсімдіктің суретін тауып, жыртып алып таза бетке жабыстырады.Су, күн, жел, топырақ, т.б суреттерді жыртып алып өсімдіктің жан - жағына жабыстырады.
Сабақ барысындағы бояп отырған гүл күлтелері, қалыптастырушы бағалау,соңғы жеке жұмысын саралау(жинап алған соң), Рефлексиядағы оқушының берген кері байланысы. Сонымен қатар сабақ барысында жест арқылы (іс -қимыл), күлегештер, бағдаршам, өзін-өзі мадақтау бағалаулары іске асады.
Тапсырма барысында оқушылар қолданатын құрал саймандарын пайдалану кезінде қауіпсіздік ережесін еске түсіріп отыру.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1А
Күні:
Сынып: 1 сынып
Сабақтың ұзақтылығы 35 минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?
Оқу мақсаттары
1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зеттеу
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды түсіндіру. Барлық оқушылар: өсімдік тіршілігіне қажет жағдайларды біледі.
Көптеген оқушылар: қандай жағдай жасау керектігін біледі.
Кейбір оқушы: алған білімді өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды
(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды.
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті, қажетсіз жағдайларды топтастырады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру: Сабақ барысында оқушылардың айтылым,тыңдалым, оқылым дағдыларын дамыту.Оқушылар "жағдайлар" тірек сөзімен танысады. Сөзді қазақша, орысша, ағылшынша құрастыра отырып, қайталату.
Жағдайлар- условия- conditions
Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар.
-Өсімдіктің өсуі үшін не қажет?
-Мына өсімдікке ше?
-Ал, мына өсімдікке ше?
Құндылықтарды дарыту
Еліміздің негізгі идеяларының бірі <<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге,сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркемеңбек, сауат ашу, математика
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы: <
Оқушының дағдысы:
Бастапқы білім
Өсімдік жайлы жалпы түсінік бар
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Сабақ 35 минутқа жоспарланған
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Жаңа сабаққа дайындық:
4 минут
Сабақтың ортасы
1 минут ойлануға
4 минут өкілдік
Жалпы 5 минут
Сергіту сәті
Пәнаралық байланыс
(сауат ашу)
2 минут
пәнаралық байланыс (математика)
Тапсырманы орындауға-7мин
Қорғауға-1мин (3)
Талқылауға1мин
Жалпы:11
Пәнаралық байланыс (көркемеңбек)
5 минут
Психологиялық ахуал:
<<Аялы алақан>> оқушылар бір-біріне қарап алақандарымен бастарынан сипап мейіріммен ақ тілегін айтады.
Жақсы балалар.
Тақырыпты ашу:
(Ұ) <<Ереуіл>> (миға шабуыл)Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі бойынша. <<Серпілген доп>> тәсілі.
Суреттерді көрсете отырып, оқушылардың кез келгеніне <<Серпілген допты>> лақтыру арқылы жауап алу, оқушылардың өздерінен болжау арқылы тақырыпты аштырту.
1.Мына өсімдіктің өсуі үшін не қажет?
2.Мына өсімдікке ше?
3. Ал, мына өсімдікке ше?
Жарайсыңдар балалар, барлық өсімдіктерге өсу үшін жағдайлар қажет екен иә, бұл - су, жарық, жылу, ауа және қоректік заттар. Енді осы суреттерге қарай отырып, айтқан жауаптарды тыңдай келіп бүгінгі тақырыбымызды болжап көріңіздерші. (оқушылар болжайды)
Ал жақсы тақырыпты таптыңыздар, енді өздеріңіз бүгінгі сабаққа мақсат қойып көріңіздер.( болжау арқылы,мақсат қояды)
Өте жақсы балалар, қайталаймыз:
Жағдайлар- условия- conditions тамаша!
Тапсырма №1
(Т)Саралау әдісінің жіктеу тәсілі- <<Джигсо>>топтарын құру.
Балалар өздері күндегідей үш топқа жинала қалады. Топтарға бірдей үш сурет беріледі, үш топ үш суретті бір - бірімен салыстыра отырып ойларын ортаға тастап, өзара бөлініп топқа өкілдікке барады.
Бағалау: балаларға алдын ала таратылған гүл күлтелерін әр тапсырма сайын бояп отырады.
Топта өзін ұстауын, өз ойын еркін жеткізуін, білгенімен бөлісуін бағалаймын, сонымен қатар топтар өз ара бір-бірлерін іс-қимыл (жест) арқылы бағалайды, пікірлерін білдіреді.
<<Жаңа микс>> тәсілі.
Жаңа микс жаттығуы қосарланған әріптерге (мынау й, мынау а ыыы болады я билеп тұрып айтады ...)
Тапсырма№2
(Т) Белсенді оқытудың <<зерттеу және зерделеу>> әдісі. <<Концептуалды кесте>>тәсілі
Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Үш топқа білім деңгейі әртүрлі оқушыларды шоғырландыру.
Тапсырма: алдарыңызда жатқан кестені шамаларыңыз жеткенше толтырасыздар.
1кесте: (Үлгерімі төмен оқушылар)Суретке қарай отырып өсімдіктің өсуіне қандай жағдай жасалғанын қарастырады.
2кесте: (Үлгерімі орташа оқушылар)Бөлмедегі өсімдііктердің жағдайын анықтайды.
3кесте:(Үлгерімі жоғары оқушылар) Өткен шақта, яғни балалар жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Үш кестені үш топтан сұрауға болады. Бір-бірін толықтырады.
Тапсырма
1тапсырма
І-топ
2тапсырма
ІІ-топ
3тапсырма
ІІІ-топ
толықтыру
1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б
1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б
1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б
Бағалау: Күлтені бояп қояды, топтар берген жауаптарына өздері баға қояды. (Бағдаршам) Қателескен оқушы болса нұсқау беру,сұрақтар арқылы жетелеу.
Тапсырма №3
(Өқ )Белсенді оқытудың <<бекіту және қолданысқа енгізу>> әдісі.
Тапсырма
Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, сызықпен қосыңыз. Қажетті жағдайларды көк түспен, қажетсіз жағдайларды қызыл түспен белгілеңіз.
СУ ТОҚ АУА ТОПЫРАҚ ОЙЫНШЫҚ ЖЫЛУ ШЫРЫН ЖЫЛУ ҚОРЕК
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды
(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды.
Білім алушы
- өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтай алады,
-Ауа
-Су
-Жарық
-Жылу
-Қорек
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті, қажетсіз жағдайларды топтастырады.
-Өсімдікке қажетті жағдайларды топтастыра - алады.
-Қажетті жағдайларды көк түспен белгілей алады.
-Қажетсіз жағдайларды қызыл түспен белгілей алады.
Тапсырманы орындап болған соң, алдындағылар артында отырған балалармен ауыстырып, тексереді.
Бағалау: Гүл күлтесін бояп қояды, балалар бір-біріне күлегештер арқылы баға береді. Бағалау критерийіне сүйене отырып бағалау. Қателескен оқушы болса нұсқау беру,сұрақтар арқылы жетелеу.
.
Суреттер
Үш тілде жазылған сөздер, доп
Суреттер
жинағы
бағалау гүлі
Топтық бағалауға арналған тапсырма кестесі
бағалау гүлі
Өзіндік бағалауға арналған тапсырма жұмысы
бағалау гүлі
Сабақтың соңы
<<Фишбоун>>
Орындауға4 мин
Рефлексия
1минут
Тапсырма№4
(Ж) Белсенді оқытудың <<қорытынды шығару және есте сақтау>> әдісі. <<Фишбоун>> тәсілі. 3)Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі (анағұрлым күрделі дереккөзімен жұмыс жасай алатын оқушыны жұптастырып бөлек тапсырма беру).
Барлық оқушыға балық қаңқасының суреті таратылады,балықтың басында <<өсідіктің тіршілігі үшін не керек?>> жазу болады. Құйрығында <<жағдайлар>> сөз жазылады.
Тапсырма: қабырғаларына сұрақтың жауабын жазады. Сонда барлық жауаптары бір сөзге түйісіп, балықтың құйрығында жазылған сөз жауап болады. Яғни, өсімдіктің тіршілігі үшін қандай жағдайлар керек екенін түсінеді.
Бағалау: күлтені бояп қояды, өз-өздеріне мадақтау әдісімен баға қояды. Қателескен оқушы болса нұсқау беру,сұрақтар арқылы жетелеу.
Сабақ барысында бояп отырған гүлді көтеріп көрсетуін сұрау. Оқушыларға барлығы түсінікті, қызықты болса- жайнап өскен гүлді, сабақ барысында сәл қиналдым десе- гүлі ашылмаған гүлді, ал егер сабақ қызықсыз, мен ештеңе түсінбедім десе - солып қалған гүлді партаға қалтырып қоюды өтінемін. Кімнің қаншалықты меңгергенін достарынан қысылмас үшін барлығы қоңырауға шығып кеткенде өзіме жазып алып кері байланыс аламын.
Балық қаңқасы салынған парақтар
бағалау гүлі
Жайнап өскен, ашылмаған , солып қалған гүл суретінің қималары
Саралау
Бағалау
қауіпсіздік техникасы
Саралау әдісінің жіктеу тәсілі- <<Джигсо>>топтарын құру.
Балалар өздері күндегідей үш топқа жинала қалады. Топтарға бірдей үш сурет беріледі, үш топ үш суретті бір - бірімен салыстыра отырып ойларын ортаға тастап, өзара бөлініп топқа өкілдікке барады.
(2)Саралау әдісінің <<тапсырма>> тәсілі.
Үш топқа білім деңгейі әртүрлі оқушыларды шоғырландыру.
Тапсырма: алдарыңызда жатқан кестені шамаларыңыз жеткенше толтырасыздар.
1кесте: (Үлгерімі төмен оқушылар)Суретке қарай отырып өсімдіктің өсуіне қандай жағдай жасалғанын қарастырады.
2кесте: (Үлгерімі орташа оқушылар)Бөлмедегі өсімдііктердің жағдайын анықтайды.
3кесте:(Үлгерімі жоғары оқушылар) Өткен шақта, яғни балалар жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Үш кестені үш топтан сұрауға болады. Бір-бірін толықтырады.
(3)Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі (анағұрлым күрделі дереккөзімен жұмыс жасай алатын оқушыны жұптастырып бөлек тапсырма беру).
Журналдың ішінен өсімдіктің суретін тауып, жыртып алып таза бетке жабыстырады.Су, күн, жел, топырақ, т.б суреттерді жыртып алып өсімдіктің жан - жағына жабыстырады.
Сабақ барысындағы бояп отырған гүл күлтелері, қалыптастырушы бағалау,соңғы жеке жұмысын саралау(жинап алған соң), Рефлексиядағы оқушының берген кері байланысы. Сонымен қатар сабақ барысында жест арқылы (іс -қимыл), күлегештер, бағдаршам, өзін-өзі мадақтау бағалаулары іске асады.
Тапсырма барысында оқушылар қолданатын құрал саймандарын пайдалану кезінде қауіпсіздік ережесін еске түсіріп отыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz