Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сөз таптары
Пән: Қазақ тілі
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сөз таптары
Сынып: 2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ мақсаттары
Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру ; сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;
Күтілетін нәтиже
Сөз таптары түрлерін қайта жаңғыртады; сөздерді мағыналарына қарай топтастырады, сөз тіркесін құрайды; сөздердің қай сөз табына жататынын анықтайды; сәйкестендіреді. Сөз таптарын ажырата алатын болады.
Алдыңғы меңгерілген білім
Жұрнақ пен жалғау
Сабақтың түрі:
аралас сабағы
Пәнаралық байланыстар
Салт-дәстүр түрлері және ауыз әдебиет туралы әңгімелеу арқылы әдебиеттік оқу пәнімен байланыс орнайды.
Алдыңғы сабақты меңгерілген білім
Сөз құрамы, түбір мен қосымша, жұрнақ пен жалғау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Психологиялық дайындық. Сабақтың ұраны:
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз,
Біз талантты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.
-Балалар, біз бүгін <<Сөз таптары>> деп аталатын үлкен елді-мекенге саяхатқа шығамыз. Саяхатқа шықпас бұрын дайындығымызды тексерейік. Біз дүниетану сабағынан өткенімізді еске түсірейік. Саяхатқа шығу үшін бізге не керек? Ол үшін өткен сабақты қайталап өтеміз:-Антоним дегеніміз не ?-Омоним дегеніміз не?-Синоним дегеніміз не?-Түбір, түбір сөз дегеніміз не?-Жұрнақ дегеніміз не? -Жалғау дегеніміз не? -Жарайсыңдар! Ал, енді саяхатқа аттанамыз.
Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
Үй тарпсырмасы тексеріледі. 4-5 оқушыдан үйге берілген жаттығу сұралады. 89-жаттығу. Жұмбақты шешіп, тіс күтімі туралы айту (ауызша).
оқулық
Сабақтың ортасы
30минут
-Ұлтымыздың қандай салт-дәстүрлерін білесіңдер?<<Сөз таптары>> елінде ұлан асыр той болып жатыр екен. Байқап қараңдаршы, бұл қандай той?-Шілдехана.-Оны қалай анықтадыңдар?Топтық жұмыс. 1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқу. -Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қою.-Мәтінге ат ойлап табу.-Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе?-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазу.
-Мен сендерге бір ертегі айтып берейін.-Балалар,ерте, ерте,ертеде біз білмейтін шексіз үлкен елде СӨЗДЕР өмір сүріпті.Ол-ел- Сөз таптары елі деп аталыпты. Дүниедегі сөз біткеннің бәрі сол елде,кең сарайда тату-тәтті өмір сүріпті. Бір күні сөздер бір нәрсеге келісе алмай <<сен ұзынсың,мен қысқамын, сен көпшілсің, көп мағна бересің, анаумен де мынаумен де тіркесесің, мен бір ғана мағына беремін, оқшау жүргенді ұнатамын-деп кең сарайға бастары симай айтысып жатады. Мұны естіген хан оларды жинап алып: -Сендер,өз мағыналарыңа қарай, жауап беретін сұрақтарыңа қарай, өзіндік ерекшеліктеріңе қарай топқа бөлініңдер, сосын әрқайсыңды жеке отау етіп, бөлек-бөлек үй қылып қоямын-дейді. Сөйтіп сөздер өздерінің ұқсас белгілеріне қарай топқа бөлініп,оларға ат беріледі.Осылайша СӨЗ ТАПТАРЫ елі бірнеше ауылдарға бөлініп кетекен екен. айналады.Олар былай аталыпты. Сөз таптары:1.ЗАТ ЕСІМ. 2.САН ЕСІМ. 3.СЫН ЕСІМ. 4.ЕТІСТІК.
Жеке жұмыс. <<Ойлан, ортаға сал>> Жаңағы тойға келген сөз таптары тағы да да араласып кетіпті.
2-жаттығу. Сөздерді оқу.Сөздерді кестеге орналастыру. Кестедегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, қорытынды жасау. <<Мадақтау сөздер>> арқылы бағалау.
-Балалар, бұл елдің өз ережелері бар екен.-Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді. Зат есім, етістік, сын есім, сан есім - сөз таптары.-Бала дүниеге келгеннен кейін түрлі салт-дәстүрлер басталады. Мысалы, шілдехана, бесік той, тұсаукесер, т.б. -Ал, осы кезеңдердегі баланы қалай атаймыз? Тақтамен жұмыс
3-жаттығу. Жас баланы қалай атайтынын тауып жазу.Сә...и, нем...ре, бө...е, бө...ек, ба...апан.
кесте
-Балалар, саяхаттан қайтатын уақыт болды. Саяхаттан алған әсерлерің жайлы ойларыңмен бөлісіңдер.
Үйге тапсырма: 5-жаттығу.-Балалар, әр ауылда ақылды, көпті көрген қариялары болады. Сол кісімен сәлемдесіп, ақылын тыңдап кетйік.Қария: -Қазақ халқында <<жеті қазына>> деген ұғым бар. Ол-адамдардың күнделікті ұстапжүрген нәрселері. Сендер соны білесіңдер ме?Балардың жауабы. Жеті қазына туралы толық мағлұмат беру. Ереже жаттау.
Сабақтың соңы
5 минут
Ерекше белсенді оқушыларға <<жұлдызша>> стикерін беру.
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сөз таптары
Сынып: 2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ мақсаттары
Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру ; сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;
Күтілетін нәтиже
Сөз таптары түрлерін қайта жаңғыртады; сөздерді мағыналарына қарай топтастырады, сөз тіркесін құрайды; сөздердің қай сөз табына жататынын анықтайды; сәйкестендіреді. Сөз таптарын ажырата алатын болады.
Алдыңғы меңгерілген білім
Жұрнақ пен жалғау
Сабақтың түрі:
аралас сабағы
Пәнаралық байланыстар
Салт-дәстүр түрлері және ауыз әдебиет туралы әңгімелеу арқылы әдебиеттік оқу пәнімен байланыс орнайды.
Алдыңғы сабақты меңгерілген білім
Сөз құрамы, түбір мен қосымша, жұрнақ пен жалғау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Психологиялық дайындық. Сабақтың ұраны:
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз,
Біз талантты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.
-Балалар, біз бүгін <<Сөз таптары>> деп аталатын үлкен елді-мекенге саяхатқа шығамыз. Саяхатқа шықпас бұрын дайындығымызды тексерейік. Біз дүниетану сабағынан өткенімізді еске түсірейік. Саяхатқа шығу үшін бізге не керек? Ол үшін өткен сабақты қайталап өтеміз:-Антоним дегеніміз не ?-Омоним дегеніміз не?-Синоним дегеніміз не?-Түбір, түбір сөз дегеніміз не?-Жұрнақ дегеніміз не? -Жалғау дегеніміз не? -Жарайсыңдар! Ал, енді саяхатқа аттанамыз.
Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
Үй тарпсырмасы тексеріледі. 4-5 оқушыдан үйге берілген жаттығу сұралады. 89-жаттығу. Жұмбақты шешіп, тіс күтімі туралы айту (ауызша).
оқулық
Сабақтың ортасы
30минут
-Ұлтымыздың қандай салт-дәстүрлерін білесіңдер?<<Сөз таптары>> елінде ұлан асыр той болып жатыр екен. Байқап қараңдаршы, бұл қандай той?-Шілдехана.-Оны қалай анықтадыңдар?Топтық жұмыс. 1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқу. -Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қою.-Мәтінге ат ойлап табу.-Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе?-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазу.
-Мен сендерге бір ертегі айтып берейін.-Балалар,ерте, ерте,ертеде біз білмейтін шексіз үлкен елде СӨЗДЕР өмір сүріпті.Ол-ел- Сөз таптары елі деп аталыпты. Дүниедегі сөз біткеннің бәрі сол елде,кең сарайда тату-тәтті өмір сүріпті. Бір күні сөздер бір нәрсеге келісе алмай <<сен ұзынсың,мен қысқамын, сен көпшілсің, көп мағна бересің, анаумен де мынаумен де тіркесесің, мен бір ғана мағына беремін, оқшау жүргенді ұнатамын-деп кең сарайға бастары симай айтысып жатады. Мұны естіген хан оларды жинап алып: -Сендер,өз мағыналарыңа қарай, жауап беретін сұрақтарыңа қарай, өзіндік ерекшеліктеріңе қарай топқа бөлініңдер, сосын әрқайсыңды жеке отау етіп, бөлек-бөлек үй қылып қоямын-дейді. Сөйтіп сөздер өздерінің ұқсас белгілеріне қарай топқа бөлініп,оларға ат беріледі.Осылайша СӨЗ ТАПТАРЫ елі бірнеше ауылдарға бөлініп кетекен екен. айналады.Олар былай аталыпты. Сөз таптары:1.ЗАТ ЕСІМ. 2.САН ЕСІМ. 3.СЫН ЕСІМ. 4.ЕТІСТІК.
Жеке жұмыс. <<Ойлан, ортаға сал>> Жаңағы тойға келген сөз таптары тағы да да араласып кетіпті.
2-жаттығу. Сөздерді оқу.Сөздерді кестеге орналастыру. Кестедегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, қорытынды жасау. <<Мадақтау сөздер>> арқылы бағалау.
-Балалар, бұл елдің өз ережелері бар екен.-Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді. Зат есім, етістік, сын есім, сан есім - сөз таптары.-Бала дүниеге келгеннен кейін түрлі салт-дәстүрлер басталады. Мысалы, шілдехана, бесік той, тұсаукесер, т.б. -Ал, осы кезеңдердегі баланы қалай атаймыз? Тақтамен жұмыс
3-жаттығу. Жас баланы қалай атайтынын тауып жазу.Сә...и, нем...ре, бө...е, бө...ек, ба...апан.
кесте
-Балалар, саяхаттан қайтатын уақыт болды. Саяхаттан алған әсерлерің жайлы ойларыңмен бөлісіңдер.
Үйге тапсырма: 5-жаттығу.-Балалар, әр ауылда ақылды, көпті көрген қариялары болады. Сол кісімен сәлемдесіп, ақылын тыңдап кетйік.Қария: -Қазақ халқында <<жеті қазына>> деген ұғым бар. Ол-адамдардың күнделікті ұстапжүрген нәрселері. Сендер соны білесіңдер ме?Балардың жауабы. Жеті қазына туралы толық мағлұмат беру. Ереже жаттау.
Сабақтың соңы
5 минут
Ерекше белсенді оқушыларға <<жұлдызша>> стикерін беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz