Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құрметтейік Жер-Ананы

Оңтүстік Қазақстан Облысы.
Бәйдібек ауданы.
Боралдай жалпы орта мектебі.

Ең үздік жаңартылған сабақ.

Тақырыбы: Құрметтейік Жер-Ананы!

Бастауыш сынып мұғалімі: А. Орынбаева.

Ауданы: Бәйдібек ауданы.

Мектебі: Боралдай жалпы орта мектебі мемлекеттік коммуналдық мекемесі.

Аты-жөні: Орынбаева Айгүл Тансықбайқызы.

Пәні: Бастауыш сынып.

Сыныбы: 2а

Сабақтың тақырыбы: <<Құрметтейік, Жер-Ананы!>>

Тексерілді: Ж. Абденкулов.

Пән: Әдебиеттік оқу
Мектеп: Боралдай жалпы орта мектебі.
Күні:4.04.
Мұғалімнің аты-жөні: А. Орынбаева.
Сынып: 2а
Барлық оқушылар саны: 16
Қатыспағандар саны:
Бөлім
Қоршаған орта.

oo №79 сабақтың тақырыбы
Құрметтейік, Жер-Ананы
Сабақтың оқыту мақсаттары
2.3.3.1. Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен аппликация/фотосуреттер арқылы ұсыну.
2.1.1.1.Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың бәрі: -<<Құрметтейік, Жер-Ананы>> мәтінді түсініп оқиды.

Оқушылардың көпшілігі: қара сөзді мәтіннің үзіндісін жаттайды.

Кейбір оқушылар: жазушының ойын қалай түсінгендерін аппликация/фотосуреттер арқылы көрсетеді.

Тілдік мақсат
Жер Ана- Материнская Земля - Mother Earth
Бағалау критерийлері
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
Құндылықтарды дарыту
Жан, тән саулығы және рух тазалығы;
Сабақта тәртіпті сақтауға, сөйлеу мәдениетін дамытуға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Қазақ тілі, сурет
АКТ қолдану дағдылары
Ғаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы
Бастапқы білім
Жерім жомарт - адамзатты асыраған
Жоспар
Уақыт
Жоспарланған жұмыс түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
7 минут
Қызығушылықты ояту:
Сыныпты қалыпқа келтіру.
ҰЖ :Ой сергек: <<Шаттық шеңберін>> құру:
Армысың, алтын күн,
Қызуын аямаған.
Армысың, Жер-Ана,
Адамзатты асыраған.
ЖЖ : Үй жұмысын сұрау.
Жұпта бір-біріне жатқа <<Кім жомарт? Не жомарт?>> өлеңін айту.
Дескрипторлар:
-Мүдірмей айту
-Мәнерлеп айту
ҚБ: <<Басбармақ>> әдісі.
Топқа бөліну:
-<<Мозайка әдісі>> арқылы топқа бөліну.
ҰЖ: Сабақтың ережелерін еске түсіреміз!
1-ереже: топта бір-бірімізді тыңдаймыз, белсене қатысамыз.
2- ереже: Уақытты босқа өткізбейміз.
3-ереже: Өздігімізден ізденеміз.
4-ереже: Жұппен жұмыс жасаймыз.
5-ереже:Бір-бірімізге қолдау көрсетеміз.
6-ереже: Тыныш , үндемей отырамыз.

Слайд №1

Слайд №2

Слайд №3-4
Сабақтың ортасы
5 минут

3минут
Мағынаны ажырату
Ой қозғау
Білу.
Тақырыпты болжау
Суреттерге қарап, балалар жерді неліктен анаға теңейтінін айтады.

ҚБ: ауызша қолдау.
Мақсат, күтілетін нәтиже
Сабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетін
нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.
МК: Оқушыларды автормен таныстыру.
Тыңдалым.
1.Ғ.Мүсіреповтің қысқаша өмірі мен шығармашылығы тыңдалады:
Мүсірепов Ғабит Махмұтұлы (1902 - 1985) - қазақтың әйгілі жазушысы, қоғам және мемлекет қайраткері, Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі, әдеби сыншы, аудармашы, Социалистік Еңбек Ері, Қазақстанның халық жазушысы, Қазақ КСР Ғылым академиясының Абай атындағы және Ш.Уәлиханов атындағы мемлекеттік сыйлықтарының лауреаты. Қазіргі Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданында дүниеге келген. Жазушы әңгіме жанрының өркендеуіне үлкен үлес қосты. Алғашқы шығармаларынан-ақ жазушылық шеберлігімен танылды. <<Қос шалқар>> (1928), <<Көк үйдегі көршілер>> (1929), <<Өмір ертегісі>> (1930), <<Алғашқы адымдар>> (1932), <<Шұғыла>> (1934), <<Үздіксіз өсу>> (1934), <<Жайлау жолында>> (1936), <<Тұтқын қыз>> (1938), <<Жеңілген Есрафил>> (1939) тағы басқа әңгіме, повестерінде еңбек адамдарының қиындыққа толы қажырлы өмірі мен азамат соғысы, ұжымдастыру кезіндегі дүрбелең оқиғалар легі суреттеледі. Мүсірепов әр кезеңде жазылған ана тақырыбындағы туындыларында қазақ әйелінің жиынтық бейнесін жасады. Көптеген әңгіме, новеллаларында әйел-ананың бейнесін асқақтатып, әлем әдебиетіндегі әйел-ана тұлғаларының галереясын байыта түсті. Ол <<Ананың анасы>> (1933), <<Өлімді жеңген ана>> (1933), <<Ашынған ана>>, <<Ананың арашасы>> (1934), <<Ер ана>> (1942), <<Ақлима>> (1944), <<Әмина>>, <<Ана жыры>>, <<Ана>> деген шығармалары арқылы сөз өнеріне жаңа көркемдік өрнек әкелді. Ана жайында жазылған алғашқы әңгімелері М. Горький сарынында алынғанымен, ана бейнесі қазақы қасиеттерімен көркем өрнектелген. Мүсірепов қаламынан туған Қапия, Ақлима , Ұлпан секілді ана образдары арқылы қазақ өмірінің шынайы көріністері сипатталады.
Слайд№5-6

Слайд№7

Мультимедиялық оқу құралы
5 мин.

2минут

5минут

2минут

5минут

3минут

Түсіну. Оқылым.
ҰЖ: балалар әр азат жолдан оқиды.
Ғ. Мүсірепов <<Құрметтейік, Жер-Ананы>>

ЖЖ: 3-тапсырма.
Сызбаны пайдаланып, автор туралы әңгімеле.

ҰЖ: №4 тапсырма. Мәтінді мәнерлеп оқуға дағдылан. Соңғы азат жолын жаттап ал.
Бағалау. Оқу сапасы бойынша бағаланып, дұрыс, түсінікті, шапшаң, мәнерлеп оқыған оқушыларға Жер-Ана өнімдерінің (жеміс-жидектер, бидай, өзен-көл т.б.) макеттері таратылады.

Сергіту сәті.

ТЖ: 5-тапсырма.

Жер-Ананы құрметтеу дегенді қалай түсінесің? Ойларыңды коллаж түрінде көрсетіңдер. Ол үшін плакат және түрлі түсті қағаз, желім, қайшыны пайдаланыңдар.
Жетістік крийтерийі:
Табиғатты қорғау бағытында не істейтіндерін көрсете алады және соны жеткізе алады; шығармашылық жұмысын аппликация/фотосуреттер арқылы ұсынады.
Бағалау. ЖК бойынша.

ӨЖ: Дәптермен жұмыс.
Қазіргі таңда адамдар Жер-Ананы құрметтей ме? Қалай ойлайсың?(Өз ойын дәптерге жазады, оқып береді)
ҚБ: жұлдызшалар.

Оқулық.

Слайд №8

Бейнеролик.

Слайд №9
Сабақтың соңы
3 минут
Үйге: мәтінді түсініп оқу және соңғы азат жолын жаттау.
Кері байланыс.
Жасалған макетттердің үздігін анықтау.
Оқушылардың жетістіктерін хабарлау.
Рефлексия.
<<Роунд-робинг>> әдісі арқылы оқушылар бүгінгі тақырып туралы бір сөйлеммен ойларын қорытып айтады. Мысалы: Жер-адамзаттың анасы.
Слайд №10-11

Саралау.
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
Ақын сөздерін пайдаланып көркем сөйлеу, коллаж құрастыру, дәптерге <<Жер - Ана>> туралы ойын жаздыру.
Жетістік критерийлері арқылы,
бағалау парағы арқылы.

Сергіту сәті.
Сабақ бойынша рефлексия.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз ?):

1. <<Мозайка әдісі>>
2. <<Роунд-робинг>> әдісі.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз? ):

1. Жұптық жұмыс
2.Топтық жұмыс

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сынып оқушылары сабаққа белсене араласты, оқу жылдамдықтарын арттыруға ықпал жасауым керек.

Ұқсас жұмыстар
Аялайық ананы
Ғабит мүсірепов «ананың анасы»
Менің анам шығарма жазу
Прогресшіл әлем әйелдері
Аналар мерекесі
Ақ шаш В.А. Сухомлинский . Ана Ғали Орманов
Хор Құттықтаймын ана туған күніңмен
Ата тәлімі
Әлпештеген баласын, айналайын анашым
Ана -өмірдің шуағы. ертеңгілік, ересек тобы
Пәндер