Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Гүлдене бер Қазақстаным
Технологиялық картасы
Күні:
Топ: Ересек
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Гүлдене бер Қазақстаным!>>
Мақсаты: Балаларға Қазақстан туралы түсініктеррін молайту.
Міндеттері:
Білімділік: Балаларға Қазақстан туралы білімдерін арттыру, қазақтың ұлттық мәдениеті туралы білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Балаларға патриоттық тәрбие бере отырып, тілдерін дамытып,сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік : Отаның, мәдениетін, салт-дәстүрін сүюге, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ-жауап.
Көрнекі құралдар: Астананың көрікті жерлердің ,Қазақстанның қалаларының,Президенттің суреттері.
Сөздік жұмысы: Қазақстан, табиғат,
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі
II.Ізденіс-ұйымдастыру
III.Рефлексия
1.Шаттық шеңбер.
Мысалы:Табиғатым тамаша ,
Көз тоймайды қараса ,
Табиғатты аялап,,
Жүрейінші жараса ,
Сәлем саған жер ана!
Сәлем саған нұрлы күн.
Аман - есен болайық,
Бейбітшілікті қалайық.
2.Балалармен әңгімелесу.
- Балалар біз қай елде өмір сүріп жатырмыз?
- Қазақстан.
- Бас қаламыз Елордамыз қалай аталады?
- Астана.
Мұғалім: Балалар мынау кең байтақ Қазақстан жерінде көп ұлт өкілдері тұрады.
Олар:орыс, чуваштар, армяндар, беларустар, тәджіктер, татарлар, немістер т.б. ұлт өкілдері тұрады.
- Балалар әр елдің өз белгілері болады. Мынау біздің Қазақстан Республикасының белгісі.
Бұны балалар - Рәміздер деп атаймыз. - Әнұран, елтаңба, көк ту.
- Елбасымыз Әбішұлы Назарбаев. Бәйтеректі көрсету. Астана, Бәйтерек туралы әңгімелеу.
-Қазақстан Мемлекетіміз барлық елдермен жақсы қарым-қатынас жасайды.
- Балалар Астанаға барғандарың бар ма?
- Онда не көрдіңдер?
- Мен Астанада океанариумде, <<Ханшатырда>> болдым.
Астанада бәйтеректі көрдім. Төбесінде дөңгелегі бар. Қасына суретке түстім.
3.Сергіту сәтті:
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Бесті беске қосайық,
Болады он саусақ.
4.Әнұранды орындау. Рәміздер туралы тақпақтарды еске түсірейік.
Балалар тақпақ айтады.
7.Сабақты қорытындылау.
-Балалар, бүгін сабақта не өтік?
Бағалау:-өз-өзін бағалау;
- Мұғалім бағалайды
Балалар өлең жолдарын бірге айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Сергіту сәтін бірге жасайды.
Әнұранды айтады.
Күтілетін нәтиже:
Білу:Қазақстан Республикасын танып білуі;
Игеру: Сурет бойынша әңгімелеуді игерілуі;
Меңгеру:Өз елі туралы білімді меңгерілуі.
Күні:
Топ: Ересек
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Гүлдене бер Қазақстаным!>>
Мақсаты: Балаларға Қазақстан туралы түсініктеррін молайту.
Міндеттері:
Білімділік: Балаларға Қазақстан туралы білімдерін арттыру, қазақтың ұлттық мәдениеті туралы білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Балаларға патриоттық тәрбие бере отырып, тілдерін дамытып,сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік : Отаның, мәдениетін, салт-дәстүрін сүюге, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ-жауап.
Көрнекі құралдар: Астананың көрікті жерлердің ,Қазақстанның қалаларының,Президенттің суреттері.
Сөздік жұмысы: Қазақстан, табиғат,
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі
II.Ізденіс-ұйымдастыру
III.Рефлексия
1.Шаттық шеңбер.
Мысалы:Табиғатым тамаша ,
Көз тоймайды қараса ,
Табиғатты аялап,,
Жүрейінші жараса ,
Сәлем саған жер ана!
Сәлем саған нұрлы күн.
Аман - есен болайық,
Бейбітшілікті қалайық.
2.Балалармен әңгімелесу.
- Балалар біз қай елде өмір сүріп жатырмыз?
- Қазақстан.
- Бас қаламыз Елордамыз қалай аталады?
- Астана.
Мұғалім: Балалар мынау кең байтақ Қазақстан жерінде көп ұлт өкілдері тұрады.
Олар:орыс, чуваштар, армяндар, беларустар, тәджіктер, татарлар, немістер т.б. ұлт өкілдері тұрады.
- Балалар әр елдің өз белгілері болады. Мынау біздің Қазақстан Республикасының белгісі.
Бұны балалар - Рәміздер деп атаймыз. - Әнұран, елтаңба, көк ту.
- Елбасымыз Әбішұлы Назарбаев. Бәйтеректі көрсету. Астана, Бәйтерек туралы әңгімелеу.
-Қазақстан Мемлекетіміз барлық елдермен жақсы қарым-қатынас жасайды.
- Балалар Астанаға барғандарың бар ма?
- Онда не көрдіңдер?
- Мен Астанада океанариумде, <<Ханшатырда>> болдым.
Астанада бәйтеректі көрдім. Төбесінде дөңгелегі бар. Қасына суретке түстім.
3.Сергіту сәтті:
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Бесті беске қосайық,
Болады он саусақ.
4.Әнұранды орындау. Рәміздер туралы тақпақтарды еске түсірейік.
Балалар тақпақ айтады.
7.Сабақты қорытындылау.
-Балалар, бүгін сабақта не өтік?
Бағалау:-өз-өзін бағалау;
- Мұғалім бағалайды
Балалар өлең жолдарын бірге айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Сергіту сәтін бірге жасайды.
Әнұранды айтады.
Күтілетін нәтиже:
Білу:Қазақстан Республикасын танып білуі;
Игеру: Сурет бойынша әңгімелеуді игерілуі;
Меңгеру:Өз елі туралы білімді меңгерілуі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz