Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Маймыл. Қонжық. Тиін
Технологиялық картасы
Күні:_______
Топ: Дайындық
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Маймыл. Қонжық. Тиін>>
Мақсаты: Балалардың жабайы, жыртқыш жануарлардың мекен ету ортасы, қоректенуі туралы білімдерін толықтыру.
Міндеттері:
Білімділік: жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту. Қ дыбысы және оның әрпімен таныстыру.
Дамытушылық: қоршаған ортаға қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:.аңдарды қорғауға, қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Маймыл, қонжық, тиіннің суреті.
Сөздік жұмысы: Маймыл, қонжық, тиін, көп, аз, сана.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотивациялық- қозғаушы
- Сәлеметсіңдер ме балалар.
Балалар, көңіл - күйлерің қалай? Өте жақсы.
Біздің тобымыз қалай аталады? (Дайындық <<Б>> тобы)
Қазір жылдың қай мезгілі? (Көктем мезгілі)
Көктем мезгілінде ауа - райында қандай өзгерістер болады?
Далада не жауады?
Күн бұлттанып жаңбыр жауады.
Ағаштарды қозғалтып не соғады?
Қатты жел соққанда ағаштар қозғалады.
Талдың бұтақтарында не пайда болады?
Талдың бұтағында бүршік жапыраққа айналады.
- Қыс бойы ұзақ ұйқыда жатады, көктемде оянады, ол қай жануар?
- Ол аю.
- Жарайсыңдар балалар, дұрыс таптыңдар.
- Ал мына суретте көктемнің қандай құбылысы бейнеленген?
- Кемпірқосақтың суреті.
- Мұнда мынандай сұрақ қойылыпты.
- Аюдың түсі қандай болады? (Аюдың түсі қоңыр, қара, ақ болады.)
- Оның балалары қалай аталады? (Қонжық)
Амандасады.
Сәлемдесіп, көңіл күйлерін айтады.
Балалар берілген сұрақтарды ұқыпты тындап дұрыс жауабын айтады.
.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-
ізденушілік
1.
2. Мұғалім берілген сурет бойынша балаларды маймыл, қонжық, тиін деген сөздермен таныстырады. Балалар бұл сөздерді тыңдау, қайталау арқылы есте сақтайды.
3. Сергіту сәті
Қане, қанат жазайық.
Қарлығаш болып ұшайық.
Ұшып ұшып алайық.
Орнымызға отырайық.
4.
5. Балалар маймыл, қонжық, тиінді сұлбасы бойынша анықтау арқылы бұл сөздерді тағы бір рет қайталайды.
6. Балалар суретте қандай аңдар салынғанын анықтайды және санайды.
7. Мұғалім балаларды қ дыбысы бар сөздермен таныстырады. Балалар қоян, қасқыр, қонжық, тышқан деген сөздерді тыңдайды, қайталайды. Қ дыбысын дұрыс дыбыстауға жаттығады.
8. Балалар қ әрпімен танысады. Оны бояу арқылы есте сақтайды. Осыдан кейін балалар үлестірмелі материалмен жұмыс істейді. Қ дыбысы бар сөздерді бір бөлек, қ дыбысы жоқ сөздерді бір бөлек іріктеп жапсырады.
Балалар назар аударып жаңа сөздерді дұрыс айтып береді.
Балалар суретке қарап дұрыс жауап береді.
Балалар сергіту сәтін қимылымен орындайды.
Балалар тізбекпен қайталайды.
9. Балалар берілген суреттегі аңдарды санайды. Содан кейін саны бойынша қайсысы көп, қайсысы аз екенін анықтайды.
10.
Балалар сөз тіркестерді құрайды.
Балалар сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Мұғалім балалармен оқу іс - әрекеті барысынан алған әсерлері туралы еркін әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылайды.
Балалар берілген тапсырманы орындайды.
Балалар назар аударып жаңа сөздерді дұрыс айтып береді.
Балалар суретке қарап дұрыс жауап береді.
- Балалар бүгін сендер жабайы аңдармен таныстыңдар.
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар берілген сұрақтарды. ұқыпты тындап дұрыс жауабын айтады.
Балалар жабайы аңдар туралы өз пікірлерін айтады.
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Балалар жабайы аңдарды қазақ тілінде дұрыс атауды білу керек;
Жабайы аңдардың өмірі туралы түсінікті.игеру керек;
Жабайы аңдарды қысқаша сипаттауды меңгеру керек.
Күні:_______
Топ: Дайындық
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Маймыл. Қонжық. Тиін>>
Мақсаты: Балалардың жабайы, жыртқыш жануарлардың мекен ету ортасы, қоректенуі туралы білімдерін толықтыру.
Міндеттері:
Білімділік: жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту. Қ дыбысы және оның әрпімен таныстыру.
Дамытушылық: қоршаған ортаға қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:.аңдарды қорғауға, қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Маймыл, қонжық, тиіннің суреті.
Сөздік жұмысы: Маймыл, қонжық, тиін, көп, аз, сана.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотивациялық- қозғаушы
- Сәлеметсіңдер ме балалар.
Балалар, көңіл - күйлерің қалай? Өте жақсы.
Біздің тобымыз қалай аталады? (Дайындық <<Б>> тобы)
Қазір жылдың қай мезгілі? (Көктем мезгілі)
Көктем мезгілінде ауа - райында қандай өзгерістер болады?
Далада не жауады?
Күн бұлттанып жаңбыр жауады.
Ағаштарды қозғалтып не соғады?
Қатты жел соққанда ағаштар қозғалады.
Талдың бұтақтарында не пайда болады?
Талдың бұтағында бүршік жапыраққа айналады.
- Қыс бойы ұзақ ұйқыда жатады, көктемде оянады, ол қай жануар?
- Ол аю.
- Жарайсыңдар балалар, дұрыс таптыңдар.
- Ал мына суретте көктемнің қандай құбылысы бейнеленген?
- Кемпірқосақтың суреті.
- Мұнда мынандай сұрақ қойылыпты.
- Аюдың түсі қандай болады? (Аюдың түсі қоңыр, қара, ақ болады.)
- Оның балалары қалай аталады? (Қонжық)
Амандасады.
Сәлемдесіп, көңіл күйлерін айтады.
Балалар берілген сұрақтарды ұқыпты тындап дұрыс жауабын айтады.
.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-
ізденушілік
1.
2. Мұғалім берілген сурет бойынша балаларды маймыл, қонжық, тиін деген сөздермен таныстырады. Балалар бұл сөздерді тыңдау, қайталау арқылы есте сақтайды.
3. Сергіту сәті
Қане, қанат жазайық.
Қарлығаш болып ұшайық.
Ұшып ұшып алайық.
Орнымызға отырайық.
4.
5. Балалар маймыл, қонжық, тиінді сұлбасы бойынша анықтау арқылы бұл сөздерді тағы бір рет қайталайды.
6. Балалар суретте қандай аңдар салынғанын анықтайды және санайды.
7. Мұғалім балаларды қ дыбысы бар сөздермен таныстырады. Балалар қоян, қасқыр, қонжық, тышқан деген сөздерді тыңдайды, қайталайды. Қ дыбысын дұрыс дыбыстауға жаттығады.
8. Балалар қ әрпімен танысады. Оны бояу арқылы есте сақтайды. Осыдан кейін балалар үлестірмелі материалмен жұмыс істейді. Қ дыбысы бар сөздерді бір бөлек, қ дыбысы жоқ сөздерді бір бөлек іріктеп жапсырады.
Балалар назар аударып жаңа сөздерді дұрыс айтып береді.
Балалар суретке қарап дұрыс жауап береді.
Балалар сергіту сәтін қимылымен орындайды.
Балалар тізбекпен қайталайды.
9. Балалар берілген суреттегі аңдарды санайды. Содан кейін саны бойынша қайсысы көп, қайсысы аз екенін анықтайды.
10.
Балалар сөз тіркестерді құрайды.
Балалар сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Мұғалім балалармен оқу іс - әрекеті барысынан алған әсерлері туралы еркін әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылайды.
Балалар берілген тапсырманы орындайды.
Балалар назар аударып жаңа сөздерді дұрыс айтып береді.
Балалар суретке қарап дұрыс жауап береді.
- Балалар бүгін сендер жабайы аңдармен таныстыңдар.
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар берілген сұрақтарды. ұқыпты тындап дұрыс жауабын айтады.
Балалар жабайы аңдар туралы өз пікірлерін айтады.
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Балалар жабайы аңдарды қазақ тілінде дұрыс атауды білу керек;
Жабайы аңдардың өмірі туралы түсінікті.игеру керек;
Жабайы аңдарды қысқаша сипаттауды меңгеру керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz