Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Алтыбақан туралы
Технологиялық картасы
Күні:
Топ: Ересек
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Алтыбақан
Мақсаты: Балаларды көктем жыл мезгілімен таныстыру, көктемде болатын қызықтар туралы мәлімет беру, сөз қорларын жаңа сөздермен толықтыру.
Міндеттері:
Білімділік: Балаларды қазақтың үлттық ойындарға деген қызығушылыктарын арттыру, қазақтың ұлттық мәдениеті туралы білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Қазақ халқының бұрынғы және қазіргі өміріндегі тәрбие туралы дүниетанымын молайту, адамгершілікке, сыпайылыққа, мейірімділікке баулу.
Тәрбиелік : Балаларға ата-бабаларымыздан қалған ұлағатты сөздермен ұлттық тәрбиенің мағынасын түсіндіру. Отаның, мәдениетін, салт-дәстүрін сүюге, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: <<Алтыбақан>>суреті магнитофон.
Сөздік жұмысы: Алтыбақан, ұлттық ойын.Тебеміз, ойнаймыз.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотвациялық- қозғаушы
Сәлеметсіңдерме балалар!
Болама мұндай да бір шалқымасаң,
Әсем ән, сыршыл күйге балқымасаң.
Осы үлкен мерекеге тарту етіп,
Біз бүгін құрып қойдық <<алтыбақан>>.
Балалар , сендер қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
Жастар алтыбақанды қай мерекеде тебеді?
Балалар <<Шаттық шеңберін>> жасап тұрады, алтыбақан туралы өз ойларын айтады.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-
ізденушілік
-Балалар, сендер алтыбақан туралы не білесіңдер?
Сөздік жұмысын жүргізу;<<Алтыбақан>> сөз імен сөз тіркес құруға үйрету.
Мұғалім алтыбақан туралы қысқаша айтып береді.
Алтыбақан қазақтың ертеден келе жатқан ойын түрлерінің бірі. Бұл - елдің сыртында әткеншек құрып, өлеңмен әзіл-шынды араластырып, көңіл-сыр шертісу.
Мұғалім балаларға алтыбақанның суретін көрсетеді.
Сурет үлгіге қарап, суреттерін бояйды.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
-
Балалар тақтадағы үлгіге қарап алтыбақанның суретін салады.
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Бүгін сендер қызықты қазақтың ұлттық ойынымен таныстыңдар. Ол қалай аталады?
-Алтыбақан тебу.
Бұл ойынды не үшін өткізеді?
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар қазақтың ұлттық ойыны туралы өз пікірлерін айтады.
Балалар өз ой-пікірлерін айтады.
Күтілетін нәтиже
Алтыбақан, ұлттық ойын.Тебеміз, ойнаймыз. білу керек;
Жаңа сөздерді орынды қолдануды игеру керек;
Сөз тіркестерін құрастыра білуді меңгеру керек.
Күні:
Топ: Ересек
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Алтыбақан
Мақсаты: Балаларды көктем жыл мезгілімен таныстыру, көктемде болатын қызықтар туралы мәлімет беру, сөз қорларын жаңа сөздермен толықтыру.
Міндеттері:
Білімділік: Балаларды қазақтың үлттық ойындарға деген қызығушылыктарын арттыру, қазақтың ұлттық мәдениеті туралы білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Қазақ халқының бұрынғы және қазіргі өміріндегі тәрбие туралы дүниетанымын молайту, адамгершілікке, сыпайылыққа, мейірімділікке баулу.
Тәрбиелік : Балаларға ата-бабаларымыздан қалған ұлағатты сөздермен ұлттық тәрбиенің мағынасын түсіндіру. Отаның, мәдениетін, салт-дәстүрін сүюге, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: <<Алтыбақан>>суреті магнитофон.
Сөздік жұмысы: Алтыбақан, ұлттық ойын.Тебеміз, ойнаймыз.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотвациялық- қозғаушы
Сәлеметсіңдерме балалар!
Болама мұндай да бір шалқымасаң,
Әсем ән, сыршыл күйге балқымасаң.
Осы үлкен мерекеге тарту етіп,
Біз бүгін құрып қойдық <<алтыбақан>>.
Балалар , сендер қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
Жастар алтыбақанды қай мерекеде тебеді?
Балалар <<Шаттық шеңберін>> жасап тұрады, алтыбақан туралы өз ойларын айтады.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-
ізденушілік
-Балалар, сендер алтыбақан туралы не білесіңдер?
Сөздік жұмысын жүргізу;<<Алтыбақан>> сөз імен сөз тіркес құруға үйрету.
Мұғалім алтыбақан туралы қысқаша айтып береді.
Алтыбақан қазақтың ертеден келе жатқан ойын түрлерінің бірі. Бұл - елдің сыртында әткеншек құрып, өлеңмен әзіл-шынды араластырып, көңіл-сыр шертісу.
Мұғалім балаларға алтыбақанның суретін көрсетеді.
Сурет үлгіге қарап, суреттерін бояйды.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
-
Балалар тақтадағы үлгіге қарап алтыбақанның суретін салады.
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Бүгін сендер қызықты қазақтың ұлттық ойынымен таныстыңдар. Ол қалай аталады?
-Алтыбақан тебу.
Бұл ойынды не үшін өткізеді?
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар қазақтың ұлттық ойыны туралы өз пікірлерін айтады.
Балалар өз ой-пікірлерін айтады.
Күтілетін нәтиже
Алтыбақан, ұлттық ойын.Тебеміз, ойнаймыз. білу керек;
Жаңа сөздерді орынды қолдануды игеру керек;
Сөз тіркестерін құрастыра білуді меңгеру керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz