Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ертегілер әлемінде туралы

Технологиялық картасы
Күні:
Топ: Сәбилер
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Ертегілер әлемінде
Мақсаты: Ертегілер әлеміне саяхат жасау.
Білімділік: Жабайы аңдар туралы мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, ертегілерге деген қызығушылықтарын оятып, білім деңгейін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды әр істі істемес бұрын, ой-өрісінен өткізуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: айлакер, жыртқыш
Көрнекіліктер: Жабайы аңдар мен орманның суреттері.

Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Бала әрекеті
I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі

II.Ізденіс-ұйымдастыру

III. Рефлексия
1.Балалар дөңгелене тұрып,бір-біріне жылы лебіздер білдіреді.Мысалы:
Сен-қандай ақылдысың! Біздің денсаулығымыз мықты. Біз ойнаймыз,күлеміз,айналадағы дүниені танып білеміз.
Балалар, біреу есік тарсылдатып тұр.Кәне,ашып қарайық.
-Балалар, бізге хат келді.Ішінде не жазылған екенін көрейік.Бірақ,алдымен бізге жұмбақ шешеу керек.
Мысалы: Қырда жүрер ол жыртып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұлтартып,
Қандай аң ол алдайтын? Түлкі.
-балалар жұмбақты шешеді.
- Балалар,ал енді хатты ашып оқыйық.
Бұл хатта ертегі жазылған.
2.Сөздік жұмыс жүргізу:
Әлім жоқ-ауырып қалып,күшім аз деген мағынада;
3.Балаларға "Арыстан мен түлкі" ертегі оқып беру.
Арыстан қартайды. Аңдарды бұрынғысындай аулай алмайтын болды. Енді аңдарды айламен аулағысы келді. Өзі үңгірде жатты да:
-- Аурумын, жүруге әлім жоқ, -- деп барлық аңдарға хабар таратты.
Аңдар бір-бірлеп арыстанның халін білуге келді. Арыстан аңдардың біреуін де қайтармады. Бәрі де арыстанға жем болды.
Бір күні түлкі келді. Ол үңгірден алысырақ тұрды да:
-- Халіңіз қалай, тақсыр? -- деп көңілін сұрады.
-- Халім нашар. Неге жақынырақ келмейсің? Берірек кел, түлкіжан, бір азырақ сөйлесейік? -- деді арыстан.
Түлкі:
-- Мен саған жақын барар едім-ау, бірақ саған кірген із бар да, шыққан із жоқ! -- деп жүріп кетіпті.
Суреттер бойынша ертегінің мазмұнын ашып түсіндіру.
Сергіту сәті:
Биік болып өсеміз,
Жапырақтай шайқалып,
Табиғатты сүйеміз,
Шетімізден шеберміз,
Бойымызды еркін ұстап,
Билеп-билеп аламыз.
Сұрақтар қою:
-Ертегі қалай аталады?
- Бір күні қай аң ауырып қалды?
-Оның халін білуге нелер келді?
- Қандай аң кеш келді?
- Арыстан түлкіге не деп айтты?
-Түлкі арыстанға не деп жауап берді?
4.Дидактикалық ойын: "Жабайы аңдарды тап"
Мақсаты: Жабайы аңдарды ажырата алуды үйрету.
5.Сабақты қорытындылау.
-Балалар бүгін сабақта қандай ертегімен таныстық?
-Түлкі мен бөдененің арасында қандай жағдай болды?
Бағалау: - досын бағалау.
Балалар өлең жолдарын бірге айтады.

Жұмбақ шешеді.

Жаңа сөзбен танысады.

Ертегіні тыңдайды.

Сергіту сәтін жасайды.

Сабақты қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
Білу: Бала ертегінің мазмұнын білуі тиіс;
Игеру : Диалогті сөйлеу дағдыларын игерілуі тиіс;
Меңгеру: Ертегінің мазмұнын әңгімелеп меңгерілуі тиіс;

Ұқсас жұмыстар
Ертегілер әлемінде жайлы
Ертегіні көрсету
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту. 3-сынып
Еңбекқорлық пен еріншектік. 4 сынып
Логикалық есептерді теңдеудің көмегімен шешу Математикалық ойын сабағы
Ертегілер әлемінде. (ата-аналарды қатыстыра отырып, ұлттық ойындарды қолдану)
Ертегілер әлемінде
Тіл мен әліппе
Тақырып Етістікті пысықтау
Ертегілер әлеміне саяхат
Пәндер