Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ертегілер әлемінде туралы
Технологиялық картасы
Күні:
Топ: Сәбилер
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Ертегілер әлемінде
Мақсаты: Ертегілер әлеміне саяхат жасау.
Білімділік: Жабайы аңдар туралы мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, ертегілерге деген қызығушылықтарын оятып, білім деңгейін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды әр істі істемес бұрын, ой-өрісінен өткізуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: айлакер, жыртқыш
Көрнекіліктер: Жабайы аңдар мен орманның суреттері.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Бала әрекеті
I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі
II.Ізденіс-ұйымдастыру
III. Рефлексия
1.Балалар дөңгелене тұрып,бір-біріне жылы лебіздер білдіреді.Мысалы:
Сен-қандай ақылдысың! Біздің денсаулығымыз мықты. Біз ойнаймыз,күлеміз,айналадағы дүниені танып білеміз.
Балалар, біреу есік тарсылдатып тұр.Кәне,ашып қарайық.
-Балалар, бізге хат келді.Ішінде не жазылған екенін көрейік.Бірақ,алдымен бізге жұмбақ шешеу керек.
Мысалы: Қырда жүрер ол жыртып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұлтартып,
Қандай аң ол алдайтын? Түлкі.
-балалар жұмбақты шешеді.
- Балалар,ал енді хатты ашып оқыйық.
Бұл хатта ертегі жазылған.
2.Сөздік жұмыс жүргізу:
Әлім жоқ-ауырып қалып,күшім аз деген мағынада;
3.Балаларға "Арыстан мен түлкі" ертегі оқып беру.
Арыстан қартайды. Аңдарды бұрынғысындай аулай алмайтын болды. Енді аңдарды айламен аулағысы келді. Өзі үңгірде жатты да:
-- Аурумын, жүруге әлім жоқ, -- деп барлық аңдарға хабар таратты.
Аңдар бір-бірлеп арыстанның халін білуге келді. Арыстан аңдардың біреуін де қайтармады. Бәрі де арыстанға жем болды.
Бір күні түлкі келді. Ол үңгірден алысырақ тұрды да:
-- Халіңіз қалай, тақсыр? -- деп көңілін сұрады.
-- Халім нашар. Неге жақынырақ келмейсің? Берірек кел, түлкіжан, бір азырақ сөйлесейік? -- деді арыстан.
Түлкі:
-- Мен саған жақын барар едім-ау, бірақ саған кірген із бар да, шыққан із жоқ! -- деп жүріп кетіпті.
Суреттер бойынша ертегінің мазмұнын ашып түсіндіру.
Сергіту сәті:
Биік болып өсеміз,
Жапырақтай шайқалып,
Табиғатты сүйеміз,
Шетімізден шеберміз,
Бойымызды еркін ұстап,
Билеп-билеп аламыз.
Сұрақтар қою:
-Ертегі қалай аталады?
- Бір күні қай аң ауырып қалды?
-Оның халін білуге нелер келді?
- Қандай аң кеш келді?
- Арыстан түлкіге не деп айтты?
-Түлкі арыстанға не деп жауап берді?
4.Дидактикалық ойын: "Жабайы аңдарды тап"
Мақсаты: Жабайы аңдарды ажырата алуды үйрету.
5.Сабақты қорытындылау.
-Балалар бүгін сабақта қандай ертегімен таныстық?
-Түлкі мен бөдененің арасында қандай жағдай болды?
Бағалау: - досын бағалау.
Балалар өлең жолдарын бірге айтады.
Жұмбақ шешеді.
Жаңа сөзбен танысады.
Ертегіні тыңдайды.
Сергіту сәтін жасайды.
Сабақты қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
Білу: Бала ертегінің мазмұнын білуі тиіс;
Игеру : Диалогті сөйлеу дағдыларын игерілуі тиіс;
Меңгеру: Ертегінің мазмұнын әңгімелеп меңгерілуі тиіс;
Күні:
Топ: Сәбилер
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Ертегілер әлемінде
Мақсаты: Ертегілер әлеміне саяхат жасау.
Білімділік: Жабайы аңдар туралы мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, ертегілерге деген қызығушылықтарын оятып, білім деңгейін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды әр істі істемес бұрын, ой-өрісінен өткізуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: айлакер, жыртқыш
Көрнекіліктер: Жабайы аңдар мен орманның суреттері.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Бала әрекеті
I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі
II.Ізденіс-ұйымдастыру
III. Рефлексия
1.Балалар дөңгелене тұрып,бір-біріне жылы лебіздер білдіреді.Мысалы:
Сен-қандай ақылдысың! Біздің денсаулығымыз мықты. Біз ойнаймыз,күлеміз,айналадағы дүниені танып білеміз.
Балалар, біреу есік тарсылдатып тұр.Кәне,ашып қарайық.
-Балалар, бізге хат келді.Ішінде не жазылған екенін көрейік.Бірақ,алдымен бізге жұмбақ шешеу керек.
Мысалы: Қырда жүрер ол жыртып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұлтартып,
Қандай аң ол алдайтын? Түлкі.
-балалар жұмбақты шешеді.
- Балалар,ал енді хатты ашып оқыйық.
Бұл хатта ертегі жазылған.
2.Сөздік жұмыс жүргізу:
Әлім жоқ-ауырып қалып,күшім аз деген мағынада;
3.Балаларға "Арыстан мен түлкі" ертегі оқып беру.
Арыстан қартайды. Аңдарды бұрынғысындай аулай алмайтын болды. Енді аңдарды айламен аулағысы келді. Өзі үңгірде жатты да:
-- Аурумын, жүруге әлім жоқ, -- деп барлық аңдарға хабар таратты.
Аңдар бір-бірлеп арыстанның халін білуге келді. Арыстан аңдардың біреуін де қайтармады. Бәрі де арыстанға жем болды.
Бір күні түлкі келді. Ол үңгірден алысырақ тұрды да:
-- Халіңіз қалай, тақсыр? -- деп көңілін сұрады.
-- Халім нашар. Неге жақынырақ келмейсің? Берірек кел, түлкіжан, бір азырақ сөйлесейік? -- деді арыстан.
Түлкі:
-- Мен саған жақын барар едім-ау, бірақ саған кірген із бар да, шыққан із жоқ! -- деп жүріп кетіпті.
Суреттер бойынша ертегінің мазмұнын ашып түсіндіру.
Сергіту сәті:
Биік болып өсеміз,
Жапырақтай шайқалып,
Табиғатты сүйеміз,
Шетімізден шеберміз,
Бойымызды еркін ұстап,
Билеп-билеп аламыз.
Сұрақтар қою:
-Ертегі қалай аталады?
- Бір күні қай аң ауырып қалды?
-Оның халін білуге нелер келді?
- Қандай аң кеш келді?
- Арыстан түлкіге не деп айтты?
-Түлкі арыстанға не деп жауап берді?
4.Дидактикалық ойын: "Жабайы аңдарды тап"
Мақсаты: Жабайы аңдарды ажырата алуды үйрету.
5.Сабақты қорытындылау.
-Балалар бүгін сабақта қандай ертегімен таныстық?
-Түлкі мен бөдененің арасында қандай жағдай болды?
Бағалау: - досын бағалау.
Балалар өлең жолдарын бірге айтады.
Жұмбақ шешеді.
Жаңа сөзбен танысады.
Ертегіні тыңдайды.
Сергіту сәтін жасайды.
Сабақты қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
Білу: Бала ертегінің мазмұнын білуі тиіс;
Игеру : Диалогті сөйлеу дағдыларын игерілуі тиіс;
Меңгеру: Ертегінің мазмұнын әңгімелеп меңгерілуі тиіс;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz