Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді
Сабақтың тақырыбы:
Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?
Мектеп:
Уақыты: 2 сағат
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге
асырылатын оқу мақсаттары
Ресей империясының отарлау саясатына қарсы ұлт-азаттық күрестің жалғасын табуының себептерін, И.Тайманұлы мен М. Өтемісұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себептері мен сылтауын анықтау, көтеріліс басшыларына баға беру арқылы деректерді талдау, тұжырымдау дағдыларын дамытады
Сабақ
мақсаттары
8.3.1.6 халықтың отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау және маңызына баға беру
8.3.1.7 батырлардың ұлт-азаттық күрестегі рөліне баға беру
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминология:
экспансия,фискальды қаржы жүйесі, шағым-петиция, жазалаушы отряд, алым-салық
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Бөкей Ордасындағы көтерілістің себебі...
Көтерілістің мақсаты...
Көтеріліс барысындағы басты оқиға...
Көтерілістің нәтижесі...
Көтерілістің жеңілу себебі.....
Исатай мен Махамбет көтерілісінің ерекшелігі...
Алдыңғы білім
Патша өкіметінің Қазақстандағы отарлық саясаты мен Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себеп-салдарларын біледі
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Сабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Басы
Қызығушылықты ояту
Ортасы
Мағынаны тану
Соңы
Ой-толғау
Б) Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.
Махамбеттің <<Мен, мен едім>> термесін тыңдата отырып, оқушылардан терме қандай ой туғызғанын сұрау арқылы немесе <<сол жердемін деп елестетіңіз>> әдісі бойынша тақырыпқа шығу.
М Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен жетістік критерийлері хабарланады
(Б) <<Білу және түсіну>> дағдысына негізделген сөздікпен жұмыс
тапсырмасы
Экспансия, фискальды қаржы жүйесі, шағым-петиция, жазалаушы отряд ұғымдарын мағынасымен сәйкестендіреді.
Зерттеу сұрағы
> Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?
<<Сыни ойлау мен талдау>> дағдысына негізделген дерекпен жұмыс тапсырмасы
1-топ.Бұл дерек қандай әлеуметтік топтың мүддесін қорғайды?
2-топ.Құжат бойынша автордың берілген тарихи оқиғаға пікірін анықтауға тырысыңыз, автор нені айтқысы келді?
3-топ. Бұл құжат қазақ халқының өміріне қалай әсер етті немесе әсер етуші еді?
4-топ. Деректе қандай тарихи фактілер келтірілуде?Деректің тарихи маңыздылығы неде?
<<Зерттеу>> дағдысына негізделген мәтінмен жұмыс тапсырмасы
/ Топтар мәтінде берілген ақпаратты Бөкей Ордасындағы әлеуметтік топтардың өкілі ретінде талдайды. Топтар тақырыптарына қатысты мәтін мазмұнын оқып, мәселені талдап, зерттейді. Топтар өз жұмыс нәтижелерін әр түрлі үлгіде ұсына алады.Төрт топтың жұмысы бағаланады, олардың жасаған тұжырымдарына комментарий беріледі/
I-топ. <<Старшындар>>
1. Көтерілістің кезеңдерін және оның хронологиялық шеңберін анықтаңыз
2. Көтеріліс болған аумақты картадан көрсетіңіз.
3.Көтерілістің себептері қандай?
4. Қандай әлеуметтік топтың мүддесінің тапталғаны көз жеткізіңіз
II- топ. <<Шаруалар>>
1. Көтерілістің басталуына түрткі болған оқиғаны атап, сипаттаңыз;
2.Көтерілістің мақсатын анықтаңыз;
3. Тарихи оқиға тұсындағы тұлғаларды атаңыз, осы оқиғада қаншалықты ол тұлға маңызды екенін түсіндіріңіз;
4.Көтерілістің барысындағы басты оқиғаларды сипаттаңыз;
III- топ. <<Сұлтандар>>
1.Көтерілістің үдеуі қандай өзгерістерге әкелгенін анықтаңыз
2.Көтерілісті басуға жіберілген жазалау отрядтарының басшыларын анықтаңыз;
3.Көтерілістің негізгі ошақтарын, шайқас болған жерлерді картадан көрсетіңіз;
4.Көтерілісшілер мен хан жасақтары, жазалаушылар арасындағы болған шайқасты әңгімелеңіз;
4- топ. <<Жазалаушылар>>
1.Көтерілістің нәтижелерін анықтаңыз;
2.Көтерілістің жеңілу себептері атаңыз;
3.Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын түсіндіріңіз;
4.Көтеріліс барысындағы басты тұлғаладың тағдыры туралы әңгімелеңіз;
5.Көтерілістің тарихи маңызын сипаттаңыз;
<<Бағалау>> дағдысына негізделген бейнематериалмен жұмыс.
Б Сыныпқа М. Өтемісұлы мен И. Тайманұлы туралы бейнероликті көрсету. Оқушылар бейнероликті көріп отырып, қажетті мағлұматты жадында сақтау мақсатында таратпада берілген сұрақтарға жауап жазып отырады.
1.Бөкей Ордасы қашан,қай жерде құрылды?
2. Бөкей Ордасында көтеріліс қай жылдары болды және оның басшылары кімдер?
3. Көтерілістің негізгі себептері қандай?
4. Көтерілістің басталып кетуіне түрткі болған жағдай?
5.Көтерілісшілер мен патша әскерлерімен біріккен Жәңгір жасағымен арасындағы негізгі шайқас қай жерлерде болды?
6.Екі жақтың арасында болған шайқастың нәтижесі?
7.Көтерілістің жеңіліске ұшырауының негізгі себептері неде болды?
8. Көтерілістің салдары мен тарихи маңыздары қандай?
<<Рефлексия>> дағдысына негізделген түйіндеу тапсырмалары
+ (М) Сабақ тақырыбының сұрағына қайта оралып, сыныпқа <<Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?>> сұрағы қойылады
Әр топ <<Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?>> деген проблемалық сұрақтың жауабы жазылған парақты қоржынға әкеліп салады.Мұғалім оқып оқушылар тұжырымын түйіндейді
+ (М) Ақиқат-жалған катрочкалары бойынша оқушылардың оқу мақсаттарын қаншалықты меңгергендерін анықтау. Берілген тұжырымдарды мұғалім оқиды, оқушылар жауабы ақиқат болса-жасыл, жалған болса- қызыл түсті көрсетеді.
Тұжырымдар:
> Исатай мен Махамбет көтерілісі 1836-38 жылдары болды. - Ақиқат
> Бөкей Ордасы қазіргі Орал қаласының территориясында орналасқан. - Жалған
> Исатай мен Махамбеттің көтерілісіне басталуына түрткі болған себеп - Қарауылқожа Бабажановтың озбырлығы. - Ақиқат
> Исатай мен Махамбет көтерілісінің нәтижесі отаршылдық саясатты жойды. - Жалған
Кері байланыс. <<Бағдаршам>> әдісі.
-Мен барлығын түсіндім
-Мен орташа түсіндім
-Ешнәрсе түсінбедім
Қазақстанның саяси картасы және контурлық карта.
Махамбет Өтемісұлы
http://www.youtube.com/watch?v=C03wdIQJn9E
http://www.youtube.com/watch?v=xc6Kp32pL8o
М. Өтемісұлы өлеңдері. 59 бет.
Махамбеттің өлеңдері: <<Ереуіл атқа ер салмай>>, <<Қызғыш құс>>, <<Сұлтан Баймағанбетке айтқаны>>
Қазақтардың (1836-1838) халық-азаттық жылдардағы қозғалысы = Народно-освободительное движение казахов (1836-1838) годах [Текст]: Құжаттар, материалдар, мақалалар / Қазақстан Республикасының Ғылым Академиясы.- Алма-Ата "Ғылым", 1992.- http://www.nlrk.kz/data11/result/ebook_220/index.html
https://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o
<< Махамбет Өтемісұлы>> бейнематериал
Қазақстанның Мәдени мұрасы
http://www.madenimura.kz/kk/culture-legacy/books/book/kazak-edebieti-enciklopedialyk-anyktamalyk?category=all&page=4
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту-
Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік элемент)
Дифференциация - топтық жұмыс барысында қаблеті жоғары оқушылар өз топтастарына бағыт беріп, көмек пен қолдау көрсетеді
Кері байланыс барысында және топтық жұмыс кезінде өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау жүзеге асады. Кері байланыс қалыптастырушы бағалаудың жүзеге асырылуын көздейді.
Құндылықтар:
- патриотизм
- көшбасшылық
- төзімділік
- бостандық
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?
Мектеп:
Уақыты: 2 сағат
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге
асырылатын оқу мақсаттары
Ресей империясының отарлау саясатына қарсы ұлт-азаттық күрестің жалғасын табуының себептерін, И.Тайманұлы мен М. Өтемісұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себептері мен сылтауын анықтау, көтеріліс басшыларына баға беру арқылы деректерді талдау, тұжырымдау дағдыларын дамытады
Сабақ
мақсаттары
8.3.1.6 халықтың отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау және маңызына баға беру
8.3.1.7 батырлардың ұлт-азаттық күрестегі рөліне баға беру
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминология:
экспансия,фискальды қаржы жүйесі, шағым-петиция, жазалаушы отряд, алым-салық
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Бөкей Ордасындағы көтерілістің себебі...
Көтерілістің мақсаты...
Көтеріліс барысындағы басты оқиға...
Көтерілістің нәтижесі...
Көтерілістің жеңілу себебі.....
Исатай мен Махамбет көтерілісінің ерекшелігі...
Алдыңғы білім
Патша өкіметінің Қазақстандағы отарлық саясаты мен Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себеп-салдарларын біледі
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Сабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Басы
Қызығушылықты ояту
Ортасы
Мағынаны тану
Соңы
Ой-толғау
Б) Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.
Махамбеттің <<Мен, мен едім>> термесін тыңдата отырып, оқушылардан терме қандай ой туғызғанын сұрау арқылы немесе <<сол жердемін деп елестетіңіз>> әдісі бойынша тақырыпқа шығу.
М Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен жетістік критерийлері хабарланады
(Б) <<Білу және түсіну>> дағдысына негізделген сөздікпен жұмыс
тапсырмасы
Экспансия, фискальды қаржы жүйесі, шағым-петиция, жазалаушы отряд ұғымдарын мағынасымен сәйкестендіреді.
Зерттеу сұрағы
> Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?
<<Сыни ойлау мен талдау>> дағдысына негізделген дерекпен жұмыс тапсырмасы
1-топ.Бұл дерек қандай әлеуметтік топтың мүддесін қорғайды?
2-топ.Құжат бойынша автордың берілген тарихи оқиғаға пікірін анықтауға тырысыңыз, автор нені айтқысы келді?
3-топ. Бұл құжат қазақ халқының өміріне қалай әсер етті немесе әсер етуші еді?
4-топ. Деректе қандай тарихи фактілер келтірілуде?Деректің тарихи маңыздылығы неде?
<<Зерттеу>> дағдысына негізделген мәтінмен жұмыс тапсырмасы
/ Топтар мәтінде берілген ақпаратты Бөкей Ордасындағы әлеуметтік топтардың өкілі ретінде талдайды. Топтар тақырыптарына қатысты мәтін мазмұнын оқып, мәселені талдап, зерттейді. Топтар өз жұмыс нәтижелерін әр түрлі үлгіде ұсына алады.Төрт топтың жұмысы бағаланады, олардың жасаған тұжырымдарына комментарий беріледі/
I-топ. <<Старшындар>>
1. Көтерілістің кезеңдерін және оның хронологиялық шеңберін анықтаңыз
2. Көтеріліс болған аумақты картадан көрсетіңіз.
3.Көтерілістің себептері қандай?
4. Қандай әлеуметтік топтың мүддесінің тапталғаны көз жеткізіңіз
II- топ. <<Шаруалар>>
1. Көтерілістің басталуына түрткі болған оқиғаны атап, сипаттаңыз;
2.Көтерілістің мақсатын анықтаңыз;
3. Тарихи оқиға тұсындағы тұлғаларды атаңыз, осы оқиғада қаншалықты ол тұлға маңызды екенін түсіндіріңіз;
4.Көтерілістің барысындағы басты оқиғаларды сипаттаңыз;
III- топ. <<Сұлтандар>>
1.Көтерілістің үдеуі қандай өзгерістерге әкелгенін анықтаңыз
2.Көтерілісті басуға жіберілген жазалау отрядтарының басшыларын анықтаңыз;
3.Көтерілістің негізгі ошақтарын, шайқас болған жерлерді картадан көрсетіңіз;
4.Көтерілісшілер мен хан жасақтары, жазалаушылар арасындағы болған шайқасты әңгімелеңіз;
4- топ. <<Жазалаушылар>>
1.Көтерілістің нәтижелерін анықтаңыз;
2.Көтерілістің жеңілу себептері атаңыз;
3.Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын түсіндіріңіз;
4.Көтеріліс барысындағы басты тұлғаладың тағдыры туралы әңгімелеңіз;
5.Көтерілістің тарихи маңызын сипаттаңыз;
<<Бағалау>> дағдысына негізделген бейнематериалмен жұмыс.
Б Сыныпқа М. Өтемісұлы мен И. Тайманұлы туралы бейнероликті көрсету. Оқушылар бейнероликті көріп отырып, қажетті мағлұматты жадында сақтау мақсатында таратпада берілген сұрақтарға жауап жазып отырады.
1.Бөкей Ордасы қашан,қай жерде құрылды?
2. Бөкей Ордасында көтеріліс қай жылдары болды және оның басшылары кімдер?
3. Көтерілістің негізгі себептері қандай?
4. Көтерілістің басталып кетуіне түрткі болған жағдай?
5.Көтерілісшілер мен патша әскерлерімен біріккен Жәңгір жасағымен арасындағы негізгі шайқас қай жерлерде болды?
6.Екі жақтың арасында болған шайқастың нәтижесі?
7.Көтерілістің жеңіліске ұшырауының негізгі себептері неде болды?
8. Көтерілістің салдары мен тарихи маңыздары қандай?
<<Рефлексия>> дағдысына негізделген түйіндеу тапсырмалары
+ (М) Сабақ тақырыбының сұрағына қайта оралып, сыныпқа <<Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?>> сұрағы қойылады
Әр топ <<Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?>> деген проблемалық сұрақтың жауабы жазылған парақты қоржынға әкеліп салады.Мұғалім оқып оқушылар тұжырымын түйіндейді
+ (М) Ақиқат-жалған катрочкалары бойынша оқушылардың оқу мақсаттарын қаншалықты меңгергендерін анықтау. Берілген тұжырымдарды мұғалім оқиды, оқушылар жауабы ақиқат болса-жасыл, жалған болса- қызыл түсті көрсетеді.
Тұжырымдар:
> Исатай мен Махамбет көтерілісі 1836-38 жылдары болды. - Ақиқат
> Бөкей Ордасы қазіргі Орал қаласының территориясында орналасқан. - Жалған
> Исатай мен Махамбеттің көтерілісіне басталуына түрткі болған себеп - Қарауылқожа Бабажановтың озбырлығы. - Ақиқат
> Исатай мен Махамбет көтерілісінің нәтижесі отаршылдық саясатты жойды. - Жалған
Кері байланыс. <<Бағдаршам>> әдісі.
-Мен барлығын түсіндім
-Мен орташа түсіндім
-Ешнәрсе түсінбедім
Қазақстанның саяси картасы және контурлық карта.
Махамбет Өтемісұлы
http://www.youtube.com/watch?v=C03wdIQJn9E
http://www.youtube.com/watch?v=xc6Kp32pL8o
М. Өтемісұлы өлеңдері. 59 бет.
Махамбеттің өлеңдері: <<Ереуіл атқа ер салмай>>, <<Қызғыш құс>>, <<Сұлтан Баймағанбетке айтқаны>>
Қазақтардың (1836-1838) халық-азаттық жылдардағы қозғалысы = Народно-освободительное движение казахов (1836-1838) годах [Текст]: Құжаттар, материалдар, мақалалар / Қазақстан Республикасының Ғылым Академиясы.- Алма-Ата "Ғылым", 1992.- http://www.nlrk.kz/data11/result/ebook_220/index.html
https://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o
<< Махамбет Өтемісұлы>> бейнематериал
Қазақстанның Мәдени мұрасы
http://www.madenimura.kz/kk/culture-legacy/books/book/kazak-edebieti-enciklopedialyk-anyktamalyk?category=all&page=4
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту-
Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік элемент)
Дифференциация - топтық жұмыс барысында қаблеті жоғары оқушылар өз топтастарына бағыт беріп, көмек пен қолдау көрсетеді
Кері байланыс барысында және топтық жұмыс кезінде өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау жүзеге асады. Кері байланыс қалыптастырушы бағалаудың жүзеге асырылуын көздейді.
Құндылықтар:
- патриотизм
- көшбасшылық
- төзімділік
- бостандық
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz