Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді

Сабақтың тақырыбы:

Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?

Мектеп:
Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?: Уақыты: 2 сағат
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?: Сынып:
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?:

Осы сабақ арқылы жүзеге

асырылатын оқу мақсаттары

Мектеп:: Ресей империясының отарлау саясатына қарсы ұлт-азаттық күрестің жалғасын табуының себептерін, И. Тайманұлы мен М. Өтемісұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себептері мен сылтауын анықтау, көтеріліс басшыларына баға беру арқылы деректерді талдау, тұжырымдау дағдыларын дамытады
Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?:

Сабақ

мақсаттары

Мектеп::

8. 3. 1. 6 халықтың отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау және маңызына баға беру

8. 3. 1. 7 батырлардың ұлт-азаттық күрестегі рөліне баға беру

Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Пәндік лексика мен терминология:

экспансия, фискальды қаржы жүйесі, шағым-петиция, жазалаушы отряд, алым-салық

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Бөкей Ордасындағы көтерілістің себебі . . .

Көтерілістің мақсаты . . .

Көтеріліс барысындағы басты оқиға . . .

Көтерілістің нәтижесі . . .

Көтерілістің жеңілу себебі . . .

Исатай мен Махамбет көтерілісінің ерекшелігі . . .

Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?: Алдыңғы білім
Мектеп:: Патша өкіметінің Қазақстандағы отарлық саясаты мен Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себеп-салдарларын біледі
Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?: Сабақ барысы
Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?: Сабақ кезеңдері
Мектеп:: Сабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Сабақтың тақырыбы:Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?:

Басы

Қызығушылықты ояту

Ортасы

Мағынаны тану

Соңы

Ой-толғау

Мектеп::

Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

Махамбеттің «Мен, мен едім» термесін тыңдата отырып, оқушылардан терме қандай ой туғызғанын сұрау арқылы немесе «сол жердемін деп елестетіңіз» әдісі бойынша тақырыпқа шығу.

М Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен жетістік критерийлері хабарланады

(Б) «Білу және түсіну» дағдысына негізделген сөздікпен жұмыс

тапсырмасы

Экспансия, фискальды қаржы жүйесі, шағым-петиция, жазалаушы отряд ұғымдарын мағынасымен сәйкестендіреді.

Зерттеу сұрағы

  • Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?

«Сыни ойлау мен талдау» дағдысына негізделген дерекпен жұмыс тапсырмасы

1-топ. Бұл дерек қандай әлеуметтік топтың мүддесін қорғайды?

2-топ. Құжат бойынша автордың берілген тарихи оқиғаға пікірін анықтауға тырысыңыз, автор нені айтқысы келді?

3-топ. Бұл құжат қазақ халқының өміріне қалай әсер етті немесе әсер етуші еді?

4-топ. Деректе қандай тарихи фактілер келтірілуде?Деректің тарихи маңыздылығы неде?

«Зерттеу» дағдысына негізделген мәтінмен жұмыс тапсырмасы

/ Топтар мәтінде берілген ақпаратты Бөкей Ордасындағы әлеуметтік топтардың өкілі ретінде талдайды. Топтар тақырыптарына қатысты мәтін мазмұнын оқып, мәселені талдап, зерттейді. Топтар өз жұмыс нәтижелерін әр түрлі үлгіде ұсына алады. Төрт топтың жұмысы бағаланады, олардың жасаған тұжырымдарына комментарий беріледі/

I-топ. « Старшындар »

1. Көтерілістің кезеңдерін және оның хронологиялық шеңберін анықтаңыз

2. Көтеріліс болған аумақты картадан көрсетіңіз.

3. Көтерілістің себептері қандай?

4. Қандай әлеуметтік топтың мүддесінің тапталғаны көз жеткізіңіз

II- топ. «Шаруалар»

1. Көтерілістің басталуына түрткі болған оқиғаны атап, сипаттаңыз;

2. Көтерілістің мақсатын анықтаңыз;

3. Тарихи оқиға тұсындағы тұлғаларды атаңыз, осы оқиғада қаншалықты ол тұлға маңызды екенін түсіндіріңіз;

4. Көтерілістің барысындағы басты оқиғаларды сипаттаңыз;

III- топ. «Сұлтандар»

1. Көтерілістің үдеуі қандай өзгерістерге әкелгенін анықтаңыз

2. Көтерілісті басуға жіберілген жазалау отрядтарының басшыларын анықтаңыз;

3. Көтерілістің негізгі ошақтарын, шайқас болған жерлерді картадан көрсетіңіз;

4. Көтерілісшілер мен хан жасақтары, жазалаушылар арасындағы болған шайқасты әңгімелеңіз;

4- топ. «Жазалаушылар»

1. Көтерілістің нәтижелерін анықтаңыз;

2. Көтерілістің жеңілу себептері атаңыз;

3. Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын түсіндіріңіз;

4. Көтеріліс барысындағы басты тұлғаладың тағдыры туралы әңгімелеңіз;

5. Көтерілістің тарихи маңызын сипаттаңыз;

«Бағалау» дағдысына негізделген бейнематериалмен жұмыс.

Б Сыныпқа М. Өтемісұлы мен И. Тайманұлы туралы бейнероликті көрсету. Оқушылар бейнероликті көріп отырып, қажетті мағлұматты жадында сақтау мақсатында таратпада берілген сұрақтарға жауап жазып отырады.

1. Бөкей Ордасы қашан, қай жерде құрылды?

2. Бөкей Ордасында көтеріліс қай жылдары болды және оның басшылары кімдер?

3. Көтерілістің негізгі себептері қандай?

4. Көтерілістің басталып кетуіне түрткі болған жағдай?

5. Көтерілісшілер мен патша әскерлерімен біріккен Жәңгір жасағымен арасындағы негізгі шайқас қай жерлерде болды?

6. Екі жақтың арасында болған шайқастың нәтижесі?

7. Көтерілістің жеңіліске ұшырауының негізгі себептері неде болды?

8. Көтерілістің салдары мен тарихи маңыздары қандай?

«Рефлексия» дағдысына негізделген түйіндеу тапсырмалары

  • (М) Сабақ тақырыбының сұрағына қайта оралып, сыныпқа «Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?» сұрағы қойылады

Әр топ «Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?» деген проблемалық сұрақтың жауабы жазылған парақты қоржынға әкеліп салады. Мұғалім оқып оқушылар тұжырымын түйіндейді

  • (М) Ақиқат-жалған катрочкалары бойынша оқушылардың оқу мақсаттарын қаншалықты меңгергендерін анықтау. Берілген тұжырымдарды мұғалім оқиды, оқушылар жауабы ақиқат болса-жасыл, жалған болса- қызыл түсті көрсетеді.

Тұжырымдар:

  • Исатай мен Махамбет көтерілісі 1836-38 жылдары болды. - Ақиқат
  • Бөкей Ордасы қазіргі Орал қаласының территориясында орналасқан. - Жалған
  • Исатай мен Махамбеттің көтерілісіне басталуына түрткі болған себеп - Қарауылқожа Бабажановтың озбырлығы. - Ақиқат
  • Исатай мен Махамбет көтерілісінің нәтижесі отаршылдық саясатты жойды. - Жалған

Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі.

-Мен барлығын түсіндім

-Мен орташа түсіндім

-Ешнәрсе түсінбедім

Қазақстанның саяси картасы және контурлық карта.

Махамбет Өтемісұлы

http://www. youtube. com/watch?v=C03wdIQJn9E

http://www. youtube. com/watch?v=xc6Kp32pL8o

М. Өтемісұлы өлеңдері. 59 бет.

Махамбеттің өлеңдері: «Ереуіл атқа ер салмай», «Қызғыш құс», «Сұлтан Баймағанбетке айтқаны»

Қазақтардың (1836-1838) халық-азаттық жылдардағы қозғалысы = Народно-освободительное движение казахов (1836-1838) годах [Текст] : Құжаттар, материалдар, мақалалар / Қазақстан Республикасының Ғылым Академиясы. - Алма-Ата "Ғылым", 1992. - http://www. nlrk. kz/data11/result/ebook_220/index. html

https://www. youtube. com/watch?v=p9CexAqM80o

« Махамбет Өтемісұлы» бейнематериал

Қазақстанның Мәдени мұрасы

http://www. madenimura. kz/kk/culture-legacy/books/book/kazak-edebieti-enciklopedialyk-anyktamalyk?category=all&page=4

Сабақтың тақырыбы:Исатай

Ұқсас жұмыстар
Исатай батыр
Махамбет Өтемісұлы Тарланым өлеңі
Буырқанған даланың дауылпазы
Дауылды жылдар жыршысы
М.өтемісұлы "атадан туған ардақты ер"
Исатай мен махамбет бастаған халық азаттық көтеріліс
Махамбет – күрескер ақын Махамбет Өтемісұлының өмірімен , халқына сіңірген қызметімен таныстыру
Махамбет шығармашылығы
Махамбеттің батыр жүрегі
Махамбет шығармаларын оқыту жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz