Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жәй бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру

№ 41 саб а қ

Тақырыбы: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жәй бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру

1 кезең:
1 кезең:: «КӨПІР» тапсырмалары (оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді)

Сұрақтарға жауап бер:

Үлестер дегеніміз не?

Жауабы: Тұтас бір дене тең бөліктерге бөлінсе, бөлікер үлестер деп аталады .

Жай бөлшектер қалай жазылады?

Жауабы:

a- жай бөлшектің алымы, b - бөлімі , а жазылуы

b

Бөлшекті қысқарту дегеніміз не?

Жауабы:

Бөлшектің алымын да , бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді бөлшекті қысқарту деп атайды

Қысқартылайтын бөлшектер дегеніміз не?

Жауабы:

Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер қысқартылмайтын бөлшектер деп аталады.

1 кезең:: 11 кезең: жаңа тақырып бойынша тапсырмалар
1 кезең:: Теориясы: «БІЛУ» ( Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)

Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр .

  1. Жай сандардеп1-гежәнеөзіне ғанабөлінетін сандарды айтады
  2. Үлестердептұтас бірдене айтады
  3. Жай бөлшектіңалымын да, бөлімін де бірдейнатурал санғакөбейткеннен немесе бөлгеннен жай бөлшекөзгермейді
  4. Егербөлшектіңалымы бөліміненкішіболса, онда бөлшекдұрысбөлшек деп аталады.
  5. Егер оданүлкенболса, онда бөлшекбұрысбөлшек деп аталды.
  6. Бүтінбөліктен жәнебөлшекбөліктен тұратын санаралас сандеп аталады.
  7. Бұрыс бөлщекті аралас санмен жазу үшін:
  • Толымсызбөліндіаралас санныңбүтінбөлігі болады
  • Қалдық(егер ол болса) бөлшек бөліктіңалымы, албөлгішбөлім болады.
  1. Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін:
  • Аралассанныңбүтін бөлігінбөлшек бөлігінің бөлімінекөбейтукерек;
  • Шыққан алымынқосып, алым ету керек;
  • Бөлшектің бөлімінөзгертпей, бөлім етіпқалдырукерек;
1 кезең:: Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін?)

Себебін түсіндіріп жаз:

Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса, онда бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

Жауабы:

2 , 4, 3 , 7 - дұрыс бөлшектер , өйткені 2<3, 4<9, 3<10, 7<8

3 9 10 8

Егер бөлшектің алымы бөліміне тең немесе одан үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталды.

Жауабы:

5, 11 , 12, 10 , 36 - бұрыс бөлшектер, өйткені 5=5, 11>6, 12>7, 10=10, 36>35

5 6 7 10 35

Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады

1 кезең:: Теориясы: «ТАЛДАУ» (Салыстыр, Айырмашылығы неде? Ұқсатығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз, деген болу керек)

Венн диаграммасын толтыр:

дұрыс бөлшектер аралас сан бұрыс бөлшектер

Тақырыптың басты идеясын жаз:

Жай бөлшектің алымы бөлімінен кіші болуы мүмкін, оған тең болуы немесе бөлімінен үлкен болуы мүмкін.

1 кезең:: Теориясы «ЖИНАҚТАУ » (қорытынды шығар, анықтама бер, Мазмұнды жүйелі кесте, сызба, т. Б. түрінде)
Жазықты, нүкте ұғымдарын жинақта:
1 кезең:: Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (қарапайым тапсырмалар)

А) 1 , 5, 9 , 3 , 25 , 71 , 80 , 99 бөлшектерінің қайсысы дұрыс бөлшек, қайсысы бұрыс

3 4 9 10 26 71 9 36

бөлшек?

Жауабы:

Дұрыс бөлшек; 1 , 3 , 25 , бұрыс бөлшектер; 9 , 5 , 71 , 80 , 99

3 10 26 9 4 71 9 36

Б) Бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде жаз;

25 , 38 , 50 , 48 ,

6 9 20 7 Жауабы:

4 1 = 6*4+1 = 25 , 4 2 = 4*9+2 = 38 , 2 10 = 2*20+10 = 50, 6 6 = 6*7+6 = 48

6 6 6 9 9 9 20 20 20 7 7 7

1 кезең:: Практикасы : «БАҒА БЕРУ» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің)

Сұраққа жауап бер:

Дұрыс бөлшек дегеніміз не?

жауабы: Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса, онда бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

жауабы: Егер бөлшектің алымы бөліміне тең немесе одан үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталды.

Аралас сан дегеніміз не?

жауабы: Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады.

1 кезең:: 111 кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау
1 кезең:: 1 деңгей (5 балл) «Тас қақпа»
1 кезең:: Теориясы: «БІЛУ» (Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)

Сұрақтарға жауап бер:

3 - дұрыс бөлшек неге?

4

Себебі: алымы бөлімінен кіші ( 3< 4 )

5 , 6=6 - бұрыс бөлшек неге?

4

Себебі: алымы бөлімінен үлкен (5>4) немесе алымы мен бөлімі тең

1 кезең:: Практикасы «ҚОЛДАНУ» (қарапайым тапсырма)

№ 472

1 , 6 , 7 , 11 , 3 , 23 , 7 , 88 , 33 , 81 бөлшектерінен дұрыс бөлшектерді және бұрыс

4 5 7 9 11 15 15 88 95 100

бөлшектерді жеке-жеке теріп жазыңдар.

Жауабы:

Дұрыс бөлшектер: 1 , 3 , 7 , 33 , 81

4 11 15 95 100

Бұрыс бөлшектер: 6 , 7 , 11 , 23 , 88 ,

5 7 9 15 88

2) бөліндіні тауып жаз:

24 = ? 9 =? 64 =? 33 =? 51 =? 48 =? 54 =? 111 =?

3 3 8 3 17 3 27 3

Жауабы:

24 =6 9 =3 64 =8 33 =11 51 =3 48 =16 54 =2 111 =37

3 3 8 3 17 3 27 3

1 кезең:: 11 деңгей (5 балл + 4 балл= 9 балл) «Күміс қақпа»
1 кезең:: Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)

1) Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады. Себебі?

Жауабы:

Бұрыс бөлшектің бүтін бөлігін бөліп алу үшін алымын бөліміне бөлу керек. Сонда шыққан бөлінді - бүтін бөлік, қалдық -алымы бөлгіш бөлімі болады.

2) Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырады?

Жауабы:

  • Аралассанныңбүтін бөлігінбөлшек бөлігінің бөлімінекөбейтукерек;
  • Шыққан алымынқосып, алым ету керек;
  • Бөлшектің бөлімінөзгертпей, бөлім етіпқалдырукерек;
1 кезең:: Теориясы: «ТАЛДАУ» 1. Салыстыр. 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсатығы неде? 4. тақырыптың басты идеясын жаз, деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.

Бес алманы тең етіп екі балаға бөліп берсе, олардың әрқайсысы қанша алмадан алады?

Себебі:

5:2= 5 = 2 1

2 2

1 кезең::

Тақырыптың басты идеясын жаз:

Бес алманы тең етіп екі балаға екі жарым алмадан беруге болады.

1 кезең::

Практикасы: «ҚОЛДАНУ » (2- кезең қарапайым тапсырмаларының өзгертілген жағдайдағы

нұсқалары орындалады)

№ 490 Бос орындарды толықтырып жазыңдар:

  1. 17=3?; 20=?6; 45=4?; 60=?5

5 5 7 7 10 10 11 11

  1. 12=?; 33=?; 53=?; 91=?

3 3 4 4 10 10 5 5

Жауабы:

  1. 17=32; 20=26; 45=45; 60=55

5 5 7 7 10 10 11 11

  1. 12=5; 33=15; 53=53; 91=46

3 3 4 4 10 10 5 5

1 кезең:: 111 деңгей; (5 балл+ 4 балл+ 3 балл= 12 балл) «Алтын қақпа»
1 кезең::

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ» (қорытынды шығаруға бағытталған: Мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ, ребус шеш сияқты

т. б. сөздер тапсырма шартарында болу керек. )

:
:
:
:
Бөлінділер :
Бұрыс бөлшектер түрінде жазыңдар
Бөлінділерді қысқарту
Қысқартылған бұрыс бөлшектерді аралас санға айналдыру

78:36; 70:42;

125:55;

99: 44

84:24

78 ; 70 ; 125 ; 99 ; 84

36 42 55 44 24

78 = 39 ; 70 = 35

36 18 42 21

125 = 25 99 = 9

55 11 44 4

84 = 7

24 2

39 = 2 3 ; 1 14

18 18 21

25 = 2 3 9 = 2 1

11 11 4 4

7 = 3 1

2 2

1 кезең::
1 кезең::
1 кезең:: Практикасы: «БАҒА БЕРУ» (сен қалай ойласың? Не істер едің? )

Сұраққа жауап бере отырып түсіндір:

Сен қалай ойлайсың ? Математика бізге керек бе?

Жауабы:

Менің ойымша

Сыныбы: 9

Пәні: __ алгебра Мерзімі:_05. 11. 2018

Сабақ тақырыбы:
Екі айнымалысы бар теңсіздік.
Сабақ тақырыбы:: Сабақ мақсаты:
Екі айнымалысы бар теңсіздік.:

Бір айнымалысы бар теңсіздіктердің шешу жолдарын пайдалана отырып, теңсіздіктердің екі айнымалылы түрін шығара білу дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше есептер шығара білуге машықтану

Сабақ тақырыбы:: Табыс критерийлері:
Екі айнымалысы бар теңсіздік.:
  • Теңсіздіктерді шешу жолдарын біледі;
  • Теңсіздіктердің шешімдерін таба біледі;
  • Бір айнымалысы бар теңсіздіктермен салыстыра отырып, екі айнымалысы бар теңсіздіктердің шешу жолдарын біледі және шеше алады;
Сабақ тақырыбы:: Сабақ түрі:
Екі айнымалысы бар теңсіздік.: Дағды мен білікті машықтындыру сабағы
Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар
Уақыт: 5 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті: Кері байланыс
Оқушыныңіс-әрекеті: Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді.
Керекті жабдықтар:
Уақыт: 2 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті: Топқа бөлу
Оқушыныңіс-әрекеті: Таратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінеді
Керекті жабдықтар: Кеспе қағаздар
Уақыт: 5 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Жаңа сабаққа шолу

Екі айнымалысы бар теңсіздіктердің шешу жолдарын қарастыру

Оқушыныңіс-әрекеті: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуге байланысты қасиеттері мен ережелерді жазады;
Керекті жабдықтар: Оқулық, формулалар
Уақыт: 23 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Тақтамен жұмыс.

«Бағдаршам» бағалау стратегиясы

Оқушыныңіс-әрекеті: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуге берілген есептерді шығару және оқулықтан №131-140 аралығындағы есептерді шығарады, топтағы оқушылар бірін біріне көмек береді. «Бағдаршам» бағалау стратегиясы арқылы жұмыс жасайды.
Керекті жабдықтар: Пазлдар, геометрия-лық фигура-лар
Уақыт: 7 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Логикалық сұрақ.

Тордағы қояндардың саны -45. Олардың саны әртүрлі болатындай етіп, 9 торға қалай орналастыруға болады?

Ж: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - 45

Оқушыныңіс-әрекеті: Логикалық сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады.
Керекті жабдықтар: Логикалыө сұрақ
Уақыт: 3 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті: Рефлексия
Оқушыныңіс-әрекеті: Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Керекті жабдықтар:

Стикер,

Бағалау парағы

Уақыт: Не сәтті өтті?
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Уақыт: Не сәтсіз болды?
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Уақыт: Нені дамыта алар едім?
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Оқу ісі орынбасары:

Сабақ № 26

Тақырыбы: Функция ұғымы

Мақсаты:

  • y=аx2функциясына анықтама беру, оның графигін тұрғыза білуге үйрету, оның қасиеттерін талдау, бізді қоршаған ортамен байланысына тоқталу;
  • көру, есте сақтау, кеңістікті қабылдауын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
  • өз бетімен жұмыстануға, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақ жоспары:

  1. Ұйымдастыру бөлімі.
  2. Үй тапсырмасын тексеру.
  3. Ауызша жаттығулар
  4. Жаңа сабақ
  5. Сабақты бекіту
  6. Сабақты қорытындылау
  7. Үйге тапсырма.
  8. Бағалау.

САБАҚ БАРЫСЫ

І. Ұйымдастыру бөлімі : Сабақ мақсаты мен жоспарын хабарлау.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №357№358

ІII. Ауызша жаттығулар

  1. Есептеңдер:52, (-7) 2, 0, 42, (-0, 5) 2, 172, 292.
  2. Дұрыс теңсіздіктерді атаңдар:
а) (-4, 8) 2 < (-4, 8) 3
а) (-7. 6) 5 < 0
а) (-4, 8)2< (-4, 8)3: б) (-6) 4 < 0
а) (-7. 6)5< 0: б) (-4, 9) 7 < (-4, 9) 4
а) (-4, 8)2< (-4, 8)3: в) (-3, 5) 4 = -3, 5 4
а) (-7. 6)5< 0: в) (-5. 3) 10 < -5, 3 8
а) (-4, 8)2< (-4, 8)3: г) (-8, 5) 3 = -8, 5 3
а) (-7. 6)5< 0: г) (-9) 12 = -9 12
а) (-4, 8)2< (-4, 8)3: д) 0 < (-5) 7
а) (-7. 6)5< 0: д) 0 < (-3. 7) 6
а) (-4, 8)2< (-4, 8)3: е) (-5, 1) 4 > (-5, 1) 7
а) (-7. 6)5< 0: е) -1, 4 3 = (-1, 4) 3

ІV. Жаңа сабақ. Алдымен жаңа сабаққа қажет ұғымдар пысықталады.

  1. Функция деген не?
  2. Функцияның анықталу облысы деген не?
  3. Функцияның мәндерінің облысы деген не?
  4. Сіздер қандай функциямен таныссыздыр? (у = кх + b; у = кх; )
  5. у = кх + bфункциясының графигі не?, оны салу үшін неше нүкте қажет (түзу сызық) .
  6. Функцияның графигін салуды орындамай -ақ төмендегі формула арқылы берілген графиктер қалай орналасқаны туралы айтамыз:

а ) у = Зх + 2; у = 3х ; у = 3х - 5; ә ) у = -2х - 7; у = 2х; у = -2х + 5

у = х 2 функциясының графигімен танысу және оны салу. .

http://festival.1september.ru/articles/508488/image2.jpg Енді кесте бойынша у = х 2 және у = 3х 2 , у = (1/3) х 2 функциясының графиктерін салып, салыстырайық

X
-3
-2
-1
0
1
2
3
X: у = х 2
-3: 9
-2: 4
-1: 1
0: 0
1: 1
2: 4
3: 9
X: у = 3х 2
-3: 27
-2: 12
-1: 3
0: 0
1: 3
2: 12
3: 27
X: у =(1/3) х 2
-3: 3
-2: 4/3
-1: 1/3
0: 0
1: 1/3
2: 4/3
3: 3
X: у = -х 2
-3:
-2:
-1:
0:
1:
2:
3:
X: у =-3 х 2
-3:
-2:
-1:
0:
1:
2:
3:
X: у = (-1/3) х 2
-3:
-2:
-1:
0:
1:
2:
3:

Графиктерді түрлі түсті қарындаштармен салу ұсынылады, графиктер салыстырылып, y=аx 2 функциясының қасиеттерін туралы айтылады. (а=1, а>1, а<0, 0<а<1)

V. Сабақты бекіту. №63(барлығына ортақ тапсырма) ; №61, 62, (жұп нөмірлі)

VІ. Сабақты қорытындылау. Тақырып бойынша теориялық білімді жүйелеу.

VІІ. Үйге тапсырма № 61, 62 (тақ нөмірлі)

VІІІ. Бағалау.

Сыныбы: __10_

Пәні: __ алгебра Мерзімі:_05. 11. 2018

Тақырыбы 25
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.
Тақырыбы 25: Мақсаты
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктер дің көмегімен шығару арқылы түсініктерін дамытады есеп шығаруда топпен жұмыс істеу қалыптастыды
Тақырыбы 25: Жалпы мақсат
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 25: Күтілетін нәтиже
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.: Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
Тақырыбы 25: 7 модульдің қолданылуы
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 25: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.: Кім шапшаң, Жигсо, Инсерт, «Автобустық аялдама» әдісі, Ойлан тап
Тақырыбы 25: Қолданылатын ресурстар
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 25:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.:

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу

Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен, қимылымен бейнелеу.


Ұқсас жұмыстар
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
5 класс емтихан сұрақтары
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Үшбұрыштың периметрінің формуласы
Кіріспе. Cан, санның түрлері, сандармен орындалатын амалдар
Жай бөлшектерге есептер шығару
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Жай бөлшектерді қосу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz