Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
|Күні: | |Мұғалім |9 сынып | |
|23.01.2017 | |аты-жөні | | |
| | |Аубакирова | | |
| | |Ж.Т. | | |
|Сабақтың тақырыбы: Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды |
|анықтау. «Сигналдар» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық |
|жұмыс |
|Сабақтың мақсаты: |
| |Ультрадыбысты датчикпен және оның негізгі қызметтерімен |
| |оқушыларды таныстыру, «сигналдар» жобасын құру. |
|Нәтиже: |Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципін |
| |зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдану. |
| |Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып |
| |жұмыс жасауы. |
|Түйінді |Сигналдар» жобасын құру. Ол үшін ультрадыбысты датчикті |
|идеялар: |(UltrasonicSensor) қолданамыз. Ультрадыбысты датчик робот |
| |алдында тұрған кедергілерге дейінгі арақашықтығын анықтау |
| |үшін керек. |
| |Негізгі қызметтері: |
| |– қашықтықты өлшейді; |
| |– нақты объектілердің бар жоқтығын анықтайды; |
| |Мақсаты: Датчик алдында қол пайда болғанда, сәлемдесу дыбысын|
| |ойнату. |
| | |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|түрі: | |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну молекла ойыны |
|Сабақ барысымен таныстыру. |арқылы |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру |Кітап құралдарын, дәптерлерін,|
| |қалам қарындаштарын дайындыққа|
| |келтіру |
|Қызығушылықты ояту. (5 мин.) |
|Ультрадыбыстықдатчик туралы презентацияны қарастырамыз, датчиктің |
|қызметтерімен таныстырамыз |
|Сабақтың негізгі бөлімі (25 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне |Оқушылар лекцияны оқып, топ |
|мүмкіншілік беру. |ішінде талқылайды. |
|Әр топтың алдында ноутбук болады. Сол | |
|ноутбукте презентация және лекция арқылы | |
|жұмыс жасайды | |
|Сергіту сәті. 3 мин |
|https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU|Оқушылар бейнебаяннан көрген |
|видеоролик |дене қимылдарын қайталайды. |
|Практикалық жұмыс: |Бағдар бойынша топта берілген |
|Ультрадыбысты датчигіне Жоба құрып, |жұмысты орындау. |
|бағдарлама жазу (14-28 слайд) | |
|Сигнал программасын құру арқылы | |
|тапсырмаларды орындату | |
|Кегельринг ойыны жайында видео көрсету, |LEGO® MINDSTORMS® EV3 Education|
|нұсқау беру. |жинағында жаңа жоба құру, |
|Шығармашылық жұмыс: |бағдарлама жазу. |
|Кегельринг ойынына бағдарлама жасау. | |
| | |
|Қорыту. Күтілетін нәтиже (5 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сұрақтарға жауап: |Әр оқушы жеке сұрақтарға жауап |
|Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? |береді |
|Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз | |
|сұрақтар болды ма? | |
|Бағалау (2 мин.) |
|Мұғалім өзі бағалайды топтарды ұпай арқылы бағалау |
| |
|1 тап |
|2 тап |
|3 тап |
|барлығы |
| |
|1 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|2 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|3 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Үйге өтілген тақырыпты қайталау. Тест |Тапсырманы күнделіктеріне |
|құрастыру |белгілеп алады. |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|«Ыстық орындық» әдісі. Бүгінгі тақырып |Оқушылар тақырыпты бекіту |
|бойынша оқушының не түйгенін білу? |мақсатында орындықта отырған |
| |оқушыға сұрақтар қояды. Егер |
| |орындықта отырған оқушы жауабын|
| |білмесе онда сұрақ қойған оқушы|
| |өзі жауап береді. |
|23.01.2017 | |аты-жөні | | |
| | |Аубакирова | | |
| | |Ж.Т. | | |
|Сабақтың тақырыбы: Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды |
|анықтау. «Сигналдар» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық |
|жұмыс |
|Сабақтың мақсаты: |
| |Ультрадыбысты датчикпен және оның негізгі қызметтерімен |
| |оқушыларды таныстыру, «сигналдар» жобасын құру. |
|Нәтиже: |Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципін |
| |зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдану. |
| |Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып |
| |жұмыс жасауы. |
|Түйінді |Сигналдар» жобасын құру. Ол үшін ультрадыбысты датчикті |
|идеялар: |(UltrasonicSensor) қолданамыз. Ультрадыбысты датчик робот |
| |алдында тұрған кедергілерге дейінгі арақашықтығын анықтау |
| |үшін керек. |
| |Негізгі қызметтері: |
| |– қашықтықты өлшейді; |
| |– нақты объектілердің бар жоқтығын анықтайды; |
| |Мақсаты: Датчик алдында қол пайда болғанда, сәлемдесу дыбысын|
| |ойнату. |
| | |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|түрі: | |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну молекла ойыны |
|Сабақ барысымен таныстыру. |арқылы |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру |Кітап құралдарын, дәптерлерін,|
| |қалам қарындаштарын дайындыққа|
| |келтіру |
|Қызығушылықты ояту. (5 мин.) |
|Ультрадыбыстықдатчик туралы презентацияны қарастырамыз, датчиктің |
|қызметтерімен таныстырамыз |
|Сабақтың негізгі бөлімі (25 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне |Оқушылар лекцияны оқып, топ |
|мүмкіншілік беру. |ішінде талқылайды. |
|Әр топтың алдында ноутбук болады. Сол | |
|ноутбукте презентация және лекция арқылы | |
|жұмыс жасайды | |
|Сергіту сәті. 3 мин |
|https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU|Оқушылар бейнебаяннан көрген |
|видеоролик |дене қимылдарын қайталайды. |
|Практикалық жұмыс: |Бағдар бойынша топта берілген |
|Ультрадыбысты датчигіне Жоба құрып, |жұмысты орындау. |
|бағдарлама жазу (14-28 слайд) | |
|Сигнал программасын құру арқылы | |
|тапсырмаларды орындату | |
|Кегельринг ойыны жайында видео көрсету, |LEGO® MINDSTORMS® EV3 Education|
|нұсқау беру. |жинағында жаңа жоба құру, |
|Шығармашылық жұмыс: |бағдарлама жазу. |
|Кегельринг ойынына бағдарлама жасау. | |
| | |
|Қорыту. Күтілетін нәтиже (5 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сұрақтарға жауап: |Әр оқушы жеке сұрақтарға жауап |
|Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? |береді |
|Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз | |
|сұрақтар болды ма? | |
|Бағалау (2 мин.) |
|Мұғалім өзі бағалайды топтарды ұпай арқылы бағалау |
| |
|1 тап |
|2 тап |
|3 тап |
|барлығы |
| |
|1 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|2 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|3 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Үйге өтілген тақырыпты қайталау. Тест |Тапсырманы күнделіктеріне |
|құрастыру |белгілеп алады. |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|«Ыстық орындық» әдісі. Бүгінгі тақырып |Оқушылар тақырыпты бекіту |
|бойынша оқушының не түйгенін білу? |мақсатында орындықта отырған |
| |оқушыға сұрақтар қояды. Егер |
| |орындықта отырған оқушы жауабын|
| |білмесе онда сұрақ қойған оқушы|
| |өзі жауап береді. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz