Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс

|Күні: | |Мұғалім |9 сынып | |
|23.01.2017 | |аты-жөні | | |
| | |Аубакирова | | |
| | |Ж.Т. | | |
|Сабақтың тақырыбы: Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды |
|анықтау. «Сигналдар» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық |
|жұмыс |
|Сабақтың мақсаты: |
| |Ультрадыбысты датчикпен және оның негізгі қызметтерімен |
| |оқушыларды таныстыру, «сигналдар» жобасын құру. |
|Нәтиже: |Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципін |
| |зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдану. |
| |Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып |
| |жұмыс жасауы. |
|Түйінді |Сигналдар» жобасын құру. Ол үшін ультрадыбысты датчикті |
|идеялар: |(UltrasonicSensor) қолданамыз. Ультрадыбысты датчик робот |
| |алдында тұрған кедергілерге дейінгі арақашықтығын анықтау |
| |үшін керек. |
| |Негізгі қызметтері: |
| |– қашықтықты өлшейді; |
| |– нақты объектілердің бар жоқтығын анықтайды; |
| |Мақсаты: Датчик алдында қол пайда болғанда, сәлемдесу дыбысын|
| |ойнату. |
| | |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|түрі: | |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну молекла ойыны |
|Сабақ барысымен таныстыру. |арқылы |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру |Кітап құралдарын, дәптерлерін,|
| |қалам қарындаштарын дайындыққа|
| |келтіру |
|Қызығушылықты ояту. (5 мин.) |
|Ультрадыбыстықдатчик туралы презентацияны қарастырамыз, датчиктің |
|қызметтерімен таныстырамыз |
|Сабақтың негізгі бөлімі (25 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне |Оқушылар лекцияны оқып, топ |
|мүмкіншілік беру. |ішінде талқылайды. |
|Әр топтың алдында ноутбук болады. Сол | |
|ноутбукте презентация және лекция арқылы | |
|жұмыс жасайды | |
|Сергіту сәті. 3 мин |
|https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU|Оқушылар бейнебаяннан көрген |
|видеоролик |дене қимылдарын қайталайды. |
|Практикалық жұмыс: |Бағдар бойынша топта берілген |
|Ультрадыбысты датчигіне Жоба құрып, |жұмысты орындау. |
|бағдарлама жазу (14-28 слайд) | |
|Сигнал программасын құру арқылы | |
|тапсырмаларды орындату | |
|Кегельринг ойыны жайында видео көрсету, |LEGO® MINDSTORMS® EV3 Education|
|нұсқау беру. |жинағында жаңа жоба құру, |
|Шығармашылық жұмыс: |бағдарлама жазу. |
|Кегельринг ойынына бағдарлама жасау. | |
| | |
|Қорыту. Күтілетін нәтиже (5 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сұрақтарға жауап: |Әр оқушы жеке сұрақтарға жауап |
|Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? |береді |
|Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз | |
|сұрақтар болды ма? | |
|Бағалау (2 мин.) |
|Мұғалім өзі бағалайды топтарды ұпай арқылы бағалау |
| |
|1 тап |
|2 тап |
|3 тап |
|барлығы |
| |
|1 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|2 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|3 топ |
| |
| |
| |
| |
| |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Үйге өтілген тақырыпты қайталау. Тест |Тапсырманы күнделіктеріне |
|құрастыру |белгілеп алады. |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|«Ыстық орындық» әдісі. Бүгінгі тақырып |Оқушылар тақырыпты бекіту |
|бойынша оқушының не түйгенін білу? |мақсатында орындықта отырған |
| |оқушыға сұрақтар қояды. Егер |
| |орындықта отырған оқушы жауабын|
| |білмесе онда сұрақ қойған оқушы|
| |өзі жауап береді. |

Ұқсас жұмыстар
РОБОТО ТЕХНИКА
Сигналдар жобасы және берілген тасырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау
Маневр жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Түс датчиктері
Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Знап роботын құрастыру
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Жүректің электрлік белсенділігі
Пәндер