Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Знап роботын құрастыру

|Күні: 30.01.2017 |Пәні |Мұғалім аты-жөні |9 сынып |/4.5. слайд/|
| |Робот техникасы |Аубакирова Ж.Т. | | |
|Сабақтың тақырыбы: «Знап» роботын құрастыру |
|Сабақтың мақсаты: |
| |Ультрадыбысты датчиктерді кедергілер түріндегі қауіптерге әрекет |
| |ету үшін қолданылатын робот үлгісімен танысу. |
|Нәтиже: |Қашықтықты анықтайтын бағдарлама жазу |
|Түйінді идеялар: |Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципі |
|Сабақтың түрі: |Жаңа сабақ |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну |
|Сабақ барысымен таныстыру. |Кітап құралдарын, |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру |дәптерлерін, қалам |
| |қарындаштарын дайындыққа |
| |келтіру |
|Мағынаны тану (5 мин.) |
|Жаңа тақырыпқа шығу. Құбыжыққа ұқсас робот үлгісін құрастырайық. Робот ультрадыбысты |
|датчик арқылы жақындаған объектіні анықтайды. |
|Алдымен білім беру роботын бөлшектеп алыңыз. |
|«Күшік» роботын жинауға қажетті барлық бөлшектерді дайындаңыз. |
|Келесі беттерде берілген роботты жинау нұсқаулығы бойынша жүріңіз. Ретімен орындаңыз. |
|Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.|Слайдтағы тақырыпты оқып|
|Топта жұмыс: Ультрадыбысты датчик орнату инструкциясын |түсінеді, топта жұмыс. |
|ұсыну. | |
|Практикалық жұмыс: |Бағдар бойынша топта |
|Знап роботын жоба құрып, бағдарлама жазу (14-28 слайд) |берілген жұмысты орындау.|
|LEGO® MINDSTORMS® EV3 бағдарламасын ашыңыз. |LEGO® MINDSTORMS® EV3 |
|«Znap» атты жаңа жобаны құрыңыз, бағдарламаны «Znap _1» деп|Education жинағында жаңа |
|атаңыз. |жоба құру, бағдарлама |
|Дайын «Znap» деген бағдарламаны ашыңыз. |жазу. |
|Өз бетіңізбен берілген бағдарламаны қайталап көріңіз. | |
|Немесе сіз дайын бағдарламаны жобаңызға көшіріп алсаңыз да | |
|болады. | |
|Жобаны сақтап, EV3-ге енгізіңіз. | |
| | |
|Ой толғаныс (4 мин.) |
|Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципі бойынша|Әр оқушы жеке жұмыс |
|сұрақ бар карточка тарату. |жасайды |
|Қорыту. Күтілетін нәтиже (7 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сұрақтарға жауап: |Әр оқушы жеке сұрақтарға |
|Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? |жауап береді |
|Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? | |
|Бағалау (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Әр оқушының сабақтағы белсенділігін және критерийлерге сәйкес бағалау. (шартты |
|белгілер арқылы) |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Үйге өтілген тақырыпты қайталау. |Тапсырманы күнделіктеріне|
| |белгілеп алады. |
|ББҮ (2 мин.) |
|Білемін? |Білгім келеді? |Үйрендім? |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|«Ыстық орындық» әдісі. Бүгінгі тақырып бойынша оқушының не |Оқушылар тақырыпты бекіту|
|түйгенін білу? |мақсатында орындықта |
| |отырған оқушыға сұрақтар |
| |қояды. Егер орындықта |
| |отырған оқушы жауабын |
| |білмесе онда сұрақ қойған|
| |оқушы өзі жауап береді. |

Ұқсас жұмыстар
РобоҚол роботын құрастыру
Бағдарламаны ашу
Күшік роботын құрастыру
РОБОТО ТЕХНИКА
Қоқыс тазалағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Моторлар мен датчиктер
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Робот техникасының тарихы және болашағы
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Құрастыру реті
Пәндер