Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Знап роботын құрастыру
|Күні: 30.01.2017 |Пәні |Мұғалім аты-жөні |9 сынып |/4.5. слайд/|
| |Робот техникасы |Аубакирова Ж.Т. | | |
|Сабақтың тақырыбы: «Знап» роботын құрастыру |
|Сабақтың мақсаты: |
| |Ультрадыбысты датчиктерді кедергілер түріндегі қауіптерге әрекет |
| |ету үшін қолданылатын робот үлгісімен танысу. |
|Нәтиже: |Қашықтықты анықтайтын бағдарлама жазу |
|Түйінді идеялар: |Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципі |
|Сабақтың түрі: |Жаңа сабақ |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну |
|Сабақ барысымен таныстыру. |Кітап құралдарын, |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру |дәптерлерін, қалам |
| |қарындаштарын дайындыққа |
| |келтіру |
|Мағынаны тану (5 мин.) |
|Жаңа тақырыпқа шығу. Құбыжыққа ұқсас робот үлгісін құрастырайық. Робот ультрадыбысты |
|датчик арқылы жақындаған объектіні анықтайды. |
|Алдымен білім беру роботын бөлшектеп алыңыз. |
|«Күшік» роботын жинауға қажетті барлық бөлшектерді дайындаңыз. |
|Келесі беттерде берілген роботты жинау нұсқаулығы бойынша жүріңіз. Ретімен орындаңыз. |
|Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.|Слайдтағы тақырыпты оқып|
|Топта жұмыс: Ультрадыбысты датчик орнату инструкциясын |түсінеді, топта жұмыс. |
|ұсыну. | |
|Практикалық жұмыс: |Бағдар бойынша топта |
|Знап роботын жоба құрып, бағдарлама жазу (14-28 слайд) |берілген жұмысты орындау.|
|LEGO® MINDSTORMS® EV3 бағдарламасын ашыңыз. |LEGO® MINDSTORMS® EV3 |
|«Znap» атты жаңа жобаны құрыңыз, бағдарламаны «Znap _1» деп|Education жинағында жаңа |
|атаңыз. |жоба құру, бағдарлама |
|Дайын «Znap» деген бағдарламаны ашыңыз. |жазу. |
|Өз бетіңізбен берілген бағдарламаны қайталап көріңіз. | |
|Немесе сіз дайын бағдарламаны жобаңызға көшіріп алсаңыз да | |
|болады. | |
|Жобаны сақтап, EV3-ге енгізіңіз. | |
| | |
|Ой толғаныс (4 мин.) |
|Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципі бойынша|Әр оқушы жеке жұмыс |
|сұрақ бар карточка тарату. |жасайды |
|Қорыту. Күтілетін нәтиже (7 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сұрақтарға жауап: |Әр оқушы жеке сұрақтарға |
|Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? |жауап береді |
|Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? | |
|Бағалау (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Әр оқушының сабақтағы белсенділігін және критерийлерге сәйкес бағалау. (шартты |
|белгілер арқылы) |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Үйге өтілген тақырыпты қайталау. |Тапсырманы күнделіктеріне|
| |белгілеп алады. |
|ББҮ (2 мин.) |
|Білемін? |Білгім келеді? |Үйрендім? |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|«Ыстық орындық» әдісі. Бүгінгі тақырып бойынша оқушының не |Оқушылар тақырыпты бекіту|
|түйгенін білу? |мақсатында орындықта |
| |отырған оқушыға сұрақтар |
| |қояды. Егер орындықта |
| |отырған оқушы жауабын |
| |білмесе онда сұрақ қойған|
| |оқушы өзі жауап береді. |
| |Робот техникасы |Аубакирова Ж.Т. | | |
|Сабақтың тақырыбы: «Знап» роботын құрастыру |
|Сабақтың мақсаты: |
| |Ультрадыбысты датчиктерді кедергілер түріндегі қауіптерге әрекет |
| |ету үшін қолданылатын робот үлгісімен танысу. |
|Нәтиже: |Қашықтықты анықтайтын бағдарлама жазу |
|Түйінді идеялар: |Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципі |
|Сабақтың түрі: |Жаңа сабақ |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну |
|Сабақ барысымен таныстыру. |Кітап құралдарын, |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру |дәптерлерін, қалам |
| |қарындаштарын дайындыққа |
| |келтіру |
|Мағынаны тану (5 мин.) |
|Жаңа тақырыпқа шығу. Құбыжыққа ұқсас робот үлгісін құрастырайық. Робот ультрадыбысты |
|датчик арқылы жақындаған объектіні анықтайды. |
|Алдымен білім беру роботын бөлшектеп алыңыз. |
|«Күшік» роботын жинауға қажетті барлық бөлшектерді дайындаңыз. |
|Келесі беттерде берілген роботты жинау нұсқаулығы бойынша жүріңіз. Ретімен орындаңыз. |
|Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.|Слайдтағы тақырыпты оқып|
|Топта жұмыс: Ультрадыбысты датчик орнату инструкциясын |түсінеді, топта жұмыс. |
|ұсыну. | |
|Практикалық жұмыс: |Бағдар бойынша топта |
|Знап роботын жоба құрып, бағдарлама жазу (14-28 слайд) |берілген жұмысты орындау.|
|LEGO® MINDSTORMS® EV3 бағдарламасын ашыңыз. |LEGO® MINDSTORMS® EV3 |
|«Znap» атты жаңа жобаны құрыңыз, бағдарламаны «Znap _1» деп|Education жинағында жаңа |
|атаңыз. |жоба құру, бағдарлама |
|Дайын «Znap» деген бағдарламаны ашыңыз. |жазу. |
|Өз бетіңізбен берілген бағдарламаны қайталап көріңіз. | |
|Немесе сіз дайын бағдарламаны жобаңызға көшіріп алсаңыз да | |
|болады. | |
|Жобаны сақтап, EV3-ге енгізіңіз. | |
| | |
|Ой толғаныс (4 мин.) |
|Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципі бойынша|Әр оқушы жеке жұмыс |
|сұрақ бар карточка тарату. |жасайды |
|Қорыту. Күтілетін нәтиже (7 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сұрақтарға жауап: |Әр оқушы жеке сұрақтарға |
|Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? |жауап береді |
|Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? | |
|Бағалау (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Әр оқушының сабақтағы белсенділігін және критерийлерге сәйкес бағалау. (шартты |
|белгілер арқылы) |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Үйге өтілген тақырыпты қайталау. |Тапсырманы күнделіктеріне|
| |белгілеп алады. |
|ББҮ (2 мин.) |
|Білемін? |Білгім келеді? |Үйрендім? |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|«Ыстық орындық» әдісі. Бүгінгі тақырып бойынша оқушының не |Оқушылар тақырыпты бекіту|
|түйгенін білу? |мақсатында орындықта |
| |отырған оқушыға сұрақтар |
| |қояды. Егер орындықта |
| |отырған оқушы жауабын |
| |білмесе онда сұрақ қойған|
| |оқушы өзі жауап береді. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz