Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жалпы орта білім беретін Ақтау мектеп балабақшасының биология кабинеті

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі

Тасқала аудандық білім беру бөлімі

Бекітемін:

Мектеп директоры:

Х.М.Ахметов

______________

№ 30 Оқу кабинетінің төлқұжаты

Батыс Қазақстан облысы

Тасқала ауданы, Ақтау ауылы

Жалпы орта білім беретін Ақтау мектеп балабақшасының

биология кабинеті

2017-2018 оқу жылы

Ақтау орта жалпы білім беретін

мектеп-балабақшасының

№ 30 биология кабинетін,

лабороториясын

пайдалану туралы

Рұқсат актісі

Осы актіге қол қоюшылар мектеп директорының Х.М.Ахметов, оқу ісінің
меңгерушісі Б.Ж. Иргалиева, Тәрбие жұмысының меңгерушісі Т.М.Атабаев,
кәсіподақ ұйымының төрағасы К.Ш. Аспандияров, шаруашылық ісінің меңгерушісі
К.У. Қойшығалиева мектептің оқу кабинеттерінің, шеберханасының,
лабороториясының 2017-2018 жаңа оқу жылына дайындығын растайды.

___________Биология_______________ кабинеті техника қауіпсіздігі, еңбекті
қорғау, өндірістік талаптарына сай.

___________биология_____ кабинетінде сабақ өткізуге рұқсат берілсін.

Мектеп директоры: Х.М.Ахметов

Оқу ісі меңгерушісі: А.Г.Жумашева

Тәрбие жұмысы
меңгерушісі: Т.М.Атабаев

Кәсіподақ ұйымының
төрағасы: К.Ш.Аспандияров

Шаруашылық ісінің
меңгерушісі: К.У.Қойшығалиева

Толық материалдық жауапкершілік туралы шарт

Ақтау ауылы
«____»__________________20__г.

«Еңбек тараптарының материалдық жауапкершілігі» атты ҚР Еңбек
кодексінің 14-тарауында және 2015 жылғы 20 шілдедегі № 6 хаттамасымен
ұсынылған ҚР Білім және ғылым министрлігі мен Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық
білім Академиясының «Мектептегі оқу кабинеттерінде білім беру үдерісін
ұйымдастыру бойынша нұсқаулығына», «Педагог қызметкерлер мен оларға
теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік
сипаттамаларын» 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына сәйкес материалдық
құндылықтарды сақтауды қамтамасыз ету мақсатында бұдан әрi Батыс Қазақстан
облысы Тасқала ауданы Ақтау ауылы Жалпы орта білім беретін Ақтау мектеп -
балабақшасы, мектеп директоры Х.М.Ахметов , деп аталатын бір жақтан  және
бұдан әрi  «кабинет меңгерушісі» деп аталатын екiншi тараптың атынан
биология пәнінің мұғалімі А.А. Амангалиева төмендегi мәселелер жөнiнде осы
шартты жасады.
1. Шарт заты
Осы шарт материалдық құндылықтардың толық сақталынуы туралы
«Мектеп» жүктейді, «Кабинет меңгерушісі» №30 биология пәні кабинеті мен
(болған жағдайда) қосалқы орынжайларды (практикум мен лаборатория) құрал-
жабдықтарының толық сақталуын қамтамасыз етеді.
2. Екі жақтың міндеттері.
1. Кабинет меңгерушісі өзiнiң жауапкершiлiгiне байланысты алған
құндылықтарды сақтауды жүзеге асыруға: 
- оның жауапкершiлiгiне берiлген материалдық құндылықтарды сақтауға немесе
басқа да құндылықтарды жоғалып - бұзылудан сақтау үшiн шаралар қолдануға; 
- сенiп тапсырылған материалдық құндылықтардың сақталуына қауiп туғызатын
түрлi жағдайлар туралы әкiмшiлiкке уақтылы хабарлауға; 
- сенiп тапсырылған материалдық құндылықтардың есебiн, олардың басқа да
қозғалысы мен қалдықтары туралы белгiленген тәртiпте есеп жүргiзуге
мiндетті. 
2.Әкiмшiлiк: 
- сенiп тапсырылған материалдық құндылықтардың толық сақталуын қамтамасыз
ету үшiн қызметкерге қажеттi жағдай жасауға; 
- қызметкерлердi материалдық жауапкершiлiк туралы қолданылып жүрген заң
актiлерiмен таныстыру, сонымен бiрге сенiп тапсырылған құндылықтарды
сақтау, қабылдау, өңдеу, пайдаланудың нормативтерiмен және ережелерiмен
таныстыру; 
- белгiленген тәртiпте материалдық құндылықтардың түгендемесiн жүргiзуге
міндеттенеді. 
3. Егер қызметкердiң кiнәсiнен оған сенiп тапсырылған материалдық
құндылықтардың сақталуы қамтамасыз етiлмесе және мектеп қызметiне зиянын
тигiзсе , онда қызметкер оның орнын қолданылып жүрген заңдарда көзделген
тәртiп бойынша толтырады. 
4. Егер шығын қызметкердiң кiнәсiнен болмаса, онда қызметкер материалдық
жауапкершiлiкте болмайды. 
5. Қызметкердi ҚР «Еңбек тараптарының материалдық жауапкершілігі» атты ҚР
Еңбек кодексінің 14- тарауы талаптарымен таныстыру керек. 
6. Осы шарттың күшi мектеп материалдық құндылықтарын сенiп тапсырылған
қызметкермен жұмыс iстеген уақыттың барлық кезеңiнде де сақталады. 
7. Осы шарт екi данада жасалады: бiр данасы әкiмшiлiкте, екiншi данасы
қызметкерде сақталады.
Мектеп директоры _______________________________Х.М.Ахметов
(лауазымы, аты-жөнi, қолы, заңды тұлғаның мөрi, күнi)
Кабинет меңгерушісі_________________________________А.А.Амангалиева

Мұғалім қызметінің лауазымдық нұсқаулығы
 
Лауазымдық міндеттері: Оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырады және
өткізеді. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес
оқытылатын пәндерді ескере отырып, оқушыларды тәрбиелеу мен оқытуды жүзеге
асырады. Білім алушылардың жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға
ықпал етеді, жеке қабілеттерінің дамуына жәрдемдеседі және айқындайды.
Оқытудың анағұрлым тиімді формаларын, әдістерін және құралдарын, жаңа
педагогтік құралдарды қолданады.
Білім алушылардың сапалы білім, білік пен дағды алуларын қамтамасыз
етеді. Оқу процесінің жоспары мен кестесіне сәйкес оқыту бағдарламаларын
әзірлеуге және орындауға қатысады.  Оқыту процесі кезінде білім алушылардың
өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді. Жабдықтарды пайдалану
кезінде техника қауіпсіздігінің талаптарын орындайды.

Кабинет меңгерушісінің міндеттері:

✓ Жұмыс жоспарын құрастыру;

✓ Оқу құралдарының тізімін жасау;

✓ Көрнекті құралдар жасау;

✓ Оқу жылының аяғында кабинетті келесі оқу жылына дайындау;

✓ Санитарлық – гигиеналық тәртіпті сақтау;

✓ Оқу – тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру;

✓ Кабинетті жабдықтау.

Оқу кабинетін пайдалану ережелері

✓ Оқу кабинетін сабақтың басталуынан 15 минут бұрын ашу керек

✓ Оқушылар кабинетте тек қана ауыстырылған аяқ киімде болуы қажет.

✓ Оқушылар кабинетте мұғаліммен бірге болуы керек.

✓ Кабинеттің ауасын әр үзілісте желдетіп алу керек.

✓ Мұғалім сабақтан соң кабинетте тазалық жұмыстарын жүргізуді
ұйымдастырып отыру керек.

Компьютерде сақталатын қауіпсіздік ережелері:

✓ Жалғаушы кабельдің ажыратқыштарын қолмен ұстау;

✓ Қоректендіру сымдарына және жерге қосу құрылғыларын қол тигізуге;

✓ Бейне бетке және монитор мен перне тақтаның сырт жағына қол тигізуге;

✓ Монитор мен перне тақтаға диск, дәптер, кітап сияқты заттарды қоюға;

✓ Дымқыл киіммен және су қолмен жұмыс істеуге қатаң тыйым салынады.

✓ Партада отыру ережесін сақтау (арқаңызды тік ұстап, шынтақтарыңыз және
аяғыңыз тік бұрыш жасап бүгілу керек);

✓ Кабинетте жүгіруге болмайды;

✓ Ашық спиралды электр қыздырғыш приборларды пайдалануға үзілді-кесілді
тиым салынады;

✓ Жұмыс соңында ток көзін айырылып, сонан соң электр тізбегі ажыратылуы
керек.

Жалпы қауіпсіздік техникасы ережелері

І Жалпы қауіпсіздік ережелері
1) Ережелердің дұрыс сақталуы кабинетте оқитын оқушылардың барлығы үшін
міндетті
2) Асықпай, ережелерге сай тәртіпте кабинетте кіру және шығу
3) Электро жарығын және электро құралдарын мұғалімнің рұқсатынсыз қоспау
4) Терезе мен желдеткіштерді ашпау
5) Кабинетте жарақаттану қауіптері:
✓ Электро жарығын қосу кезінде
✓ Электро құралдарын қосу кезінде
✓ Құрал-жабдықтарды қосу кезінде
6) Жолдастарын жарақаттап алмау үшін және алаңдамауы үшін сабаққа қажет
емес нәрселерді әкелмеу

ІІ Сабақ басталар алдындағы қауіпсіздік ережелері
1) Кабинет есігін мұғалім рұқсатынсыз ашпау
2) Кабинетке асықпай, тәртіппен кіру
3) Жұмыс орны және оқу құралдарын дайындау
4) Мұғалімнің рұқсатынсыз орнын ауыстырмау
5) Кезекші оқушылар тақтаны таза, ылғалды матамен ( шүберек) сүрту

ІІІ Сабақ үстіндегі қауіпсіздік ережелері
1) Мұғалімнің айтқаның зер салып тыңдау
2) Сабақ үстінде тыныштық пен тәртіпті сақтау
3) Мұғалімнің нұсқауы бойынша тапсырмаларды немесе оқу жұмысын орындау
4) жұмыс орнын тазалық пен тәртіпте ұстау

ІV Төтенше жағдайлар кезінде қауіпсіздік ережелері
1) Төтенше жағдайлар кезінде (өрт, т.б.) мұғалімнің нұсқауы бойынша
белгілі бір тәртіппен, ұйымдасқан түрде кабинеттен шығу
2) Жарақат алған жағдайда мұғалімге көмекке жүгіну
3) Өзін нашар сезінген немесе оқыс жағдайда ауырып тұрған жағдайда
мұғалімге хабар беру

V Сабақ аяқталған кезінде қауіпсіздік ережелері
1) Жұмыс орнын ретке келтіру
2) Мұғалімнің рұқсатынсыз жұмыс орнын тастамау
3) Сабақ барысында анықталған жетіспеушіліктер туралы мұғалімге хабар
беру
4) Кабинеттен асықпай, бірін-бірі итермелемеу, тәртіпті сақтай отырып
шығу

Биология лабораториясы мен кабинетте жұмыс істеудің қауіпсіздік
техникасының ережелері

1. Оқушылардың лабораториялық немесе оқу үстел үстінде тек биология
сабағына қатысты оқу кітаптары, құрал-жабдықтары ғана болуы тиіс.
2. Спиртшаммен жұмыс істегенде мына ережелерді сақтаңыз:
а) спиртшамды пайдаланғанда оны басқа шаммен жағуға болмайды,өйткені спирт
төгіліп, өрт шығу мүмкін;
ә) спиртшамды сөндіру үшін қалпағымен жабу керек;
б) спиртшам жанған кезде ішіндегі фитильді алуға болмайды:
в) спиртшаммен жұмыс кезінде киіміңе және шаштарыңа жанаспауын қадағала.
3. Өткір ұстара (скальпель), сапты ине,қайшы, түзеткіш ине сияқты қауіпті
құралдармен жұмыс кезінде жарақат алмау үшін ол құралдарды өзіңе және
жолдастарыңа қарай бағытталмауын қадағала.
4. Сынауықтағы сұйықтықты қыздырған кезде сынауықты ұстауға қағаз
кесіндісін пайдаланбай, тек қана арнайы қысқышты қолдан және қүйікті
болдырмау үшін сынауықтың аузын өзіңе және жолдастарыңа қарай бағыталмауын
қадағала.
5. Қышқыл және сілтілі ерітінділерді шыны ыдыстарға ғана құйып пайдалану
керек. Қышқылға суды құйюға болмайды,керісінше қышқылды суға құяды.
6. Химиялық ұнтақ заттарды қолыңмен ұстауға болмайды. Оларды арнайы (темір
емес) қасықтармен алу керек. Ол заттардың көпшілігі улы болуы мүмкін.
Бөлме өсімдіктеріне тыңаытқыштарды қолданғанда осы ережені ескер.
7. Зертханалық жұмыстан кейін қалған құрамында химиялық заттары бар
сұйықтықтарды су келетін құбырға төгуге болмайды. Арнайы дайындалған шыны
ыдысқа немесе пиалаға құю керек.
8..Шыны немесе әйнек ыдыстармен мұқият, абайлап жұмыстан. Сынып қалған
жағдайда сынықтарын қолыңмен жинауға болмайды. Арнайы щетканы және
қалақшаны қолдан.
9. Микроскоппен қарауға микропрепарат дайындаған кезде сол қолыңмен
ұстаған заттық әйнекке оң қолыңның бас бармағы және сұқ саусағыңмен жабын
әйнектің шетінен ұстаған күйде параллель орналастырып,заттық әйнек
үстіндегі препаратқа жабын әйнекті жәймен еркін түсір.
10. Шыны немесе әйнек ыдыстарды сабынмен жууға болмайды, себебі әйнек
сырғып қолыңнан түсіп, сынып қалуы мүмкін.
11. Зертханалық жұмыс аяқталған соң, міндетті түрде қолыңды сабынмен жуу
керек.
12. Жарақат немесе күйік алған кезде дереу мұғалімді хабардар ет, ол саған
жәрдем көрсетеді.

Кабинет туралы жалпы мәлімет

1. Кабинеттің орналасуы : 2 қабат
2. Кабинеттің ауданы 36 м2
3. Өртке қарсы құралдар :

Санитарлық-гигиеналық талаптардың орындалуы.
|Талаптарға сипаттама |Нормативтік құжат бойынша талаптардың |Қазіргі |
| |мазмұны |жағдайы |
|Бір жұмыс орнының |2,5 м2 |+ |
|ауданы | | |
|Терезелер бағдары | |шығыс |
|Жарықтандыру |Табиғи, жасанды. 300лк люминесценттік шам|+ |
|Сынып тақтасы |250см алдынғы үстелге дейін,5-11 сыныптар |+ |
| |үшін төменгі жиегінің еденнен биіктігі | |
| |90см | |
|Табиғи жарықтың түсуі |Сол жағынан |+ |
|Жарық қондырғыларының |Төбелерде бір қалыпты |+ |
|орналасуы | | |
|Жардың сырлануы |Төбеге дейін |+ |
|Сырдың түсі |Ашық – көк,ашық – жасыл, ашық – сары, Ашық|Ашық-көк, ақ|
| |– сарғыш | |
|Сырлауға болмайды |Қара, қоңыр түстермен |+ |
|Жұмыс үстелі |Көк, ашық сұр түсті |Ашық қоңыр |
|Қатардағы үстел арасы |кемінде 60см |+ |
|үстелдер тобының арасы|140см |+ |
|Терезе |Ақ сырмен |+ |
|Терезе жапқыш |Жар түсімен үйлесімді болу керек |+ |
|Көлденеңнен |Табиғи жарықты терезенің енінен 2 есе | |
| |артық жібермейтіндей, терезе жақтауын | |
| |толық жауып тұру керек | |
|Еденге қойылатын |Тегіс, шұңқырсыз, сырғанамайтын. Тазалауға|+ |
|талаптар |ыңғайлы | |
|Заттардың өңделуі |Зиянды химиялық қоспаларсыз болуы керек | |
|Бөлме тазалығының |Күн сайынғы еденнің жуылуы, ылғалды жинау,|+ |
|талабы |үзіліс кезінде өтпелі желдетуді жүзеге | |
| |асырады | |
|Ауа температурасы | | |
|қолайлысы |18-220 | |
|Ауа ылғалдылығы | | |
|қолайлысы |65-52% |50-60% |
|мүмкін болуы |39-31% | |
|Ауаның қозғалыс |0,1 м/с |+ |
|жылдамдығы | | |

Электр қуатымен жарықтандыру үлгісі (схемасы)

Автоматикалық басқарудың үлгісі, құру және (оны пайдалану) техникалық оқыту
құралдарды пайдалану жолдары. компьютер арқылы

Жабдықтардың, құрылғылардың және құралдардың тізімі

Стендтер: «Тірі табиғаттың дүниеге жіктелуі» , «Жануар және өсімдік
клеткасы құрылысының сызбанұсқасы», «Жануарлардың шығу тегі және тарихи
даму шежіресі», «Сынып бұрышы», «Қауіпсіздік ережесі»

«Биология» суреттер мен кестелер жиынтығы (6-11сыныптар)

Құстар мен жануарлардың, жеміс – жидектердің модельдері

№30 биология кабинеті жағдайының талдамасы

|Нысан |Бағалау критерийлері |+ |
| | |Тамыз|Қаң|Мам|
| | | |тар|ыр |
|1. |1. Кабинет паспортының болуы. |+ |+ |+ |
|Кабинетт| | | | |
|ің | | | | |
|құрал-жа| | | | |
|бдықтары| | | | |
|ъ | | | | |
| |2. Кабинеттің оқу-әдістемелік құрал жабдығының |+ |+ |+ |
| |жоспарының болуы. | | | |
| |3. Кабинеттің қажетті құрал-жабдықтармен қамтамасыз|+ |+ |+ |
| |етілуі. | | | |
| |4. Оқу құрал жабдықтарының сақталу жағдайы. |+ |+ |+ |
| |5. Кабинеттің оқулықтармен, ақпараттық-анықтамалық,|+ |+ |+ |
| |ғылыми және көркем әдебиеттермен, құралдармен | | | |
| |қамсыздандырылуы. | | | |
| |6. Оқулықтар, ақпараттық-анықтамалық, ғылыми, |+ |+ |+ |
| |көркем әдебиеттердің және өздік жұмыстарға және | | | |
| |практикалық оқуларға, тапсырмалдар мен | | | |
| |жаттығулардың дидактикалық құралдарыдыңтоптамаларын| | | |
| |сақтау жүйесі. | | | |
| |7. Стенд материалдарын жүйелеу мен сақтау шарттары.|+ |+ |+ |
| |8. Стенд материалдарын безендендірудегі мәдениет. |+ |+ |+ |
| |9. ӨБ дамыту бағдарламасының бар болуы. |+ |+ |+ |
| |10. Тәжірибелік, өздік жұмыстарға нұсқаулардың |+ |+ |+ |
| |жүйелілігі және бар болуы. | | | |
| |11. Жаттығу жұмыстарының жүйелілігі және бар болуы.|+ |+ |+ |
| |12. Әр деңгейлі тапсырмалардың жүйелілігі және бар |+ |+ |+ |
| |болуы. | | | |
| |13. Баспасөз, экран, көрсету құралдарының бар |+ |+ |+ |
| |болуы. | | | |
| |14. Интерактивті жабдықтардың жағдайы және қолда |+ |+ |+ |
| |бар болуы, олардың кабинетте сақталуы және тиімді | | | |
| |пайдалану шарттарын қамтамасыз ету. | | | |
| |15. Кабинет активінің жұмысы. |+ |+ |+ |
|2. Оқыту|1. Күн сәулесі мен жиһаз түсін ескере отырып |+ |+ |+ |
|кабинеті|кабинетті бояу. | | | |
|нің | | | | |
|эстетика| | | | |
|лық | | | | |
|безенден| | | | |
|дірілуі.| | | | |
| |2. Кабинетті безендендіруде бірыңғай стильді |+ |+ |+ |
| |сақтау. | | | |

Биология кабинетінің жұмыс жоспары. 2017/2018 оқу жылы

|№ |Жұмыс мазмұны |Уақыты |Жауапты |
|1 |Оқу жылына кабинеттің дайындық актісін бекіту |Қыркүйек |Мектеп |
| | | |директоры |
|2 |Кабинетке қажетті құрал-жабдықтарды дайындау: |Қыркүйек |Кабинет |
| |Оқытудың техникалық құралдары тіркелген инвентарлық | |меңгерушісі |
| |журнал | | |
| |Компьютерлердің істен шығу және жөндеуде тұрғандығын | | |
| |тәркеу журналы | | |
| |Оқушыларға техникалық қауіпсіздігі бойынша кіріпе | | |
| |және дейгейлі нұсқаулардың өтілуін қадағалау журналы | | |
| |Программалық қамтамассыздандыруының тізімі | | |
| |(электронды оқулықтар және т.б.) | | |
| |Internet-ті пайдалану жіне жұмыс істеу журналы | | |
| |Материалдық-техникалық құндылықтың есеп журналы | | |
| |Интерактивті тақтамен жұмыс жасау журналы | | |
|3 |Жұмыс жасау барысында техника қауіпсіздігін сақтауды |Үнемі |Кабинет |
| |қамтамассыз ететін құрлығылар мен құрал-жабдықтарды | |меңгерушісі |
| |дайындау. | | |
| |Кабинетте техникалық қауіпсіздік ережесі бұрышын | | |
| |ұйымдастыру |Қыркүйек | |
|4 |Алғашқы көмек көрсету аптечкасымен қамтамассыз ету. |Оқу жылы |Кабинет |
| |Дәрігерлік құралдар мен дәрі-дәрмектің түрлерін |басында |меңгерушісі |
| |жинақтау | | |
|5 |Мектептің электрондық поштасының (e-mail: |үнемі |Кабинет |
| |aktauscool@mail.ru) жұмыс жасауды қадағалау | |меңгерушісі |
|6 |Бүкіләлемдік желі мүмкіндіктерін пайдалануды |үнемі |Кабинет |
| |жетілдіру. ИНТЕРНЕТ желісін пайдалану. Мектеп сайтын | |меңгерушісі |
| |жаңа ақпараттармен толықтыру www. Proshkolu.ru | | |
|7 |Компьютерлерді вирусқа қарсы бағдарламалармен |Үнемі |Кабинет |
| |қамтамассыз ету және жаңарту | |меңгерушісі |
| | | |Мектеп |
| | | |әкімшілігі |
|8 |Ақпараттандыру туралы лекциялар, семинарлар, |Жоспар |ӘБЖ |
| |практикумдер, әдістемелік тренингтер өткізу |бойынша |Мектеп |
| | | |әкімшілігі |
|9 |Электронды оқулықтар мен оқу құралдарының каталогын |Үнемі |Кабинет |
| |жасақтау | |меңгерушісі |
| | | |Кітапханашы |
|10 |Оқушыларды ғылыми-техникалық конференцияларға |Үнемі |Информатика |
| |дайындауда көмек беру (презентация жасау) | |пәні мұғалімі |
|11 |Биология кабинетінде өткізілген ашық сабақтарды |Жоспар |Пән мұғалімдері|
| |жинақтап, іс-тәжірибе тарату |бойынша | |
|12 |Online бағдарламасына сай ақпараттық технологияны |Жоспар |Пән мұғалімдері|
| |қолдану арқылы ашық сабақтар өткізу |бойынша | |
|13 |АКТ бойынша жүргізілген жұмыстар базасын ақпарат |Жоспар |Пән мұғалімдері|
| |орталығына жинақтау. Баспасөздерге материалдар ұсыну |бойынша | |
|14 |Оқушыларды ҰБТ-ға және ОЖСБ-ға дайындау барысында |Жоспар |Пән мұғалімдері|
| |Online бағдарламасын пайдалану |бойынша |Мектеп |
| | | |әкімшілігі |

Тапсыру-қабылдау

АКТ

"16_"маусым 2017 ж

Біз, төменде қол қоюшылар № 30 кабинетке жауапты биология пәні
А.А.Амангалиева шаруашылық меңгерушісі К.У.Қойшыгалиеваның қатысуымен осы
акт құрылды:

1. Кабинетке жауапты А.А.Амангалиева тізімдегі кабинет жабдықтарын 16.06.-
17.08.17ж. уақыт аралығына шаруашылық меңгерушісі К.У.Қойшыгалиеваға
тапсырамын, ал шаруашылық меңгерушісі К.У.Қойшыгалиева қабылдайды :

2. Техникалық құрал-жабдықтар тапсыру кезінде жағдайы жарамды, қабылдаушы
тараптан шағым жоқ.

3.Тапсырылатын құрал-жабдықтар тізімі:

a) Интерактивті тақта -1;
b) Проектор-1;
c) Компьтер (комплект)-1;
d) Тақта-1;
e) Мұғалім столы-1;
f) Мұғалім отырғышы-1;
g) Оқушы парталары-9;
h) Оқушы орындықтары: 18
i) Шкаф-3;

4. Кілт-1_____ комплект.

5. Осы акт 2 данада құрылды, 2 тарапқа да құқықтық қабілеті бірдей:

1-данасы. –Шаруашылық меңгерушісіне;

2-данасы . – Кабинет меңгерушісіне;

Тапсырдым: Қабылдадым:

Кабинеттің жұмыс жоспары

|№ |Жұмыс түрі |Уақыты |Саны |
|1 |Кабинетті өткізілетін |Үнемі | |
| |сабақтарға дайындау | | |
|2 |Кабинетті гүлмен |Үнемі | |
| |безендіру | | |
|3 |Кабинеттің мүлкін таза |Үнемі | |
| |ұстауға дағдылану | | |
|4 |Кабинетке электрондық |Үнемі | |
| |оқулықтар жинақтау | | |
|5 |Дидактикалық және |Үнемі | |
| |үлестірмелі | | |
| |материалдарды жинақтау | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Кабинеттің жиһаздардың тізімі (орналасу тәртібі)

|парталар |отырғыштар |
|1-қатар |2- қатар |3-қатар |1-қатар |2- қатар |3- қатар |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Шкаф | |тақта |Мұғалім |Мұғалім |
| | | |үстелі |орындығы |
| | | | | | |
| | | | | | |

Техникалық оқыту құралдарының тізімі:

| |Мөлшері |
|Аты | |
| |Есепке алу ведомостісі |Олардан жұмыс |
| | |істеп тұрғандары |
|Интерактивті тақта |+ |+ |
|Проектор | |+ |
|Жүйелік блок | |+ |
|Тышқан | |+ |
|Монитор | |+ |
|Клавиатура | |+ |

1. ___Амангалиева Алия аймухамбетовна _________
(Кабинет меңгерушінің аты,жөні иә болмаса тегі)

2. ___ Ахметов Х.М. Атабаев Т.М. Ялпакова А.М
.

(Кабинетте жұмыс істейтін мұғалімдердің фамилиясы)

3. _________28.08.2007 ж___________________________

(Кабинетті ұйымдастыру айы,күні,жылы.)

4. _____________6-11 сыныптар __________________

(Кабинет қай сыныптар үшін жабдықталған)

5. _____2 бөлме ______36м2_________________________

Кабинет үшін неше бөлме бөлінген, лаб/ң жалпы көлемі (м2)

6. Айсағалиева Жамила, Ақболатова Құралай,, Хамидуллина
Мөлдір, Дидарова Дана, Дусенова Асмира, Галимова Ақбота

(Кабинет белсенділері)

7. ________компьютер, моноблок, принтер

(Мұғалім үстелінің (жабдықталуы) жабдығы)

8. __ бір секциялы тақта ________

(Сынып тақтасының жабдықтауы және түрі)

9. Интер. тақта, компьютер, проектор

(Кабинеттің құнды заттары)

Санитарлық-гигиеналық талаптардың орындалуы

|Талаптарға сипаттама |Нормативтік құжат бойынша |Қазіргі жағдайы |
| |талаптардың мазмұны | |
| 1 | 2 | 3 |
|Бір жұмыс орнының ауданы|2,5 м2 |+ |
|Лабораториялық бөлменің |18м2 |+ |
|ауданы | | |
|Терезелер бағдары |солтүстік |+ |
|Жарықтандыру |Табиғи, жасанды. |+ |
|Сынып тақтасы |300лк. |+ |
|Табиғи жарықтың түсуі |Сол жағынан |+ |
|Жарық қондырғыларының |Төбелерде бір қалыпты |+ |
|орналасуы | | |
|Жардың сырлануы |Төбеге дейін |+ |
|Сырдың түсі |Ашық-көк,ашық-жасыл, |Ашық-жасыл |
| |ашық-сары, | |
| |Ашық-сарғыш | |
|Сырлауға болмайды |Қара, қоңыр түстермен |+ |
|Жұмыс үселі |Көк, ашық сұр түсті |Ашық қоңыр |
|Терезе |Ақ сырмен |+ |
|Терезе жапқыш |Жар түсімен үйлесімді болу |+ |
| |керек | |
|Көлденеңнен |Табиғи жарықты терезенің | |
| |енінен | |
| |2есе артық | |
| |жібермейтіндей,терезе | |
| |жақтауын толық жауып тұру | |
| |керек | |
|Еденге қойылатын |Тегіс, шұңқырсыз, | |
|талаптар |сырғанылмайтын. | |
| |Тазалауға ыңғайлы | |
|Заттардың өңделуі |Зиянды химиялық қоспаларсыз | |
| |болуы керек | |
|Жылу беру. |СНИП талабы бойынша |+ |
|Бөлме тазалығының талабы|Күнсайынғы еденнің жуылуы, |+ |
| |ылғалды жинау | |
|Ауа температурасы | | |
|қолайлысы |19-200 |+ |
| -мүмкін болуы |14-200 | |
|Ауа ылғалдылығы | |+ |
|қолайлысы |62-55% | |
|мүмкін болуы |39-31% | |
|Ауаның қозғалыс |0,1 м/с |+ |
|жылдамдығы | | |

Биология кабинетінің 2017-2018 оқу жылына жұмыс жоспары

|№ |Айы |Кабинет |Оқу-әдістемелік|Оқушылардың шығармашылығы |Кабинеттің |
| | |құжаттамалары |қоры | |материалдық |
| | | | | |жағдайы |
|1 |Тамыз|Кабинет |Биология | |Интерактивті |
| | |паспорты, өткен|пәнінен | |демонстрациялық|
| | |жылға талдау, |әдістемелік | |құралдарды |
| | |жоспар |нұсқау хатпен | |дайындау |
| | | |танысу | | |
|2 |Қыркү|Кабинетті |Слайдтар қорын |«Мектеп жанындағы үздік |Гүл құмыраларын|
| |йек |пайдалану |толықтыру |оқу-тәжірибе үлескесі» және |жаңарту |
| | |кестесін құру | |«Мектеп бригадасының | |
| | |және | |тұрғылықты жерлерді | |
| | |қауіпсіздік | |абаттандыруы жасылдандыруы» | |
| | |ережесімен | |байқауларына құжаттарын | |
| | |оқушыларды | |дайындау | |
| | |таныстыру | | | |
|3 |Қыркү| |7-11 сыныптарға|Пәндік олимпиаданың аудандық | |
| |йек | |арналған |және облыстық кезеңге | |
| | | |олимпиада |дайындық жұмыстарын жүргізу | |
| | | |кітаптар қорын | | |
| | | |жинақтау | | |
|4 |Қазан| |«Қазақстанның |Презентация дайындау |Кабинетті |
| | | |жануарларын | |гүлдендіру |
| | | |қорғайық!» атты| |(4-5 жаңа |
| | | |байқауға слайд | |түрлерін алу) |
| | | |жасау | | |
|5 |Қазан|Олимпиада |Дидактикалық |Мектепішілік олимпиада өткізу| |
| | |тапсырмалар |және қосымша | | |
| | |қорын толықтыру|әдебиеттер | | |
| | | |қорын көбейту | | |
|6 |Қараш|Дидактикалық |Слайдтар қорын |«Terra-2015» зияткерлік | |
| |а |тапсырмалар |толықтыру |турниріне дайындықты жүргізу | |
| | |папкасын | | | |
| | |толықтыру | | | |
|7 |Желто|Әдістемелік |6-7 сыныптарға |Оқушылардың пәндік | |
| |қсн |әдебиеттерді |дидактикалық |олимпиаданың облыстық кезеңге| |
| | |жинақтау |материалдар |дайындық жұмыстарын жүргізу | |
| | | |қорын толықтыру| | |
|8 |Қаңта| |Электрондық |Экологиялық олимпиадаға |Кабинетті |
| |р | |оқулықтар қорын|дайындық жұмыстарын жүргізу |гүлдендіру |
| | | |көбейту | |(4-5 жаңа |
| | | | | |түрлерін алу) |
|9 |Ақпан|Сабақ жоспарлар|Тест |«КИО» интернет олимпиадасына | |
| | |каталогын |тапсырмалар |қатысу | |
| | |толықтыру |қорын толықтыру| | |
|10 |Науры| |Видео қорын |Интелектуалдық ойындар өткізу| |
| |з | |толықтыру, | | |
| | | |жинақтау | | |
|11 |Сәуір|6-10 сыныптарға| | |Кабинетті |
| | |емтихан | | |гүлдендіру |
| | |тапсырмалар | | |жұмыстарын |
| | |папкасын | | |жандандыру |
| | |толықтыру | | | |
|12 |Мамыр|Кабинет | |Емтихан өткізу | |
| | |жұмысына талдау| | | |
| | |жасау | | | |

2017-2018 оқу жылына кабинеттің жұмыс кестесі.

І жарты жылдық.

|Са|Дүйсенбі |Сейсенбі |Сәрсенбі |Бейсенбі |Жұма |Сенбі |
|ба| | | | | | |
|қт| | | | | | |
|ар| | | | | | |
| |Мұғалім |сынып |Мұғалім |сынып |Мұғалім |сынып |
| |Мұғалім |сынып |
| | |
|Қыркүйек | |
|Қаңтар | |
|Маусым | |

№ 30 кабинеттің 2017-2018 оқу жылына дайындығы туралы актісі

Құжаттар

| |2017-2018 оқу жылы |
|1.Паспорты |+ |
|2.Техникалық қауіпсіздігі туралы ережесі |+ |
|3. Кабинетті пайдалану ережесі. |+ |
|4. Кабинеттің жұмыс жоспары |+ |
|5 Оқу кабинетінің жұмыс кестесі |+ |

Ұқсас жұмыстар
Нағыз вакуоль
Бекіту тапсырмалары
Ұстаздан шәкірт озар
Экология негіздері
Қанайналым мүшелері
Сабақ жоспарының шаблоны
Биология пәнінің мүғалімі
Бала тәрбиесі баршаға ортақ
Мен басқаны сыйлай аламын ба
Графикалық редактормен жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру
Пәндер