Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ жоспарының шаблоны
Сабақ жоспарының шаблоны
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1А Жасушалық биология
Мектеп: Жалпы орта білім беретін Ақтау мектеп балабақша кешені
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Амангалиева Алия Аймухамбетовна
Сынып: 8
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Жасуша - тірі ағзалардың құрылымдық негізгі өлшем бірлігі. Прокариот және эукариот жасушалардың құрылысы: ядроның болуы және орналасуы, жасуша қабырғасы, жасуша мембранасы, пластидтер, митохондрия, жасуша вакуолі, рибосомалар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.4.2.2 эукариот және прокариот жасушалардың құрылысын салыстыру
Сабақтың мақсаты
1. Жасушаның құрылысы мен органоидтарын білу.
2. Жасушаны құрылысы бойынша ажырату.
3. Прокариот және эукариот жасушаның құрамындағы органоидтардың маңызын бағалау.
Бағалау критерийі
1. Жасушаның құрылысы мен органоидтарын біледі.
2. Жасушаны құрылысы бойынша ажырата алады.
3. Прокариот және эукариот жасушаның құрамындағы органоидтардың маңызын бағалай алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар
Оқушылар эукариот және прокариот жасушаларының айырмашылықтарын ауызша және жазбаша түсіндіре алады.
Пәндік лексика мен терминология
Қабықша, цитоплазма, ядро, эуариоттар, прокариоттар, рибосомалар, митохондрия, Гольджи аппараты, ядрошық, хромосомалар, кариоплазма, пластидтер, лизосомалар, ЭПТ, вакуоль, жасушалық шырын.
Диалог
Сіздің ойынызша бұл қандай жасуша?
Не себепті бұл эукариот немесе прокариот жасушасы деп ойлайсыз?
Құндылықтарға баулу
Құрмет
Топтық және жұптық жұмыс кезінде өзгенің пікірін тыңдау.
Ынтымақтастық
Жұпқа немесе топқа берілген тапсырманы бірлесе орындау, оқушылар арасында ынтымақтастықты қастамасыз ету.
Ашықтық
Өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікі түрде жеткізе білу.
Пәнаралық байланыс
Жасушаның құрам бөліктерінің құрылысын сипаттау кезінде және физикалық қасиеттерін түсіндіру кезінде физика пәнінен алған білімдерін қолданады.
Алдыңғы білім
Оқушылар барлық тірі ағзалардың жасушадан құралатындығын 6,7 сыныптан біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Салемдесу, позитивті көңіл күй қалыптастыру.
Суреттер беріледі. Бактерия. Өсімдік. Жануар.
Оқушылар суреттерді құрастырып 3 топқа бөлініп отырады.
Оқушыларға сұрақ қойылады. Осы үш суретті не байланыстырып тұр? Неліктен осы үш сурет таңдалып алынды деп ойлайсыздар? Жасуша
Атаулар туралы 3 сұрақ.
1. Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?
2. Қалай? Өз тәжірибенізбен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз?
3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?
Дескриптор:
Суреттер
Сабақтың ортасы
Ресурстар үлестіріледі.
Оқулықта берілген Мәтінді топта оқиды, мәтіндегі негізгі идеяны өз сөзімен айтып береді.
<<Кубизм>> әдісі.
Кубиктердің көмегімен төмендегі тапсырмаларға бөлу.
1. Сипаттайды (түсі, пішіні, құрылымы)
2. Суреттейді (жасушаның суретін салып құрылысын жаз)
3. Байланыстырады (бұл туралы ойлағанынызды көзге елестетіңіз)
4. Салыстырады (прокариот және эукариот жасушаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтары )
5. Қолданады (ермексазды немесе түрлі түсті қағазды қолдана отырып құрылысын жаса)
6. Дәлелдейді (<<ия>>, <<жоқ>> деп оған дәлел келтір). (Оқулықтан вирустар жасушадан тыс тіршіліктің болу мүмкіндігін дәлелдейді ме?)
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өзін бағалайды.
Дескриптор:
oo Жасушаны сипаттай алады
oo Жасушаның суретін салып, құрылысын жаза алады.
oo Прокариот және эукариот жасушаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыра алады.
oo Жасушаның құрылысын жасай алады.
oo Нақты тұжырым, дәлел келтіре алады.
Биология 8 сынып
А.Р. Соловьева,
Б.Т. Ибраимова
4-7 бет
Сабақтың соңы
<<Веер>> әдісі.
Оқушылар қағазды веер пішінінде
бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне жасушаның органоидтарын, екінші оқушы екінші жағына сол органоидтардың маңызы туралы жазып шығады.
Дескриптор:
- жасушаның органоидтарын жаза алады
- жасушының органоидтарының қызметін, маңызын жаза алады.
<<Жетістік баспалдағы>> әдісі
оқушылардың өткен тақырып бойынша қандай білім баспалдағында тұрғандарын анықтау үшін қолданылады. Стикерді өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.
стикер
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1А Жасушалық биология
Мектеп: Жалпы орта білім беретін Ақтау мектеп балабақша кешені
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Амангалиева Алия Аймухамбетовна
Сынып: 8
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Жасуша - тірі ағзалардың құрылымдық негізгі өлшем бірлігі. Прокариот және эукариот жасушалардың құрылысы: ядроның болуы және орналасуы, жасуша қабырғасы, жасуша мембранасы, пластидтер, митохондрия, жасуша вакуолі, рибосомалар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.4.2.2 эукариот және прокариот жасушалардың құрылысын салыстыру
Сабақтың мақсаты
1. Жасушаның құрылысы мен органоидтарын білу.
2. Жасушаны құрылысы бойынша ажырату.
3. Прокариот және эукариот жасушаның құрамындағы органоидтардың маңызын бағалау.
Бағалау критерийі
1. Жасушаның құрылысы мен органоидтарын біледі.
2. Жасушаны құрылысы бойынша ажырата алады.
3. Прокариот және эукариот жасушаның құрамындағы органоидтардың маңызын бағалай алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар
Оқушылар эукариот және прокариот жасушаларының айырмашылықтарын ауызша және жазбаша түсіндіре алады.
Пәндік лексика мен терминология
Қабықша, цитоплазма, ядро, эуариоттар, прокариоттар, рибосомалар, митохондрия, Гольджи аппараты, ядрошық, хромосомалар, кариоплазма, пластидтер, лизосомалар, ЭПТ, вакуоль, жасушалық шырын.
Диалог
Сіздің ойынызша бұл қандай жасуша?
Не себепті бұл эукариот немесе прокариот жасушасы деп ойлайсыз?
Құндылықтарға баулу
Құрмет
Топтық және жұптық жұмыс кезінде өзгенің пікірін тыңдау.
Ынтымақтастық
Жұпқа немесе топқа берілген тапсырманы бірлесе орындау, оқушылар арасында ынтымақтастықты қастамасыз ету.
Ашықтық
Өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікі түрде жеткізе білу.
Пәнаралық байланыс
Жасушаның құрам бөліктерінің құрылысын сипаттау кезінде және физикалық қасиеттерін түсіндіру кезінде физика пәнінен алған білімдерін қолданады.
Алдыңғы білім
Оқушылар барлық тірі ағзалардың жасушадан құралатындығын 6,7 сыныптан біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Салемдесу, позитивті көңіл күй қалыптастыру.
Суреттер беріледі. Бактерия. Өсімдік. Жануар.
Оқушылар суреттерді құрастырып 3 топқа бөлініп отырады.
Оқушыларға сұрақ қойылады. Осы үш суретті не байланыстырып тұр? Неліктен осы үш сурет таңдалып алынды деп ойлайсыздар? Жасуша
Атаулар туралы 3 сұрақ.
1. Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?
2. Қалай? Өз тәжірибенізбен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз?
3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?
Дескриптор:
Суреттер
Сабақтың ортасы
Ресурстар үлестіріледі.
Оқулықта берілген Мәтінді топта оқиды, мәтіндегі негізгі идеяны өз сөзімен айтып береді.
<<Кубизм>> әдісі.
Кубиктердің көмегімен төмендегі тапсырмаларға бөлу.
1. Сипаттайды (түсі, пішіні, құрылымы)
2. Суреттейді (жасушаның суретін салып құрылысын жаз)
3. Байланыстырады (бұл туралы ойлағанынызды көзге елестетіңіз)
4. Салыстырады (прокариот және эукариот жасушаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтары )
5. Қолданады (ермексазды немесе түрлі түсті қағазды қолдана отырып құрылысын жаса)
6. Дәлелдейді (<<ия>>, <<жоқ>> деп оған дәлел келтір). (Оқулықтан вирустар жасушадан тыс тіршіліктің болу мүмкіндігін дәлелдейді ме?)
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өзін бағалайды.
Дескриптор:
oo Жасушаны сипаттай алады
oo Жасушаның суретін салып, құрылысын жаза алады.
oo Прокариот және эукариот жасушаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыра алады.
oo Жасушаның құрылысын жасай алады.
oo Нақты тұжырым, дәлел келтіре алады.
Биология 8 сынып
А.Р. Соловьева,
Б.Т. Ибраимова
4-7 бет
Сабақтың соңы
<<Веер>> әдісі.
Оқушылар қағазды веер пішінінде
бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне жасушаның органоидтарын, екінші оқушы екінші жағына сол органоидтардың маңызы туралы жазып шығады.
Дескриптор:
- жасушаның органоидтарын жаза алады
- жасушының органоидтарының қызметін, маңызын жаза алады.
<<Жетістік баспалдағы>> әдісі
оқушылардың өткен тақырып бойынша қандай білім баспалдағында тұрғандарын анықтау үшін қолданылады. Стикерді өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.
стикер
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz