Функцияның қасиеттері. Экстремумдары

Бекітемін:

Пәні: Алгебра 10ә
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың тақырыбы
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Функцияның қасиеттері. Экстремумдары
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың мақсаты мен міндеттері
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

-Оқушыларды функцияның қасиеттерімен таныстыру; симметриялыжиын, жұп, тақ, периодты, шектелген функциялар ұғымдарымен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Функцияның өсу, кему аралықтарымен, экстремумдарын анықтау. - Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту.

- Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Пәні: Алгебра 10ә: Оқып-үйренуден күтілетін нәтиже
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Білім мен біліктілік:

  • Оқушылардың функцияның берілуі жөніндегі нақты көзқарастары және оны іс жүзінде қолдана білу бейімділігі қалыптасады;
  • Берілген функцияның графигін қарапайым түрлендірулер арқылы сыза біледі.
Пәні: Алгебра 10ә: Тақырыптың тірек ұғымдары
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Функция, оның анықталу облысы мен мәндер жиыны, функциялардың графигі, берілу тәсілдері, функциялардың графиктерін қарапайым түрлендіру, кемімейтін функция, өспейтін функция, кері функция.
Пәні: Алгебра 10ә: әдіс -тәсілдер
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, деңгейлік тапсырмаларды орындау, оқыту үшін бағалау.
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың типі
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Жаңа білімді игеру сабағы
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың түрі
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Танымдық-зерттеу сабағы
Пәні: Алгебра 10ә: Бағалау критерийлерін анықтау
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:
  • Өткен тақырып матералдарын еске түсіруі
  • Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі
  • Сұрақ қоя білуі
  • Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақ жоспары
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың этаптары
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Пәні: Алгебра 10ә: 1. Сабақты ұйымдастыру
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:
  • сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару;
  • бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру, оқыту тәсілдерін талдау;

☺ сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Пәні: Алгебра 10ә: Тұсаукесер
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Өткен материалды қайталау сұрақтары:

  • Қай уақытта функция жұп болады?

График Оу осіне қарағанда симметриялы болса.

  • Қай уақытта функция тақ болады?

График координаталар бас нүктесіне қарағанда симметриялы болса

  • Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?

Графикте симметрия жоқ болса

● Шектелген функцияны қалай табамыз.

● Функцияның таңба тұрақтылығын қалай анықтаймыз.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты еске түсіреді.
Пәні: Алгебра 10ә: Негізгі бөлім
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Анықтама

а нүктесінің аймағы деп осы нүктені қамтитын кез келген аралықты айтады.

Анықтама

Егер х 0 нүктесінің қандай да бір аймағынан алынған барлық х үшін теңсіздігі орындалса, онда х 0 нүктесі функциясының минимум нүктесі , ал

теңсіздігі орындалса, максимум нүктесі деп аталады.

Минимум және максимум нүктелерін экстремум нүктелері , ал осы нүктелердегі мәндерді сәйкесінше функцияның минимумы және максимумы немесе функцияның экстремумдері деп атайды.

Оқушылар сабақты қайталай отырып, бүгінгі тақырыпқа келеді, анықтамаларын тұжырымдайды.

Оқушылар мысалдарды түсіне отырып, есептер шығарады

Пәні: Алгебра 10ә: Ой толғаныс
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Оқулықпен жұмыс.

Жаттығулар орындау.

Сыныпта: № 63

Пәні: Алгебра 10ә: Қорытынды
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Сабақты бекіту сұрақтары:

  • Қай уақытта функция жұп болады?

График Оу осіне қарағанда симметриялы болса.

  • Қай уақытта функция тақ болады?

График координаталар бас нүктесіне қарағанда симметриялы болса

  • Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?

Графикте симметрия жоқ болса

● Шектелген функцияны қалай табамыз.

● Функцияның таңба тұрақтылығы.

  • Функцияның экстремум нүктелері деген не?

1. Сабақтың мақсатқа жетуіне баға қою.

2. Сабақтың соңындағы оқушының көңіл-күйін анықтау

(рефлексия)

Бекіту сұрақтарына жауап береді

Сабақ туралы ойларын айтады.

Пәні: Алгебра 10ә: 4. Үйге тапсырма
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Тақырыпты оқу

§ 3 тақырыпты оқу, 1-6 сұрақтар, № 64

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Ұқсас жұмыстар
Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару
Теңдеуге есептер шешу
Кері тригонометриялық функциялар
Сағат саны
Функциялар және графиктер
Дәрежелік функция
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі. 11 сынып
Функция графигі парабола
Функция графиктері
Қатемен тапсырма
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz