Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Функцияның қасиеттері. Экстремумдары
Бекітемін: ________________________________
|Пәні: Алгебра |Күні: .10.20178ж сабақ № 14 |
|10ә | |
|Сабақтың |Функцияның қасиеттері. Экстремумдары |
|тақырыбы | |
|Сабақтың мақсаты|-Оқушыларды функцияның қасиеттерімен таныстыру; симметриялыжиын, жұп, |
|мен міндеттері |тақ, периодты, шектелген функциялар ұғымдарымен және олардың |
| |қасиеттерімен таныстыру. Функцияның өсу, кему аралықтарымен, |
| |экстремумдарын анықтау. -Оқушылардың ойлау қабілетін, |
| |логикалық-абстракциясын дамыту. |
| |-Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа |
| |тәрбиелеу. |
|Оқып-үйренуден |Білім мен біліктілік: |
|күтілетін нәтиже|Оқушылардың функцияның берілуі жөніндегі нақты көзқарастары және оны |
| |іс жүзінде қолдана білу бейімділігі қалыптасады; |
| |Берілген функцияның графигін қарапайым түрлендірулер арқылы сыза |
| |біледі. |
|Тақырыптың тірек|Функция,оның анықталу облысы мен мәндер жиыны, функциялардың графигі, |
|ұғымдары |берілу тәсілдері , функциялардың графиктерін қарапайым түрлендіру, |
| |кемімейтін функция,өспейтін функция, кері функция. |
|әдіс –тәсілдер |Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу , диалогтық оқыту, сыни |
| |тұрғыдан ойлауға үйрету, деңгейлік тапсырмаларды орындау, оқыту үшін |
| |бағалау. |
|Сабақтың типі |Жаңа білімді игеру сабағы |
|Сабақтың түрі |Танымдық-зерттеу сабағы |
|Бағалау |Өткен тақырып матералдарын еске түсіруі |
|критерийлерін |Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі |
|анықтау |Сұрақ қоя білуі |
| |Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі |
|Сабақ жоспары |
|Сабақтың | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|этаптары | | |
|1. Сабақты |сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару; | |
|ұйымдастыру |бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру, оқыту | |
| |тәсілдерін талдау; | |
| |( сыныпта ынтымақтастық атмосферасын | |
| |қалыптастыру. | |
| | Өткен материалды қайталау сұрақтары: | |
| |Қай уақытта функция жұп болады? | |
| |График Оу осіне қарағанда симметриялы болса. | |
|Тұсаукесер |Қай уақытта функция тақ болады? | |
| |График координаталар бас нүктесіне қарағанда | |
| |симметриялы болса | |
| |Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?|Оқушылар сұрақтарға |
| |Графикте симметрия жоқ болса |жауап беру арқылы |
| |● Шектелген функцияны қалай табамыз. |өткен сабақты еске |
| |● Функцияның таңба тұрақтылығын қалай |түсіреді. |
| |анықтаймыз. | |
| | Анықтама | |
| |а нүктесінің аймағы деп осы нүктені қамтитын | |
| |кез келген аралықты айтады. | |
| |Анықтама |Оқушылар сабақты |
| |Егер х0 нүктесінің қандай да бір аймағынан |қайталай отырып, |
|Негізгі бөлім |алынған барлық х үшін теңсіздігі |бүгінгі тақырыпқа |
| |орындалса, онда х0 нүктесі функциясының |келеді, анықтамаларын |
| |минимум нүктесі, ал |тұжырымдайды. |
| |теңсіздігі орындалса, максимум нүктесі деп | |
| |аталады. | |
| |Минимум және максимум нүктелерін экстремум | |
| |нүктелері, ал осы нүктелердегі мәндерді | |
| |сәйкесінше функцияның минимумы және максимумы |Оқушылар мысалдарды |
| |немесе функцияның экстремумдері деп атайды. |түсіне отырып, есептер|
| | |шығарады |
|Ой толғаныс |Оқулықпен жұмыс. | |
| |Жаттығулар орындау. | |
| |Сыныпта: № 63 | |
| |Сабақты бекіту сұрақтары: | |
| |Қай уақытта функция жұп болады? | |
| |График Оу осіне қарағанда симметриялы болса. | |
| |Қай уақытта функция тақ болады? | |
| |График координаталар бас нүктесіне қарағанда | |
|Қорытынды |симметриялы болса |Бекіту сұрақтарына |
| |Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?|жауап береді |
| |Графикте симметрия жоқ болса | |
| |● Шектелген функцияны қалай табамыз. | |
| |● Функцияның таңба тұрақтылығы. | |
| |Функцияның экстремум нүктелері деген не? | |
| | | |
| |1. Сабақтың мақсатқа жетуіне баға қою. | |
| |2.Сабақтың соңындағы оқушының көңіл-күйін | |
| |анықтау |Сабақ туралы ойларын |
| |(рефлексия) |айтады. |
|4. Үйге тапсырма|Тақырыпты оқу |Үй тапсырмасын |
| |§ 3 тақырыпты оқу, 1-6 сұрақтар, № 64 |күнделіктеріне жазып |
| | |алады. |
|Пәні: Алгебра |Күні: .10.20178ж сабақ № 14 |
|10ә | |
|Сабақтың |Функцияның қасиеттері. Экстремумдары |
|тақырыбы | |
|Сабақтың мақсаты|-Оқушыларды функцияның қасиеттерімен таныстыру; симметриялыжиын, жұп, |
|мен міндеттері |тақ, периодты, шектелген функциялар ұғымдарымен және олардың |
| |қасиеттерімен таныстыру. Функцияның өсу, кему аралықтарымен, |
| |экстремумдарын анықтау. -Оқушылардың ойлау қабілетін, |
| |логикалық-абстракциясын дамыту. |
| |-Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа |
| |тәрбиелеу. |
|Оқып-үйренуден |Білім мен біліктілік: |
|күтілетін нәтиже|Оқушылардың функцияның берілуі жөніндегі нақты көзқарастары және оны |
| |іс жүзінде қолдана білу бейімділігі қалыптасады; |
| |Берілген функцияның графигін қарапайым түрлендірулер арқылы сыза |
| |біледі. |
|Тақырыптың тірек|Функция,оның анықталу облысы мен мәндер жиыны, функциялардың графигі, |
|ұғымдары |берілу тәсілдері , функциялардың графиктерін қарапайым түрлендіру, |
| |кемімейтін функция,өспейтін функция, кері функция. |
|әдіс –тәсілдер |Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу , диалогтық оқыту, сыни |
| |тұрғыдан ойлауға үйрету, деңгейлік тапсырмаларды орындау, оқыту үшін |
| |бағалау. |
|Сабақтың типі |Жаңа білімді игеру сабағы |
|Сабақтың түрі |Танымдық-зерттеу сабағы |
|Бағалау |Өткен тақырып матералдарын еске түсіруі |
|критерийлерін |Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі |
|анықтау |Сұрақ қоя білуі |
| |Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі |
|Сабақ жоспары |
|Сабақтың | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|этаптары | | |
|1. Сабақты |сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару; | |
|ұйымдастыру |бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру, оқыту | |
| |тәсілдерін талдау; | |
| |( сыныпта ынтымақтастық атмосферасын | |
| |қалыптастыру. | |
| | Өткен материалды қайталау сұрақтары: | |
| |Қай уақытта функция жұп болады? | |
| |График Оу осіне қарағанда симметриялы болса. | |
|Тұсаукесер |Қай уақытта функция тақ болады? | |
| |График координаталар бас нүктесіне қарағанда | |
| |симметриялы болса | |
| |Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?|Оқушылар сұрақтарға |
| |Графикте симметрия жоқ болса |жауап беру арқылы |
| |● Шектелген функцияны қалай табамыз. |өткен сабақты еске |
| |● Функцияның таңба тұрақтылығын қалай |түсіреді. |
| |анықтаймыз. | |
| | Анықтама | |
| |а нүктесінің аймағы деп осы нүктені қамтитын | |
| |кез келген аралықты айтады. | |
| |Анықтама |Оқушылар сабақты |
| |Егер х0 нүктесінің қандай да бір аймағынан |қайталай отырып, |
|Негізгі бөлім |алынған барлық х үшін теңсіздігі |бүгінгі тақырыпқа |
| |орындалса, онда х0 нүктесі функциясының |келеді, анықтамаларын |
| |минимум нүктесі, ал |тұжырымдайды. |
| |теңсіздігі орындалса, максимум нүктесі деп | |
| |аталады. | |
| |Минимум және максимум нүктелерін экстремум | |
| |нүктелері, ал осы нүктелердегі мәндерді | |
| |сәйкесінше функцияның минимумы және максимумы |Оқушылар мысалдарды |
| |немесе функцияның экстремумдері деп атайды. |түсіне отырып, есептер|
| | |шығарады |
|Ой толғаныс |Оқулықпен жұмыс. | |
| |Жаттығулар орындау. | |
| |Сыныпта: № 63 | |
| |Сабақты бекіту сұрақтары: | |
| |Қай уақытта функция жұп болады? | |
| |График Оу осіне қарағанда симметриялы болса. | |
| |Қай уақытта функция тақ болады? | |
| |График координаталар бас нүктесіне қарағанда | |
|Қорытынды |симметриялы болса |Бекіту сұрақтарына |
| |Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?|жауап береді |
| |Графикте симметрия жоқ болса | |
| |● Шектелген функцияны қалай табамыз. | |
| |● Функцияның таңба тұрақтылығы. | |
| |Функцияның экстремум нүктелері деген не? | |
| | | |
| |1. Сабақтың мақсатқа жетуіне баға қою. | |
| |2.Сабақтың соңындағы оқушының көңіл-күйін | |
| |анықтау |Сабақ туралы ойларын |
| |(рефлексия) |айтады. |
|4. Үйге тапсырма|Тақырыпты оқу |Үй тапсырмасын |
| |§ 3 тақырыпты оқу, 1-6 сұрақтар, № 64 |күнделіктеріне жазып |
| | |алады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz