Сабақ жоспары: Функцияның қасиеттері мен экстремумдары

Бекітемін:

Пәні: Алгебра 10ә
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың тақырыбы
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Функцияның қасиеттері. Экстремумдары
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың мақсаты мен міндеттері
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

-Оқушыларды функцияның қасиеттерімен таныстыру; симметриялыжиын, жұп, тақ, периодты, шектелген функциялар ұғымдарымен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Функцияның өсу, кему аралықтарымен, экстремумдарын анықтау. - Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту.

- Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Пәні: Алгебра 10ә: Оқып-үйренуден күтілетін нәтиже
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Білім мен біліктілік:

  • Оқушылардың функцияның берілуі жөніндегі нақты көзқарастары және оны іс жүзінде қолдана білу бейімділігі қалыптасады;
  • Берілген функцияның графигін қарапайым түрлендірулер арқылы сыза біледі.
Пәні: Алгебра 10ә: Тақырыптың тірек ұғымдары
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Функция, оның анықталу облысы мен мәндер жиыны, функциялардың графигі, берілу тәсілдері, функциялардың графиктерін қарапайым түрлендіру, кемімейтін функция, өспейтін функция, кері функция.
Пәні: Алгебра 10ә: әдіс -тәсілдер
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, деңгейлік тапсырмаларды орындау, оқыту үшін бағалау.
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың типі
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Жаңа білімді игеру сабағы
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың түрі
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Танымдық-зерттеу сабағы
Пәні: Алгебра 10ә: Бағалау критерийлерін анықтау
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:
  • Өткен тақырып матералдарын еске түсіруі
  • Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі
  • Сұрақ қоя білуі
  • Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақ жоспары
Пәні: Алгебра 10ә: Сабақтың этаптары
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Пәні: Алгебра 10ә: 1. Сабақты ұйымдастыру
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:
  • сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару;
  • бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру, оқыту тәсілдерін талдау;

☺ сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Пәні: Алгебра 10ә: Тұсаукесер
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Өткен материалды қайталау сұрақтары:

  • Қай уақытта функция жұп болады?

График Оу осіне қарағанда симметриялы болса.

  • Қай уақытта функция тақ болады?

График координаталар бас нүктесіне қарағанда симметриялы болса

  • Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?

Графикте симметрия жоқ болса

● Шектелген функцияны қалай табамыз.

● Функцияның таңба тұрақтылығын қалай анықтаймыз.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты еске түсіреді.
Пәні: Алгебра 10ә: Негізгі бөлім
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Анықтама

а нүктесінің аймағы деп осы нүктені қамтитын кез келген аралықты айтады.

Анықтама

Егер х 0 нүктесінің қандай да бір аймағынан алынған барлық х үшін теңсіздігі орындалса, онда х 0 нүктесі функциясының минимум нүктесі , ал

теңсіздігі орындалса, максимум нүктесі деп аталады.

Минимум және максимум нүктелерін экстремум нүктелері , ал осы нүктелердегі мәндерді сәйкесінше функцияның минимумы және максимумы немесе функцияның экстремумдері деп атайды.

Оқушылар сабақты қайталай отырып, бүгінгі тақырыпқа келеді, анықтамаларын тұжырымдайды.

Оқушылар мысалдарды түсіне отырып, есептер шығарады

Пәні: Алгебра 10ә: Ой толғаныс
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Оқулықпен жұмыс.

Жаттығулар орындау.

Сыныпта: № 63

Пәні: Алгебра 10ә: Қорытынды
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Сабақты бекіту сұрақтары:

  • Қай уақытта функция жұп болады?

График Оу осіне қарағанда симметриялы болса.

  • Қай уақытта функция тақ болады?

График координаталар бас нүктесіне қарағанда симметриялы болса

  • Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?

Графикте симметрия жоқ болса

● Шектелген функцияны қалай табамыз.

● Функцияның таңба тұрақтылығы.

  • Функцияның экстремум нүктелері деген не?

1. Сабақтың мақсатқа жетуіне баға қою.

2. Сабақтың соңындағы оқушының көңіл-күйін анықтау

(рефлексия)

Бекіту сұрақтарына жауап береді

Сабақ туралы ойларын айтады.

Пәні: Алгебра 10ә: 4. Үйге тапсырма
Күні: . 10. 20178ж сабақ № 14:

Тақырыпты оқу

§ 3 тақырыпты оқу, 1-6 сұрақтар, № 64

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Ұқсас жұмыстар
Функцияның қасиеттері мен графигі: сабақ жоспары мен тапсырмалар
Көрсеткіштік функцияның қасиеттері мен графигі: 11 в сыныпқа арналған сабақ
Сызықтық функцияның қасиеттері және тура пропорционалдықтың графигі
11-сынып: Көрсеткіштік функцияның анықтамасы, қасиеттері және графигі
11-сынып математикасы: көрсеткіштік функцияның анықтамасы, қасиеттері және графигі
Сындық нүктелер мен функцияның экстремумдерін есептеу: 10 А сыныпқа арналған ашық сабақ
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы: сабақ жоспары
Функцияның өсуі мен кемуін туынды арқылы анықтау: сабақ жоспары мен әдістемесі
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы: 11-сыныпқа арналған сабақ жоспары
10-сынып алгебрасы: Туындыны табу ережелері мен дәрежелік функцияның туындысы - сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz