Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Функцияның қасиеттері. Экстремумдары

Бекітемін: ________________________________

|Пәні: Алгебра |Күні: .10.20178ж сабақ № 14 |
|10ә | |
|Сабақтың |Функцияның қасиеттері. Экстремумдары |
|тақырыбы | |
|Сабақтың мақсаты|-Оқушыларды функцияның қасиеттерімен таныстыру; симметриялыжиын, жұп, |
|мен міндеттері |тақ, периодты, шектелген функциялар ұғымдарымен және олардың |
| |қасиеттерімен таныстыру. Функцияның өсу, кему аралықтарымен, |
| |экстремумдарын анықтау. -Оқушылардың ойлау қабілетін, |
| |логикалық-абстракциясын дамыту. |
| |-Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа |
| |тәрбиелеу. |
|Оқып-үйренуден |Білім мен біліктілік: |
|күтілетін нәтиже|Оқушылардың функцияның берілуі жөніндегі нақты көзқарастары және оны |
| |іс жүзінде қолдана білу бейімділігі қалыптасады; |
| |Берілген функцияның графигін қарапайым түрлендірулер арқылы сыза |
| |біледі. |
|Тақырыптың тірек|Функция,оның анықталу облысы мен мәндер жиыны, функциялардың графигі, |
|ұғымдары |берілу тәсілдері , функциялардың графиктерін қарапайым түрлендіру, |
| |кемімейтін функция,өспейтін функция, кері функция. |
|әдіс –тәсілдер |Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу , диалогтық оқыту, сыни |
| |тұрғыдан ойлауға үйрету, деңгейлік тапсырмаларды орындау, оқыту үшін |
| |бағалау. |
|Сабақтың типі |Жаңа білімді игеру сабағы |
|Сабақтың түрі |Танымдық-зерттеу сабағы |
|Бағалау |Өткен тақырып матералдарын еске түсіруі |
|критерийлерін |Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі |
|анықтау |Сұрақ қоя білуі |
| |Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі |
|Сабақ жоспары |
|Сабақтың | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|этаптары | | |
|1. Сабақты |сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару; | |
|ұйымдастыру |бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру, оқыту | |
| |тәсілдерін талдау; | |
| |( сыныпта ынтымақтастық атмосферасын | |
| |қалыптастыру. | |
| | Өткен материалды қайталау сұрақтары: | |
| |Қай уақытта функция жұп болады? | |
| |График Оу осіне қарағанда симметриялы болса. | |
|Тұсаукесер |Қай уақытта функция тақ болады? | |
| |График координаталар бас нүктесіне қарағанда | |
| |симметриялы болса | |
| |Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?|Оқушылар сұрақтарға |
| |Графикте симметрия жоқ болса |жауап беру арқылы |
| |● Шектелген функцияны қалай табамыз. |өткен сабақты еске |
| |● Функцияның таңба тұрақтылығын қалай |түсіреді. |
| |анықтаймыз. | |
| | Анықтама | |
| |а нүктесінің аймағы деп осы нүктені қамтитын | |
| |кез келген аралықты айтады. | |
| |Анықтама |Оқушылар сабақты |
| |Егер х0 нүктесінің қандай да бір аймағынан |қайталай отырып, |
|Негізгі бөлім |алынған барлық х үшін теңсіздігі |бүгінгі тақырыпқа |
| |орындалса, онда х0 нүктесі функциясының |келеді, анықтамаларын |
| |минимум нүктесі, ал |тұжырымдайды. |
| |теңсіздігі орындалса, максимум нүктесі деп | |
| |аталады. | |
| |Минимум және максимум нүктелерін экстремум | |
| |нүктелері, ал осы нүктелердегі мәндерді | |
| |сәйкесінше функцияның минимумы және максимумы |Оқушылар мысалдарды |
| |немесе функцияның экстремумдері деп атайды. |түсіне отырып, есептер|
| | |шығарады |
|Ой толғаныс |Оқулықпен жұмыс. | |
| |Жаттығулар орындау. | |
| |Сыныпта: № 63 | |
| |Сабақты бекіту сұрақтары: | |
| |Қай уақытта функция жұп болады? | |
| |График Оу осіне қарағанда симметриялы болса. | |
| |Қай уақытта функция тақ болады? | |
| |График координаталар бас нүктесіне қарағанда | |
|Қорытынды |симметриялы болса |Бекіту сұрақтарына |
| |Қай уақытта функция жұп та, тақ та емес болады?|жауап береді |
| |Графикте симметрия жоқ болса | |
| |● Шектелген функцияны қалай табамыз. | |
| |● Функцияның таңба тұрақтылығы. | |
| |Функцияның экстремум нүктелері деген не? | |
| | | |
| |1. Сабақтың мақсатқа жетуіне баға қою. | |
| |2.Сабақтың соңындағы оқушының көңіл-күйін | |
| |анықтау |Сабақ туралы ойларын |
| |(рефлексия) |айтады. |
|4. Үйге тапсырма|Тақырыпты оқу |Үй тапсырмасын |
| |§ 3 тақырыпты оқу, 1-6 сұрақтар, № 64 |күнделіктеріне жазып |
| | |алады. |

Ұқсас жұмыстар
Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару
Теңдеуге есептер шешу
Кері тригонометриялық функциялар
Сағат саны
Функциялар және графиктер
Дәрежелік функция
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі. 11 сынып
Функция графигі парабола
Функция графиктері
Қатемен тапсырма
Пәндер