Топты бағалау

6 сынып Дүние жүзі тарихы
: Тақырыбы 1
6 сынып Дүние жүзі тарихы: Кіріспе
: Мақсаты
6 сынып Дүние жүзі тарихы: Тарих ғылымының жалпы ғылым ретінде қалыптасу тарихымен танысады. Қоғамдық ғылымдардың ішінде тарих пәнінің ұлттық қасиетті танытудағы маңызын ұғынады.
: Жалпы мақсат
6 сынып Дүние жүзі тарихы: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
: Күтілетін нәтиже
6 сынып Дүние жүзі тарихы: Оқушылар тарих жайлы қалыптасқан түсініктерін топпен талқылайды, біледі, терминдермен, даталармен және картамен жұмыс істеу қабілеттерін дамиды
: 7 модульдің қолданылуы
6 сынып Дүние жүзі тарихы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
6 сынып Дүние жүзі тарихы: Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Ойлан бірік бөліс
: Қолданылатын ресурстар
6 сынып Дүние жүзі тарихы: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

6 сынып Дүние жүзі тарихы: Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: «Кім жылдам» арқылы үй тапсырмасын қайталаға сыныптқа сұрақтар беру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

«Кім алғыр» әдісі

Оқушыларға жарыс ретінді топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар беру

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: «Тарих » (10 мин) «ЖИГСО әдісі» пайдаланамыз
Мұғалімнің іс-әрекеті: Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

« Ойлан бірік. бөліс

» арқылы тақырыпты талдау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады
Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Тапсырмаларын бір -біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Жаттығу жұмыстары

Топ бойынша тапсырмалар орындау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Тақырыбы 2
Шумер және Аккад мемлекеттері
Тақырыбы 2: Мақсаты
Шумер және Аккад мемлекеттері: Оқушылар Шумер және Аккад мемлекеттері жайлы түсніктерін қолданып тапсырма орындауда пайдаланады
Тақырыбы 2: Жалпы мақсат
Шумер және Аккад мемлекеттері: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 2: Күтілетін нәтиже
Шумер және Аккад мемлекеттері:

Оқушылар Шумер және Аккад мемлекеттері

Туралы деректермен танысады, топпен талқылайды, ойларын дамытуда пайдалаады

Тақырыбы 2: 7 модульдің қолданылуы
Шумер және Аккад мемлекеттері: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 2: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Шумер және Аккад мемлекеттері: Композициялық талдау, Топтастыру, Салыстыру, Суреттер сөйлейді
Тақырыбы 2: Қолданылатын ресурстар
Шумер және Аккад мемлекеттері: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 2:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Шумер және Аккад мемлекеттері: «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл - күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір - бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу
Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады
Оқушылардың іс-әрекеті: Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Сурет сөйлейді

Әр топқа суртет беріледі

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топ суретті талқылайп, әңгіме құрастырады, мағанасын ашып ортаға салады
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, суреттердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу, әңгіме құрастыру
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Салыстыру кестесі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: «Топтастыру» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту і с-әрекетіне балайнысты сабақты талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады
Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: Тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы жинақтайды
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа тақырып төңірегіәнде шағын әңгіме жазу тапсырылады
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өзара тақырыпқа қатысты шағын әңгіме жаза отырып өз ойларын жинақтайы ортаға шығып әңгімелерін оқиды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Тақырыбы 3
Ежелгі Вавилон
Тақырыбы 3: Мақсаты
Ежелгі Вавилон: Ежелгі Вавилон туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды, сөздік қорын дамытуға, зерттей білуге дағдыланады
Тақырыбы 3: Жалпы мақсат
Ежелгі Вавилон: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 3: Күтілетін нәтиже
Ежелгі Вавилон: Оқушылар Ежелгі Вавилон туралы мәліметтер қалай жинақталғаны жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Тақырыбы 3: 7 модульдің қолданылуы
Ежелгі Вавилон: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 3: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ежелгі Вавилон: Миға шабуыл, Ыстық орындық, Жұптық әңгіме, Кубиз
Тақырыбы 3: Қолданылатын ресурстар
Ежелгі Вавилон: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 3:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Ежелгі Вавилон: «Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінеді
Оқушылардың мұндағы мақсаты суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 3 топтар құралды
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: «Миға шабуыл» сұрақ жауап
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын сұрау Талқылау үшін сұрақтар беріледі
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Өткен тақырып пен жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін өткен тақырыптқа қатысты тапсырмалар беріледі, таратылады.

Ол үшін Ыстық орындық әдісін пайдалану

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Слайдты ашып балаларға көрсетемін, оларға нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.

Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін.

А 1 форматтағы қағазды таратамын.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар өз ойын суреттер арқылы жеткізеді.

Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды.

Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман - басқарушы, пилот - орындаушы)

Берілген сөздерге шағын эссе жазады

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді
Оқушылардың іс-әрекеті:

Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

Ізденген ақыл ойынын

Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіреді

Мұғалімнің іс-әрекеті: Ортаға бірнеше тапсырма беремін. Тапсырма төңірегінде ойларын постерге салады
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар суретпен арнайы ресурстармен жұмыс жасайды, түсіндіреді, көзбен көреді. Постермекн айтады
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Кубизм әдісі

6 қырлы кубик

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа кубикте жазылған сұрақты беру

6 қырлы күбиктин 6 жағына жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазу

Оқушылардың іс-әрекеті: Кубиктегі сұрақтарға жауап беру, жаңа тақырыпты талдау әрекеттерін көрсетеді
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ

Бағалау парақшаларын тарату

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Тақырыбы 4
Ежелгі Қосөзен мәдениеті
Тақырыбы 4: Мақсаты
Ежелгі Қосөзен мәдениеті: Тақырыптың мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы автордың ойына өзінше ой қосу арқылы пікір айтуға машықтанады.
Тақырыбы 4: Жалпы мақсат
Ежелгі Қосөзен мәдениеті: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 4: Күтілетін нәтиже
Ежелгі Қосөзен мәдениеті:

Тақырыпты дұрыс талдау арқылы меңгереді, с Оқушылар Ежелгі Қосөзен мәдениеті

туралы мәлімет алады. Мәдениеттері туралы оқып үйренеді. абаққа деген қызығушылығы артады

Тақырыбы 4: 7 модульдің қолданылуы
Ежелгі Қосөзен мәдениеті: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 4: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ежелгі Қосөзен мәдениеті: МИға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервьюәдісі, , Ойлан бірік- бөліс
Тақырыбы 4: Қолданылатын ресурстар
Ежелгі Қосөзен мәдениеті: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 4:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Ежелгі Қосөзен мәдениеті:

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу

Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен, қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

Миға шабуыл

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа
Оқушылардың іс-әрекеті: Сұрақтарға жеке жеке жауап береді
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Көңілді тапқырлар ойыны бойынша

Топтар арасында жарыс

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапырма беріп, әр топтан ортаға оқушы шығарып ойын ойнату, оқушылардың қызығушылығын арттыру
Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыптың мағанасын түсінгендерін тексеру мақсатында ойын ойнату
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Ойлан, бірік, бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып постер арқылы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады
Оқушылардың іс-әрекеті: Жеке ойланады, топ болып біріге жұмыс жасайды, басқа топтарға бөліседі.
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

Интервью әдісі

арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

Ежелгі Қосөзен мәдениеті

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру

Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Шығармашылық тапсырма

«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (Сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топпен оқушылар өз ұстаздары жайлы реттеп жазып көрсеттеді
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Тақырыбы 5
Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы
Тақырыбы 5: Мақсаты
Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы: Оқушылар Египет мемлекетінің қалыптасуы жайлы түснік алады, оны қолданып тапсырмаларды орындауға үйренеді
Тақырыбы 5: Жалпы мақсат
Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 5: Күтілетін нәтиже
Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы: Тақырыптыңі мазмұнын талдайды, пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
Тақырыбы 5: 7 модульдің қолданылуы
Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 5: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы: Миға шабуыл, Спирал әдісі, Көкпар ойыны, Суреттер сөйлейді
Тақырыбы 5: Қолданылатын ресурстар
Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 5:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Ежелгі Египет Египет мелекетінің қалыптасуы: «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: Миға шабуыл
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген тапсырманы орындау. «Пікірлер ағашы» ойыны бойынша ағаш бұтақтарына стикерге жазып ілу
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Ребусты шешу арқылы жаңа тақырыпты ашады
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ребусты шешу арқылы пікірлер ағашын толтыру (стикермен)
Оқушылардың іс-әрекеті: Ребусты шешіп, төрт түлік мал туралы не білетіні жайында пікір ағашын толтырады
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Суреттер сөйлейді

Әр топқа суреттер беру

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа тапсырма беру және 3 топқа суретт таратып беру
Оқушылардың іс-әрекеті: Суреттер ббойынша ойларын қағазға жазады, түсіктерін ортаға шығып ай тады
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Спираль әдісі бойынша тақырыпты талдау үшін арнайы тасырмалар беру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: Көкпар ойыны арқылы сабақты жинақтайды
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді
Оқушылардың іс-әрекеті: Тлоптар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру

Ұқсас жұмыстар
Формулалар талданып болғаннан кейін, топты критериалды бағалау
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі
Нуклеин қышқыл дары
Кестені баспаға дайындау
Механикалық энергия
Топ басшысын бағалау
Есептеу техникасының даму тарихы
Б.соқпақбаев "менің атым қожа" повесі
Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған сценарий
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz