Серпімділік күші, Гук заңы

Қазақша
Орысша
Ағылшынша
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2. Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Мектеп: Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Күні:
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

Мұғалімнің аты-жөні:

Кидралин Наурыз Камшибаевич

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Сынып: 7 «A»
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Қатысқандар: 12
Қатыспағандар: -
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

Серпімділік күші, Гук заңы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: 7. 2. 2. 5 - Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Сабақтың мақсаты
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Барлығы: Гук заңының формуласын қолданып серпімділік күшін есептеп шығара алады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Көпшілігі: Гук заңына формулаларды түрлендіріп есеп шығарады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Кейбіреуі: Өлшем бірлігін ХБЖ-де жаза алады Гук заңы, Серпімділік күшінің сипаттайтын тәжірибелерді түсіндіреді, айырмашылықтарын ажыратады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Бағалау критерийі
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:
  • Гук заңының ережесін біледі
  • Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептей алады.
  • Гук заңына формулаларды түрлендіріп есеп шығарады.
  • Өлшем бірлігін ХБЖ-де жаза алады Гук заңы, Серпімділік күшінің сипаттайтын тәжірибелерді түсіндіреді, айырмашылықтарын ажыратады.
  • Өзін және құрбыларын бағалай алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Тілдік мақсаттар
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

Оқушылар:

Сабаққа қатысты жаңа терминдерді үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) айта алады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
Серпімділік
Гук заңы
Күш
Упругость
Закон Гука
Сила
Elasticity
Hooke's law
Force
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Сабаққа қажет құрал - жабдықтар:
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Компьтер, проектор, видео-ролик, қатаңдығы әртүрлі серіппелер, жүктер, штатив, үлестірме қағаздар, сызғыш,
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Құндылықтарға баулу
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

ЖММОБС 3б. 28т.

4) еңбек пен шығармашылық - топтық жұмыс кезінде

6) өмір бойы білім - сабақты меңгеру кезінде

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Пәнаралық байланыс
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Математика - есептер шығару, алгоритм қолдану
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Тақырып бойынша алдыңғы білім
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Серпімді және пластикалық деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):
Сабақтың барысы
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

Әдіс-тәсілдер

Сабаққа жоспарланған жаттығулары

Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Сабақтың басы

Ұйымдастыру-шы кезең

(3 мин)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

Амандасу, отырғызу, түгендеу.

Топқа бөлу

І-топ. Зертханалық динамометр

ІІ-топ. Қол динамометрі

ІІІ-топ. Тарту динамометрі

Мұғалім оқушылармен амандасады

Топқа бөлуді ұйымдастырады. Оқушыларға, зертханалық динамометр, қол динамометрі, тарту динамометр суреттері үлестіріп береді.

Динамометрдің түрлері көрсетілген суреттер арқылы топқа бірігеді.
Қосымша 1
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Жағымды психологиялық ахуал туғызу

(5 мин)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Шеңбер бойынша тұрғызу
Оқушыларға қағаз таратылады.
Оқушылар өздерін қандай жануарға теңейтіні туралы қағазға сурет салып. Неліктен осы тандағаның басқалармен бөліседі.
Таза қағаз, қалам, түрлі түсті қарандаш
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Үй жұмысын тексеру

(5 мин)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Алдынғы сабақта берілген үй жұмысын тексеру
Үй жұмысын тексереді
Оқушылар орындайды
“Ат қосшы мен ат арба” әдісі (стикер)
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты мазмұнын, мағынасын ашу

(3 мин)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

Сабақтың тақырыбын анықтау:

«Стоп кадр» әдісі

§18 бойынша

3 бөлімі

Компьютер арқылы

Видео қосып. Видеоны тоқтатып отырып сұрақ қояды.

Топтар сабақтың тақырыбына сұраққа жауап беру арқылы келеді.
Компьютер, проектор, видео-ролик
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): 2 мин
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: Сабақтың мақсатын анықтау: «Мюнстенберг» әдісі
Таратпа дайын жазылған қағаздарды таратады.
Оқушылар қажетті сөздерді тауып, сабақтың мақсатын анықтайды.
Қосымша 2
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Жаңа сабақты бекіту

(6 мин)

(7 мин)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:
  1. Топтық жұмыс:«Ойлан, тап»
  2. «Кім жылдам?»
  3. Есептер
  4. Тәжірибе

Дескриптор:

Білім алушы

Есептер шығаруда:

- Гук заңының формуласын есептер шығаруда қолданады;

- өлшем бірліктерді

ХБЖ-нде жазады.

-Формуланы түрлендіреді.

Тәжірибе жасауда:

- Нақты дәлелдеме-лермен түсіндіре алады.

- Дененің серпімділік қасиетін анықтай алады.

Тапсырманы 3 топқа бөліп береді
Әр топ өз тапсырмаларын орындайды

қатаңдығы әртүрлі серіппелер, үлестірме қағаздар, сызғыш

Қосымша 3

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ): 4 мин
Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі:

ІІ. Жеке жұмыс:

  1. «Формулалар сөйлейді» әдісі.
Оқушыларға кестені таратады
Оқушылар кестені толтырады
Қосымша 4
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы

(2 мин)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: §18. 16-жаттығуы. 99 бет
Үй жұмысына түсініктеме береді
Үй жұмысын жазып алады

Н. А. Закирова,

Р. Р. Аширов, «Физика»

7 сынып

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 2.Денелердің өзара әрекеттесуі (8 сағ):

Рефлексия

(3 мин)

Мектеп:Сьянов атындағы Әулиекөл орта мектебі: «Дейін - кейін» кестесі
Кестені таратады
Кестеге сабақтан бұрын және кейін алған білімдері туралы жазады
«дейін-кейін» кестесі

Ұқсас жұмыстар
Деформация түрлері
Күш тақырыбына
Оқушылар хабарламасы
Ауырлық күші
Инерциялық санақ жүйелері
Деформация. гук заңы. динамометр
Гук заңы. динамометр
Денеге бір түзудің бойымен әрекет ететін күштерді қосу
Массалардың төменде
Оқушыларды түгендеп, сабаққа зейінін аудару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz