Сфералық айнаның түрі

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні : физика
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі
Пәні : физика: Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 8. 4 А Жарық құбылыстары
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі: Мұғалімнің аты жөні: Абу Г. Ә.
Пәні : физика: Күні:
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Пәні : физика: Сынып: 8
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі:
Пәні : физика: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі: Сфералық айналар, сфералық айна көмегімен кескін алу.
Пәні : физика: Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі: 8. 5. 1. 5 - дененің кескінін алу үшін сфералық айнада сәуленің жолын салу және алынған кескінді сипаттау
Пәні : физика: Сабақтың мақсаты:
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі:
  1. 1. Сфералық айнаның анықтамасын және сфералық айна түрлерінің өмірде қолдануын білу
  2. 2. Кескін алу үшін сфералық айнада сәуленің жолын кескіндеу
  3. 3. Сфералық айнаның екі түрінде алынған кескіндерді сипаттау.
Пәні : физика: Бағалау критерийі
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі:
  1. 1. Сфералық айнаның анықтамасын және сфералық айна түрлерінің өмірде қолдануына мысал келтіреді.
  2. 2. Кескін алу үшін сфералық айнада сәуленің жолын салады.
  3. 3. Сфералық айнада алынған кескінді сипаттайды.
Пәні : физика: Тілдік мақсаттар:
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі:

Пәндік лексика мен термин сөздер : сфералық айна, дөңес, ойыс, оптика, айна фокусы, фокаль жазықтық, сәуле.

Диалог пен оқыту үшін тілдік мақсаттар :

Шағылдырғыш беті сфераның бөлігі болып табылатын айна сфералық айна деп аталады.

Егер жарық сфераның ішкі бетінен шағылса сфералық айна ойыс деп, ал егер сфераның сыртқы бетінен шағылса дөңес деп аталады. Ойыс айна жарықты жинақтайды.

Бұл айнаның фокусы нақты деп аталады, себебі онда айнадан шағылған сәулелер жинақталады. Дөңес айна жарықты ша-

шыратады. Дөңес айнаның фокусы жалған деп аталады, себебі онда айнадан шағылған сәулелердің созындылары жинақталады.

Пәні : физика: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі: Жалпыға бірдей еңбек қоғамында бірлескен жұмыстың орындалуы барысында оқушылардың шығармашылығы ынтымақтастығы артады, оптикалық еңбек өнімділіктерін жоғарылату жолдарын ұсынады, өз үлестерін оқу арқылы қосатындығын ескертемін.
Пәні : физика: Пәнаралық байланыс:
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі:

Сәуле жүрістерін кескіндеу кезінде геометриямен байланыстырады.

Есептеу кезінде математикалық білімдерін қолданады.

Пәні : физика: Алдыңғы білім
Мектеп: Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебі:

Лупа, дүрбі, көзәйнек туралы өмірден біледі

7 сынып физикадан телескоп жайында, 8 сыныпта шағылу заңдары туралы білімі бар.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

5 минут

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру «Жүректен -жүрекке» бір-біріне жылы лебіз айту арқылы сыныпта жағымды ахуал орнату

Альфавит әріптері бойынша оқушыларды топқа бөлу.

Оқушыларды А, В, С, Д тобына бөлу.

1-топ: «А» тобы

2-топ: «В» тобы

3-топ: «С» тобы

4-топ: «Д» тобы

Мақсаты-топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін тыңдауға, бір-бірінен үйренуге, үйретуге, еркін өз пікірін айтуға сөздік қорын толықтыруға дағдыланады.

Үй тапсырмасын тексеру:

W «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұралады.

  1. Жарықтың шағылуы дегеніміз не?
  2. Айналық және бұлыңғыр беттің бір -бірінен айырмашылығы неде?
  3. Шашыраңқы шағылу қай кезде болады?
  4. Айналық шағылу дегеніміз не?
  5. Жазық айна дегеніміз не?
  6. Егер жазық айнаны 20°-қа бұрса, одан шағылған сәуле қанша бұрышқа бұрылады?
  7. Сәуленің түсу бұрышы 60°. Түскен сәуле мен шағылған сәуленің арасындағы бұрышты табыңдар?

Дескриптор:

  1. Жарықтың шағылуының анықтамасын біледі.
  2. Айналық және бұлыңғыр беттің бір -бірінен айырмашылығын түсінеді.
  3. Шашыраңқы шағылуды сипаттай алады.
  4. Айналық шағылудың анықтамасын біледі.
  5. Жазық айнада қандай кескін беретінін сипаттайды.
  6. Егер жазық айнаны 20°-қа бұрса, одан шағылған сәуленің 400бұрылатынын біледі.
  7. Сәуленің түсу бұрышы 60°. Түскен сәуле мен шағылған сәуленің арасындағы бұрыш 1200екенін біледі.
ресурстар:

Стикерлер

слайдтар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

(Білу, түсіну қолдану)

Тыңдалым

Айтылым

30 минут

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

W. «Кинометафора» әдісі - Бейнематериал арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу https://bilimland. kz/kk/courses/physics-kk/optika/ . . . /ai-nalar

1- Тапсырма:

«Джигсо» әдісі бойынша оқушыларға тапсырма беру.

№ 1. Сфералық айна, түрлері

№ 2. Ойыс айна көмегімен кескін алу

№ 3. Дөңес айна көмегімен кескін алу

№ 4. Сфералық айналардың практикада қолданылуы атты тақырыптарда талдау жасаңдар.

Тақырыпты талдап болған соң, біріншілер «1-ші» топқа, екіншілер «2-ші» топқа, үшіншілер «3- ші» топқа, төртіншілер «4-ші» топқа араласып отырады.

1-топ: «А1, В1, С1, Д1» тобы

2-топ: «А2, В2, С2, Д2» тобы

3-топ: «А3, В3, С3, Д3» тобы

4-топ: «А4, В4, С4, Д4» тобы

«Айырмашылығы неде?» әдісін пайдалану арқылы жазық айна мен сфералық айнаның айырмашылығы, дөңес айна мен ойыс айнаның мағынасы ашылады.

Сфералық айналардың қолданылатын жерлерін атайды тапсырма бойынша түйген ойларын түсіндіреді. (Сын тұрғысынан ойлау, есте сақтау, іздену, оқушы- оқушы, мұғалім-оқушы қарым-қатынас дағдылары қалыптасады, оқылым, айтылым, тыңдалым дағдылары дамиды. )

Дескриптор:

  1. Сфералық айнаның анықтамасын біледі.
  2. Қандай сфералық айна жарықты шашыратады, ал қандай айна өзіне түскен параллель жарық шоғын бір нүктеге жинақтайтынын түсінеді,
  3. Түрлерін ажыратады.
  4. Ойыс айнаның өзіне түскен параллель жарық шоғын бір нүктеге жинақтайтынын түсінеді.
  5. Сфералық айнаның қайсысының фокусы жалған, қайсысы нақты екенін айта алады.
  6. Сфералық айнада кескін салуға мүмкіндік беретін үш тамаша сәулелерді атайды.
  7. Өздеріне белгілі жазық, сфералық айналарына өмірде қолдану мысалдарын келтіреді.

Топтар өзара бағалауды «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды

2 тапсырма Конверттегі тапсырма: G

А -тобы

  1. Нәрсе фокус пен айнаның ортасында орналасқан. Нәрсенің кескінін салып сипаттаңдар.

В- тобы

  1. Нәрсе фокуста орналасқан. Нәрсенің кескінін салып сипаттаңдар.

С- тобы

  1. Нәрсе сфераның центрінде орналасқан. Нәрсенің кескінін салып сипаттаңдар.

Д- тобы

  1. Нәрсе айнаның сыртында орналасқан. Нәрсенің кескінін салып сипаттаңдар.

Дескриптор:

1. Нәрсенің кескінін фокус жазықтығының әр түрлі нүктелерінде салады, сипаттайды

2. Сәуле жолдарын көрсетеді.

ресурстар:

Бейнеролик,

Bilim land kz

сайты

8 сынып оқулық

Конверттегі тапсырма, флипчарт маркер сызғыш

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

Қорытынды: Графикалық органайзер «Галерея» әдісінде оқушыларға сфералық айнада әр түрлі кескін алынған суреттер көрсетіледі. Оқушылар берілген кескіндерді ажыратып, кескінге сипаттамаларды жаза алды.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

  • Сфералық айнаның түрін ажыратады.
  • Нәрсенін фокус жазықтығында орналасуына қарай, оның кескініне сипаттама бере алады.
  • Пайда болған кескіннің ерекшеліктерін атай алады.
ресурстар: Сфералық айнаның түрі
Кескін алудың тәсілі

Суретте нәрсе ретінде алынған майшам

сфераның центрі С нүктесінің

артында орналасқан.

. Бұл нақты, кері, кішірейтілген кескін.

Нәрсе сфераның центрі мен фокустың арасында орналасқан. Бұл жағдайда

нәрсенің кескіні центрдің артында пайда болады. Бұл нақты, кері, үлкейтілген

кескін

Дөңес айнадан шағылған сәулелер - әрқашан шашыраңқы сәулелер Кескін кішірейтілген, тура және жорамал

Нәрсе фокус пен айнаның арасында орналасқан кескін айнаның артында пайда болады. Бұл тура (төңкерілмеген),

ұлғайтылған және жалған кескін. Себебі, айнаның артында шағылған сәулелер

емес, олардың созындылары қиылысады.

Кескін тек айнаның

арт жағында пайда болады.

Дөңес айнадағы кескін - тура (төңке-

рілмеген), жалған, кішірейтілген . Ол

айнаның артында пайда болады.

А -4 парағы

Үлестірме материалдар әрбір оқушыға

  1. кесте
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Кері байланыс
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

«Жетістік баспалдағы » әдісі арқылы кері байланыс

Үйге тапсырма: Сфералық айналар, сфералық айна көмегімен кескін алу.

ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау

Ұқсас жұмыстар
Түсу бұрышы мен сыну бұрышын көрсетіңіздер
Конденсатор, пифагор теоремасы
Тербелістің ортада таралу процесі
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Жұқа болат қаңылтырды тақтаймен түзету
Жан бітіп жайраңдады жан - жағымнан, Қазақтың қошқар мүйіз өрнектері
Жарықтың сынуы. сыну заңдары
Пайдаланылған газдарды шығару жүйесі
Түзету жұмысының барысы
Тригонометрияның өмірде қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz