Оқушының әрекеті

Күні: 09. 02. 18
Пән: Қазақ әдебиеті
Сынып: 8
Сабақтың мақсаты: Мұхтар Әуезовтің «Қараш-қараш оқиғасы» шығарманы оқып, идеясын тану, мазмұнын игеру. Оқушылардың өз бетімен ізденуіне жол ашу, топта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Ерлікке, қайсарлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Қараш-қараш оқиғасының мазмұнын, тақырыбын ашып, әр үзіндідегі тұспалды ойды анықтайды, топта жұмыс істеуге, пікір алмасуға, өз ойларын еркін жеткізуге үйренеді.
І Ұйымдастыру кезеңі.
Әдісі: «Қарым-қатынас жақсарту»
Күтілетін нәтиже: Сабаққа қатыспас бұрын жақсы көңіл күй орнату.
а) Оқушылармен сәлемдесемін.
ә) Кезекшімен сұхбат (оқушыларды түгендеу)
б) Психологиялық дайындық
Оқушылардың арасында қарым-қатынас орнатамын. Әр оқушының отыратын үстеліне күлкі смайлигін қоямын.
в) Сабақтағы қарапайым ережелерді айтып кетемін:
1. Сабақта тыныштық сақтаймыз
2. Шуламай, қол көтеріп жауап береміз. Орнынан рұқсатсыз тұрып жауап берген жағдайда жауабын қабылданбайды.
3. Сабақ жүріп жатқан кезде орнымыздан рұқсатсыз тұрып ары - бері жүрмейміз.
4. Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қазақ тілінде ғана сөйлейміз.
5. Сабаққа белсенді қатысамыз.
Оқушыларды үш топқа бөлемін стикерлер арқылы. Кәрзеңкеге стикерлерді бүктеп I топ, II топ, III топ жазып қоямын оқушылардың барлығын ортаға шығарып біртіндеп алдырып үш топқа бөліп отырғызамын.
А) Сәлемдеседі.
Ә) Мұғаліммен диологқа түседі.
Б) Бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар сол смайликті алып келесі жағына жанында отырған серіктесіне жағымды көңіл күй арнап жазад да, кейін олар смайликтерін бір-бірлеріне беріп, алмасады.
В) Сабақтағы қарапайым ережелерді мұқият тыңдап, орындайды.
Смайлик,
стикер түрлі түсті, А4парақтар, Портрет.
- Үй тапсырмасын тексеру
Күтілетін нәтиже: Толық үй тапсырмасын орындалуы.
Шығарманың мазмұнын толық айтады.
Кейіпкерлерге мінездеме жазады. Шығарманы толық талдап, повестің сюжетін баяндап, композициялық құрылымына талдайды.
- Мағынаны ажырату
Күтілетін нәтиже: Оқушылар кейіпкерлер арқылы жақсы-жаман қасиеттерін бойына сіңіреді.
Пікірсайыс
І топ.
Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс.
Критерий: Кек қайтару - намысты қолдан бермеу
Аргументі:
1. Зорлыққа, қиянатқа қарсы тұру- әділ іс.
2. Аштықтан құтылу-өмір үшін күрес.
ІІ топ. Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс емес
Критерий: Ұрлық түбі қорлық.
Аргументі :
1. Заманың түлкі болса тазы болып шап.
2. Ебін тауып тірлік жасау - өмір талабы.
ІІІ топ. Талдаушы :
Сіздер сұрақ дайындайсыздар .
Мысалы :
- Бақтығұл ұрлық жасауға емін еркін барды ма ?
- Бақтығұлдың бойында ұрлықшыға тән қасиет бар ма ?
- Аштықтан құтылудың ұрлықтан басқа жолы бар ма ?
- Ұрланған мал кімнің қорасын толтырды ?
І топ.
Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс.
Критер
ий: Кек қайтару - намысты қолдан бермеу
Аргументі:
1. Зорлыққа, қиянатқа қарсы тұру- әділ іс.
2. Аштықтан құтылу-өмір үшін күрес.
ІІ топ. Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс емес
Критерий: Ұрлық түбі қорлық.
Аргументі :
1. Заманың түлкі болса тазы болып шап.
2. Ебін тауып тірлік жасау - өмір талабы.
ІІІ топ. Талдаушы :
Сіздер сұрақ дайындайсыздар .
Мысалы :
1. Бақтығұл ұрлық жасауға емін еркін барды ма ?
2. Бақтығұлдың бойында ұрлықшыға тән қасиет бар ма ?
3. Аштықтан құтылудың ұрлықтан басқа жолы бар ма ?
4. Ұрланған мал кімнің қорасын толтырды
Ой толғау
Әдісі: «Ақылдың алты қалпағы» осы әдіс арқылы топтағы оқушылар топпен басқа топқа сұрақ қояды.
Ітоп
Оқиғаның басталуы.
Бақтығұлдың Жарасбаймен жақындасуы ?
Оқиғаның дамуы.
Болыстың бар қызметін атқаруы немесе адал еңбекті адам.
ІІ топ
Оқиғаның шиеленісуі.
Жараспайдың Бақтығұлды ұры деп көрсетуі немесе сатқындық.
Оқиғаның шарықтау шегі.
Бақтығұл қашқын. Не себепті қашқын болды әлде мәжбүр болды ма ?
ІІІтоп
Оқиғаның шешімі.
Жарасбайды өлтіру кек алу.
Неге шығарма кек алу мен аяқталды неге шешімі мұндай болды ?
Ітоп
Оқиғаның басталуы.
Бақтығұлдың Жарасбаймен жақындасуы ?
Оқиғаның дамуы.
Болыстың бар қызметін атқаруы немесе адал еңбекті адам.
ІІ топ
Оқиғаның шиеленісуі.
Жараспайдың Бақтығұлды ұры деп көрсетуі немесе сатқындық.
Оқиғаның шарықтау шегі.
Бақтығұл қашқын. Не себепті қашқын болды әлде мәжбүр болды ма ?
ІІІтоп
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz