Оқушының әрекеті

Күні: 09. 02. 18

Пән: Қазақ әдебиеті

Сынып: 8

Күні:09. 02. 18Пән:Қазақ әдебиетіСынып:8: Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Әуезовтің «Қараш-қараш оқиғасы» хикаяттан үзінді
Күні:09. 02. 18Пән:Қазақ әдебиетіСынып:8:

Сабақтың мақсаты: Мұхтар Әуезовтің «Қараш-қараш оқиғасы» шығарманы оқып, идеясын тану, мазмұнын игеру. Оқушылардың өз бетімен ізденуіне жол ашу, топта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Ерлікке, қайсарлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Қараш-қараш оқиғасының мазмұнын, тақырыбын ашып, әр үзіндідегі тұспалды ойды анықтайды, топта жұмыс істеуге, пікір алмасуға, өз ойларын еркін жеткізуге үйренеді.

Күні:09. 02. 18Пән:Қазақ әдебиетіСынып:8: Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Күні:09. 02. 18Пән:Қазақ әдебиетіСынып:8:

І Ұйымдастыру кезеңі.

Әдісі: «Қарым-қатынас жақсарту»

Күтілетін нәтиже: Сабаққа қатыспас бұрын жақсы көңіл күй орнату.

2 мин

а) Оқушылармен сәлемдесемін.

ә) Кезекшімен сұхбат (оқушыларды түгендеу)

б) Психологиялық дайындық

Оқушылардың арасында қарым-қатынас орнатамын. Әр оқушының отыратын үстеліне күлкі смайлигін қоямын.

в) Сабақтағы қарапайым ережелерді айтып кетемін:

1. Сабақта тыныштық сақтаймыз

2. Шуламай, қол көтеріп жауап береміз. Орнынан рұқсатсыз тұрып жауап берген жағдайда жауабын қабылданбайды.

3. Сабақ жүріп жатқан кезде орнымыздан рұқсатсыз тұрып ары - бері жүрмейміз.

4. Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қазақ тілінде ғана сөйлейміз.

5. Сабаққа белсенді қатысамыз.

Оқушыларды үш топқа бөлемін стикерлер арқылы. Кәрзеңкеге стикерлерді бүктеп I топ, II топ, III топ жазып қоямын оқушылардың барлығын ортаға шығарып біртіндеп алдырып үш топқа бөліп отырғызамын.

А) Сәлемдеседі.

Ә) Мұғаліммен диологқа түседі.

Б) Бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар сол смайликті алып келесі жағына жанында отырған серіктесіне жағымды көңіл күй арнап жазад да, кейін олар смайликтерін бір-бірлеріне беріп, алмасады.

В) Сабақтағы қарапайым ережелерді мұқият тыңдап, орындайды.

Смайлик,

стикер түрлі түсті, А4парақтар, Портрет.

Күні:09. 02. 18Пән:Қазақ әдебиетіСынып:8:
  1. Үй тапсырмасын тексеру

Күтілетін нәтиже: Толық үй тапсырмасын орындалуы.

5 мин
Үйге: : «М. Әуезовтің Қараш-қараш оқиғасы» хикаятын толық оқып мазмұнынын білу. Кейіпкерлерге мінездеме жазу, шығарманы сюжеттік, композициялық құрылымына талдау.

Шығарманың мазмұнын толық айтады.

Кейіпкерлерге мінездеме жазады. Шығарманы толық талдап, повестің сюжетін баяндап, композициялық құрылымына талдайды.

Күні:09. 02. 18Пән:Қазақ әдебиетіСынып:8:
  1. Мағынаны ажырату

Күтілетін нәтиже: Оқушылар кейіпкерлер арқылы жақсы-жаман қасиеттерін бойына сіңіреді.

Пікірсайыс

12 мин

І топ.

Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс.

Критерий: Кек қайтару - намысты қолдан бермеу

Аргументі:

1. Зорлыққа, қиянатқа қарсы тұру- әділ іс.

2. Аштықтан құтылу-өмір үшін күрес.

ІІ топ. Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс емес

Критерий: Ұрлық түбі қорлық.

Аргументі :

1. Заманың түлкі болса тазы болып шап.

2. Ебін тауып тірлік жасау - өмір талабы.

ІІІ топ. Талдаушы :

Сіздер сұрақ дайындайсыздар .

Мысалы :

  1. Бақтығұл ұрлық жасауға емін еркін барды ма ?
  2. Бақтығұлдың бойында ұрлықшыға тән қасиет бар ма ?
  3. Аштықтан құтылудың ұрлықтан басқа жолы бар ма ?
  4. Ұрланған мал кімнің қорасын толтырды ?

І топ.

Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс.

Критер

ий: Кек қайтару - намысты қолдан бермеу

Аргументі:

1. Зорлыққа, қиянатқа қарсы тұру- әділ іс.

2. Аштықтан құтылу-өмір үшін күрес.

ІІ топ. Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс емес

Критерий: Ұрлық түбі қорлық.

Аргументі :

1. Заманың түлкі болса тазы болып шап.

2. Ебін тауып тірлік жасау - өмір талабы.

ІІІ топ. Талдаушы :

Сіздер сұрақ дайындайсыздар .

Мысалы :

1. Бақтығұл ұрлық жасауға емін еркін барды ма ?

2. Бақтығұлдың бойында ұрлықшыға тән қасиет бар ма ?

3. Аштықтан құтылудың ұрлықтан басқа жолы бар ма ?

4. Ұрланған мал кімнің қорасын толтырды

Түрлі түсті А4 парақтар.
Күні:09. 02. 18Пән:Қазақ әдебиетіСынып:8:

Ой толғау

Әдісі: «Ақылдың алты қалпағы» осы әдіс арқылы топтағы оқушылар топпен басқа топқа сұрақ қояды.

12 мин

Ітоп

Оқиғаның басталуы.

Бақтығұлдың Жарасбаймен жақындасуы ?

Оқиғаның дамуы.

Болыстың бар қызметін атқаруы немесе адал еңбекті адам.

ІІ топ

Оқиғаның шиеленісуі.

Жараспайдың Бақтығұлды ұры деп көрсетуі немесе сатқындық.

Оқиғаның шарықтау шегі.

Бақтығұл қашқын. Не себепті қашқын болды әлде мәжбүр болды ма ?

ІІІтоп

Оқиғаның шешімі.

Жарасбайды өлтіру кек алу.

Неге шығарма кек алу мен аяқталды неге шешімі мұндай болды ?

Ітоп

Оқиғаның басталуы.

Бақтығұлдың Жарасбаймен жақындасуы ?

Оқиғаның дамуы.

Болыстың бар қызметін атқаруы немесе адал еңбекті адам.

ІІ топ

Оқиғаның шиеленісуі.

Жараспайдың Бақтығұлды ұры деп көрсетуі немесе сатқындық.

Оқиғаның шарықтау шегі.

Бақтығұл қашқын. Не себепті қашқын болды әлде мәжбүр болды ма ?

ІІІтоп


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Ақпаратты сығу
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Ақпараттың қасиеттері
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Туындыны табу ережелері
Знап роботын құрастыру
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Бағалау үлгісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz