Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының әрекеті

Күні: 09.02.18
Пән: Қазақ әдебиеті
Сынып: 8
Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Әуезовтің <<Қараш-қараш оқиғасы>> хикаяттан үзінді
Сабақтың мақсаты: Мұхтар Әуезовтің <<Қараш-қараш оқиғасы>> шығарманы оқып, идеясын тану, мазмұнын игеру. Оқушылардың өз бетімен ізденуіне жол ашу,топта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.Ерлікке,қайсарлыққа,алғырлыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Қараш-қараш оқиғасының мазмұнын, тақырыбын ашып, әр үзіндідегі тұспалды ойды анықтайды, топта жұмыс істеуге, пікір алмасуға,өз ойларын еркін жеткізуге үйренеді.

Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
І Ұйымдастыру кезеңі.
Әдісі:<<Қарым-қатынас жақсарту>>

Күтілетін нәтиже: Сабаққа қатыспас бұрын жақсы көңіл күй орнату.
2 мин
а) Оқушылармен сәлемдесемін.
ә) Кезекшімен сұхбат (оқушыларды түгендеу)
б) Психологиялық дайындық
Оқушылардың арасында қарым-қатынас орнатамын.Әр оқушының отыратын үстеліне күлкі смайлигін қоямын.
в) Сабақтағы қарапайым ережелерді айтып кетемін:
1. Сабақта тыныштық сақтаймыз
2. Шуламай, қол көтеріп жауап береміз. Орнынан рұқсатсыз тұрып жауап берген жағдайда жауабын қабылданбайды.
3. Сабақ жүріп жатқан кезде орнымыздан рұқсатсыз тұрып ары - бері жүрмейміз.
4. Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қазақ тілінде ғана сөйлейміз.
5. Сабаққа белсенді қатысамыз.
Оқушыларды үш топқа бөлемін стикерлер арқылы.Кәрзеңкеге стикерлерді бүктеп I топ, II топ, III топ жазып қоямын оқушылардың барлығын ортаға шығарып біртіндеп алдырып үш топқа бөліп отырғызамын.
А) Сәлемдеседі.
Ә) Мұғаліммен диологқа түседі.
Б) Бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар сол смайликті алып келесі жағына жанында отырған серіктесіне жағымды көңіл күй арнап жазад да, кейін олар смайликтерін бір-бірлеріне беріп, алмасады.
В) Сабақтағы қарапайым ережелерді мұқият тыңдап,орындайды.

Смайлик,
стикер түрлі түсті, А4парақтар, Портрет.

I. Үй тапсырмасын тексеру
Күтілетін нәтиже: Толық үй тапсырмасын орындалуы.
5 мин
Үйге: : <<М.Әуезовтің Қараш-қараш оқиғасы>> хикаятын толық оқып мазмұнынын білу. Кейіпкерлерге мінездеме жазу, шығарманы сюжеттік, композициялық құрылымына талдау.

Шығарманың мазмұнын толық айтады.
Кейіпкерлерге мінездеме жазады. Шығарманы толық талдап, повестің сюжетін баяндап, композициялық құрылымына талдайды.

II. Мағынаны ажырату

Күтілетін нәтиже: Оқушылар кейіпкерлер арқылы жақсы-жаман қасиеттерін бойына сіңіреді.
Пікірсайыс
12 мин
І топ.
Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс.
Критерий: Кек қайтару - намысты қолдан бермеу
Аргументі:
1. Зорлыққа , қиянатқа қарсы тұру- әділ іс.
2.Аштықтан құтылу-өмір үшін күрес.
ІІ топ. Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс емес
Критерий: Ұрлық түбі қорлық.
Аргументі :
1. Заманың түлкі болса тазы болып шап.
2. Ебін тауып тірлік жасау - өмір талабы.
ІІІ топ. Талдаушы :
Сіздер сұрақ дайындайсыздар .
Мысалы :
1. Бақтығұл ұрлық жасауға емін еркін барды ма ?
2. Бақтығұлдың бойында ұрлықшыға тән қасиет бар ма ?
3. Аштықтан құтылудың ұрлықтан басқа жолы бар ма ?
4. Ұрланған мал кімнің қорасын толтырды ?

І топ.
Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс.
Критер
ий: Кек қайтару - намысты қолдан бермеу
Аргументі:
1. Зорлыққа , қиянатқа қарсы тұру- әділ іс.
2.Аштықтан құтылу-өмір үшін күрес.
ІІ топ. Бақтығұлдың іс-әрекеті дұрыс емес
Критерий: Ұрлық түбі қорлық.
Аргументі :
1. Заманың түлкі болса тазы болып шап.
2. Ебін тауып тірлік жасау - өмір талабы.
ІІІ топ. Талдаушы :
Сіздер сұрақ дайындайсыздар .
Мысалы :
1. Бақтығұл ұрлық жасауға емін еркін барды ма ?
2. Бақтығұлдың бойында ұрлықшыға тән қасиет бар ма ?
3. Аштықтан құтылудың ұрлықтан басқа жолы бар ма ?
4. Ұрланған мал кімнің қорасын толтырды
Түрлі түсті А4 парақтар.

Ой толғау

Әдісі: <<Ақылдың алты қалпағы>> осы әдіс арқылы топтағы оқушылар топпен басқа топқа сұрақ қояды.

12 мин
Ітоп
Оқиғаның басталуы.
Бақтығұлдың Жарасбаймен жақындасуы ?
Оқиғаның дамуы.
Болыстың бар қызметін атқаруы немесе адал еңбекті адам.
ІІ топ
Оқиғаның шиеленісуі.
Жараспайдың Бақтығұлды ұры деп көрсетуі немесе сатқындық.
Оқиғаның шарықтау шегі.
Бақтығұл қашқын. Не себепті қашқын болды әлде мәжбүр болды ма ?
ІІІтоп
Оқиғаның шешімі.
Жарасбайды өлтіру кек алу.
Неге шығарма кек алу мен аяқталды неге шешімі мұндай болды ?

Ітоп
Оқиғаның басталуы.
Бақтығұлдың Жарасбаймен жақындасуы ?
Оқиғаның дамуы.
Болыстың бар қызметін атқаруы немесе адал еңбекті адам.
ІІ топ
Оқиғаның шиеленісуі.
Жараспайдың Бақтығұлды ұры деп көрсетуі немесе сатқындық.
Оқиғаның шарықтау шегі.
Бақтығұл қашқын. Не себепті қашқын болды әлде мәжбүр болды ма ?
ІІІтоп
Оқиғаның шешімі.
Жарасбайды өлтіру кек алу.
Неге шығарма кек алу мен аяқталды неге шешімі мұндай болды ?
Осы сұрақтарға толық жауа беріп шығарманы толық талдайды.
Түрлі түсті А4 парақтар.

V. Қорытынды

<<Серпілген сауал>> әдісімен сабақты бекіту.

5 мин
Бір оқушы сабақ барысы туралы ойын айтса,екіншісі толықтырады, үшіншісі барлығын бір жауапқа біріктіреді.
Оқушылар сабақ бойынша алған білімдерін ортаға салады, бір-бірін толықтырады, жауаптарын бір жерге тоғыстырады.
Әрбір оқушы сабақтан алған әсерін айтады.
Еркін сөйлей алуы. Өз ойларын сабақтан алған әсерлерімен бөлісу.
Кластер
Үй тапсырмасын беру.
Әдісі: <<Ізденіс>>
Күтілетін нәтиже:
Үй жұмысын толық, дұрыс орындап келу.
2 мин
Үйге : Тахауи Ахтановтың өмір баянын оқып келу. Жазушының шығармаларын , драмалық туын- дыларын даптерге жазып келеміз.
Күнделіктерін ашып үй тапсырмасын жазу.Үйде мұқият орындап келу.

VII. Бағалау.

2 мин
Сабақ барысындағы оқушылардың берген жауаптарына байланысты бағалаймын.
Күнделіктерін алып келеді.

Ұсыныстар:

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Ақпаратты сығу
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Ақпараттың қасиеттері
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Туындыны табу ережелері
Знап роботын құрастыру
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Бағалау үлгісі
Пәндер